quote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef Voszje het volgende:
Ik heb ook maar even meegedaan...
Your Spotify Game of Thrones Character is
Margaery Tyrell
"Women in our position must make the best of our circumstances."
Veel rockers hier zo te zienquote:Op zondag 24 april 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Ook meegedaan:
Your Spotify Game of Thrones Character is
Jon Snow
"I want to fight for the side that fights for the living."
Gedeeltelijk rock, gedeeltelijk psychedelic. Psychedelic zal wel het techno/dance/dnb/trance gedeelte zijn waar ik wel eens naar luister.quote:Op zondag 24 april 2016 15:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Veel rockers hier zo te zien
Ik was ook al Jon Snow
hij waarschuwt altijd voor evt spoilers in zijn video's Kijk dan ook meestal zijn recaps nadat ik zelf de aflevering heb gezien. Ik heb toch maar weer gewoon aan abbo genomen op HBO via Ziggo. Lekker makkelijkquote:Op zondag 24 april 2016 14:11 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind die emergency awesome maar een sukkeltje. Daarbij loopt ie continu dingen te spoilen en doet ie alsof hij het niet weet terwijl hij de boeken heeft gelezen.
Dan vind ik andere kanalen een stuk beter.
Ik hoop het eigenlijk wel. Ik vind Tommen het niet waardig om koning te zijn. Zelfs Joffrey vond ik nog een betere koning, ook al had ik een grafhekel aan hem.quote:Op zondag 24 april 2016 15:09 schreef Slayage het volgende:
ik verwacht dat tommen het einde van het seizoen niet gaat redden en dat we dan pas de echte mad queen cersei zullen zien
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook alleen tijdens GOT, niet bij Ziggo, maar toch.quote:Op zondag 24 april 2016 15:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij waarschuwt altijd voor evt spoilers in zijn video's Kijk dan ook meestal zijn recaps nadat ik zelf de aflevering heb gezien. Ik heb toch maar weer gewoon aan abbo genomen op HBO via Ziggo. Lekker makkelijk
Joffrey had allang korte metten laten maken met the sparrows..quote:Op zondag 24 april 2016 15:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel. Ik vind Tommen het niet waardig om koning te zijn. Zelfs Joffrey vond ik nog een betere koning, ook al had ik een grafhekel aan hem.
Cersei vind ik ook maar een bitch, maar die zal wel garant staan voor heel wat actie als zij queen wordt.
het past ook precies bij haar karakter. met elke wind meewaaien. zal ze met de faith ook doen. die komt er zonder kleerscheuren uit daar is ze veel te gewiekst voor.quote:
Stiekem ben ik dus ook zoquote:Op zondag 24 april 2016 15:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
het past ook precies bij haar karakter. met elke wind meewaaien. zal ze met de faith ook doen. die komt er zonder kleerscheuren uit daar is ze veel te gewiekst voor.
Onder Joffery was Margaery een nieuwe Lollys Stokeworth geworden. Alhoewel het natuurlijk ook wel een soort van poëzie als Joffs erfgenaam een willekeurige plebejers bastaard zou zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 15:20 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Joffrey had allang korte metten laten maken met the sparrows..
tommen is nog een kindje in alle opzichten. onder begeleiding van tywin had hij best een goede koning kunnen worden, maar onder cersei is hij gedoemd. zo simpel is het. enige overgebleven lannister die de familie kan redden was kevan laniser, maar die heeft zich teruggetrokken naar de rock en zal niets meer betekenen voor de macht in kingslanding voor de familie. ik vraag me zelfs af of hij trouw zal blijven aan de kroon op langere termijn.quote:Op zondag 24 april 2016 15:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel. Ik vind Tommen het niet waardig om koning te zijn. Zelfs Joffrey vond ik nog een betere koning, ook al had ik een grafhekel aan hem.
Cersei vind ik ook maar een bitch, maar die zal wel garant staan voor heel wat actie als zij queen wordt.
varys wil dany terug in westeros en op de troon dus neequote:Op zondag 24 april 2016 15:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zat Varys nou eigenlijk achter die sons of harpy?
een sloerie?quote:
Die had eigenhandig the High Sparrow geheadshot met een loepzuiver schot van zijn kruisboogquote:Op zondag 24 april 2016 15:20 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Joffrey had allang korte metten laten maken met the sparrows..
Ik weet het niet.. door het gevaar van de harpy's gaat ze steeds meer beseffen wat nodig is om te regeren en daarbij heeft ze Tyrion en Varys hard nodig, misschien wel harder dan een Daario bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 april 2016 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
varys wil daby terug in westeros in en op de troon dus nee
achterbaksheid is niet iets waar je op langere termijn kan bouwen, sterker nog dit kan zwaar in je nadeel werkenquote:
te vergezocht. hij zou dany nooit in gevaar willen brengen.quote:Op zondag 24 april 2016 15:36 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. door het gevaar van de harpy's gaat ze steeds meer beseffen wat nodig is om te regeren en daarbij heeft ze Tyrion en Varys hard nodig, misschien wel harder dan een Daario bijvoorbeeld.
En de boel zo manipuleren lijkt me wel iets voor Varys.. misschien is de bedreiging nu te groot geworden maar ik kan me niet voorstellen dat hij er niets mee te maken heeft.
Hij wil haar naar Westeros dwingen, niet vast laten roesten in Meereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |