Oftwel, moeder is zo goed als werkeloos en heeft ook in Nederland geen bestaan opgebouwd. Als haar grootste prestatie in 12 jaar in Nederland zijn, het uitpoepen van 2 kinderen en naast een ziggeuner voor de appie krantjes uitdelen is. Snap ik niet waarom we haar niet terug naar haar (veilige) land zouden mogen sturen. Kinderen mogen wmb blijven omdat ze hier geboren en getogen zijn. Maar ma (en pa??) heeft hier niks te zoeken dus moet terug. Kinderen zouden moeten mogen kiezen.quote:
Omdat die vader niet genoemd wordt vroeg ik mij al af of ze misschien uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien gescheiden. Probleem ook opgelost.
Je leest inderdaad niets over de vader. Ook in andere berichten staat dat moeder de krantjes verkoopt om haar gezin te onderhouden. Ook lees je dat de kinderen een paar woordjes Russisch hebben geleerd van hun moeder. Niets over hun vader. Is die soms in Georgie en stuurt geld voor het onderhoud van zijn gezin. Wacht af tot zijn vrouw en kinderen een verbllijfsvergunning hebben en dan.....tadaaa......gezinshereniging.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat die vader niet genoemd wordt vroeg ik mij al af of ze misschien uit elkaar zijn.
Russische vrouwen nemen doorgaans de naam van hun echtgenoot aan, hun meisjesnaam wordt dan niet behouden. Het is gebruikelijk dat Russische vrouwen hun naam na de scheiding niet terug veranderen naar hun meisjesnaam, omdat het veel gedoe is met papieren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Je leest inderdaad niets over de vader. Ook in andere berichten staat dat moeder de krantjes verkoopt om haar gezin te onderhouden. Ook lees je dat de kinderen een paar woordjes Russisch hebben geleerd van hun moeder. Niets over hun vader. Is die soms in Georgie en stuurt geld voor het onderhoud van zijn gezin. Wacht af tot zijn vrouw en kinderen een verbllijfsvergunning hebben en dan.....tadaaa......gezinshereniging.
Overigens heten de kinderen Mytnik en moeder ook. Dat zou erop wijzen dat ze niet gescheiden zijn.
Dus ditquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef Richestorags het volgende:
Belachelijk dat Syriëgangers kunnen terugkeren en deze jochies het land uit moeten. Krommer dan een banaan.
Met alle respect, maar jij bent ook gek gemaakt door de media. Er is geen enkele procedure die meer dan 10 jaar duurt. Flauwekul. Een totale mythe verzonnen door de pro-migranten maffia.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tweeledig verhaal dit. Aan de ene kant onbegrijpelijk dat dit soort procedures meer dan 10 jaar in beslag nemen. Je ziet nu wederom dat er mensen (de kinderen) het slachtoffer van worden die daar niks aan kunnen doen. Aan de andere kant laat het weer zien dat met de huidige regels veel te veel mensen hier zomaar asiel kunnen aanvragen onder allerlei vage omstandigheden door een zielig verhaaltje op te hangen. Daar zitten we met z'n allen ook niet op te wachten.
Hele systeem moet echt grondig op de schop.
Waarschijnlijk verblijven ze op een zogenaamde gezinslocatie. Links vond het onmenselijk om mensen met kinderen op straat te knikkeren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:53 schreef Gia het volgende:
Als je de daklozenkrant verkoopt, ben je toch dakloos, of niet. Waar wonen die kinderen dan nu?
Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wat ik wel en niet moet geloven. Je leest tegenwoordig overal wat anders.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Met alle respect, maar jij bent ook gek gemaakt door de media. Er is geen enkele procedure die meer dan 10 jaar duurt. Flauwekul. Een totale mythe verzonnen door de pro-migranten maffia.
Dat wijf is met 99,9% zekerheid al 10 jaar uitgeprocedeerd. Ja, dat ze dan hier illegaal verblijft is wat anders. Na aankomst in Nederland heb je, zeker 10 jaar geleden, binnen 6 maanden al een definitief besluit.
Waarschijnlijk heeft Nederland nu pas overeenstemming met het land van herkomst. Dit soort semi-criminelen doen namelijk alles om uitzetting te voorkomen, zoals het weigeren om naar de ambassade te gaan.
Hear hear.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:35 schreef Voszje het volgende:
[..]
Doorgaans maakt een aanvraag vanuit een veilig land weinig kans, daarom vraag ik me af hoe het zo lang heeft kunnen duren in dit geval. Ik ben bang dat er in het verleden wél al het één en ander afgewezen is en dat men in beroep is gegaan, waar we dus niks van lezen. Nu is het echter klaar en komen de nieuwsberichten en Facebookgroepen tevoorschijn. Dit alles heeft in ieder geval natuurlijk nóg een kant, naast de kant die we hier lezen. Feit blijft echter dat het voor die kinderen erg sneu is.
Je moet mij gelovenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wat ik wel en niet moet geloven. Je leest tegenwoordig overal wat anders.
Dat uitgeprocedeerden gewoon zsm het land uit moeten ben ik in principe met je eens. Ik heb ook een hekel aan die feel good campagnes op Facebook en Twitter. Want als je daaraan begint kun je net zo goed stoppen met regels naleven en ga ik ook een paar buitenlandse vrienden laten overkomen.
Gelukkig wel toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, die mogelijkheid hebben ze sowieso.
Nou chanteren. Het is gewoon waar dat die kinderen hier zijn opgegroeid en geen enkele binding hebben met een land waar hun ouders vandaan komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Terwijl die ouders al wisten dat het kansloos was, maar nu hebbben ze zoveel gerekt dat ze de staat proberen te chanteren met hun inmiddels opgegroeide kinderen. En die mensen daar in Baarn trappen er nog in ook.
Ik had niet gedacht dat we het eens zouden worden. Zo zie je maar weer. Dialoog brengt mensen dichter bij elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het is goed dat dat recht bestaat, ja.
In dit geval zijn we het inderdaad eens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat we het eens zouden worden. Zo zie je maar weer. Dialoog brengt mensen dichter bij elkaar.
Welke niet?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:31 schreef Voszje het volgende:
[..]
In dit geval zijn we het inderdaad eens.
Ongetwijfeld genoeg gevallen.quote:
Het is maar goed ook. Anders was de discussie ook te saai geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld genoeg gevallen.Je stellige posts over Rusland bijvoorbeeld, daar heb ik een iets andere kijk op. Maakt verder niets uit, zolang de dialoog inhoudelijk is.
Als een meerderheid van de gemeenschap vind dat ze mogen blijven, waarom zou je er dan tegen zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De kinderen zijn niet alleen de dupe, maar in deze casus vooral het middel om een bepaald doel te bereiken: het afdwingen van asiel in Nederland. En dat gaat ze dus nog lukken ook.
Nee. Ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:32 schreef Voszje het volgende:
Dus de ouders (Russisch & Georgisch) konden in zowel Rusland als Georgië geen toekomst opbouwen en zijn daarom naar Nederland gekomen? Oké, dus ze wonen al meer dan 11 jaar hier... En hoezo geen asielachtergrond? Ze zijn hier geboren, ja. Maar die ouders zijn hier wel gekomen met een asielachtergrond. Schrijnend dit. De kinderen die weer de dupe zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |