abonnement Unibet Coolblue
pi_164231459
Heeft iemand advies, google me een slag in de rondte maar kom er niet uit:

Linmon blad en Lerberg schraag/Alex ladeblok.

Hoe zet ik 't blad vast? Iemand tips? Want op dit moment schuift het alle kanten op en dat is op zijn zachtst gezegd irritant :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_164231548
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 21:35 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft iemand advies, google me een slag in de rondte maar kom er niet uit:

Linmon blad en Lerberg schraag/Alex ladeblok.

Hoe zet ik 't blad vast? Iemand tips? Want op dit moment schuift het alle kanten op en dat is op zijn zachtst gezegd irritant :X
Het idee is dat je het niet vast zet. Maar je zou beiden met een stukje dubbelklevend plakband vast kunnen zetten.
Die rubberen dopjes die je bij ALEX krijgt werken niet voldoende?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:24:05 #178
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164237837
Grrt, waarom heeft Ikea Breda zo veel dingen niet?

Nieuwe toffe turquoise vloerkleed niet in Breda, broodtrommels niet in Breda, plastic badkamerkastje van vijf euro niet in Breda...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:39:02 #179
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_164241129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Grrt, waarom heeft Ikea Breda zo veel dingen niet?

Nieuwe toffe turquoise vloerkleed niet in Breda, broodtrommels niet in Breda, plastic badkamerkastje van vijf euro niet in Breda...
Balen. Gelukkig sta je vanuit daar zo in Barendrecht.
Ik heb gemerkt dat het daar allemaal net even wat prettiger is.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_164243111
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Grrt, waarom heeft Ikea Breda zo veel dingen niet?

Nieuwe toffe turquoise vloerkleed niet in Breda, broodtrommels niet in Breda, plastic badkamerkastje van vijf euro niet in Breda...
ROSKILDE? Die is in heel veel winkels nog niet op voorraad (Barendrecht heeft ook geen voorraad bijvoorbeeld). Het komt wel vaker voor dat nieuwe producten niet gelijk goed leverbaar zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:34:56 #181
335643 faptist
Maakt fouten
pi_164245993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 15:58 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een leuke spullen allemaal O+
:Y
Shoppen shoppen shoppen!

Waar blijft de nieuwe catalogus eigenlijk? :{
pi_164246200
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:34 schreef faptist het volgende:

[..]

:Y
Shoppen shoppen shoppen!

Waar blijft de nieuwe catalogus eigenlijk? :{
Die komt vanaf 15 augustus.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:39:57 #183
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164247169
Is het nog mogelijk om ladedempers voor de FAKTUM/RATIONELL keukens te verkrijgen?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_164247245
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:39 schreef Mariposas het volgende:
Is het nog mogelijk om ladedempers voor de FAKTUM/RATIONELL keukens te verkrijgen?
https://www.aftersalesspareparts.nl/item/25810/
Ligt er wel een beetje aan hou oud de laden zijn trouwens. Dit is voor het nieuwe model.

Deze zijn voor het oudere model laden: https://www.aftersalesspareparts.nl/item/26083/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_164254963
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:34 schreef jaapio1984 het volgende:
Ik lees net dat er in aug nieuwe fronten en werkbladen komen voor de keukens.. Voxtorp hooglans en RINGHULT in mintgroen hoogglans.. daarnaast een visgraat werkblad..

Gelukkig onze keuken nog niet besteld, ben erg benieuwd naar de hoogglans voxtorp
Ik zag vandaag lichtgrijsgroen. Niet opgelet welke naam dat was. Ook niet naar het werkblad gekeken. Het was beneden bij de straatingang en daar staat het altijd verhoogd, met het aanrecht achteraan. Ik ben aan de kleine kant en was er aan de late kant, dus alleen naar de kleur van de deurtjes gekeken.
Dat visgraataanrecht op de foto zal ik niet gauw kopen vanwege de naad tussen de lange banen. Best mogelijk dat het inbeelding is, maar het licht/donkereffect maakt die naad nadrukkelijk aanwezig. Ik ben toch al niet voor houten aanrechten. Die zouden voor mij van het kaliber slagersblok moeten zijn, dus bestand tegen grondig/langdurig schrobben met zout en zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Grrt, waarom heeft Ikea Breda zo veel dingen niet?

Nieuwe toffe turquoise vloerkleed niet in Breda, broodtrommels niet in Breda, plastic badkamerkastje van vijf euro niet in Breda...
Ikea/Utrecht is pas verbouwd en nu een van de grootste winkels. Nog steeds is niet het complete assortiment aanwezig en dan heb ik het over dingen waarover geadverteerd wordt in de nieuwsbrief die ze je sturen.

Nadat ik me al een paar keer verbaasd heb over de smerigheid bij de drankenautomaten van het restaurant, drong vandaag tot me door dat het de koffieautomaat is die zo vies knoeit. Schuim op het rooster waar je de mok op zet, schuim tegen de bovenkant boven dat rooster omdat de mok te hoog gelift wordt (waar is dat liftje goed voor?), schuim op het werkblad ervoor en hoewel dit al een paar jaar speelt, zijn er géen tissues om dat een beetje weg te poetsen. Dat schuim en vocht trekt over de hele breedte van het werkblad, de kruimels van suiker en melkpoeder doen enthousiast mee. Dat werkblad is dus ook te vies om daar je dienblad op te zetten. Ja, ik heb al lang gemeld wat ik daarvan vind.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 08:34:51 #186
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164263026
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

https://www.aftersalesspareparts.nl/item/25810/
Ligt er wel een beetje aan hou oud de laden zijn trouwens. Dit is voor het nieuwe model.

Deze zijn voor het oudere model laden: https://www.aftersalesspareparts.nl/item/26083/
^O^ Die oude heb ik nodig! Wat fijn dat er zo'n uitgebreide webwinkel voor is, ik dacht dat er echt niets meer verkrijgbaar was voor de FAKTUM keukens!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  † In Memoriam † zaterdag 6 augustus 2016 @ 08:40:41 #187
240917 Mula
pi_164263046
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 08:34 schreef Mariposas het volgende:

[..]

^O^ Die oude heb ik nodig! Wat fijn dat er zo'n uitgebreide webwinkel voor is, ik dacht dat er echt niets meer verkrijgbaar was voor de FAKTUM keukens!
Volgens mij zou Ikea best veel geld kunnen verdienen als ze ook hoezen voor stoelen en banken zouden verkopen die al uit het assortiment zijn. Ik heb een kleine Karlstad fauteuil die binnen een maand na aanschaf uit het assortiment ging en dus geen extra hoes. Ik weet dat er een speciale website voor is, maar die vond ik best prijzig.
pi_164265395
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 08:40 schreef Mula het volgende:

[..]

Volgens mij zou Ikea best veel geld kunnen verdienen als ze ook hoezen voor stoelen en banken zouden verkopen die al uit het assortiment zijn. Ik heb een kleine Karlstad fauteuil die binnen een maand na aanschaf uit het assortiment ging en dus geen extra hoes. Ik weet dat er een speciale website voor is, maar die vond ik best prijzig.
Dat is misschien wel een goeie inderdaad. Maar dit met FAKTUM is ook puur met het oog op garantie. En de FAKTUM webshop blijft nog maar 2 maand open. Na 1 oktober is het gedaan met nabestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 14:33:26 #189
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_164268086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Grrt, waarom heeft Ikea Breda zo veel dingen niet?

Nieuwe toffe turquoise vloerkleed niet in Breda, broodtrommels niet in Breda, plastic badkamerkastje van vijf euro niet in Breda...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Grrt, waarom heeft Ikea Breda zo veel dingen niet?

Nieuwe toffe turquoise vloerkleed niet in Breda, broodtrommels niet in Breda, plastic badkamerkastje van vijf euro niet in Breda...
Omdat de vestiging in Breda niet groot genoeg meer is voor alle collecties.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 17:32:38 #190
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164273048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 12:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is misschien wel een goeie inderdaad. Maar dit met FAKTUM is ook puur met het oog op garantie. En de FAKTUM webshop blijft nog maar 2 maand open. Na 1 oktober is het gedaan met nabestellen.
Oh serieus, snel bestellen dan.
Ik vind het wel balen, want ik had juist een IKEA keuken gekocht omdat dat zo makkelijk zou zijn om iets te vervangen, als het kapot is of om de look te veranderen. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2016 @ 12:12:33 #191
240917 Mula
pi_164292982
Heeft Besta geen lades meer die je achter deuren kan doen? Ze hadden toch altijd van die lades met glazen voorkant?
pi_164293512
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:12 schreef Mula het volgende:
Heeft Besta geen lades meer die je achter deuren kan doen? Ze hadden toch altijd van die lades met glazen voorkant?
Die zijn er volgens mij bij de vorige assortimentswissel (voorjaar '15) uit gegaan.
(ze konden alleen achter schuifdeuren trouwens)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:41:42 #193
335643 faptist
Maakt fouten
pi_164293540
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:33 schreef SV-tje het volgende:

[..]


[..]

Omdat de vestiging in Breda niet groot genoeg meer is voor alle collecties.
Is er een vestiging die wel groot genoeg is voor alle collecties dan? O+
pi_164293578
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:41 schreef faptist het volgende:

[..]

Is er een vestiging die wel groot genoeg is voor alle collecties dan? O+
Op Zwolle na alle winkels gok ik.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2016 @ 13:09:54 #195
240917 Mula
pi_164294219
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die zijn er volgens mij bij de vorige assortimentswissel (voorjaar '15) uit gegaan.
(ze konden alleen achter schuifdeuren trouwens)
Ah, dan had ik er dus sowieso niets aan. Dankje!

Wat gek trouwens dat ze van die relief-deurtjes van Besta alleen maar deuren hebben en geen ladefronten. Vind die deurtjes leuk, maar niet met andere ladefronten.
pi_164322692
Vorige week de De TILLREDA kookplaat gekocht.. *O*

Wow ! Wat is dat heerlijk na 3 jaar keramisch koken..

Nu wil ik een grote inductiekookplaat.. :7

Hoe werkt dat met Family aanbiedingen op keukenapparatuur? Zijn die er ieder jaar? Landelijk, of moet ik alle vestigingen in de gaten houden?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:37:07 #197
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_164341395
Waarom zijn die Besta kastjes zo duur?! Ik wil graag een mooi keukenkastje maken met lades, perfect ook om de magnetron op te zetten. Maar zelfs met het aller cheapste wit kom je op ruim 100 euro, richting de 150 euro uit.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_164341552
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:56 schreef Nostalgist het volgende:
Vorige week de De TILLREDA kookplaat gekocht.. *O*

Wow ! Wat is dat heerlijk na 3 jaar keramisch koken..

Nu wil ik een grote inductiekookplaat.. :7

Hoe werkt dat met Family aanbiedingen op keukenapparatuur? Zijn die er ieder jaar? Landelijk, of moet ik alle vestigingen in de gaten houden?
Family aanbieding op keukenapparatuur? Er is niet 'standaard' jaarlijks een aanbieding op keukenapparaten. Het kán zijn dat ze dit catalogusjaar toevallig een aanbieding gepland hebben, maar waarschijnlijk is die aanbieding dan gericht op het kopen van een set apparaten. Lokaal kan er besloten worden een bepaald artikel in de aanbieding te gooien. Het kan dus lonen om de websites van de verschillende vestigingen in de gaten te houden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_164342896
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Family aanbieding op keukenapparatuur? Er is niet 'standaard' jaarlijks een aanbieding op keukenapparaten. Het kán zijn dat ze dit catalogusjaar toevallig een aanbieding gepland hebben, maar waarschijnlijk is die aanbieding dan gericht op het kopen van een set apparaten. Lokaal kan er besloten worden een bepaald artikel in de aanbieding te gooien. Het kan dus lonen om de websites van de verschillende vestigingen in de gaten te houden.
Oh.. dat dacht ik.. Vorig jaar november/december was er wel zo'n aanbieding landelijk.. 15% meen ik.. en niet op een set.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:17:25 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164343012
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Oh.. dat dacht ik.. Vorig jaar november/december was er wel zo'n aanbieding landelijk.. 15% meen ik.. en niet op een set.
Gewoon je vrouw vragen of ze dagelijks eens stuk of wat lokale Ikea-sites wil scannen, doet ze vast wel :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')