Klopt. Er is een filmpje dat het uitlegd op het kanaal Alt shift X. Ze doen heel veel uitleg bij fan theories. Soms zitten er minor spoilers in maar het is voornamelijk achtergrondinformatie. Een van de betere kanalen en echt de moeite waard om naar te kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
idd ik geloof dat Martin ergens gezegd heeft dat Daenerys die brandstapel onder normale omstandigheden niet overleefd zou hebben.
ja martin schijnt gezegd te hebben dat het een "wonder" is dat van dany en de hatching van de eieren en dat hij niet suggereert dat targaryens immuun zijn voor vuur of zoietsquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
idd ik geloof dat Martin ergens gezegd heeft dat Daenerys die brandstapel onder normale omstandigheden niet overleefd zou hebben.
you aint seen nothin yet, tweede boek a clash of kings (seizoen 2 voornamelijk) is wower en voor het derde boek a storm of swords (seizoen 3 en vier voornamelijk) komen superlatieven tekort gewoonquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:18 schreef sararaats het volgende:
ik ben de eerste boek aan het lezen en wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Karina op 23-04-2016 18:58:41 ]-I wanna feel the sunshine lift my head-
quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:43 schreef redcable het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theorie naar aanleiding van de boeken over dit onderwerpquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zou de heks zelf dany een dienstt hebben gedaan om haar eitjes te hatchen terwijl ze aan het fikken was? vergezocht niet vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap is natuurlijk dat de religieuze mussen best wel een beetje gelijk hebben. Boerderijen en bevolkingscentra worden in oorlogen tussen edellieden strategisch uitgemoord. En religie werd tot voor kort eigenlijk alleen gebruikt als een machtsinstrument van de elite door middel van de corrupte High Septons.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:57 schreef Mr.Major het volgende:
Het mooie aan Frankenmountain is dat ik toch vind dat ie dood is. En aangezien ik een hekel heb aan (die) religekkies mag Gregone (see what I did there) goed huishouden van mij
je vindt dat hij dood is? hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:57 schreef Mr.Major het volgende:
Het mooie aan Frankenmountain is dat ik toch vind dat ie dood is. En aangezien ik een hekel heb aan (die) religekkies mag Gregone (see what I did there) goed huishouden van mij
Dat was niet zo duidelijk nee... Ik vind niet dat hij ontsnapt is aan de straf die hij verdient voor het verkrachten van Elia Martellquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
je vindt dat hij dood is? hoe bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de serie was het erger. Ik vond het vooral zonde na het Queenmaker hoofdstuk, dat je een beetje het gevoel kreeg dat het hele POV van de Kingsguard aldaar voor niets was geweest.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat we helemaal geen Dorne (meer) te zien krijgen, vond dat toch zo godsgruwelijk saai in de boeken“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik kan niet wachten... man man man.
De boeken gelezen en de serie gekeken, dus al het nieuwe materiaal is welkom.![]()
Is het in Nederland ergens op TV te zien? Of moeten we tot maandag wachten om het op de andere manier te kijken?quote:Op zondag 24 april 2016 01:34 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind Carice d'r tieten bah... Wie gaat er allemaal zondag al gelijk kijken?![]()
Op HBO go kan je het bekijken vanaf 3:00 lokale tijd op zondagnacht/maandagochtend. Torrents komen er meestal rond 12 uur volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2016 01:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Is het in Nederland ergens op TV te zien? Of moeten we tot maandag wachten om het op de andere manier te kijken?![]()
Dat wordt voor mij dus wachten tot maandag.quote:Op zondag 24 april 2016 01:48 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Op HBO go kan je het bekijken vanaf 3:00 lokale tijd op zondagnacht/maandagochtend. Torrents komen er meestal rond 12 uur volgens mij.![]()
Ook in 1080p? Heb overigens geen zin om tot diep in de nacht te wachten. Ik kijk het dan liever overdag.quote:Op zondag 24 april 2016 01:52 schreef Fylax het volgende:
neejoh torrents zijn er altijd meteen na de uitzending![]()
misschien staat er iets mooiers voor hem te wachten. revenge is a dish best served cold, je weetzquote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dat was niet zo duidelijk nee... Ik vind niet dat hij ontsnapt is aan de straf die hij verdient voor het verkrachten van Elia Martellmaar die faith gasten mag hij wmb best ruimen eerst
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
eindelijk 24 april!quote:Op zondag 24 april 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
Morgen (of nou ja, vandaag) begint het weer.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
je kan om dorne niet heen, dorne zal de terugkomst van de targaryens inluidenquote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat we helemaal geen Dorne (meer) te zien krijgen, vond dat toch zo godsgruwelijk saai in de boeken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik kreeg Stannis. Ff mijn eerstgeborene verbranden voor een paar leuke deuntjes.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:01 schreef redboyke het volgende:
http://www.spotify-gameofthrones.com/
de mijne:
https://i.imgur.com/882N6zl.pngWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Your Spotify Game of Thrones Character is
Robert
Baratheon
"King Robert Baratheon. Murdered by a pig."
![]()
![]()
![]()
Nee er zit altijd tijd tussenquote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Ook in 1080p? Heb overigens geen zin om tot diep in de nacht te wachten. Ik kijk het dan liever overdag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: