zijn alle homo's zo slap?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
neh. je weet gewoon geen flikker te doen als je niet mag roken en verder niks te doen hebt.
Dan ben je wel met vette nationale feestdagen daar. Nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja in augustus pas.duurt nog wel even.
Zelfs als er een nieuwe president wordt gekozen. Misschien pik ik Obama nog wel mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben je wel met vette nationale feestdagen daar. Nice
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In het openbaar op straat? Vind ik zeker.
Wat een lampiequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, Arias is slap, hij komt niet door het glas heen.
Niets mis mee. Binnenkort weer koningsdag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In het openbaar op straat? Vind ik zeker.
Haha, dat is kut inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
Ik haat het godverdomme zo als mensen een tracklist bij een mix zetten, maar dan niet de tijden erbij zetten wanneer een nummer begint
Steek ze in hun oogquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
Ik haat het godverdomme zo als mensen een tracklist bij een mix zetten, maar dan niet de tijden erbij zetten wanneer een nummer begint
Expres zo openlijk mogelijk. In de spits in de metro enzo. Echt erg.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Express zo openlijk mogelijk. In de spits in de metro enzo. Echt erg.
Mensen rookten ook sigaar in de trein, mocht gewoon. En in het vliegtuig. Weet ik nog.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Nou dan, dan nu ook niet zo zuur doen.
lekker naar de inauguratie van the donald. Niets mis meequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs als er een nieuwe president wordt gekozen. Misschien pik ik Obama nog wel mee.
eh oquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
nul respect voor de STRAIGHT EDGE community jullie vieze rokers
ik heb gister tips gekregen voor homokroegen daar in de buurtquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker naar de inauguratie van the donald. Niets mis mee
Stond een bordje: 'Op vol balkon liever niet roken.' Niet VERBOTEN ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
ja de rokerscoupé mag wel weer eens terugkomen in treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |