quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:55 schreef Kreator het volgende:
199.
En verder is de discussie weer mooi om te lezen. Tong die geestelijk in de war is en Loveless die niet-niet kan reageren.
Ik kan niet anders dan bevestigend antwoorden. Schaam me er niet voor. Het is alleen klote dat ik niet weet of het de dementie is, of dat de Korsakov nu toch de overhand heeft genomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allemachtig, ik zie dat het weer tijd is voor je medicatie. Manmanman. Volgens mij spuit jij nog je broekje vol als je een glimp van jezelf in de spiegel ziet, of niet?
Mooi hoe je dat weer doet uit het niets. Het leuke is dat jij voor mij niet bestaat en ik op FOK! zit als een rode doek van een Toreador die de aantrekkingkracht heeft van Marilyn Monroe in haar hoogtijdagen Opdat wij de enige en echte tonjg80 niet vergeten. Bedankt vriend. Ik wor er bijna sentiementeel van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:55 schreef Kreator het volgende:
199.
En verder is de discussie weer mooi om te lezen. Tong die geestelijk in de war is en Loveless die niet-niet kan reageren.
Sorry,quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:55 schreef tong80 het volgende:
Het leuke is dat jij voor mij niet bestaat
Hjbquote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry,
Dat ik ben,
Zoals ik ben...
Sorry,
Dat jij dat niet kunt accepteren,
Sorry,
Dat je dat niet kan...
Sorry,
Dat ik niet zo mooi ben,
Sorry,
Dat ik er zo uit zie...
Sorry,
Dat ik fouten maak,
Sorry,
Ik ben ook maar een mens...
Sorry,
Dat ik niet perfect ben,
Sorry,
Dat ik schoonheidsfoutjes heb...
Sorry,
Dat ik in de weg loop,
Sorry,
Dat ik besta...
Wat is daar ironisch aanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ironisch dat de TS van dit topic nu zelf tong80 is.
Waar moet ik die van kennen ? En hoeveel notes heeft ie ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:22 schreef Remqo het volgende:
Tong gaat WouterB nog inhalen met notes.
Was een mod van één van je favoriete subforums.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen ? En hoeveel notes heeft ie ?
PUB ?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Was een mod van één van je favoriete subforums.
bij gelegenheid op de 1e zondag van de maand.quote:
Positieve notes zijn er niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:03 schreef Remqo het volgende:
De teller staat op 11, louter positieve notes
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:18 schreef Firewarrior het volgende:
Waar zie je hoeveel notes je hebt?
quote:Op maandag 11 april 2016 03:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Die zijn er zeker wel. Het is niet allemaal negatief hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Positieve notes zijn er niet.Ze gaan je echt geen note geven met: "Goed gedaan hoor!"
Die zijn er wel, geen rare dingen zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Positieve notes zijn er niet.Ze gaan je echt geen note geven met: "Goed gedaan hoor!"
5, valt me reuze mee!quote:Op maandag 11 april 2016 03:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik was in de veronderstelling dat notes waarschuwingen waren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn er wel, geen rare dingen zeggen.
nee. Het zijn..... Notities over jou als user.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat notes waarschuwingen waren.
hoe zien die van mij eruit?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee. Het zijn..... Notities over jou als user.
neem een abo of betaal de administratiekosten als jenhet wil wetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe zien die van mij eruit?![]()
is het ernstig?
nee, laat maar danquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
neem een abo of betaal de administratiekosten als jenhet wil weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |