SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Hij tikt ze vrolijk weg,volgens mij zei hij vandaag eerder dat hij niet ging drinken...quote:
Fixed...quote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef Iamjack het volgende:
Wat een campinggevoel hebben ze daar ineens.
Het doet mij meer denken aan de serie Loenatikquote:Doet me denken aan de inwoners van Ipse de Bruggen![]()
Mongolen kamp..en Bas en Cees...quote:Op zondag 10 april 2016 16:27 schreef mazaru het volgende:
Doet me denken aan de inwoners van Ipse de Bruggen![]()
[ afbeelding ]
Alleen Loenatik bevatte humor en de loods behoorlijk minder.quote:Op zondag 10 april 2016 16:29 schreef IkFok het volgende:
[..]
Het doet mij meer denken aan de serie Loenatik
Camping Powned.quote:Op zondag 10 april 2016 16:27 schreef mazaru het volgende:
Doet me denken aan de inwoners van Ipse de Bruggen![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft een gluten allergie...quote:Op zondag 10 april 2016 16:34 schreef Ranah het volgende:
de rijstwafels zijn op en crackers mag GJ niet
lastigquote:Op zondag 10 april 2016 16:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij heeft een gluten allergie...
In de zon, uit de wind is het ook echt heel lekker.quote:Op zondag 10 april 2016 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Ze lopen er verdorie allemaal bij alsof het hoogzomer is.
Veel plezier.quote:Op zondag 10 april 2016 16:44 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ga twente-feyenoord kijken
ik lees mee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Memoriespelquote:Op zondag 10 april 2016 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Do maakt foto's van de dieren, geen idee waarom en Ram is aan het koken
goed idee dat gaat wel lopenquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 16:14 schreef IkFok het volgende:
mevrouw werkt bij dagbesteding. GJ: oh dan doe je meer dan sommige mensen hier in utopia
liever andersomquote:Op zondag 10 april 2016 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ramona heeft een snee in haar vinger,Cees to the rescue...
quote:Op zondag 10 april 2016 16:14 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
[[url=http://www.wallcoo.net/animal/dog_maltese/images/[wallcoo_com]_Maltese_pictures_82392.jpg]afbeelding[/url]]
quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 17:08 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En vanavond zegt ze dat weer tegen Bas..
quote:
Naomi was te koppig om te groeien in hetgene wat ze deed.quote:
Maar Noom had het ook erg druk natuurlijk ...quote:Op zondag 10 april 2016 17:19 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En bij Do hoef je maar een week of vier te wachten, bij Noom was dat week op acht
Heeeerlijk zullen de nieren blij mee zijnquote:Op zondag 10 april 2016 17:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Kip marineren.
sojasaus,
maggiblokjes,
zout,
en nog meer zout...
en nog wat sojasaus....
Kijk ook al met verwondering zit hier met dikke trui aan .quote:Op zondag 10 april 2016 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Ze lopen er verdorie allemaal bij alsof het hoogzomer is.
Mijn kennersoog zegt jaquote:Op zondag 10 april 2016 17:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
zijn dit halve liters ?
Yep.quote:Op zondag 10 april 2016 17:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
zijn dit halve liters ?
Hier is het ook zo warm hoor.quote:Op zondag 10 april 2016 17:41 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Kijk ook al met verwondering zit hier met dikke trui aan .
Niets, hij zag er alleen wat smoezelig uit omdat ie al eerder gezwommen had maar nog niet is geföhnd. Gaat Bas vanavond doen.quote:
Ja echt wel.quote:Op zondag 10 april 2016 17:42 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat zijn de enige mooie beelden de dieren
Wel oppassen dat hij er niet tussen komt.quote:Op zondag 10 april 2016 17:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Hier ook. Zit hier met een ventilator tegen mijn piel.
quote:Op zondag 10 april 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel oppassen dat hij er niet tussen komt.
Ik krijg opeens trek in geraspte wortelquote:Op zondag 10 april 2016 17:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel oppassen dat hij er niet tussen komt.
quote:Op zondag 10 april 2016 17:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik krijg opeens trek in geraspte wortel
Ventilator heb ik niet en een piel ook niet.quote:Op zondag 10 april 2016 17:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Niet te dicht bij hoor...quote:Op zondag 10 april 2016 17:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, niks aan de hand dus.quote:Op zondag 10 april 2016 17:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Niets, hij zag er alleen wat smoezelig uit omdat ie al eerder gezwommen had maar nog niet is geföhnd. Gaat Bas vanavond doen.
quote:Op zondag 10 april 2016 17:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Moontje ziet er prachtig uit vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2016 17:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Moontje ziet er prachtig uit vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2016 17:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou oke dan.quote:Op zondag 10 april 2016 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit is beter dan andere creaties die ze ook wel draagt.
Ik geloof dat ik voor de eerste keer iets positiefs heb gevonden bij haar.quote:Op zondag 10 april 2016 17:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou oke dan.
ik kan niets leuk aan dat mens vinden, daar zal het wel aan liggen
Het valt mij mee dat ze de bedden niet in het zonnetje hebben gezet.quote:Op zondag 10 april 2016 17:55 schreef kejo het volgende:
Uren bezig in de keuken ramona en dan als.de hongerige beschonken wilden komen is het binnen 5 tellen op en kunnen ze weer naar bed
En dan mag degene die gekookt heeft ook nog afruimen.quote:Op zondag 10 april 2016 17:55 schreef kejo het volgende:
Uren bezig in de keuken ramona en dan als.de hongerige beschonken wilden komen is het binnen 5 tellen op en kunnen ze weer naar bed
breng ze nu niet op een idee....quote:Op zondag 10 april 2016 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het valt mij mee dat ze de bedden niet in het zonnetje hebben gezet.
Huh ?quote:Op zondag 10 april 2016 17:58 schreef kejo het volgende:
Er gaat daar liters olijfolie doorheen in de week
Olijfolie zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 18:02 schreef Gooddeal het volgende:
Billy en de olijfolie hebben een onuitwisbare indruk achtergelaten.
quote:Op zondag 10 april 2016 18:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Olijfolie zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ja er is niet veel aan.quote:Op zondag 10 april 2016 18:04 schreef Gooddeal het volgende:
Zuchten en steunen met Cemal, of koken met olijfolie. Kom straks wel weer eens kijken.
Voorheen werd dat daar gecombineerd iddquote:Op zondag 10 april 2016 18:04 schreef Gooddeal het volgende:
Zuchten en steunen met Cemal, of koken met olijfolie. Kom straks wel weer eens kijken.
Ik voel ineens de patat weer omhoog komen.quote:Op zondag 10 april 2016 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Voorheen werd dat daar gecombineerd idd
[ afbeelding ]
Eetze allemaal!
Lelijke knietjes heb dat mens zeg.quote:Op zondag 10 april 2016 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Toe maar Sletje, val maar op je muil.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2016 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Toe maar Sletje, val maar op je muil.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij ook.quote:Op zondag 10 april 2016 17:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
zijn dit halve liters ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen snor.quote:Op zondag 10 april 2016 18:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 scheert haar snor met Punkmans scheerapparaat.
Nietus, die drukt ze altijd.quote:Op zondag 10 april 2016 18:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 scheert haar snor met Punkmans scheerapparaat.
Jullie zijn allemaal jaloers op Romyquote:Op zondag 10 april 2016 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Team Romy donder op. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, ik had ook graag in utopia willen zitten en me laten neuken door iemand die nog te dom is om zelf te poepen.quote:
Nou nou, merk ik daar een kleine frustratie mevrouw?quote:Op zondag 10 april 2016 18:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, ik had ook graag in utopia willen zitten en me laten neuken door iemand die nog te dom is om zelf te poepen.![]()
![]()
![]()
Mevrouw ook nog, jij hebt zeker niet veel vrienden ?quote:Op zondag 10 april 2016 18:14 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Nou nou, merk ik daar een kleine frustratie mevrouw?
Ben jij geen vrouw danquote:Op zondag 10 april 2016 18:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mevrouw ook nog, jij hebt zeker niet veel vrienden ?![]()
![]()
![]()
Maar zeg eens eerlijk, Punkman, als jij daar in de B&B zou liggen met Romy die tegen je aankruipt, wat zou jij dan doen? Eerlijk?quote:Op zondag 10 april 2016 18:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mevrouw ook nog, jij hebt zeker niet veel vrienden ?![]()
![]()
![]()
Pukman, tja, dan ben ik waarschijnlijk geen vrouw.quote:Op zondag 10 april 2016 18:16 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ben jij geen vrouw dan![]()
Wat heeft dat met mijn vrienden te maken eigenlijk
Volgens mij is het een ruggenridder, hij had het al over Romy's lelijke knietjes dan ben je echt een gay.quote:Op zondag 10 april 2016 18:17 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk, Punkman, als jij daar in de B&B zou liggen met Romy die tegen je aankruipt, wat zou jij dan doen? Eerlijk?
zal ik gizmo ff afleiden voor je?quote:Op zondag 10 april 2016 18:17 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk, Punkman, als jij daar in de B&B zou liggen met Romy die tegen je aankruipt, wat zou jij dan doen? Eerlijk?
quote:Op zondag 10 april 2016 18:18 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ruggenridder, hij had het al over Romy's lelijke knietjes dan ben je echt een gay.
Steukert.quote:Op zondag 10 april 2016 18:17 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
off topicquote:Op zondag 10 april 2016 18:18 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ruggenridder, hij had het al over Romy's lelijke knietjes dan ben je echt een gay.
quote:Op zondag 10 april 2016 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Voorheen werd dat daar gecombineerd idd
[ afbeelding ]
Eetze allemaal!
quote:Op zondag 10 april 2016 18:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Olijfolie zal nooit meer hetzelfde zijn.
Dat dacht ik ook... Hij heeft het voor elkaar zo samen met Vic...quote:Op zondag 10 april 2016 18:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rob is zelfs niet van zijn stoel gekomen om eten te halen volgens mij.
[ afbeelding ]
Ik weet het alweer, het is zijn rustdag.quote:Op zondag 10 april 2016 18:22 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... Hij heeft het voor elkaar zo samen met Vic...
Rob was een van de eerste die opschepte....quote:Op zondag 10 april 2016 18:22 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... Hij heeft het voor elkaar zo samen met Vic...
Triootje,is dat eventueel een optie?quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 18:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Triootje,is dat eventueel een optie?
Je hebt de leuke eenden streams gemist zeker?quote:Op zondag 10 april 2016 18:23 schreef Ebinas het volgende:
Do vraagt waar het vandaan komt, dat hij (Cees) zo tegen alcohol is
quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jij speelt denk ik met je voortandjes
Neequote:Op zondag 10 april 2016 18:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je hebt de leuke eenden streams gemist zeker?
[ afbeelding ]
Daarom juist.quote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Ebinas het volgende:
frituur terwijl Ramona heeft gekookt?
[ afbeelding ]
Het was te gezond denk ik.quote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Ebinas het volgende:
frituur terwijl Ramona heeft gekookt?
[ afbeelding ]
Ze zien er blijkbaar nog niet ziek genoeg uitquote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tjonge jonge. Moontje lang in de keuken bezig geweest, een goed maal op tafel gezet.
Gaan deze 2 ondankbare honden frituren.
[ afbeelding ]
Ongelooflijk.quote:Op zondag 10 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zien er blijkbaar nog niet ziek genoeg uit
Eerder te zout.Ik heb haar bezig gezien...quote:
Ik heb Rob net een heel bord weg zien kanen. Nu aan de snackt.quote:Op zondag 10 april 2016 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerder te zout.Ik heb haar bezig gezien...
Hij moet er nog van groeien.quote:Op zondag 10 april 2016 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb Rob net een heel bord weg zien kanen. Nu aan de snackt.
Wat is die man erg zeg.
Wat moeten hun rot zijn van binnen.quote:Op zondag 10 april 2016 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rob heeft nog steeds honger.
[ afbeelding ]
Ik zag een stukje terug een cap van een dikke man op bed. Maar hij had geen baar of snor. Maar Jesse zag ik net lopen,moet dus wel Bronno zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 18:38 schreef moffel33 het volgende:
Is Bronno ook nog gesignaleerd? of ligt hij op bed
Je vergeet roken...quote:Op zondag 10 april 2016 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zitten, Bier, snacken en slapen. Het enige wat ie doet.
zo wel ja.. met die uilenbril en haar strak nietquote:Op zondag 10 april 2016 18:40 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zij is de knapste dame uit het gezelschap, vind ik.
En toch ziet de febo mogelijkheden in hem.quote:Op zondag 10 april 2016 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zitten, Bier, snacken en slapen. Het enige wat ie doet.
Weet niet, Gina heeft op zich ook wel een leuk koppie, ze moet alleen niet praten.quote:Op zondag 10 april 2016 18:40 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zij is de knapste dame uit het gezelschap, vind ik.
en een krantje lezen met een koffie..quote:
Denk het ook wel, een dikke homo.quote:Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef Birthmark het volgende:
als ik het goed in perspectief zie en het ga kaderen is die Jesse toch een onsje gay.
niet liegenquote:Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heeft utopia verlaten, kon het niet meer aan.
En darten. Eigenlijk is Rob dus keidruk.quote:Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
en een krantje lezen met een koffie..
Wat is het ook een luie uitvreter.quote:Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Rbo zegt, dat is het voordeel hier je hoeft hier nooit hard te werken. Misschien 1 dag in de week of zo
Hij is voor de relaxmomenten van de Febo.quote:Op zondag 10 april 2016 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En toch ziet de febo mogelijkheden in hem.
die heeft weinig geslapen vanachtquote:
Alles aan dat joch. Zo onappetijtelijk.quote:
Vieze ben heeft het nooit zo goed gehadquote:
Ah, tnxquote:Op zondag 10 april 2016 18:44 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die heeft weinig geslapen vanacht
Zijn vaste sletje was er.quote:Op zondag 10 april 2016 18:44 schreef Iamjack het volgende:
Had Benji weer een sletje te pakken gister?
Hetzelfde meisje als twee (?) weken terug. Leuk grietje. Het lijkt erop dat ze echt iets voor hem voelt. Je snapt het niet.quote:Op zondag 10 april 2016 18:44 schreef Iamjack het volgende:
Had Benji weer een sletje te pakken gister?
Ik snap het inderdaad niet, volgens mij is het gewoon een starfucker.quote:Op zondag 10 april 2016 18:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje als twee (?) weken terug. Leuk grietje. Het lijkt erop dat ze echt iets voor hem voelt. Je snapt het niet.
Verkeerde been uit bed gestapt...quote:
Leuke meid inderdaad, veel te leuk voor die rimpeldichterquote:Op zondag 10 april 2016 18:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje als twee (?) weken terug. Leuk grietje. Het lijkt erop dat ze echt iets voor hem voelt. Je snapt het niet.
quote:Op zondag 10 april 2016 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt...
Jessie heeft echt een groot hoofdquote:Op zondag 10 april 2016 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Past zich goed aan? Ook 3x niets zeker?
[ afbeelding ]
ouchquote:Op zondag 10 april 2016 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt...
Ze komt in ieder geval niet op zn intelligentie of uiterlijk afquote:Op zondag 10 april 2016 18:46 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet, volgens mij is het gewoon een starfucker.
Of zijn goede karakter...quote:Op zondag 10 april 2016 18:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze komt in ieder geval niet op zn intelligentie of uiterlijk af
Precies en die gedichten ook niet, ze schrijft hem elke dag een brief. Ook niet helemaal 100% denk ik. Daar weet Benji wel raad mee.quote:Op zondag 10 april 2016 18:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze komt in ieder geval niet op zn intelligentie of uiterlijk af
echt hequote:Op zondag 10 april 2016 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles aan dat joch. Zo onappetijtelijk.
Walgelijke ventquote:Op zondag 10 april 2016 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rob over iemand, die kan ook eten zeg. die eet voor 3.![]()
[ afbeelding ]
Jessie zijn omschrijving was treffender vannacht.quote:
En die was?quote:Op zondag 10 april 2016 18:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie zijn omschrijving was treffender vannacht.
Alleen zo jammer, dat hij het niet waar heeft gemaakt.quote:Op zondag 10 april 2016 18:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie zijn omschrijving was treffender vannacht.
Ditquote:Op zondag 10 april 2016 18:55 schreef rowan634 het volgende:
is daar een filmpje van? van wat Jessie allemaal riep over Rob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |