Pedoquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Werd gelokt door de TT. Waar zijn die pix
Kijk je app baequote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Werd gelokt door de TT. Waar zijn die pix
Waarom heeft fylax je nummer?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik heb serieus een appje gekregen van fielaks met een foto ik durf het niet te openen
Wollah, wats deze dan vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is zichzelf gewoon bruin aan het verven nu en 'die taaltje' aan het leren
Je weet zelf.quote:
Misschien, wat is daar op tegen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Douche jij ook met je onderbroek aan?
Je moeder is verpauperd.quote:
Wat doe je tof, bezem.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:19 schreef SupHomie het volgende:
[..]
De moeder van je moeder eeh zemmer.
Uit dat vorige topic over dat pittige kapsel? Daar moest ik wel om gniffelen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig dat je niet moest lachen om mijn boven of ondergrap
Nee uit dat andere topic. Yoki zit weer niet op te letten hoorquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uit dat vorige topic over dat pittige kapsel? Daar moest ik wel om gniffelen hoor.
Gevonden. Ben een beetje moe en afwazigquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee uit dat andere topic. Yoki zit weer niet op te letten hoor
Vanavond Derksen deel 2 bij Pauw.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Zo de fles wijn is open. Een goeie nanny on tour, een zak chips. Feest hier
Ik heb vandaag een fles wijn gekregen van die vrouw wiens auto was aangereden. Ik heb die fles maar aan mijn ouders gegeven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Zo de fles wijn is open. Een goeie nanny on tour, een zak chips. Feest hier
En de inhoud?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een fles wijn gekregen van die vrouw wiens auto was aangereden. Ik heb die fles maar aan mijn ouders gegeven.
Da's 11 uur he... Heb ikk wel een nieuwe fles bij nodig dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanavond Derksen deel 2 bij Pauw.
Heb je nog wel een broek aan?
Haha homo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:36 schreef timmmmm het volgende:
dat valt alvast af. Ik ga wel genietem van van der Staaijgemot
Stiekem hou je wel van mij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt me vies tegen van je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
stiekem heb ik geen idee wie jij bent
Just connect the dots brah.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zku je van jezelf tegen moeten vallen. Jij bent me niet opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |