Engelsquote:
Schots trouwens...quote:
Die is inmiddels ook al flink op leeftijd...quote:Op maandag 11 april 2016 21:11 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Schots trouwens...
Zaterdagavond heb ik ze gezien, wattie heeft een imposante buik gekregen![]()
Stand AKQ #3260:
4 slaveloos
2 Postbus100
4 Mark
4 MadMaster
Expert?quote:Op maandag 11 april 2016 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de Franse term voor 'kenner' of 'deskundige'?
Die zocht ik...quote:Op maandag 11 april 2016 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het klonk mij wel Frans. Anders conaisseur?
hij is wel erg zwart, dus ik vermoed ergens binnen uit Afrika... Congo?quote:Op maandag 11 april 2016 21:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Met dank aan een gelijknamig restaurant hier in Eindhoven.
Wat is de nationaliteit van de all-time topscorer van FC Twente Blaise Nkufo? Hij heeft 34 interlands gespeeld voor dat land.
[ afbeelding ]
racistquote:Op maandag 11 april 2016 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
hij is wel erg zwart, dus ik vermoed ergens binnen uit Afrika... Congo?
Nja, daar wonen gewoon de donkerste Afrikanen dacht ik. Ethiopiërs hebben ook vaak een ander hoofd vind ik en bv mensen uit Angola en Ivoorkust die ik ken zijn een stuk lichter. Beetje gokken, beetje beredenerenquote:
Je antropologisch inzicht is goed, want hij is daar inderdaad geboren. Alleen heeft hij een andere nationaliteit aangenomen en voor dat land heeft hij ook interlands gespeeld.quote:Op maandag 11 april 2016 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
hij is wel erg zwart, dus ik vermoed ergens binnen uit Afrika... Congo?
Alexandrië?quote:Op maandag 11 april 2016 21:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Beiden fout. Ik doe wel een andere vraag. Het was Zwitserland.
Wat was de hoofdstad van het Oude Egypte (vanaf de eerste dynastie)?
Ja daar heb ik geen kloten verstand van joh.quote:Op maandag 11 april 2016 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nope.
Het is weer een soort voetbalvraag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |