Het is gewoon waar hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:50 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Behalve Bulgarije dan :p
Toch heb ik in het verleden wat verhalen gehoord.
Ja, die worden enorm getolereerd. Derhalve dat het voor zigeuners ook welhaast onmogelijk is om hun rijbewijs te halen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu opeens op Syriërs gaan jagen maar wel al zolang al die zigeuners op je grondgebied tolereren, ja heel erg logisch.
Goeie vergelijking manquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:59 schreef Doublepain het volgende:
Oost-Europa heeft nog enig liefde voor het vaderland, hier worden ze door eigen landgenoten uitgemaakt voor racisten
Ik zal niet zeggen dat er geen problemen en incidenten zijn want dat zou een complete leugen zijn. Maar zo heftig als hierboven werd gesteld is het alles behalve.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:50 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Behalve Bulgarije dan :p
Toch heb ik in het verleden wat verhalen gehoord.
Wow idd zeg: http://www.vpro.nl/metropolis/speel.POMS_VPRO_600879.htmlquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:43 schreef Dven het volgende:
en één van de bekendste en meest populaire zangers van het land is niet eens homo meer maar een echte flikker.
Genoeg discriminatie jegens Roma.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat gebeurde in Bulgarije dus niet. Als je Oost-Europa een beetje kent, had je dat ook wel geweten.
Of op Somalische piraten te jagenquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef hottentot het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden voor een reisbureau hier
Een keer wat anders dan op Safari in Afrika.
Omdat jij niet tegen gestemd hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we hebben ingestemd met de EU-uitbreiding richting het oosten, maar goed. Samenwerking is een ding, maar lidmaatschap was toch echt een brug te ver.
En dan een doorreis naar de Middellandse Zee aanbieden om zeeslagje te spelen met dobbernegers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of op Somalische piraten te jagen
TUIG VAN DE RICHELquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja DAT zal het zijn. ALLE Bulgaren zijn tuig uiteraard....
Eerst safaritocht en jagen op een leeuw, dan piraatjes schieten voor de somalische wateren, dan ff naar syrië om een robbertje te knokken, via Bulgarije waar we op jacht gaan naar illegale migranten, om uiteindelijk na een wereldreis van een jaar thuis te komen en door een arrestatieteam van je bed gelicht te wordenquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan een doorreis naar de Middellandse Zee aanbieden om zeeslagje te spelen met dobbernegers?
Ja dat klopt maar de Roma zijn ook niet van die lieverdjes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Genoeg discriminatie jegens Roma.
Toch keur ik dit niet goed. Het is een soort van illigale burgerwacht maar ik denk zomaar dat de Bulgaarse politie/grenswacht geen drol uitvoerd dus krijg je dit soort taferelen.....quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmm video gezien, ze worden netjes behandeld voor wat iuk zie. Tie-rips ook zeker niet te ruw omgedaan. Netjes.
Aan het einde schud die jongen nee met zijn hoofd maar dat moet je niet doen in Bulgarije want dan bedoel je JA...... oeps...quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Dven het volgende:
In Bulgarije zijn er dus heuse knokploegen die de hele dag niets anders doen dan de bossen van het Strandzja-gebergte uitkammen, op zoek naar Syrische vluchtelingen/migranten of hoe je ze ook wil noemen. Eenmaal gevonden worden ze gekneveld terug naar Turkije gestuurd. Door de Bulgaarse autoriteiten is er inmiddels een vooronderzoek gestart naar deze illegale vorm van detentie, waarop een gevangenisstraf van maximaal zes jaar staat.
Twee jaar geleden massaal gehaat door rechts-Nederland, die de Bulgaren zag als gevaarlijke oostblokzigeuners die een aanval op het Neerlands sociaal stelsel gingen uitvoeren. Nu waarschijnlijk geliefd als dappere broeders uit het zuidoosten en trouwe bewakers van de Europese grens en cultuur. Het kan verkeren, zeggen we maar.
(titel : Burgerarrest van migranten in Strandzha)
BLIJF UIT MIJN BADKUIPquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan een doorreis naar de Middellandse Zee aanbieden om zeeslagje te spelen met dobbernegers?
En ze soms gedwongen gesteriliseerd worden, de Roma vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, die worden enorm getolereerd. Derhalve dat het voor zigeuners ook welhaast onmogelijk is om hun rijbewijs te halen.
Precies. Die Bulgaren hebben er zelf eentje, met een Russische vloot om mee te spelen.quote:
Bron.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:58 schreef agter het volgende:
[..]
En ze soms gedwongen gesteriliseerd worden, de Roma vrouwen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Aan het einde schud die jongen nee met zijn hoofd maar dat moet je niet doen in Bulgarije want dan bedoel je JA...... oeps...
Valt mee, redelijk vaak berichten dat er weer migranten opgepakt zijn. Volgens mij eind vorig jaar nog een 100tal in Sofia. Aan de grens met Turkije worden ze ook vaak gestopt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Toch keur ik dit niet goed. Het is een soort van illigale burgerwacht maar ik denk zomaar dat de Bulgaarse politie/grenswacht geen drol uitvoerd dus krijg je dit soort taferelen.....
Historisch gezien behoort de Middellandse Zee ook aan de Bulgaren toequote:Op dinsdag 12 april 2016 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Die Bulgaren hebben er zelf eentje, met een Russische vloot om mee te spelen.
Eerst ff wat anders doen.... Bulgaarse vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Die Bulgaren hebben er zelf eentje, met een Russische vloot om mee te spelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Historisch gezien behoort de Middellandse Zee ook aan de Bulgaren toe![]()
![]()
Dibs.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:13 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Eerst ff wat anders doen.... Bulgaarse vrouwen.![]()
[ afbeelding ]
Bulgaarse sloeries voor de Bulgaren!!!!quote:
Juist ja.....quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgaarse sloeries voor de Bulgaren!!!!Broodrovende westerlingen!
Hoezo illegale vorm van detentie, in amerika zijn de officiele patrouiles dolblij met vrijwilligers die illegale immigranten en drugskoeriers aanhouden, hier doet men moeilijk? Wees blij dat iemand het doet, scheelt weer een hoop schade.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Dven het volgende:
In Bulgarije zijn er dus heuse knokploegen die de hele dag niets anders doen dan de bossen van het Strandzja-gebergte uitkammen, op zoek naar Syrische vluchtelingen/migranten of hoe je ze ook wil noemen. Eenmaal gevonden worden ze gekneveld terug naar Turkije gestuurd. Door de Bulgaarse autoriteiten is er inmiddels een vooronderzoek gestart naar deze illegale vorm van detentie, waarop een gevangenisstraf van maximaal zes jaar staat.
Twee jaar geleden massaal gehaat door rechts-Nederland, die de Bulgaren zag als gevaarlijke oostblokzigeuners die een aanval op het Neerlands sociaal stelsel gingen uitvoeren. Nu waarschijnlijk geliefd als dappere broeders uit het zuidoosten en trouwe bewakers van de Europese grens en cultuur. Het kan verkeren, zeggen we maar.
(titel : Burgerarrest van migranten in Strandzha)
Te laat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgaarse sloeries voor de Bulgaren!!!!Broodrovende westerlingen!
Omdat het niet legaal is. Amerika is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:22 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Hoezo illegale vorm van detentie, in amerika zijn de officiele patrouiles dolblij met vrijwilligers die illegale immigranten en drugskoeriers aanhouden, hier doet men moeilijk? Wees blij dat iemand het doet, scheelt weer een hoop schade.
quote:
Dan wordt het maar legaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat het niet legaal is. Amerika is totaal niet relevant.
Staat nog op m'n to do lijstje, belangrijkquote:
Waarom? Vind je het een goed iets dat ongetrainde mensen maar even het recht in eigen handen gaan nemen?quote:
Ik vind het goed dat patriotten de grenzen bewaken als de regering het niet kan of wil doen of daar in gehinderd wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Staat nog op m'n to do lijstje, belangrijk
[..]
Waarom? Vind je het een goed iets dat ongetrainde mensen maar even het recht in eigen handen gaan nemen?
Plus het gaat er beschaafd aan toe, ze worden niet mishandeld afaik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:27 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat patriotten de grenzen bewaken als de regering het niet kan of wil doen of daar in gehinderd wordt.
Nee, ik ben een Brulgaar.quote:
Niet voor de camera in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Plus het gaat er beschaafd aan toe, ze worden niet mishandeld afaik.
Ik vind het niet goed dat zelfbenoemde patriotten, ongetrainde mensen, het recht in eigen handen nemen en illegale handelingen verrichten omdat ze van mening zijn dat de regering niet genoeg doet of daarin gehinderd wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:27 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat patriotten de grenzen bewaken als de regering het niet kan of wil doen of daar in gehinderd wordt.
Wie zegt dat die mensen niet getrained zijn, of onbekwaam. Tot zover is er niemand naar de rand van een geul gebracht en door zn achterhoofd geschoten oid. Tot zover bekend worden ze aangehouden en de grenspatrouile gebeld.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het niet goed dat zelfbenoemde patriotten, ongetrainde mensen, het recht in eigen handen nemen en illegale handelingen verrichten omdat ze van mening zijn dat de regering niet genoeg doet of daarin gehinderd wordt.
Heb gehoord dat ze zelfs te eten krijgen en daarna weer de grens over worden geloodst.quote:
Fix'd that for yaquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:27 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat patriotten zwakzinnige neanderthalers de grenzen bewaken middels geweld hun racisme botvieren als de regering het niet kan of wil doen of daar in gehinderd wordt.
Oh, ik dacht dat je de hik hadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |