abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161308743
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dus niet representatief voor het hele volk zoals Bram propageert.
Waarschijnlijk niet nee, hetzelfde als grafiekjes, welke maar over een paar geselecteerde groep gemaakt zijn!
pi_161308971
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:24 schreef Ceberut het volgende:
20%, niet 61%.
En als je het afzet tegen kiesgerechtigden in de EU haal je de 1% niet eens.

Kan me niet voorstellen dat de EU zich laat gijzelen door 1%. "Regel dat Mark", zullen ze zeggen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 april 2016 @ 19:04:33 #78
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161309132
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat de EU zich laat gijzelen door 1%. "Regel dat Mark", zullen ze zeggen.
Ik vraag mij af of Nederlanders bepaalde (interne) beslissingen wensen te laten bepalen door mede Europeanen.
Elk land heeft nog steeds zijn eigen belangen en agenda's.
pi_161309218
Sprong is een beetje te laat. Als 'ie het echt oneerlijk vond had 'ie veel eerder kunnen roepen dat dit referendum niet klopt. Nu lijkt het gewoon op achterafgehuil.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_161309272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Maakt voor mij geen fluit uit het begin is gemaakt denk ik?
Het is nu aan andere landen wat te doen ermee, of er iets mee gedaan word is nog maar de vraag, maar volgens mij heerst er veel onvrede en niet alleen in Nederland vermoed ik?
pi_161309305
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Maakt voor mij geen fluit uit het begin is gemaakt denk ik?
Het is nu aan andere landen wat te doen ermee, of er iets mee gedaan word is nog maar de vraag, maar volgens mij heerst er veel onvrede en niet alleen in Nederland vermoed ik?
Andere landen hoeven helemaal niets te doen. Die hebben het verdrag al geratificeerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161309361
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Andere landen hoeven helemaal niets te doen. Die hebben het verdrag al geratificeerd.
Dat bedoel ik niet als er een volgend ding ter discussie staat zouden die er wel eens iets mee kunnen gaan doen, ze hebben immers gezien of het voorbeeld ervan gehad dan.

Zoals dat liedje, Your never walk alone.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 19:17:32 ]
pi_161309837
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:08 schreef Ridocar het volgende:
Sprong is een beetje te laat. Als 'ie het echt oneerlijk vond had 'ie veel eerder kunnen roepen dat dit referendum niet klopt. Nu lijkt het gewoon op achterafgehuil.
Vergeet niet dat de initiators van het referendum hun eigen agenda (Oekraïne kan ons niets schelen) pas een aantal dagen voor het referendum hebben toegegeven. Dán kan je er pas op inspringen.
pi_161309886
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:04 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of Nederlanders bepaalde (interne) beslissingen wensen te laten bepalen door mede Europeanen.
Elk land heeft nog steeds zijn eigen belangen en agenda's.
Uiteraard. Daarom zal voor de EU het verdrag ook blijven zoals het er ligt en is het aan NL in hoeverre zij (mogelijk alleen voor zichzelf) daar een aanpassing in willen laten verwerken.
pi_161310427
Wij het volk verwerpen de gehele associatie in meerderheid, wij het volk hebben niet gestemd om oekraine niet in de EU te laten komen daar hier volgens de politiek uberhaupt geen sprake van was, wij stemden weloverwegend en goed ingelezen over de inhoud en hebben hier een overweldigend NEE op geantwoord ondanks extreme tegenwerking, propaganda en corruptie'. Dit is geen wenkend signaal, het is een eis.

Tevens kan men het wel raadgevend noemen, het is een volksraadpleging om het even in perspectief te brengen. De regering van natiestaat nederland zit er voor nederland, niet voor de EU en al helemaal niet voor george soros (bekend van steun aan hillary, oprichter van demonstraties tegen trump, "lekken" van panama papers en meer van dat soort economic hitman gedrag)

Als de regering haar schijn wilt ophouden ons te vertegenwoordigen zou ze er goed aan doen om de meerderheid van het volk te volgen in haar respectievelijk besluit van afwijzing jegens het associatie verdrag.

Zoniet komt er een afrekening die zijn weerga niet kent met als eindresultaat het einde van de PVDA, VVD, Groen links en al helemaal D66.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_161310661
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:49 schreef Peachbird het volgende:
Wij het volk verwerpen de gehele associatie in meerderheid, wij het volk hebben niet gestemd om oekraine niet in de EU te laten komen daar hier volgens de politiek uberhaupt geen sprake van was, wij stemden weloverwegend en goed ingelezen over de inhoud en hebben hier een overweldigend NEE op geantwoord ondanks extreme tegenwerking, propaganda en corruptie'. Dit is geen wenkend signaal, het is een eis.

Tevens kan men het wel raadgevend noemen, het is een volksraadpleging om het even in perspectief te brengen. De regering van natiestaat nederland zit er voor nederland, niet voor de EU en al helemaal niet voor george soros (bekend van steun aan hillary, oprichter van demonstraties tegen trump, "lekken" van panama papers en meer van dat soort economic hitman gedrag)

Als de regering haar schijn wilt ophouden ons te vertegenwoordigen zou ze er goed aan doen om de meerderheid van het volk te volgen in haar respectievelijk besluit van afwijzing jegens het associatie verdrag.

Zoniet komt er een afrekening die zijn weerga niet kent met als eindresultaat het einde van de PVDA, VVD, Groen links en al helemaal D66.
Een prachtig pleidooi. Hulde.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:01:53 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161310803
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:49 schreef Peachbird het volgende:
Wij het volk verwerpen de gehele associatie in meerderheid,
Fout. Een klein onderdeel van het volk heeft gestemd om de wet tot goedkeuring te verwerpen. Die wet ging over een klein gedeelte van het associatieverdrag.
quote:
wij het volk hebben niet gestemd om oekraine niet in de EU te laten komen daar hier volgens de politiek uberhaupt geen sprake van was, wij stemden weloverwegend en goed ingelezen over de inhoud en hebben hier een overweldigend NEE op geantwoord ondanks extreme tegenwerking, propaganda en corruptie'. Dit is geen wenkend signaal, het is een eis.
:O. Makkelijk slachtoffer spelen. Aantijgingen van corruptie zul je moeten bewijzen en dat kun je niet.

quote:

Nog meer gebrabbel. Zoals gezegd van totale afwijzing van het verdrag is nooit sprake geweest.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:02:17 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161310817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Onsamenhangend gelul gebaseerd op lucht.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:02:26 #89
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_161310823
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Vind je dat echt?

Er staan toch echt een aantal punten in waar ik mijn wenkbrauwen bij optrek.

Die overweldigende meerderheid van het volk heb ik niet gezien (61% van 32%). Een extreme tegenwerking is al helemaal twijfelachtig, dat komt niet veel verder dan een paar stembureautjes minder (niet over onduidelijke stembiljetten beginnen aub). En tot slot betwijfel ik of er ook maar één partij moet vrezen voor haar bestaan als deze uitslag genegeerd wordt.
pi_161311114
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Vind je dat echt?
Ik ben altijd erg gecharmeerd van een pleidooi recht uit het hart.
De inhoud hoeft niet perse te kloppen. En dat kan wat betreft deze zaken ook niet.
We moeten niet pretenderen dat we de wijsheid in pacht hebben in deze. Daar is het veel te complex voor. Er bestaat ook geen universele waarheid natuurlijk.
pi_161311189
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onsamenhangend gelul gebaseerd op lucht.
Dat vind ik altijd weer fijn om te lezen, die zelfkennis. Het mocht ook wel eens gezegd.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:15:15 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161311201
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

De inhoud hoeft niet perse te kloppen. En dat kan wat betreft deze zaken ook niet.
Kletspraat. Inhoud is waar het allemaal om gaat. De post van Peachbird staat simpelweg vol onwaarheden.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:15:59 #93
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_161311230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

We moeten niet pretenderen dat we de wijsheid in pacht hebben in deze. Daar is het veel te complex voor. Er bestaat ook geen universele waarheid natuurlijk.
Ik heb ook graag dat mensen hun mening verkondigen, maar liefst met een bepaalde redelijkheid. Een aantal punten in het betoog zijn in dit topic al meerdere keren ontkracht, als je dat dan toch zegt is dat in mijn ogen geen betoog uit het hart.
pi_161311283
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef hhh38 het volgende:
als je dat dan toch zegt is dat in mijn ogen geen betoog uit het hart
Dat kan natuurlijk wel. Uit het hart. Niet uit de hersenen misschien.
Maar dat is de realiteit. Anders is een topic 10 posts lang en dan zijn we het (alweer) eens.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:22:58 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161311481
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk wel. Uit het hart. Niet uit de hersenen misschien.
Maar dat is de realiteit. Anders is een topic 10 posts lang en dan zijn we het (alweer) eens.
Heb je zelf nog ergens een mening over of blijft het bij het quoten van halfbakken posts zonder er iets aan toe te voegen?
pi_161311557
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je zelf nog ergens een mening over
Jazeker. Over bijna alles. Wat zou je willen weten?
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:26:36 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161311623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Jazeker. Over bijna alles. Wat zou je willen weten?
Antwoord hier op bijvoorbeeld:
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een bizarre gedachtegang. Het hele punt van democratie is juist dat iedereen altijd recht van spreken heeft.

Wat wil je er verder aan doen? Alleen mensen die hebben gestemd toelaten tot dit topic? Belachelijk.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:27:31 #98
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161311654
Bart2002 heeft wel een punt: als je niet hebt gestemd kun je toch nauwelijks klagen over de uitslag.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:29:22 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161311710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Molurus het volgende:
Bart2002 heeft wel een punt: als je niet hebt gestemd kun je toch nauwelijks klagen over de uitslag.
Wat betekent dat concreet? Waarom zou je het er niet over mogen hebben?
pi_161311733
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Antwoord hier op bijvoorbeeld:

[..]

Ik snap niet hoe je bij dat laatste komt. Iedereen is welkom als hij of zij zich niet al te agressief gedraagt. Maar dat ging over dat ik beweerde dat als je niet gestemd hebt dat je dan ook niet over het resultaat moet zeuren en dat je over de stemming an sich geen recht van spreken hebt. Dat is een democratisch principe. Het zou kunnen dat je daar nog nooit van gehoord hebt maar het is toch echt zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')