SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerSOONY
En toch ben ik bang dat Jessie het ook weer net niet is.quote:Op zondag 10 april 2016 19:01 schreef LLgetikt het volgende:
Jessie is nog steeds een held, dronken of niet, het is wel wat ie vind en kan heel goed begrijpen nadat rob steeds belerend tegen hem deed.
Vind je het gek, hij heeft zich als een debiel gedragen vannacht.quote:Op zondag 10 april 2016 19:01 schreef Scherzo het volgende:
Jessie probeert al de hele middag contact te krijgen met die Rob, maar die ontwijkt hem minzaam...
jessie heeft nu al meer bewezen dan wie daar ook zitquote:Op zondag 10 april 2016 19:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
En toch ben ik bang dat Jessie het ook weer net niet is.
Donderdag krijgt hij zijn (prothese) been...quote:Op zondag 10 april 2016 19:02 schreef rowan634 het volgende:
bronno weet gewoon niet wat ie moet doen daar, dus speelt ie nu ziek te zijn. om toch sympathie te krijgen van de rest, denk ik
In dat geval: taak volbracht, kan die nu weer naar huis.quote:Op zondag 10 april 2016 19:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
jessie heeft nu al meer bewezen dan wie daar ook zit
Nu lul je als Vic.quote:Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef LLgetikt het volgende:
Tuurlijk, ik kan het snappen met een drankje meer op dat je filters wat ongenuanceerder worden.
Daar gaat ie op zijn hoogst 2 dagen mee aan de slag waarna hij besluit dat het niets voor hem is.quote:Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Donderdag krijgt hij zijn (prothese) been...
Nouja om hem af te vallen omdat ie dronken was en beetje kort de bocht was vind ik ook zoiets... hij moet rob niet, en dat kwam er uit maar dat kan ik begrijpen doordat rob belerend ging doen tegen jessie de hele avond.quote:
Ja ik denk wel dat hij weggestemd word eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2016 19:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
In dat geval: taak volbracht, kan die nu weer naar huis.![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, grapje.
Hé, ik heb om hem gestemd!quote:Op zondag 10 april 2016 19:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nouja om hem af te vallen omdat ie dronken was en beetje kort de bocht was vind ik ook zoiets... hij moet rob niet, en dat kwam er uit maar dat kan ik begrijpen doordat rob belerend ging doen tegen jessie de hele avond.
ah okee, ben benieuwdquote:Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Welnee, hij zit er net.quote:Op zondag 10 april 2016 19:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat hij weggestemd word eigenlijk
Ik denk het hequote:
Benieuwd als in?quote:
echt hequote:Op zondag 10 april 2016 19:07 schreef kkka3 het volgende:
Wat zit Bonzo goor snot te roggelen
Hij voelt zich erg zielig
quote:Op zondag 10 april 2016 19:07 schreef kkka3 het volgende:
Wat zit Bonzo goor snot te roggelen
Hij voelt zich erg zielig
Nee, daar had romy gister met vic over, iemand had dat weer neergezet maar niks was ervoor geregeld dus ze zouden een andere x doen.quote:
Rob ook nietquote:
Wat moet je daar voor regelen dan? Do en Romy gaan dom lullen over jongens en seks.quote:Op zondag 10 april 2016 19:10 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nee, daar had romy gister met vic over, iemand had dat weer neergezet maar niks was ervoor geregeld dus ze zouden een andere x doen.
quote:Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Zijn beste beentje voorzetten...quote:Op zondag 10 april 2016 19:12 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat een vreselijk enig nieuws
dat gaat nog afzien worden voor Brunzow
2 dagen, hoogstens, gaat ie het proberen, dan is het klaar. Maar niet voordat daar urenlang onafgebroken over geklaagd is natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2016 19:12 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat een vreselijk enig nieuws
dat gaat nog afzien worden voor Brunzow
Dromend over het volgende meesterwerk wat ze gaat neerzettenquote:
Ja, maar hoe verpakken ze dat?quote:Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat rowena er misschien wel uitgestemd wordt. Plaatje en trouwen is klaar.
Gezellig, ik kijk er nu al naar uit ...quote:Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef tonja het volgende:
[..]
2 dagen, hoogstens, gaat ie het proberen, dan is het klaar. Maar niet voordat daar urenlang onafgebroken over geklaagd is natuurlijk.
Misschien zetten ze er voor jou wel een mooi knietje op.quote:Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gezellig, ik kijk er nu al naar uit ...
Jessie blijft nog wel even...quote:Op zondag 10 april 2016 19:14 schreef LLgetikt het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat we nu een eerlijke stemming krijgen
is altijd laf geweest..
Hij kan van mij wel een knietje krijgenquote:Op zondag 10 april 2016 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien zetten ze er voor jou wel een mooi knietje op.
We hadden het over Rowena, niet over Ramona.quote:
Nou, Rienk's exit was toch een donderslag bij heldere hemel....quote:Op zondag 10 april 2016 19:14 schreef LLgetikt het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat we nu een eerlijke stemming krijgen
is altijd laf geweest..
die van ruud ook.. maar dat is zo lang geleden..quote:Op zondag 10 april 2016 19:15 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nou, Rienk's exit was toch een donderslag bij heldere hemel....
o toch wel, gister zei ze wat anders.quote:Op zondag 10 april 2016 19:15 schreef DKUp het volgende:
Romy heeft spullen uit de kast voor de meidenavond door Cees.
Oeps, sorry!quote:Op zondag 10 april 2016 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hadden het over Rowena, niet over Ramona.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 10 april 2016 19:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
jessie heeft nu al meer bewezen dan wie daar ook zit
tis een Doorzetter heurquote:Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef tonja het volgende:
[..]
2 dagen, hoogstens, gaat ie het proberen, dan is het klaar. Maar niet voordat daar urenlang onafgebroken over geklaagd is natuurlijk.
Heb ik niet gehoord???quote:Op zondag 10 april 2016 19:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o toch wel, gister zei ze wat anders.
Mijn vraag is wat hij bewezen heeft?quote:Op zondag 10 april 2016 19:19 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Vind ik van wel hij ziet het allemaal helder daar.
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 10 april 2016 19:17 schreef LLgetikt het volgende:
morgen 18 graden met bijna geen bewolking..
hebben ze dan ook een ''vrije''' dag?
We gaan het zien, miss hebben ze het wel superdruk opeensquote:
Dat is toch niks bewijzen, dat zijn gewoon feiten opnoemen.quote:Op zondag 10 april 2016 19:23 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren gezegd de rotte appels bij naam noemen.het helder zien .
quote:Op zondag 10 april 2016 19:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
We gaan het zien, miss hebben ze het wel superdruk opeens
jaquote:Op zondag 10 april 2016 19:24 schreef DeNiAs het volgende:
[..]ik denk met rennen wie als eerste in de zon ligt
Heerlijk die spelden prikken.quote:Op zondag 10 april 2016 19:23 schreef Scherzo het volgende:
Jessie vanmiddag tegen Rob : Ik heb al gezien dat je hier zelf je rust moet nemen, anders heb je helemaal geen rust...
Rob gaf geen krimp...
Als iemand wat zachte kussens neerlegt, dan wint Rob.quote:Op zondag 10 april 2016 19:24 schreef DeNiAs het volgende:
[..]ik denk met rennen wie als eerste in de zon ligt
Ohquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 19:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als iemand wat zachte kussens neerlegt, dan wint Rob.
Ze blijft sowieso tot het einde van het jaar. Want ze moet eerst nog utopiaan van het jaar worden.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
Jessie is ook een travo?quote:Op zondag 10 april 2016 19:27 schreef Cir het volgende:
Jessie tegen Romy
soms ben ik Dora , Dora van de Straat
..
je verwacht het niet
Ik geloof nooit dat zij dat wordt men gaat haar ook zat worden.quote:Op zondag 10 april 2016 19:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze blijft sowieso tot het einde van het jaar. Want ze moet eerst nog utopiaan van het jaar worden.
Ik denk het ook niet. Maar zij denkt van wel.quote:Op zondag 10 april 2016 19:29 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat zij dat wordt men gaat haar ook zat worden.
Begreep dat ze zelfs contact hebben via de comments op hun site, ofzoquote:Op zondag 10 april 2016 18:48 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Precies en die gedichten ook niet, ze schrijft hem elke dag een brief. Ook niet helemaal 100% denk ik. Daar weet Benji wel raad mee.
quote:Op zondag 10 april 2016 19:27 schreef rowan634 het volgende:
Tijdens deze saaie streams verlang ik naar betere tijden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gina is nou niet bepaald een helder lichtquote:Op zondag 10 april 2016 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Maar zij denkt van wel.
Tieten heeft die al das handig wel op voorhandquote:Op zondag 10 april 2016 19:33 schreef Cir het volgende:
[..]
geen idee....
Jessie is misschien op zoek,
wie is Jessie
Slaat je radar op hol?quote:Op zondag 10 april 2016 19:43 schreef Cir het volgende:
[..]
bepaalde trekjes heeft ..hij
reeds gesignaleerd
quote:Op zondag 10 april 2016 19:56 schreef Cir het volgende:
[..]
Zonne Panelen zitten weer vol
een heurlijke dag.....![]()
quote:Op zondag 10 april 2016 19:54 schreef tonja het volgende:
Zuinigheid dient de mens, aldus JessieTegeltje!!
Gelukkig is haar zieltje hagelrein.quote:
Het is toch ook een engel.quote:
Brono ziek of kater?quote:Op zondag 10 april 2016 20:00 schreef markvanrinsum het volgende:
gabs leest de krant ben brengt bronno water
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2016 20:01 schreef Cir het volgende:
liet Cees nou een natte scheet?
klonk heel vreemdig in mn oor
en toen een oprisping ....
die man is aan het weg rotten
hij heeft vanacht slecht geslapen en heeft gisteren gedronkenquote:
kater dusquote:Op zondag 10 april 2016 20:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hij heeft vanacht slecht geslapen en heeft gisteren gedronken
Mooi.quote:
Dat doet hem wel goed idd. Hebben een beetje dezelfde humorquote:Op zondag 10 april 2016 20:11 schreef Ranah het volgende:
ik heb bas in tijden niet meer zoveel zien lachen als vandaag met jessie
Van boeken lezen wordt Rob ook al niet wijzer...waarvan wel eigenlijk...quote:Op zondag 10 april 2016 20:11 schreef Ebinas het volgende:
Rob doet niet mee, hij ging een boek lezen
Ja leuk, ze hebben het zelfde gevoel voor humor, woordspelingen. Ik hou ervan. Ik hoop ook echt voor Bas dat hij eens een leuk maatje krijgt daar ipv Cees en Bronno.quote:Op zondag 10 april 2016 20:11 schreef Ranah het volgende:
ik heb bas in tijden niet meer zoveel zien lachen als vandaag met jessie
Team Bas/GJ/Jessie en Cees af en toe.quote:Op zondag 10 april 2016 20:13 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja leuk, ze hebben het zelfde gevoel voor humor, woordspelingen. Ik hou ervan. Ik hoop ook echt voor Bas dat hij eens een leuk maatje krijgt daar ipv Cees en Bronno.
ROW ROW is totaal niet boeiendquote:Op zondag 10 april 2016 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de iTunes staat ze inmiddels op 33, logisch dat ze weg wil die wil optreden bij MTV
Schurft-uitbraak in de loods?quote:Op zondag 10 april 2016 20:14 schreef Iamjack het volgende:
Gina ook al van die rooie vlekken in d'r face.
Gelijk de sfeer weg.quote:Op zondag 10 april 2016 20:16 schreef DKUp het volgende:
Ceesie komt met chocolaatjes.
BAHHHH daar komen Faya en Rowena
Een vrouw die iets haar broek haalt?quote:Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef Ebinas het volgende:
Cemal: Waarom moeten vrouwen altijd iets aan een broek vastmaken
JEssie: Ze kunnen er beter wat uithalen
Bedankt, ben aan het kijkenquote:Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Kom pokeren kijken.quote:
Ja, zie het, ook niets aan.quote:
Ik zit bij de mannen die pokeren. Best wel vrolijk.quote:
Volgens mij weet ze het al hoor,ze was vanmiddag verdacht stil...quote:Op zondag 10 april 2016 20:26 schreef kkka3 het volgende:
Row heeft helaas nog geen nieuwe update gehad over haar singel.
Jammer zeg
Is die zo gezakt ??quote:Op zondag 10 april 2016 20:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze het al hoor,ze was vanmiddag verdacht stil...
ik vermaak me kostelijk met het slappe lach gedoe aan tafelquote:Op zondag 10 april 2016 20:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit bij de mannen die pokeren. Best wel vrolijk.
Gaat nergens over, maar ze lachen iig
-edit- Lees inmiddels dat je dat ook niks vindt![]()
Jij wilt weer van die mooie uitspraken horen Dottekequote:Op zondag 10 april 2016 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zie het, ook niets aan.
Jessie moet ff een paar whiskey naar binnen gieten
19 op Itunes.quote:
En Rob heeft het heel goed doorquote:Op zondag 10 april 2016 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob die compleet buitenspel staat na de komst van Jessie, mooier kan niet....![]()
![]()
Nu nog op de bank volgende week.
bronno ligt op bedquote:Op zondag 10 april 2016 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn die 3 alcoholisten? (Rob, Bronno en Benji)
En is Cees de financiën aan het doen?
Moet je daarvoor blowenquote:Op zondag 10 april 2016 20:36 schreef Iamjack het volgende:
Hebben die gasten geblowd? constant aan het lachen.
quote:Op zondag 10 april 2016 20:40 schreef Cir het volgende:
ghegheghe ghe ghe
Poker face Poker Face
gezellig boel het kaartclubje![]()
je verwacht het niet
het was ff wachten DAG 831 ...eindelijk is er fun
ghegheghe ghe ghe
Poker face Poker Face
je verwacht het niet
wann een drama eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2016 20:40 schreef Cir het volgende:
ghegheghe ghe ghe
Poker face Poker Face
je verwacht het niet
ghegheghe ghe ghe
Poker face Poker Face
je verwacht het niet
Nog te hoogquote:
Die zit liever bij de mannen.quote:Op zondag 10 april 2016 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
do voelt zich niet op haar gemak volgens mij![]()
Ik gun hem dit van harte ipv zeikerds Cees en Bronno. Leuk groepje zo!quote:Op zondag 10 april 2016 20:33 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind het wel leuk zo, die vier mannen bij elkaar, lekker lol en ongedwongen...
Ook fijn voor Bas dat ie eens wat mensen om hem heen heeft waar ie het goed mee kan vinden.
Ben benieuwd wie er nu nog op hem gaan stemmen, dat kunnen er nooit meer veel zijn deze maand, toch?
llkr daar blijvenquote:Op zondag 10 april 2016 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
do voelt zich niet op haar gemak volgens mij![]()
quote:Op zondag 10 april 2016 20:44 schreef Scherzo het volgende:
Als deze vier pokeraars nu ook eens op Rob fik en do zouden stemmen..?!
Eend, vogel, pekingeendquote:Op zondag 10 april 2016 20:45 schreef Cir het volgende:
[..]
llkr daar blijven
bij je dinnetje Do![]()
tís gezellig bij de haantjes
Ik ook niet maar kan wel leuk worden opzichquote:Op zondag 10 april 2016 20:45 schreef Hagenesie het volgende:
Weet nog niet wat ik van Jessie moet vinden
quote:Op zondag 10 april 2016 20:45 schreef Cir het volgende:
[..]
llkr daar blijven
bij je dinnetje Do![]()
tís gezellig bij de haantjes
Ben wel benieuwd welke 'held' daar op Victoria gaat /durft stemmen...quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 20:44 schreef Scherzo het volgende:
Als deze vier pokeraars nu ook eens op Rob zouden stemmen..?!
Denk niet dat ze stemmen gaat krijgen daar, ze is heilig voor de bewonersquote:Op zondag 10 april 2016 20:49 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke 'held' daar op Victoria gaat /durft stemmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |