abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161311228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik wil vanaf heden miljoenen nazi's vanuit de hele wereld importeren en deze, na de vanzelfsprekende te verwachten toename van polarisatie en spanning, op elk mogelijk gebied tegemoet treden. Dat lijkt me nou werkelijk waar een puik plan _O_
:Y _O-
pi_161311279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En jij denkt kom laten we alle fanatiekelingen en zeloten vooral niets in de weg leggen, dan radicaliseren ze ten minste niet.
En dat klopt dus niet.
Nee, dat is niet mijn gedachte erachter. Ik vind gewoon dat we elkaar best een beetje de ruimte mogen geven. Leven en laten leven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161311324
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik wil vanaf heden miljoenen nazi's vanuit de hele wereld importeren en deze, na de vanzelfsprekende te verwachten toename van polarisatie en spanning, op elk mogelijk gebied tegemoet treden. Dat lijkt me nou werkelijk waar een puik plan _O_
Jij krijgt toch ook de ruimte om je debiliteit te uiten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161311356
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij krijgt toch ook de ruimte om je debiliteit te uiten?
De hamvraag is; hoeveel LKs zou jij durven te importeren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 20:20:13 ]
pi_161311381
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat is niet mijn gedachte erachter. Ik vind gewoon dat we elkaar best een beetje de ruimte mogen geven. Leven en laten leven.
Als citoyens entre nous wel idd. Maar wij hebben niet net zoals in de VS een gezamenlijke mythologie als bevolking.
I´m back.
pi_161311407
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je hebt er gelijk in dat we in de toekomst minder (of niet) gaan werken. Of dat ook betekent dat we een basisinkomen, uberhaupt geld, zullen krijgen, is nog maar afwachten.
We zullen het zien. Finland wil ook mee gaan experimenteren. Zal in november 2016 een besluit worden genomen over een pilootproject.
pi_161311418
Wat loop je vandaag met allemaal ingewikkelde woordjes en anderstalige zinspreuken te strooien Ryan? _O-
pi_161311473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

We zullen het zien. Finland wil ook mee gaan experimenteren. Zal in november 2016 een besluit worden genomen over een pilootproject.
*Pakt langzaam koffer in doet*
pi_161311510
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

*Pakt langzaam koffer in doet*
Gelukszoekers. Spreek je al een beetje Fins? :7
pi_161311519
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef LelijKnap het volgende:
Wat loop je vandaag met allemaal ingewikkelde woordjes en anderstalige zinspreuken te strooien Ryan? _O-
Is dat zo?
I´m back.
pi_161311718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Gelukszoekers. Spreek je al een beetje Fins? :7
Cultuurverrijker zul je bedoel je! _O_ Al kan ik niet beloven dat mijn kinderen geen extremistische polderisten zullen worden. Zie overigens niet in waarom ik Fins zou moeten leren spreken. Hoef immers de arbeidsmarkt niet op toch?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 20:30:06 ]
pi_161311758
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ja viel me wel op vandaag. Wat betekent 'citoyenes entre nous' bijvoorbeeld? Burges...iets?
pi_161311766
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Cultuurverrijker zul je bedoel je! _O_ Al kan ik niet beloven dat mijn kinderen geen extremistische polderisten zullen worden. Zie overigens niet in waarom ik Fins zou moeten leren spreken. Hoef immers de arbeidsmarkt niet op toch?
Nou ja, het is wel fijn als je met native bevolking kan spreken. Het liefst in hun moedertaal. Dat wordt gewaardeerd en ben je naar mijn mening verplicht als je in een ander land gaat werken / wonen.
pi_161311861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja viel me wel op vandaag. Wat betekent 'citoyenes entre nous' bijvoorbeeld? Burges...iets?
Burgers onder ons, onder elkaar, gelijkwaardigen dus.
Het idee van de Franse revolutie dus.
I´m back.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:34:33 #240
37769 erodome
Zweefteef
pi_161311873
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb op een christelijke basisschool gezeten, en toch ben ik niet opgegroeid als een christenfundamentalist. Ik ben atheïstisch.

Verder zie ik niet hoe jouw voorbeeld relevant is voor deze kwestie. Of gaat deze juf plots islamitische huiswerkopdrachten meegeven omdat ze een hoofddoek draagt?
Hier hetzelfde mbt mijn zoon. Best christelijke omgeving. Zowel basisschool als voortgezet christelijk, hij weet nog net aan dat Jezus bij het christendom hoort en daar houdt het wel een beetje op.

Als je een kind hebt die echt met veel christengedoe thuis komt van school dan gaat het ver hele specifieke scholen, zwarte kousen school ofzo en die profileren zich ook meer dan duidelijk als zwaar christelijk, als je dat niet door hebt gehad heb je werkelijk nergens op gelet.

Ontopic nog even...

Zolang deze mevrouw haar geloof niet mee laat wegen in haar lesstof zie ik het probleem niet. Zodra ze kinderen lastig gaat vallen met haar geloof vind ik een ingrijpen zeer terecht.
Alleen een hoofddoekje, kruisje of wat dan ook is een persoonlijke uiting, geen lastig vallen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_161311875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:31 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel fijn als je met native bevolking kan spreken. Het liefst in hun moedertaal. Dat wordt gewaardeerd en ben je naar mijn mening verplicht als je in een ander land gaat werken / wonen.
Natuurlijk. Ik zou het alleen al doen om meer toegankelijk te zijn voor de Finse dames. Scheelt ook weer een hoop verkrachten en aanranden met bijbehorende denigrerende taal geschreven op spiekbriefjes :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 20:34:58 ]
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:34:50 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_161311884
Het is wel Laren he...bolwerk van bovengemiddelde grootverdieners, natuurlijk wil je dan niet zo'n ranzige moslimbitch op je school die je kinderen lesgeeft, die moeten gewoon in Den Haag of Rotterdam blijven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161311950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Burgers onder ons, onder elkaar, gelijkwaardigen dus.
Het idee van de Franse revolutie dus.
Ah, ja, dat had ik moeten weten. Goed, dat werkt dus ook alleen wanneer mensen en hun normen elkaar ook daadwerkelijk gelijkwaardig kunnen achten. Dat ging ook toen volgens mij niet zonder slag of stoot; 't werd uiteindelijk min of meer afgedwongen en pas de standaard na meerdere generaties.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:37:03 #244
117098 Hathor
Effe niet
pi_161311962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ik zou het alleen al doen om meer toegankelijk te zijn voor de Finse dames. Scheelt ook weer een hoop verkrachten en aanranden met bijbehorende denigrerende taal geschreven op spiekbriefjes :X
Finnen zijn overigens in doorsnee een oerlelijk stel heikneuters, maar leef je uit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161311997
Verbied religie gewoon :r.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161312048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, ja, dat had ik moeten weten. Goed, dat werkt dus ook alleen wanneer mensen en hun normen elkaar ook daadwerkelijk gelijkwaardig kunnen achten. Dat ging ook toen volgens mij niet zonder slag of stoot; 't werd uiteindelijk min of meer afgedwongen en pas de standaard na meerdere generaties.
Daarom zeg ik in feite ook dat het in NL ontbreekt aan een gezamenlijke mythologie, zoals bijv. in de VS wel bestaat, waarnaar iedereen, mensen die hier geboren zijn zowel als mensen die hiernaar toe zijn gekomen, zich kunnen richten.
I´m back.
pi_161312069
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Verbied religie gewoon :r.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet, het is onuitroeibaar, zeg maar.
I´m back.
pi_161312080
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Finnen zijn overigens in doorsnee een oerlelijk stel heikneuters, maar leef je uit.
Tja, had Zweedse geprefereerd maar die ontvluchten hunner thuisland en masse tegenwoordig.
pi_161312105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Hathor het volgende:
Het is wel Laren he...bolwerk van bovengemiddelde grootverdieners, natuurlijk wil je dan niet zo'n ranzige moslimbitch op je school die je kinderen lesgeeft, die moeten gewoon in Den Haag of Rotterdam blijven.
Ja, daar slikt men dat meteen wrs.
Maar misschien kan ze nog excuus moslima-onderwijzeres met hoofddoek worden, natuurlijk, zo van: kijk ons lekker divers doen...
I´m back.
pi_161312138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik in feite ook dat het in NL ontbreekt aan een gezamenlijke mythologie, zoals bijv. in de VS wel bestaat, waarnaar iedereen, mensen die hier geboren zijn zowel als mensen die hiernaar toe zijn gekomen, zich kunnen richten.
Mja, in de VS bestaan ook op vele vlakken frictie, opdeling. Ik weet niet welke mythologie volgens jou leidend is in de VS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')