in de traler zie je iemand in het bos in de sneeuw op een paard met een brandend kogel zwaaienquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:19 schreef Tanin het volgende:
Kogelslingeraars? Mooi van gehoord, mag ik een linkje naar die speculatie, desnoods in een pb?
ik heb een andere theoriequote:Op zaterdag 23 april 2016 15:19 schreef redcable het volgende:
[ afbeelding ]
ervan uitgaande dat hij over Tyrion heen spuugt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:22 schreef Slayage het volgende:
ik heb een andere theorie
Hoewel ik ook denk dat Tyrion een Targaryen is kunnen die dus wel door vuur gedood worden. Ze kunnen wel beter tegen warmte. De reden dat Daenerys de brandstapel overleefde was blood magic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Major op 23-04-2016 16:14:42 ]
Of Arya ontsnapt uit Braavos en Nymeria terug zal vinden zodra ze weer haar oude identiteit aanneemt. Of Sansa blijvend weet te ontsnappen aan de Boltons en wraak zal nemen op Freys en Boltons tegelijkertijd met behulp van Littlefinger dan wel Brienne en Podd. Of Dany dan eindelijk op de rug van Drogon de overtocht gaat maken met in haar kielzog Tyrion op een andere draak en of Bran van de three eyed raven leert hoe ie de derde overgebleven draak kan wargenquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:02 schreef Mr.Major het volgende:
Yes... Welke storyline kijken jullie het meest naar uit? En welke het minst?
blood magic van wie?quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:48 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Hoewel ik ook denk dat Tyrion een Targaryen is kunnen die dus wel door vuur gedood worden. Ze kunnen wel beter tegen warmte. De reden dat Daenarys de brandstapel overleefde was blood magic.
Die ene heks en haar witchcraft door dat bloedoffer van het slachten van een paard in die tentquote:
dat bloodoffer had betrekking tot drogo, had niets met de pyre te maken dat dany zelf liet bouwen en vervolgens die heks aan vastbond en er vervolgens instaptequote:Op zaterdag 23 april 2016 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die ene heks en haar witchcraft door dat bloedoffer van het slachten van een paard in die tent
Naja dan de dood van die heks zelf. Only death can pay for life, in dit geval van de drie daakjes die hatchtenquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat bloodoffer had betrekking tot drogo, had niets met de pyre te maken dat dany zelf liet bouwen en vervolgens die heks aan vastbond en er vervolgens instapte
dan zou de heks zelf dany een dienstt hebben gedaan om haar eitjes te hatchen terwijl ze aan het fikken was? vergezocht niet vind ikquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja dan de dood van die heks zelf. Only death can pay for life, in dit geval van de drie daakjes die hatchten
Dit. Drogo is h'r Nissa Nissa en Drogon h'r Lightbringer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat bloodoffer had betrekking tot drogo, had niets met de pyre te maken dat dany zelf liet bouwen en vervolgens die heks aan vastbond en er vervolgens instapte
wut?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit. Drogo is h'r Nissa Nissa en Drogon h'r Lightbringer.
Klopt. Maar dat ze die witch burnde, en met d'r dragon eggs op die brandstapel stapte is ook bloodmagic. Daarom heeft ze het overleefd. Die mirri deed heus niet voor de lol mee aan die blood magic. Dany voerde dat zelf bewust of meer waarschijnlijk onbewust uit.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Klopt. Er is een filmpje dat het uitlegd op het kanaal Alt shift X. Ze doen heel veel uitleg bij fan theories. Soms zitten er minor spoilers in maar het is voornamelijk achtergrondinformatie. Een van de betere kanalen en echt de moeite waard om naar te kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
idd ik geloof dat Martin ergens gezegd heeft dat Daenerys die brandstapel onder normale omstandigheden niet overleefd zou hebben.
ja martin schijnt gezegd te hebben dat het een "wonder" is dat van dany en de hatching van de eieren en dat hij niet suggereert dat targaryens immuun zijn voor vuur of zoietsquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
idd ik geloof dat Martin ergens gezegd heeft dat Daenerys die brandstapel onder normale omstandigheden niet overleefd zou hebben.
you aint seen nothin yet, tweede boek a clash of kings (seizoen 2 voornamelijk) is wower en voor het derde boek a storm of swords (seizoen 3 en vier voornamelijk) komen superlatieven tekort gewoonquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:18 schreef sararaats het volgende:
ik ben de eerste boek aan het lezen en wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Karina op 23-04-2016 18:58:41 ]-I wanna feel the sunshine lift my head-
quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:43 schreef redcable het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theorie naar aanleiding van de boeken over dit onderwerpquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zou de heks zelf dany een dienstt hebben gedaan om haar eitjes te hatchen terwijl ze aan het fikken was? vergezocht niet vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap is natuurlijk dat de religieuze mussen best wel een beetje gelijk hebben. Boerderijen en bevolkingscentra worden in oorlogen tussen edellieden strategisch uitgemoord. En religie werd tot voor kort eigenlijk alleen gebruikt als een machtsinstrument van de elite door middel van de corrupte High Septons.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:57 schreef Mr.Major het volgende:
Het mooie aan Frankenmountain is dat ik toch vind dat ie dood is. En aangezien ik een hekel heb aan (die) religekkies mag Gregone (see what I did there) goed huishouden van mij
je vindt dat hij dood is? hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:57 schreef Mr.Major het volgende:
Het mooie aan Frankenmountain is dat ik toch vind dat ie dood is. En aangezien ik een hekel heb aan (die) religekkies mag Gregone (see what I did there) goed huishouden van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |