Met mijn zittende levensstijl kan ik geen 72 jaar oud worden.quote:
Pensioenfondsen doen dat niet zelf.quote:Op maandag 11 april 2016 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
GS doet vastgoed voor een pensioenfonds, zo te lezen.
Hij ziet het nu als een geldverslindend project waar hij van kan profiteren, inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2016 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meneer ruikt geld en herziet zijn mening. Prima VVD'er.
Incrementele innovatie kan prima binnen zo'n moloch. Op veel eureka-momenten zou ik inderdaad niet rekenen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is ook een goede verklaring voor de gedaalde budgetten voor R&D bij klassieke kennisintensieve bedrijven in de techniek. Het is simpelweg lucratiever voor een bedrijf om een start-up over te nemen zodra daar fiducie in zit, dan een heel legertje luie ingenieurs in vaste dienst te nemen met de hoop dat ze over 20 jaar een keer uit balorigheid een vondst doen die de moeite waard was.
Ik denk dat ik nooit aan de voorwaarden zal voldoen voor bijstand.quote:Op maandag 11 april 2016 11:53 schreef Rezania het volgende:
GS, je bent er van overtuigd dat je nooit zo lang zonder werk zal zitten dat je geen bijstand nodig hebt?
Dat is jouw probleem. Tevens kost die leefstijl ontzettend veel aan gezondheidszorg, wat weer grotendeels wordt betaalt met belastingen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met mijn zittende levensstijl kan ik geen 72 jaar oud worden.
Als je GS opzoekt in het woordenboek krijg je een plaatje van een bedrijfsgoddelijke. Echt niet dat die de bijstand ingaat.quote:Op maandag 11 april 2016 11:53 schreef Rezania het volgende:
GS, je bent er van overtuigd dat je nooit zo lang zonder werk zal zitten dat je geen bijstand nodig hebt?
Ik heb de afgelopen pagina's serieus vrij veel fouten door de vingers gezien. Jullie leren het toch nooit.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, volgens mij zat er een grammaticafout in mijn voorlaatste post.
Och, toch zie je dat zulke bedrijven "intrapreneurs" aannemen of dochterondernemingen opzetten waar hard gesneden mag worden, om de hoofdmoot schoon te houden van al teveel schommelingen in het bestand.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Incrementele innovatie kan prima binnen zo'n moloch. Op veel eureka-momenten zou ik inderdaad niet rekenen.
Ik zie tegenwoordig allemaal oude meneertjes en mevrouwtjes moeiteloos inchecken met de OV-chip. Gewoon forceren die boel.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Mekkerende bejaarden zijn verantwoordelijk voor elke nieuwe buschauffeur die mishandeld wordt, met dat eeuwige gemekker dat contant geld een optie moet blijven.
Ook altijd dat gezeik dat organisaties niet op digitaal over mogen gaan, omdat mevrouw liever een brief ontvangt. Flikker op, kutbejaarden.
Ik val gewoon op m'n 72e dood neer, zonder lang ziekbed.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Tevens kost die leefstijl ontzettend veel aan gezondheidszorg, wat weer grotendeels wordt betaalt met belastingen.
Tenzij je een vermogen van 5 miljoen hebt of zo is er alsnog een kans dat je lang genoeg werkloos bent om in de bijstand terecht te komen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit aan de voorwaarden zal voldoen voor bijstand.
Dikke kans dat ik eerst mijn vermogen op moet snoepen.
Hoe groot is die kans, exact? Kun je dat kwantificeren en met een significantie van 5% rekenen?quote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij je een vermogen van 5 miljoen hebt of zo is er alsnog een kans dat je lang genoeg werkloos bent om in de bijstand terecht te komen.
GSgod? Moet niet gekker worden zeg.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je GS opzoekt in het woordenboek krijg je een plaatje van een bedrijfsgoddelijke. Echt niet dat die de bijstand ingaat.
Ik ben geen econoom.quote:Op maandag 11 april 2016 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans, exact? Kun je dat kwantificeren en met een significantie van 5% rekenen?
Hangt ervan af hoe hoog je maandelijkse kosten zijn. Paar ton per maand en je bent zo door je reserves heen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij je een vermogen van 5 miljoen hebt of zo is er alsnog een kans dat je lang genoeg werkloos bent om in de bijstand terecht te komen.
Dus je zegt maar wat.quote:
Individuele gevallen hebben geen kans.quote:Op maandag 11 april 2016 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans, exact? Kun je dat kwantificeren en met een significantie van 5% rekenen?
Dat vind ik nou ook. Inchecken of optyfen en lekker achter de geraniums blijven.quote:Op maandag 11 april 2016 11:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig allemaal oude meneertjes en mevrouwtjes moeiteloos inchecken met de OV-chip. Gewoon forceren die boel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |