Dat niemand er iets van durft te zeggen blijkt ook wel in dit topic. Er wordt gevraagd wat er nou zo erg is aan Marokkanen die douchen met een onderbroek aan en vervolgens gaat iedereen roepen dat dat niet het punt is, zonder te verduidelijken wat wel het punt is. Wat Derksen zegt (alleen de youtube video op een van de eerste pagina's gezien) is eigenlijk nietszeggend. Misschien durft hij niet uit angst voor aangiftes, maar hij heeft inderdaad als enige voorbeeld dat Marokkanen met de onderbroek aan douchen. Echt een punt maken doet hij niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:11 schreef MPC60 het volgende:
Mijn ervaring is dat er liever niet tegen Marokkanen wordt gespeeld. 9 van de 10 keer gezeik, intimideren van de scheids, spelers en trainers. Niemand die er wat van durft te zeggen en als je dat wel doet kan je een karatetrap naar je hoofd krijgen.
Iedereen die hier aan bagataliseren is heeft nog nooit op een amateurveld gestaan.
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat niemand er iets van durft te zeggen blijkt ook wel in dit topic. Er wordt gevraagd wat er nou zo erg is aan Marokkanen die douchen met een onderbroek aan en vervolgens gaat iedereen roepen dat dat niet het punt is, zonder te verduidelijken wat wel het punt is. Wat Derksen zegt (alleen de youtube video op een van de eerste pagina's gezien) is eigenlijk nietszeggend. Misschien durft hij niet uit angst voor aangiftes, maar hij heeft inderdaad als enige voorbeeld dat Marokkanen met de onderbroek aan douchen. Echt een punt maken doet hij niet.
Ik begrijp dat hele argument van Derksen niet, durven Nederlanders niet te douchen als een ander niet in de blote kont staat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wegkijkers hebben hun houvast alweer gevonden: doucheargument.
Als het hier ging om kampers zou het ineens wel zo genoemd mogen worden?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:34 schreef FlyDutchMan het volgende: [..] Domme reactie, alsof dat de keuze is. Want het zijn meestal Marokkaanse vaders die langs de lijn zich misdragen en autochtone jongens hebben een veel minder grote bek dan de Marokkaanse. Ze gaan ook nooit naar 'de Marokkanenclub' toe met een instelling om eens even lekker te gaan matten. Komt allemaal van de Marokkaanse kant, de problemen in het amateurvoetbal.
Denk dat ze het oneerlijk vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele argument van Derksen niet, durven Nederlanders niet te douchen als een ander niet in de blote kont staat?
ja maar ik vond hem niet echt overtuigend overkomen. eerder een beetje dom. en zijn argumenten zijn niet indrukwekkend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks mis met de uitspraken van Derksen, deze zijn volledig op waarheid berust.
Geobsedeerd door douchende mannen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En je kon zonder problemen gewoon thuis gaan douchen?
Je hebt mij betraptquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geobsedeerd door douchende mannen?Of kun je ook nog over andere dingen praten?
Zou heel vreemd zijn als dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En je kon zonder problemen gewoon thuis gaan douchen?
Pardon? We hebben net een heel topic gehad waarin mensen vertellen over de agressie, intimidatie en simpelweg kutgedrag van Marokkanen. Niemand wil tegen ze voetballen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat niemand er iets van durft te zeggen blijkt ook wel in dit topic. Er wordt gevraagd wat er nou zo erg is aan Marokkanen die douchen met een onderbroek aan en vervolgens gaat iedereen roepen dat dat niet het punt is, zonder te verduidelijken wat wel het punt is. Wat Derksen zegt (alleen de youtube video op een van de eerste pagina's gezien) is eigenlijk nietszeggend. Misschien durft hij niet uit angst voor aangiftes, maar hij heeft inderdaad als enige voorbeeld dat Marokkanen met de onderbroek aan douchen. Echt een punt maken doet hij niet.
Nee Marokkanen douchen in hun onderbroek. Dat is karakteristiek aan de Marokkaanse cultuur onder Nederlandse voetbalclubsquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele argument van Derksen niet, durven Nederlanders niet te douchen als een ander niet in de blote kont staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |