Niet meer doordeweeks, maar in het weekend. Dat wil ik doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat? of had ik hier wel antwoord op kunnen geven als ik gewoon even had teruggelezen ofzo?
Een hele tower dan in de breedte naar binnenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet dat dat met mijn uitgerekte keel niet mogelijk is
ja leukquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb gister tips gekregen voor homokroegen daar in de buurt
ik zal foto's maken voor je
via de gestuurde media!! trap er niet inquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog dat het hier ook zo uitgebreid in het nieuws komt
Ja, Unexist is Slipknot fan alleen daarom is hij al baas.quote:
even breed als 5 piemels tegelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een hele tower dan in de breedte naar binnen
die heb je met deze post al beantwoordquote:
Dat doe jij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet meer doordeweeks, maar in het weekend. Dat wil ik doen.
jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
De piemels van WCH en HPLC of die van jou?
Waarom ben ik altijd de lul bij jou?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
De piemels van WCH en HPLC of die van jou?
dat het het beste is dat je maar zo weinig gerookt hebt in je levenquote:
Ach ik adem allemaal giftige dampen van chemicaliën in op mijn werk, dus ik weet niet wie hier ongezonder bezig isquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat het het beste is dat je maar zo weinig gerookt hebt in je leven
ja dan kun je er beter nog iets van een effect van hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach ik adem allemaal giftige dampen van chemicaliën in op mijn werk, dus ik weet niet wie hier ongezonder bezig is
in het ergste geval kunnen je nabestaanden een schadeclaim indienen bij je werkgever omdat hij je had moeten beschermen aldus BW6, dus bekijk het van de positieve kantquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach ik adem allemaal giftige dampen van chemicaliën in op mijn werk, dus ik weet niet wie hier ongezonder bezig is
Kun je nagaan dat er mensen zijn die dat in hun neus stoppenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hebben ze uiteindelijk toch nog iets aan je, haha.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
in het ergste geval kunnen je nabestaanden een schadeclaim indienen bij je werkgever omdat hij je had moeten beschermen aldus BW6, dus bekijk het van de positieve kant
zoals een SideEffectquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan kun je er beter nog iets van een effect van hebben
ik zie in de zwaar linkse krakergemeenschap wel veel dat moslims en hun onontvankelijkheid belangrijker is dan nederlande vrijheid. Dat vind ik moeilijk om te accepteren. Tolerantie voor intolerantie omdat het een "underdog" isquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat de islam belangrijker zou zijn speelt zich volgens mij vooral af in de hoofden van sommige mensen. Ik veroordeel moslims die de rechten van homo's, transseksuelen, whatever niet respecteren net zo hard als mensen die de rechten van moslims niet respecteren. En dat doet een groot deel van de moslims in Nederland net zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |