Dat was niet zo duidelijk nee... Ik vind niet dat hij ontsnapt is aan de straf die hij verdient voor het verkrachten van Elia Martellquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
je vindt dat hij dood is? hoe bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de serie was het erger. Ik vond het vooral zonde na het Queenmaker hoofdstuk, dat je een beetje het gevoel kreeg dat het hele POV van de Kingsguard aldaar voor niets was geweest.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat we helemaal geen Dorne (meer) te zien krijgen, vond dat toch zo godsgruwelijk saai in de boeken“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik kan niet wachten... man man man.
De boeken gelezen en de serie gekeken, dus al het nieuwe materiaal is welkom.![]()
Is het in Nederland ergens op TV te zien? Of moeten we tot maandag wachten om het op de andere manier te kijken?quote:Op zondag 24 april 2016 01:34 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind Carice d'r tieten bah... Wie gaat er allemaal zondag al gelijk kijken?![]()
Op HBO go kan je het bekijken vanaf 3:00 lokale tijd op zondagnacht/maandagochtend. Torrents komen er meestal rond 12 uur volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2016 01:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Is het in Nederland ergens op TV te zien? Of moeten we tot maandag wachten om het op de andere manier te kijken?![]()
Dat wordt voor mij dus wachten tot maandag.quote:Op zondag 24 april 2016 01:48 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Op HBO go kan je het bekijken vanaf 3:00 lokale tijd op zondagnacht/maandagochtend. Torrents komen er meestal rond 12 uur volgens mij.![]()
Ook in 1080p? Heb overigens geen zin om tot diep in de nacht te wachten. Ik kijk het dan liever overdag.quote:Op zondag 24 april 2016 01:52 schreef Fylax het volgende:
neejoh torrents zijn er altijd meteen na de uitzending![]()
misschien staat er iets mooiers voor hem te wachten. revenge is a dish best served cold, je weetzquote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dat was niet zo duidelijk nee... Ik vind niet dat hij ontsnapt is aan de straf die hij verdient voor het verkrachten van Elia Martellmaar die faith gasten mag hij wmb best ruimen eerst
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
eindelijk 24 april!quote:Op zondag 24 april 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
Morgen (of nou ja, vandaag) begint het weer.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
je kan om dorne niet heen, dorne zal de terugkomst van de targaryens inluidenquote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat we helemaal geen Dorne (meer) te zien krijgen, vond dat toch zo godsgruwelijk saai in de boeken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik kreeg Stannis. Ff mijn eerstgeborene verbranden voor een paar leuke deuntjes.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:01 schreef redboyke het volgende:
http://www.spotify-gameofthrones.com/
de mijne:
https://i.imgur.com/882N6zl.pngWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Your Spotify Game of Thrones Character is
Robert
Baratheon
"King Robert Baratheon. Murdered by a pig."
![]()
![]()
![]()
Nee er zit altijd tijd tussenquote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Ook in 1080p? Heb overigens geen zin om tot diep in de nacht te wachten. Ik kijk het dan liever overdag.![]()
Jon
Snow
"I want to fight for the side that fights for the living.""Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Jaimeee, Jaimeee, Jaimeee
Lannister
"By what right does the wolf judge the lion?"Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 10:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kreeg Stannis. Ff mijn eerstgeborene verbranden voor een paar leuke deuntjes.
-Rabia Al-Basri![]()
Faceless Men
Jaqen
H'ghar
"All men must serve. Faceless men most of all."
valar morghulis!![]()
Ellaria Sand
"You must choose: Doran's way and peace or my way and war."Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik vind die emergency awesome maar een sukkeltje. Daarbij loopt ie continu dingen te spoilen en doet ie alsof hij het niet weet terwijl hij de boeken heeft gelezen.
Dan vind ik andere kanalen een stuk beter.![]()
Ik heb ook maar even meegedaan...
Margaery Tyrell
"Women in our position must make the best of our circumstances."![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef Voszje het volgende:
Ik heb ook maar even meegedaan...
Margaery Tyrell
"Women in our position must make the best of our circumstances."![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Ook meegedaan:
Jon Snow
"I want to fight for the side that fights for the living."![]()
![]()
Veel rockers hier zo te zienquote:Op zondag 24 april 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Ook meegedaan:
Jon Snow
"I want to fight for the side that fights for the living."
Ik was ook al Jon Snow
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Gedeeltelijk rock, gedeeltelijk psychedelic. Psychedelic zal wel het techno/dance/dnb/trance gedeelte zijn waar ik wel eens naar luister.quote:Op zondag 24 april 2016 15:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Veel rockers hier zo te zien
Ik was ook al Jon Snow![]()
deze versie had ik nog niet eerder beluisterd
ik verwacht dat tommen het einde van het seizoen niet gaat redden en dat we dan pas de echte mad queen cersei zullen zien
-Rabia Al-Basri![]()
hij waarschuwt altijd voor evt spoilers in zijn video's Kijk dan ook meestal zijn recaps nadat ik zelf de aflevering heb gezien. Ik heb toch maar weer gewoon aan abbo genomen op HBO via Ziggo. Lekker makkelijkquote:Op zondag 24 april 2016 14:11 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind die emergency awesome maar een sukkeltje. Daarbij loopt ie continu dingen te spoilen en doet ie alsof hij het niet weet terwijl hij de boeken heeft gelezen.
Dan vind ik andere kanalen een stuk beter.![]()
Ik hoop het eigenlijk wel. Ik vind Tommen het niet waardig om koning te zijn. Zelfs Joffrey vond ik nog een betere koning, ook al had ik een grafhekel aan hem.quote:Op zondag 24 april 2016 15:09 schreef Slayage het volgende:
ik verwacht dat tommen het einde van het seizoen niet gaat redden en dat we dan pas de echte mad queen cersei zullen zien
[ afbeelding ]
Cersei vind ik ook maar een bitch, maar die zal wel garant staan voor heel wat actie als zij queen wordt.![]()
Ik doe dat ook alleen tijdens GOT, niet bij Ziggo, maar toch.quote:Op zondag 24 april 2016 15:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij waarschuwt altijd voor evt spoilers in zijn video's Kijk dan ook meestal zijn recaps nadat ik zelf de aflevering heb gezien. Ik heb toch maar weer gewoon aan abbo genomen op HBO via Ziggo. Lekker makkelijk
Zat Varys nou eigenlijk achter die sons of harpy?
Die indruk kreeg ik wel, omdat Hizdahr te laat was(die werkte misschien samen), dan die slachtpartij, waarbij Hizdahr ook vermoord wordt (getuigen weg) en daarna komt hij nonchalant achter Tyrion staan in Meereen..
Misschien al wel 100 keer gevraagd hoor, maar ik weet t gewoon niet.![]()
Joffrey had allang korte metten laten maken met the sparrows..quote:Op zondag 24 april 2016 15:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel. Ik vind Tommen het niet waardig om koning te zijn. Zelfs Joffrey vond ik nog een betere koning, ook al had ik een grafhekel aan hem.
Cersei vind ik ook maar een bitch, maar die zal wel garant staan voor heel wat actie als zij queen wordt.![]()
het past ook precies bij haar karakter. met elke wind meewaaien. zal ze met de faith ook doen. die komt er zonder kleerscheuren uit daar is ze veel te gewiekst voor.quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Stiekem ben ik dus ook zoquote:Op zondag 24 april 2016 15:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
het past ook precies bij haar karakter. met elke wind meewaaien. zal ze met de faith ook doen. die komt er zonder kleerscheuren uit daar is ze veel te gewiekst voor.![]()
![]()
Onder Joffery was Margaery een nieuwe Lollys Stokeworth geworden. Alhoewel het natuurlijk ook wel een soort van poëzie als Joffs erfgenaam een willekeurige plebejers bastaard zou zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 15:20 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Joffrey had allang korte metten laten maken met the sparrows..“An interesting thing is a good thing.”![]()
tommen is nog een kindje in alle opzichten. onder begeleiding van tywin had hij best een goede koning kunnen worden, maar onder cersei is hij gedoemd. zo simpel is het. enige overgebleven lannister die de familie kan redden was kevan laniser, maar die heeft zich teruggetrokken naar de rock en zal niets meer betekenen voor de macht in kingslanding voor de familie. ik vraag me zelfs af of hij trouw zal blijven aan de kroon op langere termijn.quote:Op zondag 24 april 2016 15:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel. Ik vind Tommen het niet waardig om koning te zijn. Zelfs Joffrey vond ik nog een betere koning, ook al had ik een grafhekel aan hem.
Cersei vind ik ook maar een bitch, maar die zal wel garant staan voor heel wat actie als zij queen wordt.
wie zou het koningschap erven als tommen dood gaat eigenlijk?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
varys wil dany terug in westeros en op de troon dus neequote:Op zondag 24 april 2016 15:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zat Varys nou eigenlijk achter die sons of harpy?
-Rabia Al-Basri![]()
een sloerie?quote:
-Rabia Al-Basri![]()
Ik heb nog een keer die Spotify test gedaan, maar nu ingelogd onder mijn account. Ipv Elleria Sand is het nu Arya Stark. Volgens mij vanwege de Vinyl playlist die ik op repeat heb staan tijdens m'n werk. "Anyone can be killed."
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Die had eigenhandig the High Sparrow geheadshot met een loepzuiver schot van zijn kruisboogquote:Op zondag 24 april 2016 15:20 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Joffrey had allang korte metten laten maken met the sparrows..
mag het weten![]()
Ik weet het niet.. door het gevaar van de harpy's gaat ze steeds meer beseffen wat nodig is om te regeren en daarbij heeft ze Tyrion en Varys hard nodig, misschien wel harder dan een Daario bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 april 2016 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
varys wil daby terug in westeros in en op de troon dus nee
En de boel zo manipuleren lijkt me wel iets voor Varys.. misschien is de bedreiging nu te groot geworden maar ik kan me niet voorstellen dat hij er niets mee te maken heeft.
Hij wil haar naar Westeros dwingen, niet vast laten roesten in Meereen.![]()
achterbaksheid is niet iets waar je op langere termijn kan bouwen, sterker nog dit kan zwaar in je nadeel werkenquote:![]()
sluw zijn kan heel handig zijn om dingen gedaan te krijgen
-Rabia Al-Basri![]()
te vergezocht. hij zou dany nooit in gevaar willen brengen.quote:Op zondag 24 april 2016 15:36 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. door het gevaar van de harpy's gaat ze steeds meer beseffen wat nodig is om te regeren en daarbij heeft ze Tyrion en Varys hard nodig, misschien wel harder dan een Daario bijvoorbeeld.
En de boel zo manipuleren lijkt me wel iets voor Varys.. misschien is de bedreiging nu te groot geworden maar ik kan me niet voorstellen dat hij er niets mee te maken heeft.
Hij wil haar naar Westeros dwingen, niet vast laten roesten in Meereen.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: