Dat klopt, want extreem rechts gooit hier niet illegaal vluchtelingen het land uit, maar laat een demonstratie niet doorgaan omdat er kans op regen is. Daar gaan we de oorlog wel mee winnen hoor.quote:
Doen we.quote:
Homofobie valt in Bulgarije redelijk mee. Het land zit vol met gayresorts, gaybars etc. etc.en één van de bekendste en meest populaire zangers van het land is niet eens homo meer maar een echte flikker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, als er een paar Nederlandse homo's te grazen genomen worden piepen ze hier weer heel anders over de Bulgaarse knokploegen. Dan zijn het gewoon weer de Marokkanen van het oostblok.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, want extreem rechts gooit hier niet illegaal vluchtelingen het land uit, maar laat een demonstratie niet doorgaan omdat er kans op regen is. Daar gaan we de oorlog wel mee winnen hoor.
Patrijotti cancel protest supposedly due to short burst of rain
Het vorige protest bestond uit het uitdelen van broodjes ham. Waren best goed te eten.quote:
Net zulke belhamels als de stoere mannen met varkenspetjes in NL dusquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het vorige protest bestond uit het uitdelen van broodjes ham. Waren best goed te eten.
Och, ze schreeuwen wel de gebruikelijke racistische shit hoor. Het bekende riedeltje dat alle moslims terroristen zijn, en alle Afrikanen komen onze banen jatten. What else is new. Maar verder stelt het weinig voor, ze krijgen niet echt voet aan de grond politiek gezien. Gelukkig maar, want het is veels te mooi weer om je druk te gaan maken over die idioten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Net zulke belhamels als de stoere mannen met varkenspetjes in NL dus
Wanneer jij graag Bulgaars leest wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:59 schreef Megumi het volgende:
Heb je ook wat andere bronnen dan een youtube filmpje TS.
Ik mag aannemen dat er ook wel wat andere bronnen zijn. En dit is geen Bulgaars forum dus vertaal het anders even. En anders is je enige bron een youtube filmpje dat iedereen wel in elkaar kan draaien.quote:
Die Bulgarenfraude waarbij een Nederlander hoofdverdachte is bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:57 schreef zovty het volgende:
Ze mogen ook wel eens wat terugdoen voor de uitkeringen die ze bij ons gestolen hebben.
Dit is inderdaad geen Bulgaars forum derhalve heb ik de OP ook in het Nederlands geschreven. Wil je zelf graag meer bronnen hebben dan wens ik je veel succes op het wereldwijde web.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat er ook wel wat andere bronnen zijn. En dit is geen Bulgaars forum dus vertaal het anders even. En anders is je enige bron een youtube filmpje dat iedereen wel in elkaar kan draaien.
Het zal er wel weer op uitdraaien dat er niks van klopt. Of niet maar voorlopig is dit we moeten Dven maar geloven topic op basis van een youtube filmpje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is inderdaad geen Bulgaars forum derhalve heb ik de OP ook in het Nederlands geschreven. Wil je zelf graag meer bronnen hebben dan wens ik je veel succes op het wereldwijde web.
Ik ben niet geinteresseerd in nuances vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Bulgarenfraude waarbij een Nederlander hoofdverdachte is bedoel je?
Oke.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op uitdraaien dat er niks van klopt. Of niet maar voorlopig is dit we moeten Dven maar geloven topic op basis van een youtube filmpje.
Lekker met de quad op mensenjacht. Doet me denken aan deze film.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:08 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De knokploeg in kwestie.
[ afbeelding ]
Jammer, ik wilde je net een mooie aanbieding voor een nuance doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben niet geinteresseerd in nuances vriend.
Beetje een ongeletterde mix van hooligans en boerenpummels dus. Wat ook te verwachten was natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:08 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De knokploeg in kwestie. De voorste figuur is een krachtpatser. Hij was professioneel bokser. Geen kattenpis deze mannen.
[ afbeelding ]
Of criminal minds. Die ging alleen wat hardhandiger te werk dan enkel de grens oversturen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker met de quad op mensenjacht. Doet me denken aan deze film.
Geen idee. Wat had je verwacht? Vrouwtjes en kantoorslaven in pak? De enige figuren die dit doen zijn figuren die een wat masculiene uitstraling hebben. Hehe, 1+1 = 10?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Beetje een ongeletterde mix van hooligans en boerenpummels dus. Wat ook te verwachten was natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |