abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2016 @ 22:04:36 #126
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_161339990
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Juist jij zou moeten snappen dat zo'n verdrag dan allerlei kapstokjes heeft om wat aan te kunnen hangen. Dit heeft genoeg haken om dat te kunnen. Dat kan ik zelfs bedenken. Laat staan een doorgewinterde politicus.
De echte "doorgewinterde politicus" is veel te bang om met z'n gezicht op de voorpagina van de Telegraaf te staan dan dat ie o.b.v. zulke simpele stukjes tekst landen de EU binnen gaat jassen of zich gaat mengen in oorlogen. Zo werkt het gewoon niet.
  zondag 10 april 2016 @ 22:05:33 #127
168739 Red_85
'echt wel'
pi_161340024
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 22:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat behelst die militaire samenwerking volgens jou dan precies, aangezien de EU-landen zelf al nauwelijks samenwerken op dat gebied?
Hou op vent met je suggestieve vragen. Als je nog niet weet wat daar gaande is in dat land en wat voor belangen er mee gemoeid zijn, heb je onder een steen geleefd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_161340064
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hou op vent met je suggestieve vragen. Als je nog niet weet wat daar gaande is in dat land en wat voor belangen er mee gemoeid zijn, heb je onder een steen geleefd.
Je hebt dus geen idee
pi_161340082
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Is niks suggestiefs aan. Ik ben oprecht benieuwd naar wat die militaire samenwerk volgens jou precies inhoudt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 10 april 2016 @ 22:09:13 #130
168739 Red_85
'echt wel'
pi_161340130
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:04 schreef beantherio het volgende:

[..]

De echte "doorgewinterde politicus" is veel te bang om met z'n gezicht op de voorpagina van de Telegraaf te staan dan dat ie o.b.v. zulke simpele stukjes tekst landen de EU binnen gaat jassen of zich gaat mengen in oorlogen. Zo werkt het gewoon niet.
Je weet zelf net zo goed dat de doorgewinterde politicus daarvoor dit soort teksten juist gebruikt en daarvoor inderdaad zichzelf niet naar voren voor laat schuiven.. mogen anderen opknappen.
1947-2016
  zondag 10 april 2016 @ 22:09:47 #131
168739 Red_85
'echt wel'
pi_161340147
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 22:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is niks suggestiefs aan. Ik ben oprecht benieuwd naar wat die militaire samenwerk volgens jou precies inhoudt.
_O- :W
1947-2016
  zondag 10 april 2016 @ 22:10:15 #132
168739 Red_85
'echt wel'
pi_161340158
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je hebt dus geen idee
Ah, nog zo'n slechte verliezer.
1947-2016
pi_161340177
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, nog zo'n slechte verliezer.
:?
pi_161340295
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

_O- :W
Dus je gebruikt militaire samenwerking wel als argument tegen het Associatieverdrag, maar als iemand dan vraagt wat jij je daar dan bij voorstelt, dan word je boos en ga jij mensen uitmaken voor slechte verliezer.

Het is een normale vraag. Kun je niet gewoon antwoord geven?
  zondag 10 april 2016 @ 22:16:12 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_161340379
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 22:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je gebruikt militaire samenwerking wel als argument tegen het Associatieverdrag, maar als iemand dan vraagt wat jij je daar dan bij voorstelt, dan word je boos en ga jij mensen uitmaken voor slechte verliezer.

Weet je wat het is koos. Het is niet de vraag. Het is het suggestieve wat je er achter zet. Als je niet zo'n CV had hierin, had ik je nog serieus willen beantwoorden. Maar nu? Nee. Dit soort vragen stel je alleen maar om te trollen. En zo direct zeg je weer dat je het serieus bedoeld..
Heb je vaker gezien hier.
1947-2016
pi_161340477
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 22:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben fan van AZ. Ik heb het even opgezocht, maar sinds de eerste wedstrijd die ik bezocht heeft AZ welgeteld 263 competitie wedstrijden verloren. Als iemand weet hoe met nederlagen om te moeten gaan ben ik het wel.
pi_161340594
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ben fan van AZ. Ik heb het even opgezocht, maar sinds de eerste wedstrijd die ik bezocht heeft AZ welgeteld 263 competitie wedstrijden verloren. Als iemand weet hoe met nederlagen om te moeten gaan ben ik het wel.
Kun jij het anders even aan Red_85 vragen? Als ik het doe, wil hij blijkbaar geen antwoord geven.
pi_161340717
Hoi Red_85, ik heb een vraagje over de militaire samenwerking met de Oekraïne: Wat behelst die militaire samenwerking volgens jou dan precies, aangezien de EU-landen zelf al nauwelijks samenwerken op dat gebied?
  zondag 10 april 2016 @ 22:32:25 #139
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_161340944
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je weet zelf net zo goed dat de doorgewinterde politicus daarvoor dit soort teksten juist gebruikt en daarvoor inderdaad zichzelf niet naar voren voor laat schuiven.. mogen anderen opknappen.
Je kijkt teveel films: politici zijn lafaards. Vooral hier in Nederland. Ministers worden in dit land al afgerekend op het feit dat treinen niet 100% van de tijd op tijd rijden en omdat ze een verkeerde naam van een bron van informatie hebben genoemd.
pi_161341922
quote:
ja het is een smerig spelletje. De EU trein rolt gewoon door, 45 miljoen Oekrainers mogen straks visum vrij reizen naar de EU.
pi_161342088
quote:
Interessant artikel. Neem bijvoorbeeld de zin "Two-thirds of the Dutch people rejected a controversial EU land grab plot in a landmark referendum last week".
Blijkbaar ging het referendum helemaal niet over een associatieverdrag, maar ging het over een "controversial EU land grab plot".
Daarnaast blijkt maar liefst tweederde van de Nederlandse bevolking tegen te hebben gestemd, dus zowel de opkomstcijfers als de uitslag die wij tot nu toe te horen hebben gekregen waren kennelijk niet correct.
pi_161342195
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Interessant artikel. Neem bijvoorbeeld de zin "Two-thirds of the Dutch people rejected a controversial EU land grab plot in a landmark referendum last week".
Blijkbaar ging het referendum helemaal niet over een associatieverdrag, maar ging het over een "controversial EU land grab plot".
Daarnaast blijkt maar liefst tweederde van de Nederlandse bevolking tegen te hebben gestemd, dus zowel de opkomstcijfers als de uitslag die wij tot nu toe te horen hebben gekregen waren kennelijk niet correct.
60% tegen die gestemd hebben is ongeveer 2 derde niet zo mierenneuken
'' On an historic night last Thursday an overwhelming 61.1% of Dutch voters rejected the Ukraine land grab plot, which aims to bring Kiev into the EU's sphere of influence.''
pi_161342250
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:37 schreef meester82 het volgende:

[..]

60% tegen die gestemd hebben is ongeveer 2 derde niet zo mierenneuken'
61 procent van de stemmers kwam overeen met ongeveer 20 procent van de bevolking.
Als je daarvan dan tweederde van de bevolking maakt, dan ben je het als krant zelfs niet waard om de fish and chips in te verpakken.
pi_161342487
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben kort door de bocht, het punt wat overeind staat is dat de Nederlandse staatschuld enorm is gestegen dankzij de EU en de EMU.

[..]

Fair enough, als we willen dat elk detail klopt dan heb je gepromoveerde economen nodig maar duidelijk is dat de impact gigantisch is. Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb geen idee hoe Nederland ooit van die staatschuld gaat afkomen.
Nee nu probeer je de kritiek te ridiculiseren. Maar voor iemand die in allerlei topics vermeende incorrecties van mensen die je mening niet aanhangen enorm uitvergroot en van partijdigheid beschuldigd stap je wel erg makkelijk over je eigen frames heen.

Ook nu doe je weer of er een simpele causaliteit is tussen emu en de nl staatsschuld. En met de verwijzing naar promovendi probeer je kritiek van te voren al te weerleggen als: te moeilijk.
Maar ook nu doe jij een claim waarvan je de causaliteit niet kan bewijzen, maar die wel impliceert.

Onderbouw die suggesties ineens inplaats van als je claim weerlegt wordt in een stelling terug te stappen en te kijken of die stelling overleeft.

De correlatie, laat staan causaliteit van je claims zijn hooguit anekdotisch van aard. Misschien wel uberhaupt lastig wetenschappelijk te bewijzen van de Emu voor gevolgen heeft gehad in vergelijking met wat als europa geen emu had. Zowel voor groei als voor krimp/schuld. Maar als je de claim doet, onderbouw het dan met correcte feiten. En niet gaan lopen rekenen om iets aan te tonen wat bij het gevoel past. Want dan is het zogenaamd rekenen niks meer dan misleiding.
pi_161342643
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk dat onze staatschuld zo sterk is gestegen in zo'n korte tijd doordat we zoveel geld moesten 'lenen' aan die landen en doordat we een hogere bijdrage aan de EU moesten betalen omdat die minder kreeg van die landen?
1. Waar blijkt uit dat Griekenland niet heeft voldaan aan hun betalingsplicht? Richting EU of individuele landen? Elke crisis kwam juist om ook te voldoen aan de verplichtingen richting hen die weer nieuwe leningen gaf. Ook heeft de EC begroting nergens een beroep moeten doen op andere landen om de EU begroting rond re krijgen. Ik zie hier graag een bron voor als dat wel zo is.

2. In mijn richting reageerde je dat de staatsschuld wel gecompliceerder is dan hierboven. Je houdt het fact free frame dus gewoon aan.
Facts, bron zie rijksbegrotingen sinds Lehmann Brothers: inkomstenkant vd begroting is in 1 klap met zo'n 30 miljard ingeklapt. Per jaar. En aangezien het even duurt voordat bezuinigingen werken loopt dit meteen in het saldo/staatsschuld.
Daarnaast liepen de uitgaven extra op vanwege oa meer werkloosheid. En daarbovenop moest een bank voor miljarden worden gered en op korte termijn banken en verzekeraars ondersteund worden.
Relatie crisis ja, relatie griekenland nee.
Daar hoef je geen hoogleraar voor te zijn. Simpele feiten. Het haalt wel al de helft onder je verhaal vandaan, dat wel.
pi_161342670
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:37 schreef meester82 het volgende:

[..]

60% tegen die gestemd hebben is ongeveer 2 derde niet zo mierenneuken
'' On an historic night last Thursday an overwhelming 61.1% of Dutch voters rejected the Ukraine land grab plot, which aims to bring Kiev into the EU's sphere of influence.''
Het referendum was woensdag.

Goede krant wel.
  maandag 11 april 2016 @ 01:56:26 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_161343646
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

61 procent van de stemmers kwam overeen met ongeveer 20 procent van de bevolking.
Als je daarvan dan tweederde van de bevolking maakt, dan ben je het als krant zelfs niet waard om de fish and chips in te verpakken.
Goed voorbeeld wel hoe de media de meningen van hun publiek zo op een subtiele manier kunnen sturen. Ook linkse kranten maken zich hieraan schuldig natuurlijk, niemand is objectief. Maar helaas komen mensen die dit soort krantjes en GeenStijl lezen hier roepen dat het voorkamp naief is en wordt voorgelogen, zelf beweren zij wel de waarheid in pacht te hebben.
  maandag 11 april 2016 @ 01:59:54 #149
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_161343665
De EU is niets meer dan een grote geldherverdelingsmachine. Uiteraard verdienen de machinisten er zelf het meeste aan.
pi_161344190
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef beantherio het volgende:

[..]

'Militaire samenwerking' staat ook niet in het verdrag. Artikel 10 rept enkel over 'praktische samenwerking op het vlak van conflictpreventie en crisisbeheer' en 'onderzoeken mogelijke samenwerking op militair of technologisch vlak'.
Zou zoiets ook in de handelsverdragen staan van Chili, Mexico en Israël? Zoja, dan ZOU het niets kunnen voorstellen, anders is het op z'n minst "een beetje verdacht".
Racist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')