Ja, dat klopt zo gemiddeld ja. Ondervind er geen last van tijdens m'n werk of zo. Maar ik hoef niet op m'n 30ste nog dagelijks te blowen dus beste doordeweeks niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij ook man, met je iedere avond n joint
zelfs in buurten in nederland worden ze aangevallen. Daarom snap ik nooit dat linksvolk voor islam is. Islam lijkt de nieuwe underdog en belangrijker dan alle rechten die we hebben opgebouwd voor vrouwen en transseksuelen en homos. Dat vind ik zo fucked up. Toen ben ik veel van mijn gevoel voor links kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk natuurlijk triest dat het iets is waar je trots op bent, want zou gewoon de normaalste zaak van de wereld moeten zijn
maar zo werkt t helaas niet in grote delen van de wereld
Hoezo niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat klopt zo gemiddeld ja. Ondervind er geen last van tijdens m'n werk of zo. Maar ik hoef niet op m'n 30ste nog dagelijks te blowen dus beste doordeweeks niet meer.
Wat een circus is dat zeg, die verkiezingenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs als er een nieuwe president wordt gekozen. Misschien pik ik Obama nog wel mee.
Die kant ga ik ook op vanaf as maandag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat klopt zo gemiddeld ja. Ondervind er geen last van tijdens m'n werk of zo. Maar ik hoef niet op m'n 30ste nog dagelijks te blowen dus beste doordeweeks niet meer.
Ergste vind ik nog dat het hier ook zo uitgebreid in het nieuws komtquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een circus is dat zeg, die verkiezingen
5 sigaretten in heel je leven of in de laatste 10 minutenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb volgens mij 5 sigaretten gehad, nog nooit geblowd
gaat je niet lukken, sorryquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heel mijn levenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
5 sigaretten in heel je leven of in de laatste 10 minuten
Dat de islam belangrijker zou zijn speelt zich volgens mij vooral af in de hoofden van sommige mensen. Ik veroordeel moslims die de rechten van homo's, transseksuelen, whatever niet respecteren net zo hard als mensen die de rechten van moslims niet respecteren. En dat doet een groot deel van de moslims in Nederland net zo goed.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelfs in buurten in nederland worden ze aangevallen. Daarom snap ik nooit dat linksvolk voor islam is. Islam lijkt de nieuwe underdog en belangrijker dan alle rechten die we hebben opgebouwd voor vrouwen en transseksuelen en homos. Dat vind ik zo fucked up. Toen ben ik veel van mijn gevoel voor links kwijtgeraakt.
Nee sorry neequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
ja de rokerscoupé mag wel weer eens terugkomen in treinen
Het was een oprechte vraag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hey, een vieslinkse k4I/Ik3rhippie
wat? of had ik hier wel antwoord op kunnen geven als ik gewoon even had teruggelezen ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die kant ga ik ook op vanaf as maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |