Ik zei al grapje.quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de wereld heeft je zo lang mogelijk nodig
quote:
jawel hoor, als je een goeie user bent mag je me complimentjes gevenquote:
Nee, jimmy is bloedserieus.quote:Op zondag 10 april 2016 00:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
TROLOLOLOLTROL TROLL TROLL LALALALA TROLOLOLOLTROL TROLL TROLL
Ik ben geen arts etto maar het klinkt niet als 'it'.quote:Op zondag 10 april 2016 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Don't care... if it comes, it comes
Klopt dit Willoow?quote:Op zondag 10 april 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor, als je een goeie user bent mag je me complimentjes geven
zo werkt dat
vraag maar aan Willoow
quote:
Ja.quote:Op zondag 10 april 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor, als je een goeie user bent mag je me complimentjes geven
zo werkt dat
vraag maar aan Willoow
Ik geloof hetquote:
zou dit niet pikken als ik jou wasquote:
Dag snoezepoes, maakte me zorgen om je maar fijn om te zien dat je nog leeftquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Altijd al een klerehekel aan Oasis gehad... The Verve was veul beuter....
Nee. Srs, het is zo overdreven. En door te zeggen hoeveel beter ie wel niet is, duikt iedereen er meteen weer bovenop. Dat vindt ie alleen maar leuk.quote:
Ja, dat doe je gewoon om ons te fuckenquote:
zo ongezond leef ik nou ook weer nietquote:Op zondag 10 april 2016 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag snoezepoes, maakte me zorgen om je maar fijn om te zien dat je nog leeft
OK... ja, ik ben Jimmy... Zuid Afrika holadijee, ik ben geen racist maar een realist... Thatcher en reagan waren goden en etcetera.quote:Op zondag 10 april 2016 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat doe je gewoon om ons te fucken
Jawelquote:Op zondag 10 april 2016 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo ongezond leef ik nou ook weer niet
Wat vind je van de prinsenvlag?quote:Op zondag 10 april 2016 01:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK... ja, ik ben Jimmy... Zuid Afrika holadijee, ik ben geen racist maar een realist... Thatcher en reagan waren goden en etcetera.
hehehequote:Op zondag 10 april 2016 01:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK... ja, ik ben Jimmy... Zuid Afrika holadijee, ik ben geen racist maar een realist... Thatcher en reagan waren goden en etcetera.
Je bent een gekkiequote:Op zondag 10 april 2016 01:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn we allemaal wel een beetje tochquote:
Het is hem echtquote:Op zondag 10 april 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JOTTEM. Mooiste vlag ooit enzo...
Hij is echt srs, maar je heb gelijk.quote:Op zondag 10 april 2016 00:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee. Srs, het is zo overdreven. En door te zeggen hoeveel beter ie wel niet is, duikt iedereen er meteen weer bovenop. Dat vindt ie alleen maar leuk.
Internet is realiteitquote:Op zondag 10 april 2016 01:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK KOM OP HET INTERNET OM TE ONTSNAPPEN VAN DE ECHTE WERELD GODVERDOMME
ik ben normaal, de rest van de wereld is gekquote:Op zondag 10 april 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn we allemaal wel een beetje toch
Hoe gaat het met je aapje?quote:Op zondag 10 april 2016 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bier op... momentje, geloof dat er nog een setje Leffe ligt in de kelder...
Helpt het alquote:Op zondag 10 april 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt... maar in behandeling, dus dat scheelt.
quote:Op zondag 10 april 2016 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sodemieter op Mongo, je hebt mijn hart gebroken... weg uit die kelder, vies beest...
Ja zeg...
Willow zal wel gelijk hebben hoor.quote:Op zondag 10 april 2016 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij is echt srs, maar je heb gelijk.
* Remqo leest z'n sig nog eens door.
Ik geloof het niet. En boeit ook niet echt eigenlijk. Is maar forum.quote:Op zondag 10 april 2016 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij is echt srs, maar je heb gelijk.
* Remqo leest z'n sig nog eens door.
Ik heb niks gedaanquote:Op zondag 10 april 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Daar hebben de beruchte dame.
Ja.. duhhquote:Op zondag 10 april 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Willow zal wel gelijk hebben hoor.
ja was te lui om m'n playstation aan te zettenquote:Op zondag 10 april 2016 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Maar hier hangen jullie dus uit op zaterdagnacht
Van wat ik hoor - en nu wijs ik heel intimiderend met mijn vinger naar je - een beetje liever doen.quote:
Pffff ik ben gewoon eerlijk ;s sorry baasquote:Op zondag 10 april 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van wat ik hoor - en nu wijs ik heel intimiderend met mijn vinger naar je - een beetje liever doen.
Dat is de neus tussen de feiten drukken.quote:Op zondag 10 april 2016 01:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. En boeit ook niet echt eigenlijk. Is maar forum.
quote:
Kom popcorn etenquote:Op zondag 10 april 2016 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja was te lui om m'n playstation aan te zetten
te weinig taalfoutenquote:Op zondag 10 april 2016 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar waren we?
Oh ja, ik was Jimmy.
Ahum...
De politiek-correcte cultureel marxistische nomenclatura heeft onze zeden dermate aangetast dat zelfs de meest wulpse vrouwen zich thans begeven op het terrein van het lesbianisme, waardoor ik met paarse ballen blijf zitten
quote:Op zondag 10 april 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pffff ik ben gewoon eerlijk ;s sorry baas
Hahaquote:Op zondag 10 april 2016 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar waren we?
Oh ja, ik was Jimmy.
Ahum...
De politiek-correcte cultureel marxistische nomenclatura heeft onze zeden dermate aangetast dat zelfs de meest wulpse vrouwen zich thans begeven op het terrein van het lesbianisme, waardoor ik met paarse ballen blijf zitten
ik snap hier echt niks van en vraag me af of ik nou zo naar de tering benquote:Op zondag 10 april 2016 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja gvd hier ben ik mooi ingestonkenquote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Ze wordt niet boos.
Ik heb trouwens eerlijk gezegd geen flauw idee waar het over gaat.
ik snap het ook niet maar ik ben ook best wel naar de teringquote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap hier echt niks van en vraag me af of ik nou zo naar de tering ben
snapt iemand anders dit wel
Ik ook niet, en ik ben niet naar de tering.quote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze pest mij altijd en door haar kan ik geen soulmates met BozeHaas zijnquote:Op zondag 10 april 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van wat ik hoor - en nu wijs ik heel intimiderend met mijn vinger naar je - een beetje liever doen.
Ik snap 'm ook niequote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bozehaas is al mijn soulmatequote:Op zondag 10 april 2016 01:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze pest mij altijd en door haar kan ik geen soulmates met BozeHaas zijn
ik probeer me er maar gewoon niet meer mee bezig te houdenquote:Op zondag 10 april 2016 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben zo moe van dit kloteland en kloterechts...
Door communisme krijgt Jimmy geen vriendinquote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vertaling:quote:
dat ie ieder weekend trio's weigert helpt ook nietquote:Op zondag 10 april 2016 01:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Door communisme krijgt Jimmy geen vriendin
terechte klachtquote:Op zondag 10 april 2016 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertaling:
Zelfs sletjes motte me nie, de tyfushoeren
Serieus ja?quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 01:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Door communisme krijgt Jimmy geen vriendin
dankquote:Op zondag 10 april 2016 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertaling:
Zelfs sletjes motte me nie, de tyfushoeren
quote:Op zondag 10 april 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ie ieder weekend trio's weigert helpt ook niet
Hier had ik nog niet van gehoord en dit is toch wel een nieuw dieptepunt hoor... Mijn god.quote:Op zondag 10 april 2016 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus ja?
Er is dus een rechtse beweging die zegt dat lesbiennes vooral ontstaan zijn door een bepaalde anti-mannelijke tendens in de samenleving, ergo, die vrouwen zijn niet echt lesbisch, ze zijn door de marxisten gedwongen lesbisch te zijn, hetgeen voor nogal wat slapeloze nachten zorgt voor onze alfa mannetjes.
Wowquote:
Politiek is toch allemaal niks.quote:Op zondag 10 april 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik probeer me er maar gewoon niet meer mee bezig te houden
valt toch niks aan te veranderen, het is blijkbaar de weg die een groot deel van de bevolking in wil slaan
Heb je weleens trio gehad?quote:Op zondag 10 april 2016 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waarom zou je trouwens een trio weigeren.
Ah.quote:Op zondag 10 april 2016 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus ja?
Er is dus een rechtse beweging die zegt dat lesbiennes vooral ontstaan zijn door een bepaalde anti-mannelijke tendens in de samenleving, ergo, die vrouwen zijn niet echt lesbisch, ze zijn door de marxisten gedwongen lesbisch te zijn, hetgeen voor nogal wat slapeloze nachten zorgt voor onze alfa mannetjes.
hij heeft een morele standaard ofzo en vindt chicks die aan trio's doen hoerenquote:Op zondag 10 april 2016 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waarom zou je trouwens een trio weigeren.
Oh ja? Jimmy heeft een echte standaard ja?quote:Op zondag 10 april 2016 01:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft een morele standaard ofzo en vindt chicks die aan trio's doen hoeren
Nee ook niet. Al lijkt het me niks om door twee gozers genomen te worden. Dan liever lekker chickie erbij haha ja toch ahahaquote:
ha, gayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |