Het is gewoon waar hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:50 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Behalve Bulgarije dan :p
Toch heb ik in het verleden wat verhalen gehoord.
Ja, die worden enorm getolereerd. Derhalve dat het voor zigeuners ook welhaast onmogelijk is om hun rijbewijs te halen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu opeens op Syrirs gaan jagen maar wel al zolang al die zigeuners op je grondgebied tolereren, ja heel erg logisch.
Goeie vergelijking manquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:59 schreef Doublepain het volgende:
Oost-Europa heeft nog enig liefde voor het vaderland, hier worden ze door eigen landgenoten uitgemaakt voor racisten
Ik zal niet zeggen dat er geen problemen en incidenten zijn want dat zou een complete leugen zijn. Maar zo heftig als hierboven werd gesteld is het alles behalve.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:50 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Behalve Bulgarije dan :p
Toch heb ik in het verleden wat verhalen gehoord.
Wow idd zeg: http://www.vpro.nl/metropolis/speel.POMS_VPRO_600879.htmlquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:43 schreef Dven het volgende:
en n van de bekendste en meest populaire zangers van het land is niet eens homo meer maar een echte flikker.
Genoeg discriminatie jegens Roma.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat gebeurde in Bulgarije dus niet. Als je Oost-Europa een beetje kent, had je dat ook wel geweten.
Of op Somalische piraten te jagenquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef hottentot het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden voor een reisbureau hier
Een keer wat anders dan op Safari in Afrika.
Omdat jij niet tegen gestemd hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we hebben ingestemd met de EU-uitbreiding richting het oosten, maar goed. Samenwerking is een ding, maar lidmaatschap was toch echt een brug te ver.
En dan een doorreis naar de Middellandse Zee aanbieden om zeeslagje te spelen met dobbernegers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of op Somalische piraten te jagen
TUIG VAN DE RICHELquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja DAT zal het zijn. ALLE Bulgaren zijn tuig uiteraard....
Eerst safaritocht en jagen op een leeuw, dan piraatjes schieten voor de somalische wateren, dan ff naar syri om een robbertje te knokken, via Bulgarije waar we op jacht gaan naar illegale migranten, om uiteindelijk na een wereldreis van een jaar thuis te komen en door een arrestatieteam van je bed gelicht te wordenquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan een doorreis naar de Middellandse Zee aanbieden om zeeslagje te spelen met dobbernegers?
Ja dat klopt maar de Roma zijn ook niet van die lieverdjes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Genoeg discriminatie jegens Roma.
Toch keur ik dit niet goed. Het is een soort van illigale burgerwacht maar ik denk zomaar dat de Bulgaarse politie/grenswacht geen drol uitvoerd dus krijg je dit soort taferelen.....quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmm video gezien, ze worden netjes behandeld voor wat iuk zie. Tie-rips ook zeker niet te ruw omgedaan. Netjes.
Aan het einde schud die jongen nee met zijn hoofd maar dat moet je niet doen in Bulgarije want dan bedoel je JA...... oeps...quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Dven het volgende:
In Bulgarije zijn er dus heuse knokploegen die de hele dag niets anders doen dan de bossen van het Strandzja-gebergte uitkammen, op zoek naar Syrische vluchtelingen/migranten of hoe je ze ook wil noemen. Eenmaal gevonden worden ze gekneveld terug naar Turkije gestuurd. Door de Bulgaarse autoriteiten is er inmiddels een vooronderzoek gestart naar deze illegale vorm van detentie, waarop een gevangenisstraf van maximaal zes jaar staat.
Twee jaar geleden massaal gehaat door rechts-Nederland, die de Bulgaren zag als gevaarlijke oostblokzigeuners die een aanval op het Neerlands sociaal stelsel gingen uitvoeren. Nu waarschijnlijk geliefd als dappere broeders uit het zuidoosten en trouwe bewakers van de Europese grens en cultuur. Het kan verkeren, zeggen we maar.
(titel : Burgerarrest van migranten in Strandzha)
BLIJF UIT MIJN BADKUIPquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan een doorreis naar de Middellandse Zee aanbieden om zeeslagje te spelen met dobbernegers?
En ze soms gedwongen gesteriliseerd worden, de Roma vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, die worden enorm getolereerd. Derhalve dat het voor zigeuners ook welhaast onmogelijk is om hun rijbewijs te halen.
Precies. Die Bulgaren hebben er zelf eentje, met een Russische vloot om mee te spelen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |