De echte "doorgewinterde politicus" is veel te bang om met z'n gezicht op de voorpagina van de Telegraaf te staan dan dat ie o.b.v. zulke simpele stukjes tekst landen de EU binnen gaat jassen of zich gaat mengen in oorlogen. Zo werkt het gewoon niet.quote:Op zondag 10 april 2016 21:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Juist jij zou moeten snappen dat zo'n verdrag dan allerlei kapstokjes heeft om wat aan te kunnen hangen. Dit heeft genoeg haken om dat te kunnen. Dat kan ik zelfs bedenken. Laat staan een doorgewinterde politicus.
Hou op vent met je suggestieve vragen. Als je nog niet weet wat daar gaande is in dat land en wat voor belangen er mee gemoeid zijn, heb je onder een steen geleefd.quote:Op zondag 10 april 2016 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat behelst die militaire samenwerking volgens jou dan precies, aangezien de EU-landen zelf al nauwelijks samenwerken op dat gebied?
Je hebt dus geen ideequote:Op zondag 10 april 2016 22:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou op vent met je suggestieve vragen. Als je nog niet weet wat daar gaande is in dat land en wat voor belangen er mee gemoeid zijn, heb je onder een steen geleefd.
Is niks suggestiefs aan. Ik ben oprecht benieuwd naar wat die militaire samenwerk volgens jou precies inhoudt.quote:Op zondag 10 april 2016 22:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou op vent met je suggestieve vragen. Als je nog niet weet wat daar gaande is in dat land en wat voor belangen er mee gemoeid zijn, heb je onder een steen geleefd.
Je weet zelf net zo goed dat de doorgewinterde politicus daarvoor dit soort teksten juist gebruikt en daarvoor inderdaad zichzelf niet naar voren voor laat schuiven.. mogen anderen opknappen.quote:Op zondag 10 april 2016 22:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
De echte "doorgewinterde politicus" is veel te bang om met z'n gezicht op de voorpagina van de Telegraaf te staan dan dat ie o.b.v. zulke simpele stukjes tekst landen de EU binnen gaat jassen of zich gaat mengen in oorlogen. Zo werkt het gewoon niet.
quote:Op zondag 10 april 2016 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is niks suggestiefs aan. Ik ben oprecht benieuwd naar wat die militaire samenwerk volgens jou precies inhoudt.
Ah, nog zo'n slechte verliezer.quote:
Dus je gebruikt militaire samenwerking wel als argument tegen het Associatieverdrag, maar als iemand dan vraagt wat jij je daar dan bij voorstelt, dan word je boos en ga jij mensen uitmaken voor slechte verliezer.quote:
Weet je wat het is koos. Het is niet de vraag. Het is het suggestieve wat je er achter zet. Als je niet zo'n CV had hierin, had ik je nog serieus willen beantwoorden. Maar nu? Nee. Dit soort vragen stel je alleen maar om te trollen. En zo direct zeg je weer dat je het serieus bedoeld..quote:Op zondag 10 april 2016 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je gebruikt militaire samenwerking wel als argument tegen het Associatieverdrag, maar als iemand dan vraagt wat jij je daar dan bij voorstelt, dan word je boos en ga jij mensen uitmaken voor slechte verliezer.
Het is een normale vraag. Kun je niet gewoon antwoord geven?
Ik ben fan van AZ. Ik heb het even opgezocht, maar sinds de eerste wedstrijd die ik bezocht heeft AZ welgeteld 263 competitie wedstrijden verloren. Als iemand weet hoe met nederlagen om te moeten gaan ben ik het wel.quote:Op zondag 10 april 2016 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je gebruikt militaire samenwerking wel als argument tegen het Associatieverdrag, maar als iemand dan vraagt wat jij je daar dan bij voorstelt, dan word je boos en ga jij mensen uitmaken voor slechte verliezer.
Het is een normale vraag. Kun je niet gewoon antwoord geven?
Kun jij het anders even aan Red_85 vragen? Als ik het doe, wil hij blijkbaar geen antwoord geven.quote:Op zondag 10 april 2016 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben fan van AZ. Ik heb het even opgezocht, maar sinds de eerste wedstrijd die ik bezocht heeft AZ welgeteld 263 competitie wedstrijden verloren. Als iemand weet hoe met nederlagen om te moeten gaan ben ik het wel.
Je kijkt teveel films: politici zijn lafaards. Vooral hier in Nederland. Ministers worden in dit land al afgerekend op het feit dat treinen niet 100% van de tijd op tijd rijden en omdat ze een verkeerde naam van een bron van informatie hebben genoemd.quote:Op zondag 10 april 2016 22:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je weet zelf net zo goed dat de doorgewinterde politicus daarvoor dit soort teksten juist gebruikt en daarvoor inderdaad zichzelf niet naar voren voor laat schuiven.. mogen anderen opknappen.
ja het is een smerig spelletje. De EU trein rolt gewoon door, 45 miljoen Oekrainers mogen straks visum vrij reizen naar de EU.quote:Op zondag 10 april 2016 22:58 schreef meester82 het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)-travel-Rutte-Brexit.
Interessant artikel. Neem bijvoorbeeld de zin "Two-thirds of the Dutch people rejected a controversial EU land grab plot in a landmark referendum last week".quote:Op zondag 10 april 2016 22:58 schreef meester82 het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)-travel-Rutte-Brexit.
60% tegen die gestemd hebben is ongeveer 2 derde niet zo mierenneukenquote:Op zondag 10 april 2016 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Interessant artikel. Neem bijvoorbeeld de zin "Two-thirds of the Dutch people rejected a controversial EU land grab plot in a landmark referendum last week".
Blijkbaar ging het referendum helemaal niet over een associatieverdrag, maar ging het over een "controversial EU land grab plot".
Daarnaast blijkt maar liefst tweederde van de Nederlandse bevolking tegen te hebben gestemd, dus zowel de opkomstcijfers als de uitslag die wij tot nu toe te horen hebben gekregen waren kennelijk niet correct.
61 procent van de stemmers kwam overeen met ongeveer 20 procent van de bevolking.quote:Op zondag 10 april 2016 23:37 schreef meester82 het volgende:
[..]
60% tegen die gestemd hebben is ongeveer 2 derde niet zo mierenneuken'
Nee nu probeer je de kritiek te ridiculiseren. Maar voor iemand die in allerlei topics vermeende incorrecties van mensen die je mening niet aanhangen enorm uitvergroot en van partijdigheid beschuldigd stap je wel erg makkelijk over je eigen frames heen.quote:Op zondag 10 april 2016 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben kort door de bocht, het punt wat overeind staat is dat de Nederlandse staatschuld enorm is gestegen dankzij de EU en de EMU.
[..]
Fair enough, als we willen dat elk detail klopt dan heb je gepromoveerde economen nodig maar duidelijk is dat de impact gigantisch is. Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb geen idee hoe Nederland ooit van die staatschuld gaat afkomen.
1. Waar blijkt uit dat Griekenland niet heeft voldaan aan hun betalingsplicht? Richting EU of individuele landen? Elke crisis kwam juist om ook te voldoen aan de verplichtingen richting hen die weer nieuwe leningen gaf. Ook heeft de EC begroting nergens een beroep moeten doen op andere landen om de EU begroting rond re krijgen. Ik zie hier graag een bron voor als dat wel zo is.quote:Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat onze staatschuld zo sterk is gestegen in zo'n korte tijd doordat we zoveel geld moesten 'lenen' aan die landen en doordat we een hogere bijdrage aan de EU moesten betalen omdat die minder kreeg van die landen?
Het referendum was woensdag.quote:Op zondag 10 april 2016 23:37 schreef meester82 het volgende:
[..]
60% tegen die gestemd hebben is ongeveer 2 derde niet zo mierenneuken
'' On an historic night last Thursday an overwhelming 61.1% of Dutch voters rejected the Ukraine land grab plot, which aims to bring Kiev into the EU's sphere of influence.''
Goed voorbeeld wel hoe de media de meningen van hun publiek zo op een subtiele manier kunnen sturen. Ook linkse kranten maken zich hieraan schuldig natuurlijk, niemand is objectief. Maar helaas komen mensen die dit soort krantjes en GeenStijl lezen hier roepen dat het voorkamp naief is en wordt voorgelogen, zelf beweren zij wel de waarheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 10 april 2016 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
61 procent van de stemmers kwam overeen met ongeveer 20 procent van de bevolking.
Als je daarvan dan tweederde van de bevolking maakt, dan ben je het als krant zelfs niet waard om de fish and chips in te verpakken.
Zou zoiets ook in de handelsverdragen staan van Chili, Mexico en Israël? Zoja, dan ZOU het niets kunnen voorstellen, anders is het op z'n minst "een beetje verdacht".quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
'Militaire samenwerking' staat ook niet in het verdrag. Artikel 10 rept enkel over 'praktische samenwerking op het vlak van conflictpreventie en crisisbeheer' en 'onderzoeken mogelijke samenwerking op militair of technologisch vlak'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |