Een cocu wisselquote:
Alsof dat dan nog uitmaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als PSV vandaag punten verspeeld, zal Ajax dat volgende week wel doen.
*verspeeltquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als PSV vandaag punten verspeeld, zal Ajax dat volgende week wel doen.
Haha genotquote:
Uitstraling van een godenzoonquote:
Ik ben fanquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Guus Hupperts moet naar Ajax.
Iemand een jaar of 3 geleden.
Een echte Tom de Mul.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uitstraling van een godenzoon
Wat is dat voor kwaliteit glas joh, hij geef het nauwelijks een schouderklopje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://streamable.com/zkb8
Ik voel een nieuw kampioensgifje aankomen.
Brengt voetballend echt veel te weinig.quote:
Huntelaartjequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brengt voetballend echt veel te weinig.
Echt zo'n kop waarop je wilt meppen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:13 schreef Donnis het volgende:
Marco van Ginkel wat een kneusje is dat zeg
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:13 schreef Donnis het volgende:
Marco van Ginkel wat een kneusje is dat zeg
madnessquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:14 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Echt zo'n kop waarop je wilt meppen.
Nee hoor. Gewoon 2 gebruikers met een beperking.quote:
Klopt. Na de wedstrijd doet hij zijn cape weer om en gaat in zijn kist liggen om met de lijkwagen weer naar zijn kasteel te gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:14 schreef Wazaaaaa het volgende:
Die Nijhuis komt Eindhoven niet levend uit joh.
Sparta Stadion ?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. Na de wedstrijd doet hij zijn cape weer om en gaat in zijn kist liggen om met de lijkwagen weer naar zijn kasteel te gaan.
Eigenlijk zou het wel grappig zijn om die Bronson gewoon volledig te negeren. Die gast leeft en geilt op aandacht. Hij krijgt het zo weinig omdat zijn moeder elke nacht bij een andere vent slaaptquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon 2 gebruikers met een beperking.
'Of wel' zou ik persoonlijk hebben gebruikt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan nooit van Narsingh afkomen, ofniet?
Ik kan Bronson wel waarderen. Zijn moeder is een aardige mevrouw.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel grappig zijn om die Bronson gewoon volledig te negeren. Die gast leeft en geilt op aandacht. Hij krijgt het zo weinig omdat zijn moeder elke nacht bij een andere vent slaapt
jij bent een van die mannen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan Bronson wel waarderen. Zijn moeder is een aardige mevrouw.
Nee. Brenet is wel beter dan Willems op dit moment.quote:
Dat is precies wat je nu doet inderdaad. Geen aandacht geven. Met je harde diss.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel grappig zijn om die Bronson gewoon volledig te negeren. Die gast leeft en geilt op aandacht. Hij krijgt het zo weinig omdat zijn moeder elke nacht bij een andere vent slaapt
Met als die blessures van Guardado is hij nu wel de beste speler bij PSV.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:19 schreef TehRocks het volgende:
Propper staat wel weer een geweldige pot te voetballen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is precies wat je nu doet inderdaad. Geen aandacht geven. Met je harde diss.
Vrijdag al met Jong mee gedaan.quote:
Strafschop voor PSV dat zegt nog niet zoveelquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Strafschop voor PSV. Wedstrijd beslist.
Anders barst je even in huilen uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan zal Willem 2 dadelijk wel de 2-1 maken.quote:
Heeft die j0rdiii ons toch weer voor de gek gehouden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb toch het vermoeden dat Andersen niet helemaal de nieuwe Laudrup is.
Wat is dit voor kut jinx?quote:
quote:
Nee hoor, tegen Willem 2 is het altijd kut.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Psv en Ajax lijken allebei last te hebben van kampioensstress.
Waarom zou PSV last hebben van kampioensstress?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Stresss dat we geen kampioen meer wordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou PSV last hebben van kampioensstress?
Nog een beetje zenuwen van vorig seizoenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig wordt PSV geen kampioen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik vind het wel jammer dat niemand meer op dit soort posts van jou hapt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk ajax niet zien voetballen vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat niemand meer op dit soort posts van jou hapt.
Het was uiteraard geen happen maar gewoon het plaatsen van een briljante opmerking die ik dit forum niet mocht onthouden.quote:
Ajax zal het uiteindelijk wel worden, maar m,n hand er voor in het vuur steken durf ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was uiteraard geen happen maar gewoon het plaatsen van een briljante opmerking die ik dit forum niet mocht onthouden.
Het is soberzo niet slim om je hand in het vuur te steken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax zal het uiteindelijk wel worden, maar m,n hand er voor in het vuur steken durf ik niet.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was uiteraard geen happen maar gewoon het plaatsen van een briljante opmerking die ik dit forum niet mocht onthouden.
Nee. Ajax wint gewoon alles.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax wordt kampioen op doelsaldo. Spelen nog thuis gelijk tegen Utrecht. PSV verspeelt geen punten meer.
Waarom spelen ze gelijk tegen Utrecht?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax wordt kampioen op doelsaldo. Spelen nog thuis gelijk tegen Utrecht. PSV verspeelt geen punten meer.
Omdat beide clubs evenveel doelpunten scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom spelen ze gelijk tegen Utrecht?
Leuke badum tish.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat beide clubs evenveel doelpunten scoren.
Of nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat beide clubs evenveel doelpunten scoren.
Als ze beiden niet scoren scoren ze alsnog beiden evenveel doelpunten, namelijk 0.quote:
tis vandaag toch al feest op de Coolsingelquote:
Ach, je moet watquote:Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tis vandaag toch al feest op de Coolsingel
Ik denk dat de strijd om P1, P15 en P17 toch niet spannend gaan worden dit jaar en verder is het seizoen wel een beetje klaar.quote:
PO voor Europees voetbal is opzich wel spannend maar dat boeit niemand iets. En ik hoop dat Willem II nog wat puntjes pakt en Ajax "gewoon" van Utrecht wintquote:Op zondag 10 april 2016 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de strijd om P1, P15 en P17 toch niet spannend gaan worden dit jaar en verder is het seizoen wel een beetje klaar.
Excelsior moet 16e worden. De rest van mijn voorkeuren mogen duidelijk zijnquote:Op zondag 10 april 2016 11:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PO voor Europees voetbal is opzich wel spannend maar dat boeit niemand iets. En ik hoop dat Willem II nog wat puntjes pakt en Ajax "gewoon" van Utrecht wint
Je bent voetballiefhebber, dus ik neem aan dat je Ajax graag kampioen ziet wordenquote:Op zondag 10 april 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excelsior moet 16e worden. De rest van mijn voorkeuren mogen duidelijk zijn
quote:Op zondag 10 april 2016 12:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent voetballiefhebber, dus ik neem aan dat je Ajax graag kampioen ziet worden
Ik had gisteren opeens een leven en heb het dus niet gezien, maar Ajax heeft een paar weken even leuk gevoetbald en verder is het gewoon een heel slecht seizoen. Kampioen of nietquote:Op zondag 10 april 2016 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ajax en PSV allebei troosteloos spelen laatste weken.
Niet is zeker in het leven Stijn.quote:Op zondag 10 april 2016 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Excelsior zeker degraderen naar de Jupiler League.
Wat een badass ben jijquote:Op zondag 10 april 2016 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg gewoon Levi in plaats van Layvaai.
Je bent zelf lelijkquote:
Je moeder had een andere meningquote:Op zondag 10 april 2016 12:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent zelf lelijk
Weinig uitdaging vandaag zie ik al
Ik hoorde haar toch iets anders gillenquote:Op zondag 10 april 2016 12:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, die vond je zelfs afzichtelijk
Schrok ze van die 4.0-4.5 cm ja?quote:Op zondag 10 april 2016 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch iets anders gillen
Helemaal niet.quote:
Ja alleen Fok!kers die hun weddenschappen nakomen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iedere user op FOK! heeft minstens 30cm.
Dat komt wel goed vandaagquote:Op zondag 10 april 2016 13:02 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jij vult je eigen bingokaart wel zie ik
Al zou Vitesse vier keer tegen Cambuur spelen kunnen ze er geen reet vanquote:Op zondag 10 april 2016 13:02 schreef hafcfan het volgende:
Programma Vitesse:
Heracles thuis
PSV uit
Utrecht thuis
Twente uit
Arme Sked.
1 uit 4 (12).quote:Op zondag 10 april 2016 13:02 schreef hafcfan het volgende:
Programma Vitesse:
Heracles thuis
PSV uit
Utrecht thuis
Twente uit
Arme Sked.
Ik vind het ontzettend jammer dat dat niet gebeurt, dat zou ideaal zijn voor SCC om degradatie af te wenden.quote:Op zondag 10 april 2016 13:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al zou Vitesse vier keer tegen Cambuur spelen kunnen ze er geen reet van
quote:Op zondag 10 april 2016 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend jammer dat dat niet gebeurt, dat zou ideaal zijn voor SCC om degradatie af te wenden.
De Graafschap mag er van mij wel in blijvenquote:Op zondag 10 april 2016 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend jammer dat dat niet gebeurt, dat zou ideaal zijn voor SCC om degradatie af te wenden.
Ja mag het hopen maar vond Willem II gisteren best ok eigenlijk, ja geen kans gecreeerd maar ze voetbalden af en toe best aardig mee.quote:Op zondag 10 april 2016 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]Excelsior thuis moeten ze nog kunnen pakken en W2
De Graafschap zal in ieder geval moeten in de komende twee wedstrijden. FC Groningen kan je zeker een punt pakken en tegen FC Twente vrijdag moeten drie punten ook kunnen.quote:Op zondag 10 april 2016 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]Excelsior thuis moeten ze nog kunnen pakken en W2
meh Twente geloof ik niet in, die zijn toch te goed deze seizoenshelft.quote:Op zondag 10 april 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap zal in ieder geval moeten in de komende twee wedstrijden. FC Groningen kan je zeker een punt pakken en tegen FC Twente vrijdag moeten drie punten ook kunnen.
Twente gaat daar echt niet verliezen.quote:Op zondag 10 april 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap zal in ieder geval moeten in de komende twee wedstrijden. FC Groningen kan je zeker een punt pakken en tegen FC Twente vrijdag moeten drie punten ook kunnen.
Waar haalt iedereen dit toch vandaanquote:Op zondag 10 april 2016 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meh Twente geloof ik niet in, die zijn toch te goed deze seizoenshelft.
Ze speelden AZ helemaal weg. En over 2016 staan ze 4e.quote:Op zondag 10 april 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen dit toch vandaan.
Het enige wat ze overeind houdt is die voorhoede.
Vorige week werden ze gewoon onder de voet gelopen door Willem II.quote:Op zondag 10 april 2016 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze speelden AZ helemaal weg. En over 2016 staan ze 4e.
Vorige week, tegen Twente, tegen Willem II, tegen Excelsior, tegen Feyenoord, tegen Ajax.quote:Op zondag 10 april 2016 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is vandaag ook gewoon dikke stront.
Waar ik zei De Graafschap in de groep van 3 Cambuurquote:Op zondag 10 april 2016 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tbh vind ik De Graafschap ook een vrij uniek team qua speelwijze. Toch wat anders dan de gemiddelde Excelsior, De Graafschap of Willem II.
Ik dacht dat je het vergeleek met een aantal jaar terugquote:Op zondag 10 april 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ik zei De Graafschap in de groep van 3 Cambuur
STOP DE TIJD.
Die is al twee uur bezig.quote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een vraagje aan de vrienden van het fietsen:
Hoe laat begint de uitzending van P-R?
Jammer dat ze die opstelling van NEC niet normaal geven.quote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Bednarek; Van der Maarel, Leeuwin, Letschert, Kum; Ramselaar, Strieder, Ludwig, Janssen; Boymans, Haller
Jones, Dumic, Golla, Breinburg, Sleegers, Limbombe, Woudenberg, Kane, Bikel, Foor, Van Eijden
Jeetje.quote:
Wat is NEC toch een walgelijk vreemdelingen legioen.quote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Bednarek; Van der Maarel, Leeuwin, Letschert, Kum; Ramselaar, Strieder, Ludwig, Janssen; Boymans, Haller
Jones, Dumic, Golla, Breinburg, Sleegers, Limbombe, Woudenberg, Kane, Bikel, Foor, Van Eijden
Ik probeer ook nog de precieze formatie te ontdekken. Volgens mij is het een 5-3-2.quote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat ze die opstelling van NEC niet normaal geven.
Dat wordt me een leuk potje!quote:Op zondag 10 april 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog de precieze formatie te ontdekken. Volgens mij is het een 5-3-2.
Canvas ouwe reusquote:Op zondag 10 april 2016 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje.
Op de Belg? Daar is t nu toch nieuws? Is er een streampje
Als ik constant iedereen moet gaan bedanken die juicht omdat ik er ben dan blijf ik bezig.quote:Op zondag 10 april 2016 13:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat mijn gejuich niet wordt gewaardeerd
Hoef je je eindelijk niet meer te ergeren.quote:Op zondag 10 april 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vier weken tot het reguliere seizoen er weer op zit, jongens en meisjes.
Dan kunnen we twee weken genieten van de play-offs, hé.quote:Op zondag 10 april 2016 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoef je je eindelijk niet meer te ergeren.
Tenzij Kuyt gek gaat doen, voorspel ik dat De Jong topscorer wordt.quote:Topscorers per 09/04:
1. Janssen (AZ)
L.de Jong (PSV)................. 20
3. Milik (Ajax)
Kuijt (Feyenoord)............... 18
5. Ziyech (FC Twente).............. 17
6. Haller (FC Utrecht)............. 16
7. Santos (NEC).................... 15
Allemaal kutwedstrijden.quote:Op zondag 10 april 2016 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kunnen we twee weken genieten van de play-offs, hé.
ja zijn er streams beschikbaar?quote:
Streams van Canvas, dat betwijfel ik. nos.nl een alternatief?quote:Op zondag 10 april 2016 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja zijn er streams beschikbaar?
Jij bent dit jaar wel negatiever dan ooit geweest over echt bijna elke club.quote:Op zondag 10 april 2016 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kunnen we twee weken genieten van de play-offs, hé.
Eens kijken wat ploegen als VVV en NAC kunnenquote:Op zondag 10 april 2016 13:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent dit jaar wel negatiever dan ooit geweest over echt bijna elke club.
Plee ofs boeien me niet veel als Cambuur/Excelsior erin zitten
Ik ben meer te spreken over de Jupiler League ploegen uiteraard. Dat volg ik dit seizoen met plezier. Excelsior zie ik sowieso degraderen omdat ze niet anders dan het spel moeten maken en met die tractoren achterin wordt dat lachen. Bij De Graafschap heb ik twijfel. Cambuur zie ik sowieso eruit vliegen mochten ze plek 17 halen.quote:Op zondag 10 april 2016 13:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent dit jaar wel negatiever dan ooit geweest over echt bijna elke club.
Plee ofs boeien me niet veel als Cambuur/Excelsior erin zitten
Goed dat je je mening probeert te geven. Die saaie discussies en gimmicks als Ajax of PSV speelt zijn ook weer zo saai.quote:Op zondag 10 april 2016 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn mening, ja.
DAARVOOR ZIT IK HIER TOCH OF NIET DAN
Ook gewoon live op npo1quote:Op zondag 10 april 2016 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja zijn er streams beschikbaar?
Zeker, maar ik vind die plee ofs vaak boeiender wanneer er jarenlange eredivisie clubs in komen. Daar staat veel druk op. Bij Cambuur en Excelsior staat er weinig druk op mocht het toch misgaan.quote:Op zondag 10 april 2016 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens kijken wat ploegen als VVV en NAC kunnen
yes!quote:Op zondag 10 april 2016 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik constant iedereen moet gaan bedanken die juicht omdat ik er ben dan blijf ik bezig.
Maar harstikke bedankt davy! Het voelde erg fijn!
Nou, bij Cambuur zullen de stadionplannen wel een knauw oplopen, dunkt me.quote:Op zondag 10 april 2016 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind die plee ofs vaak boeiender wanneer er jarenlange eredivisie clubs in komen. Daar staat veel druk op. Bij Cambuur en Excelsior staat er weinig druk op mocht het toch misgaan.
Daar heb je een punt wel. Aan de andere kant zal de druk er bij NAC wel zijnquote:Op zondag 10 april 2016 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind die plee ofs vaak boeiender wanneer er jarenlange eredivisie clubs in komen. Daar staat veel druk op. Bij Cambuur en Excelsior staat er weinig druk op mocht het toch misgaan.
Ja dat mot dan maar.quote:Op zondag 10 april 2016 13:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Streams van Canvas, dat betwijfel ik. nos.nl een alternatief?
Dat klopt.quote:Op zondag 10 april 2016 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je een punt wel. Aan de andere kant zal de druk er bij NAC wel zijn
ach boeiend, lekker in het hart van het volkswijkje spelen, is toch mooi manquote:Op zondag 10 april 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, bij Cambuur zullen de stadionplannen wel een knauw oplopen, dunkt me.
Raar dat jij het belang van een nieuw stadion voor Cambuur niet op waarde schat.quote:Op zondag 10 april 2016 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach boeiend, lekker in het hart van het volkswijkje spelen, is toch mooi man
Ja natuurlijk wel, maar ik kan er ook wel mee leven als het gewoon een klein volksclubje in de Juup is. Het was mooi deze 3 jaar, maar jaquote:Op zondag 10 april 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat jij het belang van een nieuw stadion voor Cambuur niet op waarde schat.
Heerenveen geeft veel te veel ruimte weg, dat speelt Ajax in de kaart.quote:Op zondag 10 april 2016 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Heerenveen spelen allemaal Ajacieden, die gaan dus nooit winnen van Ajax!!1!1!!1!
Toch raar dat PSV dan niet kon winnen tegen een club die te veel ruimte weggeeft.quote:Op zondag 10 april 2016 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heerenveen geeft veel te veel ruimte weg, dat speelt Ajax in de kaart.
De kwaliteit die ze hebben, speelt op de vleugels maar Ajax heeft voldoende snelheid bij de backs om dat te compenseren. Als ze al naar binnen trekken, komen ze in een oerwoud van voetballers terecht.quote:Op zondag 10 april 2016 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heerenveen geeft veel te veel ruimte weg, dat speelt Ajax in de kaart.
Larson is veruit de bestequote:Op zondag 10 april 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen heeft geen enkele uitblinker dit seizoen.
In Eindhoven deden ze dat niet, thuis meestal wel. Die uitwedstrijd was gewoon dramatisch van PSV.quote:Op zondag 10 april 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar dat PSV dan niet kon winnen tegen een club die te veel ruimte weggeeft.
PSV heeft destijds genoeg kansen gehad. Er hing wel een heel overdreven sfeer rond die wedstrijd. Lestienne miste legio kansen.quote:Op zondag 10 april 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar dat PSV dan niet kon winnen tegen een club die te veel ruimte weggeeft.
PSV heeft geen creatieve spelers.quote:Op zondag 10 april 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je het juist moeilijk als de tegenstander een muur neer flikkert. PSV heeft genoeg snelheid en kwaliteit om ruimtes te benutten.quote:
Kan je niet gewoon inhoudelijk ergens op in gaan?quote:
Jammer dat ze alleen een beetje van slag raakte door die rode kaart.quote:Op zondag 10 april 2016 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja mag het hopen maar vond Willem II gisteren best ok eigenlijk, ja geen kans gecreeerd maar ze voetbalden af en toe best aardig mee.
Wij hielpen jullie nog welquote:Op zondag 10 april 2016 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen een beetje van slag raakte door die rode kaart.
Zouden ze een soort van druk hebben gevoeld om meer de aanval te zoeken, waardoor de gaten op het middenveld groter werden? Jammer dat ze het punt niet gekoesterd hebben..
Pröpper is een zeer creatieve speler. Subliem seizoen. De Jong kan als aanspeelpunt prima fungeren en andere spelers zoals een lopende Van Ginkel of doortrekkende vleugelspelers in stelling brengen. Andrés Guardado, zoon van God, heeft vaak genoeg zijn klasse getoond. Lestienne is een meer dan verdienstelijk vleugelspeler, Pereiro is ook prima.quote:Op zondag 10 april 2016 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon inhoudelijk ergens op in gaan?Dit is nou al de 2e keer dat je met onzin komt na een mening.
mwah ze kregen eigenlijk nog steeds geen kans, PSV toonde gewoon veel meer inzet na de prent.quote:Op zondag 10 april 2016 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen een beetje van slag raakte door die rode kaart.
Zouden ze een soort van druk hebben gevoeld om meer de aanval te zoeken, waardoor de gaten op het middenveld groter werden? Jammer dat ze het punt niet gekoesterd hebben..
Propper en van Ginkel gisterenquote:Op zondag 10 april 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pröpper is een zeer creatieve speler. Subliem seizoen. De Jong kan als aanspeelpunt prima fungeren en andere spelers zoals een lopende Van Ginkel of doortrekkende vleugelspelers in stelling brengen. Andrés Guardado, zoon van God, heeft vaak genoeg zijn klasse getoond. Lestienne is een meer dan verdienstelijk vleugelspeler, Pereiro is ook prima.
Zo, hier heb je een paar zinnen tekst.
Lesteinne kan er helemaal niks van johquote:Op zondag 10 april 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pröpper is een zeer creatieve speler. Subliem seizoen. De Jong kan als aanspeelpunt prima fungeren en andere spelers zoals een lopende Van Ginkel of doortrekkende vleugelspelers in stelling brengen. Andrés Guardado, zoon van God, heeft vaak genoeg zijn klasse getoond. Lestienne is een meer dan verdienstelijk vleugelspeler, Pereiro is ook prima.
Zo, hier heb je een paar zinnen tekst.
Gek genoeg heeft hij een groot aandeel gehad in elke wedstrijd voordat hij sinds oktober eruit lag met familieomstandigheden.quote:Op zondag 10 april 2016 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lesteinne kan er helemaal niks van joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |