Beetje makkelijk? Het gros is zelfs zonder multiple choice redelijk te doen.quote:
quote:Als voorwaarde om aan het programma deel te kunnen nemen geldt dat de daadwerkelijk geselecteerde deelnemers lid zijn van de Vriendenloterij. Indien u nog geen lid bent dient u zich voorafgaand aan de opnamen aan te melden voor een lidmaatschap van tenminste één maand. Deze procedure en overige informatie zal tijdens de selectiedag worden verstrekt.
Ik had al een antwoord goed voor er een vraag werd gesteld.quote:Op maandag 11 april 2016 23:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje makkelijk? Het gros is zelfs zonder multiple choice redelijk te doen.
[..]![]()
Aap mouw ding flop bipsquote:Op maandag 11 april 2016 23:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje makkelijk? Het gros is zelfs zonder multiple choice redelijk te doen.
[..]![]()
Wilfred die Beau toen verweet dat vrijwel al zijn programma's floptenquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef MPC60 het volgende:
Kijkcijfers vallen ook tegen, denk ik.
MATCHWINNER
1,7 4,9 263.000
Dat was nog wel de makkelijkste. Ik vond het ook niet moeilijk genoeg. Had er wel een paar fout. Ze willen natuurlijk een zo groot mogelijk publiek bereiken. Vragen die de kenners op FOK! gemakkelijk vinden zijn voor de modale liefhebber al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:24 schreef satecl het volgende:
Dit was allemaal wel heel makkelijk. Alleen Paul Gascoigne wist ik niet. Verder alles voordat de vraag al helemaal gesteld was makkelijk te beantwoorden.
Dat is extreem weinig. Naar mij keken 400.000 kijkers. Dat begon om 19.00 uur, en daar zat nog Krajicek-Henman op Wimbledon tegenover op NED3quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef MPC60 het volgende:
MATCHWINNER
1,7 4,9 263.000
Moest ik al aan denken voor de uitzending. Heerlijk al die ijdeltuiten die falenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wilfred die Beau toen verweet dat vrijwel al zijn programma's floptenis zelf ook hard op weg
Het is de moeite. Zonder gelijktijdig te FOK!ken met de rest hier keek ik niet eens denk ik.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef MPC60 het volgende:
MATCHWINNER
1,7 4,9 263.000
Echte FOK!ker.quote:
Drugs are badquote:Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
Verzin de vraag bij het voor de hand liggende antwoord.
Doe tien minuten om de regels uit te leggen.
Laat je supporters spontaan meejuigen.
Schijt op de ware kenner.
FF pissen.
Laatste ronde mag je maar 1 foutje maken natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2016 22:07 schreef hafcfan het volgende:
God wat simpel weer. Lille fout man man man. Wat triestt dat je zoveel fout mag
Juigenquote:Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
Verzin de vraag bij het voor de hand liggende antwoord.
Doe tien minuten om de regels uit te leggen.
Laat je supporters spontaan meejuigen.
Schijt op de ware kenner.
FF pissen.
Hij weet niksquote:Op maandag 18 april 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste ronde mag je maar 1 foutje maken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |