Alsof Paxcon een mening heeft, die loopt toch met zn holmaatje meequote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder, mani, Johannes, Sked, Stijn, Karina, GGMM, Paxcon, Ties, Coco en ik zijn het hier niet mee eens.
wowquote:Op maandag 11 april 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geef het een 9. Omdat ik een marokkanenhater ben.
Ik kom nu eindelijk uit de kast. Wat een opluchting zeg.quote:
Ja dat had je al gezegd. Maar volgens mij vonden we dat niet zo interessant verder.quote:Op maandag 11 april 2016 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik had er dus 10 van de 11 goed over de Eredivisie.
Kan ik me voorstellen. Waarom durfde je het niet eerder?quote:Op maandag 11 april 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kom nu eindelijk uit de kast. Wat een opluchting zeg.
Jij bent wel hard voor mij vandaag.quote:Op maandag 11 april 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat had je al gezegd. Maar volgens mij vonden we dat niet zo interessant verder.
Check het topicnummerquote:Op maandag 11 april 2016 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dit soort teksten van Danny Dyer geleerd?
Op VBL moet je leren incasseren.quote:Op maandag 11 april 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent wel hard voor mij vandaag.
sowquote:Op maandag 11 april 2016 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Check het topicnummer
APPEL CITROEN ANANAS BANAAN
Toen was het nog niet mainstream. Ik loop graag achter de kudde aan.quote:Op maandag 11 april 2016 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Waarom durfde je het niet eerder?
Drinkt de kudde cider?quote:Op maandag 11 april 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen was het nog niet mainstream. Ik loop graag achter de kudde aan.
Ik kan deze post op meerdere manieren interpreteren.quote:Op maandag 11 april 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent wel hard voor mij vandaag.
quote:Vertel eens berberaapje waarover praat ik poep kom jij eens met een zeer intelligente insteek waarmee jij met argumenten en feiten kan aangeven dat ik verkeerd zit.
Kan je dat niet?
Klim dan de boom in!
Absoluut. En ik ben weer ruim aan mijn trekken gekomen afgelopen weekend.quote:
Vandaar. Hopelijk kunnen we in 2018 saampjes jongetjes scorenquote:Op maandag 11 april 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen was het nog niet mainstream. Ik loop graag achter de kudde aan.
Opperkleurder, mani, Sked, Stijn, Karina, GGMM, Paxcon, Ties, Coco, KingRoland, Lavenderr, Pascalus, Arthur_Spooner, PsvCL en ik zijn hiermee eens.quote:Op maandag 11 april 2016 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die reclame van Ik geef een rondje al langs gekomen? Die vind ik erg sterk
Vooral de perencider was genottelijkquote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Absoluut. En ik ben weer ruim aan mijn trekken gekomen afgelopen weekend.
Ik vind dat een nare reclame. Daarnaast durf ik te ervoor uit te komen dat ik nog nooit zo'n koekje op heb.quote:
Ik.quote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus nu.
Wie is hetberberaapje?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder, mani, Sked, Stijn, Karina, GGMM, Paxcon, Ties, Coco, KingRoland, Lavenderr, Pascalus, Arthur_Spooner, PsvCL en ik zijn hiermee eens.
Bquote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
Welke user wordt ook wel eens gekscherend 'Kingflopland' genoemd?
A. johannes_vermeer
B. Doublepain
C. KingRoland
Cquote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
A. johannes_vermeer
B. Doublepain
C. KingRoland
Heerlijk. Ik ga me hier erg op verheugen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar. Hopelijk kunnen we in 2018 saampjes jongetjes scoren
Ik kies voor A, maar dat is eigenlijk omdat ik met hem naar de bios ga donderdag en hem niet laat zitten.quote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
A. johannes_vermeer
B. Doublepain
C. KingRoland
Ik zou wel kijken naar een VBL quiz programmaquote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
A. johannes_vermeer
B. Doublepain
C. KingRoland
Deze vraag is lastiger dan die in de spelronde van Miljoenenjachtquote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
A. johannes_vermeer
B. Doublepain
C. KingRoland
Dat zou ik niet doen nee, dat kost je een dvd en 3 zakken tijgernootjes.quote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kies voor A, maar dat is eigenlijk omdat ik met hem naar de bios ga donderdag en hem niet laat zitten.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
A. johannes_vermeer
B. Doublepain
C. KingRoland
Hier zit wat oud zeer heb ik het ideequote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kies voor A, maar dat is eigenlijk omdat ik met hem naar de bios ga donderdag en hem niet laat zitten.
enorm lastigquote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze vraag is lastiger dan die in de spelronde van Miljoenenjacht
Levert je geen 9000 euro op.quote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze vraag is lastiger dan die in de spelronde van Miljoenenjacht
Dit is het moment om om tijgernootjes te vragen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Batman vs Superman?quote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je er ervaring mee?quote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen nee, dat kost je een dvd en 3 zakken tijgernootjes.
Er ging een wereld voor mij open.quote:
Vergeet dat met tranen bevlekte kaartje niet, dat was echt liefquote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen nee, dat kost je een dvd en 3 zakken tijgernootjes.
En in zijn onderbroek douchen?quote:Op maandag 11 april 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
Zou PSVCL wel Amstel Radler 0.0. drinken?
D. allemaalquote:Op maandag 11 april 2016 21:47 schreef Pascalus het volgende:
IK GEEF EEN RONDJE WANT...
A. De week is weer in twee
B. De cijfers vallen mee
C. De printer doet het weer
Doe je dan met yoghurt?quote:Op maandag 11 april 2016 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die had ik vanavond
Ben nu een eitje aan het bakken
Mijn moeder stemt PVV.quote:Op maandag 11 april 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pas maar op voor hij een grap over je moeder post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |