ja was te lui om m'n playstation aan te zettenquote:Op zondag 10 april 2016 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Maar hier hangen jullie dus uit op zaterdagnacht
Van wat ik hoor - en nu wijs ik heel intimiderend met mijn vinger naar je - een beetje liever doen.quote:
Pffff ik ben gewoon eerlijk ;s sorry baasquote:Op zondag 10 april 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van wat ik hoor - en nu wijs ik heel intimiderend met mijn vinger naar je - een beetje liever doen.
Dat is de neus tussen de feiten drukken.quote:Op zondag 10 april 2016 01:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. En boeit ook niet echt eigenlijk. Is maar forum.
quote:
Kom popcorn etenquote:Op zondag 10 april 2016 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja was te lui om m'n playstation aan te zetten
te weinig taalfoutenquote:Op zondag 10 april 2016 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar waren we?
Oh ja, ik was Jimmy.
Ahum...
De politiek-correcte cultureel marxistische nomenclatura heeft onze zeden dermate aangetast dat zelfs de meest wulpse vrouwen zich thans begeven op het terrein van het lesbianisme, waardoor ik met paarse ballen blijf zitten
quote:Op zondag 10 april 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pffff ik ben gewoon eerlijk ;s sorry baas
Hahaquote:Op zondag 10 april 2016 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar waren we?
Oh ja, ik was Jimmy.
Ahum...
De politiek-correcte cultureel marxistische nomenclatura heeft onze zeden dermate aangetast dat zelfs de meest wulpse vrouwen zich thans begeven op het terrein van het lesbianisme, waardoor ik met paarse ballen blijf zitten
ik snap hier echt niks van en vraag me af of ik nou zo naar de tering benquote:Op zondag 10 april 2016 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja gvd hier ben ik mooi ingestonkenquote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Ze wordt niet boos.
Ik heb trouwens eerlijk gezegd geen flauw idee waar het over gaat.
ik snap het ook niet maar ik ben ook best wel naar de teringquote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap hier echt niks van en vraag me af of ik nou zo naar de tering ben
snapt iemand anders dit wel
Ik ook niet, en ik ben niet naar de tering.quote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze pest mij altijd en door haar kan ik geen soulmates met BozeHaas zijnquote:Op zondag 10 april 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van wat ik hoor - en nu wijs ik heel intimiderend met mijn vinger naar je - een beetje liever doen.
Ik snap 'm ook niequote:Op zondag 10 april 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |