Met mijn zittende levensstijl kan ik geen 72 jaar oud worden.quote:
Pensioenfondsen doen dat niet zelf.quote:Op maandag 11 april 2016 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
GS doet vastgoed voor een pensioenfonds, zo te lezen.
Hij ziet het nu als een geldverslindend project waar hij van kan profiteren, inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2016 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meneer ruikt geld en herziet zijn mening. Prima VVD'er.
Incrementele innovatie kan prima binnen zo'n moloch. Op veel eureka-momenten zou ik inderdaad niet rekenen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is ook een goede verklaring voor de gedaalde budgetten voor R&D bij klassieke kennisintensieve bedrijven in de techniek. Het is simpelweg lucratiever voor een bedrijf om een start-up over te nemen zodra daar fiducie in zit, dan een heel legertje luie ingenieurs in vaste dienst te nemen met de hoop dat ze over 20 jaar een keer uit balorigheid een vondst doen die de moeite waard was.
Ik denk dat ik nooit aan de voorwaarden zal voldoen voor bijstand.quote:Op maandag 11 april 2016 11:53 schreef Rezania het volgende:
GS, je bent er van overtuigd dat je nooit zo lang zonder werk zal zitten dat je geen bijstand nodig hebt?
Dat is jouw probleem. Tevens kost die leefstijl ontzettend veel aan gezondheidszorg, wat weer grotendeels wordt betaalt met belastingen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met mijn zittende levensstijl kan ik geen 72 jaar oud worden.
Als je GS opzoekt in het woordenboek krijg je een plaatje van een bedrijfsgoddelijke. Echt niet dat die de bijstand ingaat.quote:Op maandag 11 april 2016 11:53 schreef Rezania het volgende:
GS, je bent er van overtuigd dat je nooit zo lang zonder werk zal zitten dat je geen bijstand nodig hebt?
Ik heb de afgelopen pagina's serieus vrij veel fouten door de vingers gezien. Jullie leren het toch nooit.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, volgens mij zat er een grammaticafout in mijn voorlaatste post.
Och, toch zie je dat zulke bedrijven "intrapreneurs" aannemen of dochterondernemingen opzetten waar hard gesneden mag worden, om de hoofdmoot schoon te houden van al teveel schommelingen in het bestand.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Incrementele innovatie kan prima binnen zo'n moloch. Op veel eureka-momenten zou ik inderdaad niet rekenen.
Ik zie tegenwoordig allemaal oude meneertjes en mevrouwtjes moeiteloos inchecken met de OV-chip. Gewoon forceren die boel.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Mekkerende bejaarden zijn verantwoordelijk voor elke nieuwe buschauffeur die mishandeld wordt, met dat eeuwige gemekker dat contant geld een optie moet blijven.
Ook altijd dat gezeik dat organisaties niet op digitaal over mogen gaan, omdat mevrouw liever een brief ontvangt. Flikker op, kutbejaarden.
Ik val gewoon op m'n 72e dood neer, zonder lang ziekbed.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Tevens kost die leefstijl ontzettend veel aan gezondheidszorg, wat weer grotendeels wordt betaalt met belastingen.
Tenzij je een vermogen van 5 miljoen hebt of zo is er alsnog een kans dat je lang genoeg werkloos bent om in de bijstand terecht te komen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit aan de voorwaarden zal voldoen voor bijstand.
Dikke kans dat ik eerst mijn vermogen op moet snoepen.
Hoe groot is die kans, exact? Kun je dat kwantificeren en met een significantie van 5% rekenen?quote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij je een vermogen van 5 miljoen hebt of zo is er alsnog een kans dat je lang genoeg werkloos bent om in de bijstand terecht te komen.
GSgod? Moet niet gekker worden zeg.quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je GS opzoekt in het woordenboek krijg je een plaatje van een bedrijfsgoddelijke. Echt niet dat die de bijstand ingaat.
Ik ben geen econoom.quote:Op maandag 11 april 2016 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans, exact? Kun je dat kwantificeren en met een significantie van 5% rekenen?
Hangt ervan af hoe hoog je maandelijkse kosten zijn. Paar ton per maand en je bent zo door je reserves heen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij je een vermogen van 5 miljoen hebt of zo is er alsnog een kans dat je lang genoeg werkloos bent om in de bijstand terecht te komen.
Dus je zegt maar wat.quote:
Individuele gevallen hebben geen kans.quote:Op maandag 11 april 2016 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans, exact? Kun je dat kwantificeren en met een significantie van 5% rekenen?
Dat vind ik nou ook. Inchecken of optyfen en lekker achter de geraniums blijven.quote:Op maandag 11 april 2016 11:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig allemaal oude meneertjes en mevrouwtjes moeiteloos inchecken met de OV-chip. Gewoon forceren die boel.
Groepen wel.quote:
Dat ook ja. Ook al zou ik enorm rijk zijn, en een goede verhoudimg uitgaven/vermogen genieten, zou ik alsnog blij zijn dat we vangnetten zoals de bijstand in Nederland hebben.quote:Op maandag 11 april 2016 11:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe hoog je maandelijkse kosten zijn. Paar ton per maand en je bent zo door je reserves heen.
Ik ben er dolblij mee. Maar het mag wel wat minder.quote:Op maandag 11 april 2016 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ook ja. Ook al zou ik enorm rijk zijn, en een goede verhoudimg uitgaven/vermogen genieten, zou ik alsnog blij zijn dat we vangnetten zoals de bijstand in Nederland hebben.
Misschien ben ik dan toch wel een econoom.quote:
Ik dacht aan de groep "mods".quote:
Dan vertel je de waarheid.quote:Op maandag 11 april 2016 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan toch wel een econoom.
Anders hingen die mensen maar op straat, inderdaad. Of moet je dergelijke schrijnende verhalen in de krant lezen. Dergelijke gevallen gewoon buiten mijn blikveld graag.quote:Op maandag 11 april 2016 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ook ja. Ook al zou ik enorm rijk zijn, en een goede verhoudimg uitgaven/vermogen genieten, zou ik alsnog blij zijn dat we vangnetten zoals de bijstand in Nederland hebben.
Kan je gewoon D66 blijven stemmen, lekker makkelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben van plan om elk decennium van politieke standpunten te veranderen. Gewoon even kijken wat dan opportunistisch is.
Daarom, minder sociale huurwoningen in nette buurten.quote:Op maandag 11 april 2016 12:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders hingen die mensen maar op straat, inderdaad. Of moet je dergelijke schrijnende verhalen in de krant lezen. Dergelijke gevallen gewoon buiten mijn blikveld graag.
Gewoon lekker alleen met D66'ers omgaan en je krijgt vanzelf het gevoel dat er geen problemen zijn in Nederland.quote:Op maandag 11 april 2016 12:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders hingen die mensen maar op straat, inderdaad. Of moet je dergelijke schrijnende verhalen in de krant lezen. Dergelijke gevallen gewoon buiten mijn blikveld graag.
Dat is toch ook de officiële strategie van D66?quote:Op maandag 11 april 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben van plan om elk decennium van politieke standpunten te veranderen. Gewoon even kijken wat dan opportunistisch is.
Jawel, maar dan zonder voortuin. Goed voor de diversiteit in de buurt zonder dat het straatbeeld verloedert.quote:Op maandag 11 april 2016 12:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom, minder sociale huurwoningen in nette buurten.
Liever wat meer belasting betalen en dan minder zwervers ja.quote:Op maandag 11 april 2016 12:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beetje weinig voortplanting en allerlei first world problems, alleen.quote:Op maandag 11 april 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon lekker alleen met D66'ers omgaan en je krijgt vanzelf het gevoel dat er geen problemen zijn in Nederland.
En wat meer belasting en dan wat minder domme mensen, gaarne.quote:Op maandag 11 april 2016 12:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever wat meer belasting betalen en dan minder zwervers ja.
Soort van. Ze onderzoeken welke standpunten impopulair zijn, nemen dan het exact tegenovergestelde standpunt in en hopen dat tegendraadse hipsters het dan over zullen nemen. Werkt voorlopig prima.quote:Op maandag 11 april 2016 12:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is toch ook de officiële strategie van D66?
Voortuinen nationaliseren.quote:Op maandag 11 april 2016 12:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zonder voortuin. Goed voor de diversiteit in de buurt zonder dat het straatbeeld verloedert.
quote:Op maandag 11 april 2016 12:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is toch ook de officiële strategie van D66?
quote:Op maandag 11 april 2016 12:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan je gewoon D66 blijven stemmen, lekker makkelijk.
Dan zijn het geen tegendraadse hipsters iig.quote:Op maandag 11 april 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soort van. Ze onderzoeken welke standpunten impopulair zijn, nemen dan het exact tegenovergestelde standpunt in en hopen dat tegendraadse hipsters het dan over zullen nemen. Werkt voorlopig prima.
Gratis onderwijs, ik ben voor.quote:Op maandag 11 april 2016 12:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
En wat meer belasting en dan wat minder domme mensen, gaarne.
Basis- en middelbaar onderwijs voornamelijk. Daar heb jij niet zoveel meer aan.quote:
Nee, gewoon alles gratis.quote:Op maandag 11 april 2016 12:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Basis- en middelbaar onderwijs voornamelijk. Daar heb jij niet zoveel meer aan.
Ketchup daarentegen..
Ja, typisch dat Nederlanders tegenwoordig sneller een eigen partij willen beginnen dan een keer een lezing bezoeken van een bestaande partij om te zien hoe de politiek is.quote:Op maandag 11 april 2016 12:05 schreef Euribob het volgende:
POL / Partijoprichting Next Generation Partij
Nieuwe premier dient zich aan, mensen.
Die 8000,- voor een hele opleiding is al teveel op het moment? Waarom zou je helemaal niets bij hoeven dragen?quote:
Wie brengt er dan straks de taart rond.quote:Op maandag 11 april 2016 12:10 schreef 99.999 het volgende:
Disana gaat ons negeren![]()
BUG / Blokkeren werkt niet zoals verwacht
Gewoon zoveel mogelijk polariserende partijen i.p.v. partijen die voor een brede groep mensen staan.quote:Op maandag 11 april 2016 12:10 schreef Rezania het volgende:
Een tegenpool voor 50plus en zo mag wel imo. Babyboomers hebben sowieso al te veel macht omdat politiek de meeste jongeren niet aanspreekt.
Kanaliseren die handel, of niet soms Kaas?quote:Op maandag 11 april 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Verdeeld over POL en NWS zijn er nu een stuk of 6 topics over Oekraine. Is toch niet te volgen.
PvdA.quote:Op maandag 11 april 2016 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk polariserende partijen i.p.v. partijen die voor een brede groep mensen staan.
Zo makkelijk komen jullie niet van me af.quote:Op maandag 11 april 2016 12:10 schreef 99.999 het volgende:
Disana gaat ons negeren![]()
BUG / Blokkeren werkt niet zoals verwacht
Voor sommige mensen wel, niet iedereen heeft vermogende ouders en kan thuis blijven wonen. Boeken moeten daar ook nog bij, etc. Telt allemaal bij elkaar op. Tevens zie ik onderwijs als een recht en investering waarvan de hele maatschappij uiteindelijk profiteert, dus ik wil het graag zo toegankelijk mogelijk hebben.quote:Op maandag 11 april 2016 12:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die 8000,- voor een hele opleiding is al teveel op het moment? Waarom zou je helemaal niets bij hoeven dragen?
Ach, is toch overal een grote herhaling van zetten en het op de kast jagen van Nee-stemmersquote:Op maandag 11 april 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Verdeeld over POL en NWS zijn er nu een stuk of 6 topics over Oekraine. Is toch niet te volgen.
Gelukkig, daar zijn er meer dan genoeg van. We hebben meer hbo-juristen nodig!quote:Op maandag 11 april 2016 12:14 schreef Rezania het volgende:
Zie je nu trouwens al, mensen die geen bètastudie willen doen omdat dat sowieso een jaar langer is en dus meer kost.
Dan ben je ook wel echt een autist als je zo denkt zeg.quote:Op maandag 11 april 2016 12:14 schreef Rezania het volgende:
Zie je nu trouwens al, mensen die geen bètastudie willen doen omdat dat sowieso een jaar langer is en dus meer kost.
Ik weet dat je een grap maakt, maar toch:quote:Op maandag 11 april 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig, daar zijn er meer dan genoeg van. We hebben meer hbo-juristen nodig!
Sommige mensen hebben gewoon niet het vermogen bob, maar dat zal je wel vreemd zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 12:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel echt een autist als je zo denkt zeg.
Wanneer begint de volgende cyclus? Dan weet ik hoe lang we nog met die D66-evangelie opgescheept zitten.quote:Op maandag 11 april 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
Investeringen in het onderwijs daarvoor zijn veel rendabeler voor de maatschappij. Liever kleinere klassen en betere leraren daar dan gratis onderwijs op de universiteit. Het blijft maar een fractie van de kosten die je betaalt. Zelfs nu is er nog gewoon een aanvullende beurs voor studenten uit arme gezinnen, ik zie echt het probleem niet zo. Ben zelf wel voorstander van een kleine basisbeurs, maar geen gratis onderwijs nee.quote:Op maandag 11 april 2016 12:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel, niet iedereen heeft vermogende ouders en kan thuis blijven wonen. Boeken moeten daar ook nog bij, etc. Telt allemaal bij elkaar op. Tevens zie ik onderwijs als een recht en investering waarvan de hele maatschappij uiteindelijk profiteert, dus ik wil het graag zo toegankelijk mogelijk hebben.
De Obesitaspartij.quote:Op maandag 11 april 2016 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk polariserende partijen i.p.v. partijen die voor een brede groep mensen staan.
Het vermogen om het als een investering in jezelf te zien bedoel je?quote:Op maandag 11 april 2016 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon niet het vermogen bob, maar dat zal je wel vreemd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |