Hij heeft een 6,1 op IMDB. De moeite waard om te zien?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker met de quad op mensenjacht. Doet me denken aan deze film.
Het is mijn favoriete foute actie b-film aller tijden. Zeker de moeite ja, al moet je het niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:15 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hij heeft een 6,1 op IMDB. De moeite waard om te zien?
Aha, ik zal eens een poging wagen. Klinkt lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het mijn favoriete foute actie b-film aller tijden. Zeker de moeite ja, al moet je het niet te serieus nemen.
Niet weten dat Voszje een sluwe godin isquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat Voszje een sluwe godin is
Vertel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat Voszje een sluwe godin is
Wel een beetje VMBO-humor. "Bulgaren zijn dieren en dat is waar want homo sapiëns hahahaha"quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:43 schreef loni55 het volgende:
[..]
Oh jammer. Trouwens het is gewoon waar.
Nee. Je zal het pad naar haar zelf moeten vinden.quote:
Het is inderdaad erg flauw maar Bulgaren zijn eigenlijk ook wel bloeddorstig volkje dus..quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel een beetje VMBO-humor. "Bulgaren zijn dieren en dat is waar want homo sapiëns hahahaha"
Dat klinkt als teveel moeite.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Je zal het pad naar haar zelf moeten vinden.
Ja, zijn echt het bloeddorstigste volk op het verdere welhaast serene Balkanschiereiland.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:44 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg flauw maar Bulgaren zijn eigenlijk ook wel bloeddorstig volkje dus..
Dat gebeurde in Bulgarije dus niet. Als je Oost-Europa een beetje kent, had je dat ook wel geweten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:45 schreef Szikha2 het volgende:
Ach ts, je weet goed dat dit al jaren bezig is. Of ken je bulgarije toch niet zo goed als je denkt?
In hongarije heb je bijv groepen van burgera die wacht houden in roma wijken en roma's angstig maken en zelfs verjagen. Serieus klopjachten. Allemaal vrijwilligers. Politie doet vrij weinig
En dat was al meer dan 7 jaar geleden.
Maar hongarije was nog niet op de kaart blijkbaar.
Niet echt nieuwswaardig dit als je oost europa kent.
Dit dus. Het is opmerkelijk dat velen hier beweren dat ze inside kennis hebben maar zodra het erop aankomt blijkt het tegenovergestelde waar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:45 schreef Szikha2 het volgende:
Ach ts, je weet goed dat dit al jaren bezig is. Of ken je bulgarije toch niet zo goed als je denkt?
In hongarije heb je bijv groepen van burgera die wacht houden in roma wijken en roma's angstig maken en zelfs verjagen. Serieus klopjachten. Allemaal vrijwilligers. Politie doet vrij weinig
En dat was al meer dan 7 jaar geleden.
Maar hongarije was nog niet op de kaart blijkbaar.
Niet echt nieuwswaardig dit als je oost europa kent.
Ik vermoed dat jij in je omgeving een beetje bekend staat als meeloper.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:46 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dit dus. Het is opmerkelijk dat velen hier beweren dat ze inside kennis hebben maar zodra het erop aankomt blijkt het tegenovergestelde waar.
Dat zeg ik niet. Dat er ergere zijn maakt het niet minder erg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zijn echt het bloeddorstigste volk op het verdere welhaast serene Balkanschiereiland.
Ik moest hierom lachen. Bedankt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij in je omgeving een beetje bekend staat als meeloper.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Je zal het pad naar haar zelf moeten vinden.
Behalve Bulgarije dan :pquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat gebeurde in Bulgarije dus niet. Als je Oost-Europa een beetje kent, had je dat ook wel geweten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |