Beetje makkelijk? Het gros is zelfs zonder multiple choice redelijk te doen.quote:
quote:Als voorwaarde om aan het programma deel te kunnen nemen geldt dat de daadwerkelijk geselecteerde deelnemers lid zijn van de Vriendenloterij. Indien u nog geen lid bent dient u zich voorafgaand aan de opnamen aan te melden voor een lidmaatschap van tenminste één maand. Deze procedure en overige informatie zal tijdens de selectiedag worden verstrekt.
Ik had al een antwoord goed voor er een vraag werd gesteld.quote:Op maandag 11 april 2016 23:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje makkelijk? Het gros is zelfs zonder multiple choice redelijk te doen.
[..]![]()
Aap mouw ding flop bipsquote:Op maandag 11 april 2016 23:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje makkelijk? Het gros is zelfs zonder multiple choice redelijk te doen.
[..]![]()
Wilfred die Beau toen verweet dat vrijwel al zijn programma's floptenquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef MPC60 het volgende:
Kijkcijfers vallen ook tegen, denk ik.
MATCHWINNER
1,7 4,9 263.000
Dat was nog wel de makkelijkste. Ik vond het ook niet moeilijk genoeg. Had er wel een paar fout. Ze willen natuurlijk een zo groot mogelijk publiek bereiken. Vragen die de kenners op FOK! gemakkelijk vinden zijn voor de modale liefhebber al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:24 schreef satecl het volgende:
Dit was allemaal wel heel makkelijk. Alleen Paul Gascoigne wist ik niet. Verder alles voordat de vraag al helemaal gesteld was makkelijk te beantwoorden.
Dat is extreem weinig. Naar mij keken 400.000 kijkers. Dat begon om 19.00 uur, en daar zat nog Krajicek-Henman op Wimbledon tegenover op NED3quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef MPC60 het volgende:
MATCHWINNER
1,7 4,9 263.000
Moest ik al aan denken voor de uitzending. Heerlijk al die ijdeltuiten die falenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wilfred die Beau toen verweet dat vrijwel al zijn programma's floptenis zelf ook hard op weg
Het is de moeite. Zonder gelijktijdig te FOK!ken met de rest hier keek ik niet eens denk ik.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef MPC60 het volgende:
MATCHWINNER
1,7 4,9 263.000
Echte FOK!ker.quote:
Drugs are badquote:Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
Verzin de vraag bij het voor de hand liggende antwoord.
Doe tien minuten om de regels uit te leggen.
Laat je supporters spontaan meejuigen.
Schijt op de ware kenner.
FF pissen.
Laatste ronde mag je maar 1 foutje maken natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2016 22:07 schreef hafcfan het volgende:
God wat simpel weer. Lille fout man man man. Wat triestt dat je zoveel fout mag
Juigenquote:Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
Verzin de vraag bij het voor de hand liggende antwoord.
Doe tien minuten om de regels uit te leggen.
Laat je supporters spontaan meejuigen.
Schijt op de ware kenner.
FF pissen.
Hij weet niksquote:Op maandag 18 april 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste ronde mag je maar 1 foutje maken natuurlijk
quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou Tong80, Stijn, Hafc en Tarado/Opper meenemen.
Tarado weet meer.quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
En jij dan op die stoel bij Genee.quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Stijn, Tarado, Tong, Opper denk ik. Hoewel Hafc wel kan helpen voor Italië.quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Fles whisky voor tong klaarzetten danquote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga wel op de plaats van Evert zitten.quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Samen met Davy delen danquote:Op maandag 18 april 2016 22:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ga wel op de plaats van Evert zitten.
Ja wij zijn niet viesdik dus dat kan.quote:Op maandag 18 april 2016 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Samen met Davy delen danmakkelijk
Daarvoor hebben wij hafcfan nodigquote:
Mani?quote:Op maandag 18 april 2016 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Koffieplanter, Stijn, Tagliano, Opper en Mani89. Dan ben je binnen.
ik weet meer van die andere vragen .quote:Op maandag 18 april 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij hafcfan nodig
Als het over Darten gaat misschien wel jaquote:Op maandag 18 april 2016 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Neem Rens dan ook met je mee.quote:Op maandag 18 april 2016 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niks van darten.quote:Op maandag 18 april 2016 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als het over Darten gaat misschien wel ja
Ik ook. Quiz van niks.quote:Op maandag 18 april 2016 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Met Doublepain had je ook gewonnen, tot nu toe alles goed
Het Orakel is hierquote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk Koeman nam de vrije trap niet dat was Bakero Stoiksjow legde hem klaar en Koeman schoot
Ik ben echt weg
Weer een voetbalkwis waar ze de grote Tong niet in de redactie hebben genomen.
Alsof er geen eikel naast de schijfjes komkommer in m'n anus kan
Ik vind dit meer een Algemene quiz, met algemene kennis fix je dit wel. Als het nou over de rechtsback van NEC of de keeper van Dundee zou gaan, ja dat is voor de echte kenners.quote:Op maandag 18 april 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook. Quiz van niks.
Vorige week had ik wel wat fouten
Ik heb er al 2 fout. Vorige week vond ik makkelijker.quote:Op maandag 18 april 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook. Quiz van niks.
Vorige week had ik wel wat fouten
Pietersquote:Op maandag 18 april 2016 22:22 schreef KingRoland het volgende:
of hoe heet de linksback van Stoke City
Pak ze tonggodquote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk Koeman nam de vrije trap niet dat was Bakero Stoiksjow legde hem klaar en Koeman schoot
Ik ben echt weg
Ken je de bedste doelman van Engeland ooiyt Tebvens Stoke ?quote:Op maandag 18 april 2016 22:22 schreef KingRoland het volgende:
of hoe heet de linksback van Stoke City
Als ze jou hadden uitgenodigd, wie zou jij dan meenemen?quote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik ben echt weg
Hier ging iets foutquote:Op maandag 18 april 2016 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de bedste doelman van Engeland ooiyt Tebvens Stoke ?
Kan iemand deze man tegen zichzelf in bescherming nemen?quote:Op maandag 18 april 2016 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de bedste doelman van Engeland ooiyt Tebvens Stoke ?
Zijn begeleiderquote:Op maandag 18 april 2016 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ze jou hadden uitgenodigd, wie zou jij dan meenemen?
Ik rfa echt deze week mjijn TV kw9is bij de KRO optreden op het net proberen te zetten.quote:
Zijn parasiet.quote:Op maandag 18 april 2016 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit een act is.quote:Op maandag 18 april 2016 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik rfa echt deze week mjijn TV kw9is bij de KRO optreden op het net proberen te zetten.
Natuurlijk is dat "dronken" een act, is voor aandacht.quote:Op maandag 18 april 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit een act is.
M'n beste vriend uit Almelo. Geweldige schaker/ Of Daan de Bruin NJety zo'n debiel als ik. Zeg maar mensen die rare fingen on6thoudemnquote:Op maandag 18 april 2016 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gordon Banksquote:
Klopt. Gordon Banks rakte dootr een verkeersongeluk blind aan één oog.quote:Op maandag 18 april 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan iemand deze man tegen zichzelf in bescherming nemen?
Di6t is een act. ZSakdoek bij de hand ?quote:Op maandag 18 april 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit een act is.
Evertonquote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een Algemene quiz, met algemene kennis fix je dit wel. Als het nou over de rechtsback van NEC of de keeper van Dundee zou gaan, ja dat is voor de echte kenners.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Di6t is een act. ZSakdoek bij de hand ?
neeee speel jij dat?quote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist die ook, die zat in de kwis op de app
Ik had vandaag alles goed.quote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er geen kut van natuurlijk
Groningen, dat zei ik al.quote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
Oh wat was het antwoord? Ik lette niet op.
watte?quote:Op maandag 18 april 2016 22:34 schreef tong80 het volgende:
Ik zou ook Groningen gezegd hebben als ik de vraag had geweten. Ging het over iemand duie in Groinimngen woont ?:
En daarom lieve kijkbuiskinderen is het een slecht idee om aan de drugs te gaan.quote:Op maandag 18 april 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
Ik ga tochy voor Imcfa Marina bij deze niet 6te5r zaken doende gik vraag.
Idd, zeg het hem!quote:Op maandag 18 april 2016 22:37 schreef Karina het volgende:
En dan zijn keepers je specialiteitSukkol.
Ik weet niets van Belgisch voetbal.quote:
Ik zou hem meenemen bij een muziekkwis.quote:Op maandag 18 april 2016 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexi is meer een jack of all trades dus dat zou ik wel overwegen.
Ik denk slimmer dan die anderquote:Op maandag 18 april 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Hendrik gaat er binnen 3 rondjes uit.
Zeker.quote:Op maandag 18 april 2016 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou hem meenemen bij een muziekkwis.
trouwens Legion release date van 30 aug bedoelde ikquote:Op maandag 18 april 2016 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je vragen krijgt over de muziek die de spelers via hun iphone luisteren tijdens de busrit zit je veilig.quote:Op maandag 18 april 2016 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexi is meer een jack of all trades dus dat zou ik wel overwegen.
Owww ja ik las hetquote:Op maandag 18 april 2016 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
trouwens Legion release date van 30 aug bedoelde ik
Bij muziek of F1 heb je meer kans.quote:Op maandag 18 april 2016 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel jammer dat het alweeeeer over de burning legion gaat.quote:Op maandag 18 april 2016 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Owww ja ik las heteindelijk weer wat nieuws. Demonhuntertje aanmaken.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het alweeeeer over de burning legion gaat.
En volgens mij ook iets onder water, dat haat ikquote:Op maandag 18 april 2016 22:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het alweeeeer over de burning legion gaat.
Ik heb vroegah vanilla en burning legion gespeeld, en tussendoor nog Cataclysm. Speel het al jaren niet meer nu.quote:Op maandag 18 april 2016 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
En volgens mij ook iets onder water, dat haat ikMaar goed, questjes doen vind ik altijd leuk.
Ik speel nu samen met iemand anders, dan is het wel leuk. Was ook een poosje gestopt.quote:Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb vroegah vanilla en burning legion gespeeld, en tussendoor nog Cataclysm. Speel het al jaren niet meer nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |