abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161310728
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Idealen gegrond op wensdenken i.p.v. reële analyses van wat is, leiden tot miserie.
Laïciteit ligt binnen de bandbreedte iid, wat jij in dat andere topic voorstelde niet imho.
I´m back.
pi_161310781
Ik ga buiten lekker genieten van het mooie weertje..
Adios internetsoldiers.

TAKBIR..!!.
pi_161310801
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:00 schreef PSVCL het volgende:
Adios internetsoldiers.

TAKBIR..!!.
Halal snackbar!
pi_161310821
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laïciteit ligt binnen de bandbreedte iid, wat jij in dat andere topic voorstelde niet imho.
De dominante, naar buitengerichte, religies passen daar simpelweg niet in. Wat ik in dat andere topic voorstelde had natuurlijk nooit serieus genomen mogen worden. Ik hoopte vanuit een extreme voorstelling een gematigd compromis te vinden. Helaas kwamen we daar niet toe.
pi_161310827
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De tsunami van boeddhistisering vanuit de Intratuin.
Waar is de goede oude tuinkabouter naar toe? Drijft hij met zijn makkers hulpeloos in een bootje op de tuinvijver, op de vlucht voor de terrorboeddha?
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:03:16 #206
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161310853
quote:
Adios internetsoldiers.

TAKBIR..!!.
Veel plezier bij dat bankje op dat ene pleintje.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:03:57 #207
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_161310868
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We spreken altijd vanuit een ideaal, binnen uiteraard een bandbreedte. Er is natuurlijk veel discussie over laïcisme, bepaalde apologeten zien de laïciteit in Fr. en deels in B. als één van de redenen waarom bepaalde jongeren radicaliseren. Echter ook al zou je die laïciteit loslaten dan radicaliseren jongeren ook. Dus het is niet de reden sine qua non.
Christelijke auteurs uit de tweede eeuw nC hebben zich uitgesproken over radicalisering in de 21e eeuw?
are we infinite or am I alone
pi_161310874
Ah joh, van die Xenos-boeddhisten heb je echt niets te vrezen. En in het ergste geval gaan we wat minder werken.
pi_161310895
quote:
Adios internetsoldiers.

TAKBIR..!!.
Het Nederlandse mooie weertje...
Adios soldaat van Allah.
pi_161310902
We gaan sowieso wel in de toekomst minder werken. Als de robot-industrie gaat los breken dan gaan hele volksgemeenschappen hun baan verliezen en gaan we richting het basisinkomen.
pi_161310914
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, kun je dat bewijzen?

Bovendien is een school nog steeds wat anders dan gezondheidszorg.
Ja, kijk maar naar de vegoedingenlijsten van de zorgverzekeraars. Het is een reguliere behandeling voor bepaalde ziektebeelden binnen de GGZ.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:06:08 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161310933
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:05 schreef watisernouweer het volgende:

[..]

Ja, kijk maar naar de vegoedingenlijsten van de zorgverzekeraars. Het is een reguliere behandeling voor bepaalde ziektebeelden binnen de GGZ.
Als dat zo is ben ik daar ook tegen.

Maar wat dat verder te maken heeft met een school is niet duidelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161310935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Juist wel openbare ruimte, zoals scholen tenzij een bijzondere school, geen uitingen van religie c.q. proselitisme.
Uiteraard kan men wel les geven over verschillende godsdiensten in het kader van geschiedenis oid dan.
Religie zelf doe je gezellig achter je voordeur of in bepaalde gebouwen die daarvoor ontworpen en gebouwd zijn.
In de openbare ruimte zijn we citoyens onder elkaar. Beschaafd, secundair reagerend, behulpzaam etc.
Wat is er mis met religieuze uitingen in de openbare ruimte? Laat mensen lekker een kruisje, keppeltje of hoofddoek dragen. Leven en laten leven. Dat soort het voor iedereen een stuk prettiger maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161310945
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:03 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Veel plezier bij dat bankje op dat ene pleintje.
Nee da doen we niet meer.
PSV kijken en dan daarna een mooie Nederlandse chickie scoren op het stratumseind :9~ ^O^
pi_161310948
quote:
Adios internetsoldiers.

TAKBIR..!!.
Joh. :').
I´m back.
pi_161310998
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is er mis met religieuze uitingen in de openbare ruimte? Laat mensen lekker een kruisje, keppeltje of hoofddoek dragen. Leven en laten leven. Dat soort het voor iedereen een stuk prettiger maken.
We leven in tijden dat de boel min of meer op scherp staat, weet niet of je dat in de gaten hebt?
I´m back.
pi_161311024
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee da doen we niet meer.
PSV kijken en dan daarna een mooie Nederlandse chickie scoren op het stratumseind :9~ ^O^
Vallen die op Wajong-autisten?
pi_161311036
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Christelijke auteurs uit de tweede eeuw nC hebben zich uitgesproken over radicalisering in de 21e eeuw?
De laïciteit is niet iets van de 2de eeuw n.Chr. in Fr.
In Turkije ook niet. Dat is de natie die door Vadertje Turk ook laïcisme verkreeg.
I´m back.
pi_161311040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vallen die op Wajong-autisten?
Misschien doet hij aan grootschalige drugshandel naast zijn uitkering? Dan is hij rijker dan ons allemaal bij elkaar. Gewoon tegen chickie zeggen dat hij een jonge succesvolle bankier is bij Commerzbank in London en dat hij even voor een paar dagen bij zijn ouders in NL is.
pi_161311078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We leven in tijden dat de boel min of meer op scherp staat, weet niet of je dat in de gaten hebt?
En jij denkt: 'kom laten we de boel nog verder op scherp zetten door alle religieuze uitingen in de openbare ruimte te verbieden'?

Laten we eens wat vaker elkaars keuzes respecteren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161311091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Misschien doet hij aan grootschalige drugshandel naast zijn uitkering? Dan is hij rijker dan ons allemaal bij elkaar. Gewoon tegen chickie zeggen dat hij een jonge succesvolle bankier is bij Commerzbank in London en dat hij even voor een paar dagen bij zijn ouders in NL is.
Nee, dit is gewoon de zoveelste kloon van Ali55j. Kansloze nep-Marokkaan die wat loopt te trollen tot hij weer eens een ban heeft. Gaat nergens over.
pi_161311123
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als dat zo is ben ik daar ook tegen.

Maar wat dat verder te maken heeft met een school is niet duidelijk.
Allebei openbaar, tegen de ene religieuze uiting, de hoofddoek, heeft men wel bezwaar, tegen de andere niet. Dat verbaast me.
pi_161311141
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij denkt: 'kom laten we de boel nog verder op scherp zetten door alle religieuze uitingen in de openbare ruimte te verbieden'?

En jij denkt kom laten we alle fanatiekelingen en zeloten vooral niets in de weg leggen, dan radicaliseren ze ten minste niet.
En dat klopt dus niet.
I´m back.
pi_161311178
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wil vanaf heden miljoenen nazi's vanuit de hele wereld importeren en deze, na de vanzelfsprekende te verwachten toename van polarisatie en spanning, op elk mogelijk gebied tegemoet treden. Dat lijkt me nou werkelijk waar een puik plan _O_
pi_161311214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:05 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
We gaan sowieso wel in de toekomst minder werken. Als de robot-industrie gaat los breken dan gaan hele volksgemeenschappen hun baan verliezen en gaan we richting het basisinkomen.
Je hebt er gelijk in dat we in de toekomst minder (of niet) gaan werken. Of dat ook betekent dat we een basisinkomen, uberhaupt geld, zullen krijgen, is nog maar afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')