Deze was niet triest genoeg?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon gegoogled op "sad playground". Het moet natuurlijk wel representatief zijn hè.
Nou weet ik niet of je incest meteen gelijk kunt stellen aan pedofilie. Een hoop dorpse gezichten komen gewoon voort uit consensuele neef-nicht relaties.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:55 schreef Tem het volgende:
Pedo's komen juist meer voor in dorpen Pokkelmans. Dat verklaart wel jouw sociaalgestoorde gedrag eigenlijk.
7/10, want buitengewoon grof.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:55 schreef Tem het volgende:
Pedo's komen juist meer voor in dorpen Pokkelmans. Dat verklaart wel jouw sociaalgestoorde gedrag eigenlijk.
Dit vind ik niet kunnen. Maar wel grappig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:55 schreef Tem het volgende:
Dat zie je ook wel aan die halve gebitjes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je incest meteen gelijk kunt stellen aan pedofilie. Een hoop dorpse gezichten komen gewoon voort uit consensuele neef-nicht relaties.
Jullie in je dorp ook pedojagers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:58 schreef Pokkelmans het volgende:
HAHA ik zoek op pedolijst en vind meteen iemand uit mijn geboortedorp. Even Facebooken dan.
Lekker makkelijk. Een beetje als jagen op groot wild in de dierentuin.quote:
Beetje naar zo'n schijtpaard kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Verder valt er natuurlijk ook niet veel te doen daar.
Wel interessant om te zien hoe bepaalde types in zo'n dorp zich eindeloos met z'n eigen uitwassen kunnen bezighouden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Verder valt er natuurlijk ook niet veel te doen daar.
Mijn uitvalsbasis is Meppel, kom je dan vast ook langs, ik zwaai wel terugquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Dan zwaai ik wel een beetje in het wilde weg als we daar in de buurt zijn... we gaan eigenlijk iedere keer dat we op vakantie zijn in Drenthe wel even naar Diever, en dan touren we om het touren, dus Havelte pakken we ook wel mee.
Wij zwommen gewoon het Hollands Diep over as we ons verveelden. Probeer dat maar eens in Rotterdam.quote:
Hier zal Kaas wat van vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien hoe bepaalde types in zo'n dorp zich eindeloos met z'n eigen uitwassen kunnen bezighouden.
Die stroomt daar niet, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij zwommen gewoon het Hollands Diep over as we ons verveelden. Probeer dat maar eens in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, noem je ook direct vier van die klootviolen.
Dat laatste woord werd trouwens serieus geautocorrigeerd naar KoosVogels.
Nee, net niet eigenlijk, we pakken bij Hoogeveen verder de A28.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mijn uitvalsbasis is Meppel, kom je dan vast ook langs, ik zwaai wel terug
Mijn opa zwom gewoon de waterweg over.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij zwommen gewoon het Hollands Diep over as we ons verveelden. Probeer dat maar eens in Rotterdam.
Napoleon, eerder.quote:
quote:
Ter hoogte van de Reest even zwaaien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, net niet eigenlijk, we pakken bij Hoogeveen verder de A28.
Like shooting fish in a barrel, of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Een beetje als jagen op groot wild in de dierentuin.
Hooivorken, dat is ook weinig efficient op een bruiloft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Like shooting fish in a barrel, of zo.
Nooit een pedo meegemaakt in het dorp. Terwijl als dat in zo'n stad gebeurt er meteen hele volksmassa's komen demonstreren bij zo'n flatje.
Allemaal zonder hooivorken, de stadse sukkels.
In het dorp wordt iemand idd gewoon met hooivorken het dorp uit gejaagd... en als het import is heeft men er helemaal geen moeite mee iemand het dorp uit te jagen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Like shooting fish in a barrel, of zo.
Nooit een pedo meegemaakt in het dorp. Terwijl als dat in zo'n stad gebeurt er meteen hele volksmassa's komen demonstreren bij zo'n flatje.
Allemaal zonder hooivorken, de stadse sukkels.
Dat zou de genenpopulatie maar versterken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het dorp wordt iemand idd gewoon met hooivorken het dorp uit gejaagd... en als het import is heeft men er helemaal geen moeite mee iemand het dorp uit te jagen.
In mijn dorp stikt het van de Rotterdamse import. Geen Brabander meer te bekennen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso best vaak "import" in een dorp, verkering een dorp verderop ofzo.
Nou worden jullie teruggepakt door die Rotterdammersquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:18 schreef Euribob het volgende:
Grappig wel als je bedenkt dat Brabanders vroeger in groten getale naar Rotterdam trokken.
Meid toch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Al die kut Rotterdammers komen hier op zondag altijd in het bos lopen als het lekker weer is. Het lijkt soms wel de Coolsingel op zaterdagmiddag.
Heftig. Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel een flinke snee aan overgehouden.
Het is te zien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:18 schreef Euribob het volgende:
Grappig wel als je bedenkt dat Brabanders vroeger in groten getale naar Rotterdam trokken.
Kom op zeg, gun die mensen ook een frisse neus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Al die kut Rotterdammers komen hier op zondag altijd in het bos lopen als het lekker weer is. Het lijkt soms wel de Coolsingel op zaterdagmiddag.
Ja sorry, ik snap dat het woordje lopen een beetje lastig voor je is.quote:
Ze hebben toch al het Kralingse bosquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op zeg, gun die mensen ook een frisse neus.
Is er een smulbos in Breda?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Is het er daarom zo'n armoedige bende?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:18 schreef Euribob het volgende:
Voor mij als doorgeslagen jonge woudloper is elk bos een smulbosquote:
Ja. En ondertussen gooien we vervelende gehandicapten in de sloot.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat xpomtiedom daar met z'n schoonmoeder "broodjes smeren"?
Naja, het dorpje waar ik vandaan kom was altijd wel onder de invloed van Zuid-Holland. Protestantse enclave in Brabant, we vieren hier bijvoorbeeld ook nauwelijks carnaval.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou worden jullie teruggepakt door die Rotterdammers
Verandert het dorpsdialect daardoor al?
Rotterdam-Zuid? Jazeker, allemaal de schuld van de Brabanders.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het er daarom zo'n armoedige bende?
Over welk dorp heb je het?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, het dorpje waar ik vandaan kom was altijd wel onder de invloed van Zuid-Holland. Protestantse enclave in Brabant, we vieren hier bijvoorbeeld ook nauwelijks carnaval.
Je merkt wel dat de oorspronkelijke bewoners echt Brabants spreken, en de import eerder een afgezwakt Rotterdams. Heb het zelf niet echt zien veranderen, ik weet niet beter of er wordt op deze manier gepraat, maar dat zijn wel dingen die opvallen inderdaad.
Onder invloed van de andere dorpen in de gemeente wordt dat Brabantse dialect er trouwens wel weer dik ingeramd hoor. Je merkt erg goed wie er in Brabant naar de middelbare school gaan en wie er naar een school in Zuid-Holland gaan.
Je bedoelt hier neem ik aan? In de rest van de wereld is dat nog maar te bezien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:21 schreef Kaas- het volgende:
Whehe, eindelijk gaan de taboes op echt grove grappen een beetje weg.
Grappig is dat, zulke verschillen op zo'n kleine omgeving.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, het dorpje waar ik vandaan kom was altijd wel onder de invloed van Zuid-Holland. Protestantse enclave in Brabant, we vieren hier bijvoorbeeld ook nauwelijks carnaval.
Je merkt wel dat de oorspronkelijke bewoners echt Brabants spreken, en de import eerder een afgezwakt Rotterdams. Heb het zelf niet echt zien veranderen, ik weet niet beter of er wordt op deze manier gepraat, maar dat zijn wel dingen die opvallen inderdaad.
Onder invloed van de andere dorpen in de gemeente wordt dat Brabantse dialect er trouwens wel weer dik ingeramd hoor. Je merkt erg goed wie er in Brabant naar de middelbare school gaan en wie er naar een school in Zuid-Holland gaan.
Mijn ouders zijn nog wel eens de dichtgevroren Rijn overgelopen. Vroegah, toen er nog echte winters waren.quote:
Da's vast in zo'n winderige uithoek van de provincie waar ik nooit kom. Ook wel bekend als de Brabantse toendra.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Veel polders hier inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's vast in zo'n winderige uithoek van de provincie waar ik nooit kom. Ook wel bekend als de Brabantse toendra.
Die toendra loopt toch van Deurne tot en met Bergen op Zoom?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's vast in zo'n winderige uithoek van de provincie waar ik nooit kom. Ook wel bekend als de Brabantse toendra.
Je vergeet natuurlijk de winter van 63.... toen ze met auto's op het IJsselmeer redenquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nog wel eens de dichtgevroren Rijn overgelopen. Vroegah, toen er nog echte winters waren.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die toendra loopt toch van Deurne tot en met Bergen op Zoom?
De Rotterdamse kant van mijn familie woonde een generatie of 10 geleden tussen Utrecht/Veenendaal/Nijmegen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:18 schreef Euribob het volgende:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bedoelt hier neem ik aan? In de rest van de wereld is dat nog maar te bezien.
Ik vroeg mij laatst af of oude-Pekela welvarend en hoogopgeleid zou zijn als Groningen een onafhankelijk land was en de gasinkomsten dus zelf kon houden.quote:
Dat is ook de laatste keer geweest dat de Rijn is dichtgevroren volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk de winter van 63.... toen ze met auto's op het IJsselmeer reden
Goeie kwaliteit wel voor een amateur meer dan vijftig jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk de winter van 63.... toen ze met auto's op het IJsselmeer reden
Tem had toen net zijn eerste baan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
In zo'n klein plekje als Nederland heb je al ontzettend veel dialecten, subculturen etc. waar het gros van de Nederlanders geen idee van heeft. Hoe moet wel niet zijn als je echt in een groot land wordt, zoals India, de VS, Canada, China, Rusland etc.? Dat is zo enorm heterogeen dat je je eigen land nooit echt goed zal kennen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig is dat, zulke verschillen op zo'n kleine omgeving.
Die bovenste zeker... die onderste is minder, maar die bovenste is behoorlijk indrukwekkend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Goeie kwaliteit wel voor een amateur meer dan vijftig jaar geleden.
Amerika.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In zo'n klein plekje als Nederland heb je al ontzettend veel dialecten, subculturen etc. waar het gros van de Nederlanders geen idee van heeft. Hoe moet wel niet zijn als je echt in een groot land wordt, zoals India, de VS, Canada, China, Rusland etc.? Dat is zo enorm heterogeen dat je je eigen land nooit echt goed zal kennen.
Per dorp verschilt het op de Veluwe al, niet veel, maar toch.... in andere landen is dat waarschijnlijk net zo, waarbij de VS en Canada wellicht wat uitzonderingen zijn, want veel import.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In zo'n klein plekje als Nederland heb je al ontzettend veel dialecten, subculturen etc. waar het gros van de Nederlanders geen idee van heeft. Hoe moet wel niet zijn als je echt in een groot land wordt, zoals India, de VS, Canada, China, Rusland etc.? Dat is zo enorm heterogeen dat je je eigen land nooit echt goed zal kennen.
Ja, ik dacht ook alleen de bovenste gequoteerd te hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die bovenste zeker... die onderste is minder, maar die bovenste is behoorlijk indrukwekkend.
Maar goed, ze zagen er sowieso uit alsof ze in behoorlijk goede doen waren, dus dat zou een erg goede camera kunnen verklaren.
Zal allemaal ook wel minder worden nu alles veel meer met elkaar in verbinding komt te staan. Op naar de monocultuur.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Per dorp verschilt het op de Veluwe al, niet veel, maar toch.... in andere landen is dat waarschijnlijk net zo, waarbij de VS en Canada wellicht wat uitzonderingen zijn, want veel import.
Is het in Europa wel de moeite waard om het te proberen, in tegenstelling tot MMmmmmmmurica!.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Amerika.
Wij gaan in Europa ook nooit alle verschillende culturen leren kennen. Ergens wel jammer.
Hier is het anders tegenwoordig ook alleen maar import!!!11!quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Per dorp verschilt het op de Veluwe al, niet veel, maar toch.... in andere landen is dat waarschijnlijk net zo, waarbij de VS en Canada wellicht wat uitzonderingen zijn, want veel import.
Jij denkt dat de cultuur in het Zuiden van de Verenigde Staten niet interessant is? Ha.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het in Europa wel de moeite waard om het te proberen, in tegenstelling tot MMmmmmmmurica!.
Aan de andere kant heb je in de VS ook nog wel behoorlijke regionale verschillen, ik denk alleen wel dat die regio's groter zijn dan in NL... maar ja, dat is met alles in de VS zoquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zal allemaal ook wel minder worden nu alles veel meer met elkaar in verbinding komt te staan. Op naar de monocultuur.
Die schattige kinderen zijn de babyboomers waar iedereen normaal over tekeergaatquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook alleen de bovenste gequoteerd te hebben.
Waren waarschijnlijk de notabelen van het dorp. Ergens wel raar om te bedenken dat dat gewoon meer dan vijftig jaar terug was. Die schattige kinderen zijn ondertussen bijna met pensioen en die leuke moeder is inmiddels dik bejaard.
Ik las net iets over de genenpoel en import.... kennelijk is het niet negatief.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hier is het anders tegenwoordig ook alleen maar import!!!11!
Jij hebt in Amerika gewoond? Wat gaaf.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je in de VS ook nog wel behoorlijke regionale verschillen, ik denk alleen wel dat die regio's groter zijn dan in NL... maar ja, dat is met alles in de VS zo
Ik weet wel dat ik, toen ik in Philadelphia woonde, waar men relatief 'accentloos' Amerikaans spreekt, ooit eens een "waar kom je vandaan" gesprek had, en op mijn "guess" de vraag kreeg om "Chocolate" te zeggen... uit mijn uitspraak van dat woord trok hij de conclusie dat ik uit Philadelphia kwam
Mehh. Die Amerikanegeilerij van je snap ik niet zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij denkt dat de cultuur in het Zuiden van de Verenigde Staten niet interessant is? Ha.
He?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:57 schreef Reya het volgende:
Enkel patjepeeërs maken zich druk om accenten.
Ik vind sommige accenten echt honderd keer leuker bij mannen dan ABN.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:57 schreef Reya het volgende:
Enkel patjepeeërs maken zich druk om accenten.
En ik snap die mannengeilerij van jou niet zo. Maar ach, we hebben allemaal wel iets onnatuurlijks denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh. Die Amerikanegeilerij van je snap ik niet zo.
Whehe. Dit komt niet echt over vanuit jouw mond natuurlijk. Als een van de normale mannen in de SC dit had gezegd misschien wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ik snap die mannengeilerij van jou niet zo. Maar ach, we hebben allemaal wel iets onnatuurlijks denk ik dan.
Ja, dat had ik sowieso al nauwelijks, ik heb wel eens van die gesprekken gehad van;quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij hebt in Amerika gewoond? Wat gaaf.
Kwam je nog een beetje van Dutch accent af?
Er staat een Brabander in mijn tuin te snoeien. Ik vind het maar een bijzonder geluid, zo midden in Stad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh. Die Amerikanegeilerij van je snap ik niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |