SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerSOONY
En toch ben ik bang dat Jessie het ook weer net niet is.quote:Op zondag 10 april 2016 19:01 schreef LLgetikt het volgende:
Jessie is nog steeds een held, dronken of niet, het is wel wat ie vind en kan heel goed begrijpen nadat rob steeds belerend tegen hem deed.
Vind je het gek, hij heeft zich als een debiel gedragen vannacht.quote:Op zondag 10 april 2016 19:01 schreef Scherzo het volgende:
Jessie probeert al de hele middag contact te krijgen met die Rob, maar die ontwijkt hem minzaam...
jessie heeft nu al meer bewezen dan wie daar ook zitquote:Op zondag 10 april 2016 19:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
En toch ben ik bang dat Jessie het ook weer net niet is.
Donderdag krijgt hij zijn (prothese) been...quote:Op zondag 10 april 2016 19:02 schreef rowan634 het volgende:
bronno weet gewoon niet wat ie moet doen daar, dus speelt ie nu ziek te zijn. om toch sympathie te krijgen van de rest, denk ik
In dat geval: taak volbracht, kan die nu weer naar huis.quote:Op zondag 10 april 2016 19:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
jessie heeft nu al meer bewezen dan wie daar ook zit
Nu lul je als Vic.quote:Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef LLgetikt het volgende:
Tuurlijk, ik kan het snappen met een drankje meer op dat je filters wat ongenuanceerder worden.
Daar gaat ie op zijn hoogst 2 dagen mee aan de slag waarna hij besluit dat het niets voor hem is.quote:Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Donderdag krijgt hij zijn (prothese) been...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |