Ja als nieuw via fok 100 euroquote:
Geen geld als het er net zo uitziet als op de foto. Zal me een feestje hebben gegeven om het op zijn plek te krijgen, pfffffffffffff.quote:
Geen vlekje niks. Keurig ding.quote:Op zondag 10 april 2016 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen geld als het er net zo uitziet als op de foto. Zal me een feestje hebben gegeven om het op zijn plek te krijgen, pfffffffffffff.
Ah, jullie gaan het even vieren, begrijp ik.quote:Op zondag 10 april 2016 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen vlekje niks. Keurig ding.
Dat was de hoofdpijn iid. Er moeten nog wat flesjes gekocht worden
Dat zeker maar niet vandaagquote:Op zondag 10 april 2016 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan het even vieren, begrijp ik.
OK Tot latersquote:Op zondag 10 april 2016 19:20 schreef sacha het volgende:
zo, hele dag tuin, nu even een rondje eiland
Baggerquote:Op zondag 10 april 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
Even wat ouwe elektronica meuk uit het vorig millenium bij het grof vuil gezet...
Dat doe ik ook altijd.quote:Op zondag 10 april 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch even de HD verwijderd en onbruikbaar gemaakt...
Ja dat is zo... Hoeveel heb je er al?quote:Op zondag 10 april 2016 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
Zojuist even mijn usernotes bekeken;
ze zijn wel streng zeg.
![]()
Ik heb er iets van 600quote:Op zondag 10 april 2016 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
Zojuist even mijn usernotes bekeken;
ze zijn wel streng zeg.
![]()
Ik doe mn best, maar ik heb hier zo'n lieve mod dat het maar niet luktquote:Op maandag 11 april 2016 01:47 schreef tong80 het volgende:
Het is leuker om af en toe een note te krijgen. Beetje spielerei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |