Een cocu wisselquote:
Alsof dat dan nog uitmaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als PSV vandaag punten verspeeld, zal Ajax dat volgende week wel doen.
*verspeeltquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als PSV vandaag punten verspeeld, zal Ajax dat volgende week wel doen.
Haha genotquote:
Uitstraling van een godenzoonquote:
Ik ben fanquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Guus Hupperts moet naar Ajax.
Iemand een jaar of 3 geleden.
Een echte Tom de Mul.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uitstraling van een godenzoon
Wat is dat voor kwaliteit glas joh, hij geef het nauwelijks een schouderklopje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://streamable.com/zkb8
Ik voel een nieuw kampioensgifje aankomen.
Brengt voetballend echt veel te weinig.quote:
Huntelaartjequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brengt voetballend echt veel te weinig.
Echt zo'n kop waarop je wilt meppen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:13 schreef Donnis het volgende:
Marco van Ginkel wat een kneusje is dat zeg
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:13 schreef Donnis het volgende:
Marco van Ginkel wat een kneusje is dat zeg
madnessquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:14 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Echt zo'n kop waarop je wilt meppen.
Nee hoor. Gewoon 2 gebruikers met een beperking.quote:
Klopt. Na de wedstrijd doet hij zijn cape weer om en gaat in zijn kist liggen om met de lijkwagen weer naar zijn kasteel te gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:14 schreef Wazaaaaa het volgende:
Die Nijhuis komt Eindhoven niet levend uit joh.
Sparta Stadion ?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. Na de wedstrijd doet hij zijn cape weer om en gaat in zijn kist liggen om met de lijkwagen weer naar zijn kasteel te gaan.
Eigenlijk zou het wel grappig zijn om die Bronson gewoon volledig te negeren. Die gast leeft en geilt op aandacht. Hij krijgt het zo weinig omdat zijn moeder elke nacht bij een andere vent slaaptquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon 2 gebruikers met een beperking.
'Of wel' zou ik persoonlijk hebben gebruikt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan nooit van Narsingh afkomen, ofniet?
Ik kan Bronson wel waarderen. Zijn moeder is een aardige mevrouw.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel grappig zijn om die Bronson gewoon volledig te negeren. Die gast leeft en geilt op aandacht. Hij krijgt het zo weinig omdat zijn moeder elke nacht bij een andere vent slaapt
jij bent een van die mannen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan Bronson wel waarderen. Zijn moeder is een aardige mevrouw.
Nee. Brenet is wel beter dan Willems op dit moment.quote:
Dat is precies wat je nu doet inderdaad. Geen aandacht geven. Met je harde diss.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel grappig zijn om die Bronson gewoon volledig te negeren. Die gast leeft en geilt op aandacht. Hij krijgt het zo weinig omdat zijn moeder elke nacht bij een andere vent slaapt
Met als die blessures van Guardado is hij nu wel de beste speler bij PSV.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:19 schreef TehRocks het volgende:
Propper staat wel weer een geweldige pot te voetballen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is precies wat je nu doet inderdaad. Geen aandacht geven. Met je harde diss.
Vrijdag al met Jong mee gedaan.quote:
Strafschop voor PSV dat zegt nog niet zoveelquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Strafschop voor PSV. Wedstrijd beslist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |