abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161663715
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

je vindt dat hij dood is? hoe bedoel je?
Dat was niet zo duidelijk nee... Ik vind niet dat hij ontsnapt is aan de straf die hij verdient voor het verkrachten van Elia Martell
pi_161663933
Morgen (of nou ja, vandaag) begint het weer. *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 24 april 2016 @ 01:00:10 #253
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161664270
Ik hoop dat we helemaal geen Dorne (meer) te zien krijgen, vond dat toch zo godsgruwelijk saai in de boeken :r
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_161664280
Grote Spoilers voor eerste aflevering, niet kijken als je niet gespoiled wil worden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  zondag 24 april 2016 @ 01:12:30 #255
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161664458
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat we helemaal geen Dorne (meer) te zien krijgen, vond dat toch zo godsgruwelijk saai in de boeken :r
In de serie was het erger. Ik vond het vooral zonde na het Queenmaker hoofdstuk, dat je een beetje het gevoel kreeg dat het hele POV van de Kingsguard aldaar voor niets was geweest.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 24 april 2016 @ 01:19:27 #256
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_161664574
Ik kan niet wachten... man man man.

De boeken gelezen en de serie gekeken, dus al het nieuwe materiaal is welkom.
pi_161664800
Ik vind Carice d'r tieten bah... Wie gaat er allemaal zondag al gelijk kijken?
pi_161664938
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 01:34 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind Carice d'r tieten bah... Wie gaat er allemaal zondag al gelijk kijken?
Is het in Nederland ergens op TV te zien? Of moeten we tot maandag wachten om het op de andere manier te kijken?
pi_161665020
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2016 01:43 schreef Infection het volgende:

[..]

Is het in Nederland ergens op TV te zien? Of moeten we tot maandag wachten om het op de andere manier te kijken?
Op HBO go kan je het bekijken vanaf 3:00 lokale tijd op zondagnacht/maandagochtend. Torrents komen er meestal rond 12 uur volgens mij.
pi_161665068
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 01:48 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Op HBO go kan je het bekijken vanaf 3:00 lokale tijd op zondagnacht/maandagochtend. Torrents komen er meestal rond 12 uur volgens mij.
Dat wordt voor mij dus wachten tot maandag.
pi_161665077
neejoh torrents zijn er altijd meteen na de uitzending
(she/her)
pi_161665108
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 01:52 schreef Fylax het volgende:
neejoh torrents zijn er altijd meteen na de uitzending
Ook in 1080p? Heb overigens geen zin om tot diep in de nacht te wachten. Ik kijk het dan liever overdag.
pi_161665450
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat was niet zo duidelijk nee... Ik vind niet dat hij ontsnapt is aan de straf die hij verdient voor het verkrachten van Elia Martell
misschien staat er iets mooiers voor hem te wachten. revenge is a dish best served cold, je weetz ;) maar die faith gasten mag hij wmb best ruimen eerst :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161665453
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
Morgen (of nou ja, vandaag) begint het weer. *O*
eindelijk 24 april!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161665461
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
je kan om dorne niet heen, dorne zal de terugkomst van de targaryens inluiden ;)
-Rabia Al-Basri
  roze zondag 24 april 2016 @ 03:14:37 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161665719
Bijna *O*
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 april 2016 @ 10:02:41 #267
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_161667643
*O*

Ik twijfel nog of ik het vannacht meteen ga kijken, of braaf wacht tot maandagavond...
pi_161667753
quote:
Ik kreeg Stannis. Ff mijn eerstgeborene verbranden voor een paar leuke deuntjes.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zondag 24 april 2016 @ 10:39:42 #269
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_161668140
Your Spotify Game of Thrones Character is

Robert
Baratheon
"King Robert Baratheon. Murdered by a pig."

:{ :{
pi_161668708
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Infection het volgende:

[..]

Ook in 1080p? Heb overigens geen zin om tot diep in de nacht te wachten. Ik kijk het dan liever overdag.
Nee er zit altijd tijd tussen
pi_161669693

Jon
Snow
"I want to fight for the side that fights for the living."
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_161670061

Jaimeee, Jaimeee, Jaimeee
Lannister

"By what right does the wolf judge the lion?"
-Rabia Al-Basri
pi_161670081
quote:
3s.gif Op zondag 24 april 2016 10:11 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik kreeg Stannis. Ff mijn eerstgeborene verbranden voor een paar leuke deuntjes.
:D
-Rabia Al-Basri
pi_161671062
Faceless Men

Jaqen
H'ghar
"All men must serve. Faceless men most of all."

valar morghulis!
pi_161671970

Ellaria Sand
"You must choose: Doran's way and peace or my way and war."
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_161672665
Ik vind die emergency awesome maar een sukkeltje. Daarbij loopt ie continu dingen te spoilen en doet ie alsof hij het niet weet terwijl hij de boeken heeft gelezen.
Dan vind ik andere kanalen een stuk beter.
  zondag 24 april 2016 @ 14:52:45 #278
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_161673486
Ik heb ook maar even meegedaan...

Margaery Tyrell
"Women in our position must make the best of our circumstances."
pi_161673629
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef Voszje het volgende:
Ik heb ook maar even meegedaan...

Margaery Tyrell
"Women in our position must make the best of our circumstances."
:') :') :')
-Rabia Al-Basri
pi_161673644
Ook meegedaan:

Jon Snow

_O_
pi_161673754
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Ook meegedaan:

Jon Snow

_O_
Veel rockers hier zo te zien :P

Ik was ook al Jon Snow :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_161673794
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:07 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Veel rockers hier zo te zien :P

Ik was ook al Jon Snow :{
Gedeeltelijk rock, gedeeltelijk psychedelic. Psychedelic zal wel het techno/dance/dnb/trance gedeelte zijn waar ik wel eens naar luister.
pi_161673803
deze versie had ik nog niet eerder beluisterd

ik verwacht dat tommen het einde van het seizoen niet gaat redden en dat we dan pas de echte mad queen cersei zullen zien

-Rabia Al-Basri
pi_161673884
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 14:11 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind die emergency awesome maar een sukkeltje. Daarbij loopt ie continu dingen te spoilen en doet ie alsof hij het niet weet terwijl hij de boeken heeft gelezen.
Dan vind ik andere kanalen een stuk beter.
hij waarschuwt altijd voor evt spoilers in zijn video's Kijk dan ook meestal zijn recaps nadat ik zelf de aflevering heb gezien. Ik heb toch maar weer gewoon aan abbo genomen op HBO via Ziggo. Lekker makkelijk
  zondag 24 april 2016 @ 15:16:17 #285
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_161673918
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

:') :') :')
Tja, ik heb het ook niet verzonnen. :P
pi_161673938
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:09 schreef Slayage het volgende:

ik verwacht dat tommen het einde van het seizoen niet gaat redden en dat we dan pas de echte mad queen cersei zullen zien

[ afbeelding ]
Ik hoop het eigenlijk wel. Ik vind Tommen het niet waardig om koning te zijn. Zelfs Joffrey vond ik nog een betere koning, ook al had ik een grafhekel aan hem.

Cersei vind ik ook maar een bitch, maar die zal wel garant staan voor heel wat actie als zij queen wordt.
  zondag 24 april 2016 @ 15:19:47 #287
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161673987
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2016 15:13 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hij waarschuwt altijd voor evt spoilers in zijn video's Kijk dan ook meestal zijn recaps nadat ik zelf de aflevering heb gezien. Ik heb toch maar weer gewoon aan abbo genomen op HBO via Ziggo. Lekker makkelijk
Ik doe dat ook alleen tijdens GOT, niet bij Ziggo, maar toch.

Zat Varys nou eigenlijk achter die sons of harpy?
Die indruk kreeg ik wel, omdat Hizdahr te laat was(die werkte misschien samen), dan die slachtpartij, waarbij Hizdahr ook vermoord wordt (getuigen weg) en daarna komt hij nonchalant achter Tyrion staan in Meereen..
Misschien al wel 100 keer gevraagd hoor, maar ik weet t gewoon niet.
  zondag 24 april 2016 @ 15:20:43 #288
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161674008
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2016 15:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik hoop het eigenlijk wel. Ik vind Tommen het niet waardig om koning te zijn. Zelfs Joffrey vond ik nog een betere koning, ook al had ik een grafhekel aan hem.

Cersei vind ik ook maar een bitch, maar die zal wel garant staan voor heel wat actie als zij queen wordt.
Joffrey had allang korte metten laten maken met the sparrows..
pi_161674017
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:16 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tja, ik heb het ook niet verzonnen. :P
het past ook precies bij haar karakter. met elke wind meewaaien. zal ze met de faith ook doen. die komt er zonder kleerscheuren uit daar is ze veel te gewiekst voor.
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 april 2016 @ 15:22:49 #290
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_161674053
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

het past ook precies bij haar karakter. met elke wind meewaaien. zal ze met de faith ook doen. die komt er zonder kleerscheuren uit daar is ze veel te gewiekst voor.
Stiekem ben ik dus ook zo :'(
  zondag 24 april 2016 @ 15:25:09 #291
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161674095
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:20 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Onder Joffery was Margaery een nieuwe Lollys Stokeworth geworden. Alhoewel het natuurlijk ook wel een soort van poëzie als Joffs erfgenaam een willekeurige plebejers bastaard zou zijn.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161674101
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2016 15:17 schreef Infection het volgende:

[..]

tommen is nog een kindje in alle opzichten. onder begeleiding van tywin had hij best een goede koning kunnen worden, maar onder cersei is hij gedoemd. zo simpel is het. enige overgebleven lannister die de familie kan redden was kevan laniser, maar die heeft zich teruggetrokken naar de rock en zal niets meer betekenen voor de macht in kingslanding voor de familie. ik vraag me zelfs af of hij trouw zal blijven aan de kroon op langere termijn.

wie zou het koningschap erven als tommen dood gaat eigenlijk?
-Rabia Al-Basri
pi_161674132
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:19 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Zat Varys nou eigenlijk achter die sons of harpy?

varys wil dany terug in westeros en op de troon dus nee ;)
-Rabia Al-Basri
pi_161674150
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:22 schreef Voszje het volgende:

[..]

Stiekem ben ik dus ook zo :'(
een sloerie? :P
-Rabia Al-Basri
pi_161674216
Ik heb nog een keer die Spotify test gedaan, maar nu ingelogd onder mijn account. Ipv Elleria Sand is het nu Arya Stark. Volgens mij vanwege de Vinyl playlist die ik op repeat heb staan tijdens m'n werk. "Anyone can be killed." :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 april 2016 @ 15:34:29 #296
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_161674323
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

een sloerie? :P
Enorm sluw en achterbaks :P
pi_161674380
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:20 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Die had eigenhandig the High Sparrow geheadshot met een loepzuiver schot van zijn kruisboog :7
mag het weten
  zondag 24 april 2016 @ 15:36:56 #298
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161674385
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

varys wil daby terug in westeros in en op de troon dus nee ;)
Ik weet het niet.. door het gevaar van de harpy's gaat ze steeds meer beseffen wat nodig is om te regeren en daarbij heeft ze Tyrion en Varys hard nodig, misschien wel harder dan een Daario bijvoorbeeld.
En de boel zo manipuleren lijkt me wel iets voor Varys.. misschien is de bedreiging nu te groot geworden maar ik kan me niet voorstellen dat hij er niets mee te maken heeft.
Hij wil haar naar Westeros dwingen, niet vast laten roesten in Meereen.
pi_161674418
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:34 schreef Voszje het volgende:

[..]

Enorm sluw en achterbaks :P
achterbaksheid is niet iets waar je op langere termijn kan bouwen, sterker nog dit kan zwaar in je nadeel werken ;)
sluw zijn kan heel handig zijn om dingen gedaan te krijgen :Y
-Rabia Al-Basri
pi_161674457
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:36 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik weet het niet.. door het gevaar van de harpy's gaat ze steeds meer beseffen wat nodig is om te regeren en daarbij heeft ze Tyrion en Varys hard nodig, misschien wel harder dan een Daario bijvoorbeeld.
En de boel zo manipuleren lijkt me wel iets voor Varys.. misschien is de bedreiging nu te groot geworden maar ik kan me niet voorstellen dat hij er niets mee te maken heeft.
Hij wil haar naar Westeros dwingen, niet vast laten roesten in Meereen.
te vergezocht. hij zou dany nooit in gevaar willen brengen.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')