abonnement Unibet Coolblue
pi_161303805
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161304039
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Books1 het volgende:

[..]

Wat erg voor je nichtje. Marfan is de gevaarlijke grote broer.

Het is het zusje van Marfan idd. Wij hebben allemaal type3 (hypermobiele type) maar ik maak nu een periode door met als sub het vaattype en dat is wel wat link. Ik ben twee keer gelaserd en ook al zouden die aders dan dicht moeten blijven zijn ze een paar weken geleden toch weer gesprongen omdat het een zwakke plek is de aders.

Kan na een poosje weer verleggen naar alleen de slappe spieren die dus ervoor zorgen dat op t moment mijn schouder steeds uit de kom vliegt. Nou ja iets te uitgebreid om het zo te omschrijven want het heeft heel veel andere problemen ook nog maar dit is waardoor ik nu helemaal afgekeurd ben. Sub in het vaattype.
Dankjewel, ook voor je uitleg :) Rot dat je nou ook last van dat subtype hebt en je aderen dan springen. Dat kan idd erg gevaarlijk zijn ja ;(
  zaterdag 9 april 2016 @ 15:23:09 #3
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161304203
goed idee vd titel idd!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161304320
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:23 schreef superkimmi het volgende:
goed idee vd titel idd!
Dankje en de rest natuurlijk ook die in het vorige topic al het een goed idee vond :)
Ik zat er al een paar topics over te denken, maar was steeds net te laat met het posten :')
pi_161305929
Ik wou in het vorige topic nog posten dat ik de TT wijziging een goed idee vind maar jullie waren te snel. :+
Dan maar hier. Puik plan! ^O^

Enneuh, Toto, ik heb ook een holle rug waardoor het lijkt alsof ik een buikje heb. :+
Nou, da's mooi niet waar! :P
Mooi klote dat het nu weer fout gaat maar de belofte van je werkgever klinkt hoopvol toch?

En @Books: Welkom in dit topic.
Alleen jammer dat je een reden hebt om mee te posten.
Al heb ik wel het idee dat jij een heel reëel persoon bent die dingen goed in perspectief kan zijn en dat is een goede eigenschap!
Hopelijk helpt je dat ook bij acceptatie. In ieder geval kun je in dit topic fijn je zegje doen als je daar behoefte aan hebt. :)
Post hier zelf ook al een tijdje mee en eerlijk gezegd heb ik er stiekem best veel aan gehad.
pi_161307415
Top die topictitel ^O^ !
  zaterdag 9 april 2016 @ 21:40:32 #7
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161314422
Oh trouwens mijn plekje is nu al stuk minder ruw en smeer nog maar 2 dagen *O* verder gaat mijn eever ff kijken hoe en wat er is zodat ik kan zwemmen en douchen zonder problemen dus benieuwd wat daar uitkomt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161314657
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef LPFAN het volgende:
Oh trouwens mijn plekje is nu al stuk minder ruw en smeer nog maar 2 dagen *O* verder gaat mijn eever ff kijken hoe en wat er is zodat ik kan zwemmen en douchen zonder problemen dus benieuwd wat daar uitkomt.
Fijn en ik ben ook benieuwd of ze een oplossing weet ^O^
  zaterdag 9 april 2016 @ 22:34:06 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161316294
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn en ik ben ook benieuwd of ze een oplossing weet ^O^
Jah ze hadden al een fijne oplossing gevonden voor mensen met een katheter ( waarom nog niet toen ik 7 maand een katheter had }:| :P ) en ze ging daar informeren of ze ook iets voor een shunt hadden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 10 april 2016 @ 10:09:03 #10
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161322999
@books welkom *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_161323410
Welkom Books.
  zondag 10 april 2016 @ 13:05:48 #12
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161325709
Hej Books, welkom en wat een verhaal zeg.. heel veel sterkte voor zover je daar wat aan hebt.

Heb hier eindelijk vorige week mijn bed weer uit de woonkamer naar de slaapkamer gesleept (nouja, meneer HJM laten doen, mag nog niet zoveel uiteraard) en ik voel me op sommige dagen bijna normaal..

Eind deze maand controle bij het AMC en dan hopen dat ik groen licht krijg om bijvoorbeeld weer te mogen fietsen of skeeleren want ben het wel aardig zat nu.
Ik val gelukkig ook niet meer verder af en hang nu rond de 48 kilo *O* (was een half jaar geleden 39..)

Zal in de loop van deze week nog wel ff een paar littekenfoto's maken om te vergelijken als jullie daar nog op zitten te wachten.

Anyway het is mooi weer vandaag dus ik hoop dat jullie er, uiteraard op eigen manier en tempo, een mooie zondag van kunnen maken!
Liefs
:*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_161325751
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 13:05 schreef houdjemond het volgende:
Hej Books, welkom en wat een verhaal zeg.. heel veel sterkte voor zover je daar wat aan hebt.

Heb hier eindelijk vorige week mijn bed weer uit de woonkamer naar de slaapkamer gesleept (nouja, meneer HJM laten doen, mag nog niet zoveel uiteraard) en ik voel me op sommige dagen bijna normaal..

Eind deze maand controle bij het AMC en dan hopen dat ik groen licht krijg om bijvoorbeeld weer te mogen fietsen of skeeleren want ben het wel aardig zat nu.
Ik val gelukkig ook niet meer verder af en hang nu rond de 48 kilo *O* (was een half jaar geleden 39..)

Zal in de loop van deze week nog wel ff een paar littekenfoto's maken om te vergelijken als jullie daar nog op zitten te wachten.

Anyway het is mooi weer vandaag dus ik hoop dat jullie er, uiteraard op eigen manier en tempo, een mooie zondag van kunnen maken!
Liefs
:*
Fijn dat het zo goed gaat en ik duim met je mee dat de cOntrole bij het AMC ook goed is en je weer wat meer mag bewegen. En ik ben wel benieuwd naar hoe het litteken nu is, dus post hem maar gewoon hoor :)
Geniet van deze zonnige zondag! :*

Ik moet nu echt mn balans in de gaten houden, want doordat ik nu therapie heb moet het huishouden dus in minder dagen en op zo'n dag als vandaag als ik ben uitgerust dan wil ik meteen alles doen, maar dat is dus geen goed plan :')
Dus toch maar proberen een beetje het te verspreiden en tussendoor rustmomenten inplannen ipv als een gek achter elkaar doorgaan. Dingen als (af)wassen kunnen wel gewoon op therapiedagen, maar het echte schoonmaakwerk en boodschappen doen heb ik dan geen puf meer voor.
  zondag 10 april 2016 @ 15:10:49 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161328005
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 13:05 schreef houdjemond het volgende:
Hej Books, welkom en wat een verhaal zeg.. heel veel sterkte voor zover je daar wat aan hebt.

Heb hier eindelijk vorige week mijn bed weer uit de woonkamer naar de slaapkamer gesleept (nouja, meneer HJM laten doen, mag nog niet zoveel uiteraard) en ik voel me op sommige dagen bijna normaal..

Eind deze maand controle bij het AMC en dan hopen dat ik groen licht krijg om bijvoorbeeld weer te mogen fietsen of skeeleren want ben het wel aardig zat nu.
Ik val gelukkig ook niet meer verder af en hang nu rond de 48 kilo *O* (was een half jaar geleden 39..)

Zal in de loop van deze week nog wel ff een paar littekenfoto's maken om te vergelijken als jullie daar nog op zitten te wachten.

Anyway het is mooi weer vandaag dus ik hoop dat jullie er, uiteraard op eigen manier en tempo, een mooie zondag van kunnen maken!
Liefs
:*
Fijn dat je weer wat aankomt! Hoop ook voor je dat je groen licht krijgt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161350622
Toch even een frustratie.
Het lijkt wel of de pijn steeds erger en vaker komt.
Ik voel regelmatig mijn ruggenwervels over elkaar schuren en vandaag kon ik bijna niet op mijn stoel blijven zitten. Het leek wel of er iemand op mijn schouders zat die mijn wervels op elkaar duwde. :( dat is lang geleden dat ik dat zo voelde.
  maandag 11 april 2016 @ 15:18:29 #16
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161350753
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:12 schreef Adriane het volgende:
Toch even een frustratie.
Het lijkt wel of de pijn steeds erger en vaker komt.
Ik voel regelmatig mijn ruggenwervels over elkaar schuren en vandaag kon ik bijna niet op mijn stoel blijven zitten. Het leek wel of er iemand op mijn schouders zat die mijn wervels op elkaar duwde. :( dat is lang geleden dat ik dat zo voelde.
Auw klinkt naar
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161351617
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:12 schreef Adriane het volgende:
Toch even een frustratie.
Het lijkt wel of de pijn steeds erger en vaker komt.
Ik voel regelmatig mijn ruggenwervels over elkaar schuren en vandaag kon ik bijna niet op mijn stoel blijven zitten. Het leek wel of er iemand op mijn schouders zat die mijn wervels op elkaar duwde. :( dat is lang geleden dat ik dat zo voelde.
Zonder gekheid: I feel your pain.
Daardoor is bij mij heel het gelazer ook begonnen.
Daar MOET iets aan gebeuren want dit wordt niet vanzelf beter.
Ik heb destijds in België discusprotheses gekregen en die waren echt perfect! Ben toen van 100% WAO naar 100% werkend gegaan. :D
Alleen jammer dat ik nogal gevoelig voor Artrose ben, dat heeft er 10 jaar later voor gezorgd dat die niveaus alsnog vastgezet moesten worden.
Maar ik heb er jaren veel voordeel van gehad!!
Als je er meer van wil weten of met iemand wil kletsen die precies weet wat je doormaakt mag je me altijd een PM sturen.
Ik heb al in die situatie gezeten, wmb hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden. ;)
  maandag 11 april 2016 @ 18:07:26 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161353654
Hmm voel me de hele dag al raar. Raar gevoel in het hoofd, beetje duizelig, hoofdpijn. Denk dat mijn bloeddruk te laag is of ik heb te weinig gegeten vandaag. Hartslag net ff gemeten en die is normaal. Blegh.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161353719
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:07 schreef LPFAN het volgende:
Hmm voel me de hele dag al raar. Raar gevoel in het hoofd, beetje duizelig, hoofdpijn. Denk dat mijn bloeddruk te laag is of ik heb te weinig gegeten vandaag. Hartslag net ff gemeten en die is normaal. Blegh.
:*
  maandag 11 april 2016 @ 18:12:30 #20
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161353726
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:*
Knufff O+ Hoe is het met je bips?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161353731
Joepie, MRI is niet goed, mag weer opnieuw }:l Alles op alles gezet om niet én twee keer te moeten reizen en eeuwen te wachten op de uitslag..

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 18:14:04 ]
pi_161353734
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Knufff O+ Hoe is het met je bips?
Zin om 'm in de fik te zetten. :')
pi_161353740
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Joepie, MRI is niet goed, mag weer opnieuw :r. Alles op alles gezet om niet én twee keer te moeten reizen en eeuwen te wachten op de uitslag..
:{ en MRI's zijn al zo kut :(
  maandag 11 april 2016 @ 18:21:57 #24
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161353867
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zin om 'm in de fik te zetten. :')
Zo slecht?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 11 april 2016 @ 18:22:12 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161353872
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Joepie, MRI is niet goed, mag weer opnieuw }:l Alles op alles gezet om niet én twee keer te moeten reizen en eeuwen te wachten op de uitslag..
Getver! Sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161353880
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Joepie, MRI is niet goed, mag weer opnieuw }:l Alles op alles gezet om niet én twee keer te moeten reizen en eeuwen te wachten op de uitslag..
Da's mooi klote dan....
Dacht altijd dat de radiologen (zonder een diagnose te stellen uiteraard) wel altijd de kwaliteit van de scan direct beoordelen. Blijkbaar dus niet. :(

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:07 schreef LPFAN het volgende:
Hmm voel me de hele dag al raar. Raar gevoel in het hoofd, beetje duizelig, hoofdpijn. Denk dat mijn bloeddruk te laag is of ik heb te weinig gegeten vandaag. Hartslag net ff gemeten en die is normaal. Blegh.
Hopelijk voel je je morgen beter. :*

quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zin om 'm in de fik te zetten. :')
Dat levert andere klachten op, dat je het maar even weet. :+
pi_161353901
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zo slecht?
Ja :(
pi_161353905
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Da's mooi klote dan....
Dacht altijd dat de radiologen (zonder een diagnose te stellen uiteraard) wel altijd de kwaliteit van de scan direct beoordelen. Blijkbaar dus niet. :(

[..]

Hopelijk voel je je morgen beter. :*

[..]

Dat levert andere klachten op, dat je het maar even weet. :+
True, true. :D
  maandag 11 april 2016 @ 18:24:34 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161353907
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:23 schreef vannelle het volgende:

Hopelijk voel je je morgen beter. :*
Hoop het ook.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161353910
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja :(
Au of ongemak door het lekken?
  maandag 11 april 2016 @ 18:25:03 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161353913
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja :(
Getver :( Heb je al een huisarts gevonden?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161353989
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Au of ongemak door het lekken?
Beide ;(
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:25 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Getver :( Heb je al een huisarts gevonden?
Deze week hopelijk :(
  maandag 11 april 2016 @ 18:30:12 #33
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161354005
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Beide ;(

[..]

Deze week hopelijk :(
Hoop het ook voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161354030
Ik vind de verandering van het topic nice! Ik heb voor de verandering ook iets positiefs te melden, als in 2 mensen die op dit moment heel veel rekening met me proberen te houden en me vrij laten in waar ik me prettig voel op welk moment.

Maar dat is ook gek om over te vertellen omdat het een fijne situatie is voor mij, maar een hele vreemde voor mensen die ons niet kennen. Maar ik heb ondanks alles toch een fijn gevoel overgehouden aan de totale afgelopen week, en dat was mij alleen niet gelukt.

Gepraat over dingen waar ik niet over durfde te praten (cryptische omschrijving: de seroquel kapt de bomen wel, waardoor ik het bos weer kan zien. Maar als er in het bos een wolf zit.. Dan is dat ook geen oplossing en zie je die wolf opeens wel heel duidelijk).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 18:34:03 ]
pi_161354258
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind de verandering van het topic nice! Ik heb voor de verandering ook iets positiefs te melden, als in 2 mensen die op dit moment heel veel rekening met me proberen te houden en me vrij laten in waar ik me prettig voel op welk moment.

Maar dat is ook gek om over te vertellen omdat het een fijne situatie is voor mij, maar een hele vreemde voor mensen die ons niet kennen. Maar ik heb ondanks alles toch een fijn gevoel overgehouden aan de totale afgelopen week, en dat was mij alleen niet gelukt.

Gepraat over dingen waar ik niet over durfde te praten (cryptische omschrijving: de seroquel kapt de bomen wel, waardoor ik het bos weer kan zien. Maar als er in het bos een wolf zit.. Dan is dat ook geen oplossing en zie je die wolf opeens wel heel duidelijk).
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. :)
Gelukkig is niet alles altijd vervelend en gebeuren er ook goede dingen. :D
  maandag 11 april 2016 @ 18:46:18 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161354296
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind de verandering van het topic nice! Ik heb voor de verandering ook iets positiefs te melden, als in 2 mensen die op dit moment heel veel rekening met me proberen te houden en me vrij laten in waar ik me prettig voel op welk moment.

Maar dat is ook gek om over te vertellen omdat het een fijne situatie is voor mij, maar een hele vreemde voor mensen die ons niet kennen. Maar ik heb ondanks alles toch een fijn gevoel overgehouden aan de totale afgelopen week, en dat was mij alleen niet gelukt.

Gepraat over dingen waar ik niet over durfde te praten (cryptische omschrijving: de seroquel kapt de bomen wel, waardoor ik het bos weer kan zien. Maar als er in het bos een wolf zit.. Dan is dat ook geen oplossing en zie je die wolf opeens wel heel duidelijk).
Mooie metafoor!

:*
The love you take is equal to the love you make.
pi_161354861
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zonder gekheid: I feel your pain.
Daardoor is bij mij heel het gelazer ook begonnen.
Daar MOET iets aan gebeuren want dit wordt niet vanzelf beter.
Ik heb destijds in België discusprotheses gekregen en die waren echt perfect! Ben toen van 100% WAO naar 100% werkend gegaan. :D
Alleen jammer dat ik nogal gevoelig voor Artrose ben, dat heeft er 10 jaar later voor gezorgd dat die niveaus alsnog vastgezet moesten worden.
Maar ik heb er jaren veel voordeel van gehad!!
Als je er meer van wil weten of met iemand wil kletsen die precies weet wat je doormaakt mag je me altijd een PM sturen.
Ik heb al in die situatie gezeten, wmb hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden. ;)
Ik heb eind vorige week een MRI gehad en krijg volgende week, samen met de botscan, de uitslag. Eindelijk kan ik wel zeggen. Ik ben al weken bezig. Ik ben erg benieuwd wat daar uitkomt.
Ik houd jouw verhaal in mijn achterhoofd erbij. Wordt vervolgd. Hier of met een PM.
pi_161354898
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:07 schreef LPFAN het volgende:
Hmm voel me de hele dag al raar. Raar gevoel in het hoofd, beetje duizelig, hoofdpijn. Denk dat mijn bloeddruk te laag is of ik heb te weinig gegeten vandaag. Hartslag net ff gemeten en die is normaal. Blegh.
Hmm, dat is niet fijn.
pi_161354947
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Joepie, MRI is niet goed, mag weer opnieuw }:l Alles op alles gezet om niet én twee keer te moeten reizen en eeuwen te wachten op de uitslag..
Gatver, dus dat kan ook nog. Gewoon alles opnieuw :(
  maandag 11 april 2016 @ 19:14:43 #40
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161354953
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 19:12 schreef Adriane het volgende:

[..]

Hmm, dat is niet fijn.
Nee idd. Is een heel raar gevoel.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161355712
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 19:11 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ik heb eind vorige week een MRI gehad en krijg volgende week, samen met de botscan, de uitslag. Eindelijk kan ik wel zeggen. Ik ben al weken bezig. Ik ben erg benieuwd wat daar uitkomt.
Ik houd jouw verhaal in mijn achterhoofd erbij. Wordt vervolgd. Hier of met een PM.
"Eindelijk" kan ik me ook wel in vinden, bij heeft het van begin van de klachten tot de 1e nuttige operatie iets langer dan 5 jaar geduurd.
En omdat ik jou dat niet gun wil ik je graag informeren over eea, wie weet heb je er iets aan.
Maar je hebt wel gelijk: Eerst de uitslag van de scans maar eens afwachten.

Je hebt ook een botscan gehad, denken ze dat je ook osteoporose hebt?
Ik zelf wel iig maar dat vormde geen belemmering.
Het vervolg hier op ligt in jouw handen, mijn aanbod blijft sowieso geldig. ;)
  maandag 11 april 2016 @ 20:01:18 #42
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161356340
Hmm net gedoucht, en het is wel afgezakt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161356744
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef vannelle het volgende:

[..]

"Eindelijk" kan ik me ook wel in vinden, bij heeft het van begin van de klachten tot de 1e nuttige operatie iets langer dan 5 jaar geduurd.
En omdat ik jou dat niet gun wil ik je graag informeren over eea, wie weet heb je er iets aan.
Maar je hebt wel gelijk: Eerst de uitslag van de scans maar eens afwachten.

Je hebt ook een botscan gehad, denken ze dat je ook osteoporose hebt?
Ik zelf wel iig maar dat vormde geen belemmering.
Het vervolg hier op ligt in jouw handen, mijn aanbod blijft sowieso geldig. ;)
Dat je aanbod blijft staan is fijn :) 5 jaar is wel erg lang.
Ze denken aan pseudoartrose.
pi_161356764
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:01 schreef LPFAN het volgende:
Hmm net gedoucht, en het is wel afgezakt.
Fijn!
  maandag 11 april 2016 @ 20:16:25 #45
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161356877
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 20:13 schreef Adriane het volgende:

[..]

Fijn!
Jah, heb er nog wel last van maar het is iig minder erg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161358386
(Ik ben er nog wel hoor)
  maandag 11 april 2016 @ 20:57:12 #47
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161358578
quote:
12s.gif Op maandag 11 april 2016 20:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
(Ik ben er nog wel hoor)
Uhh oke?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161359096
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 20:12 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat je aanbod blijft staan is fijn :) 5 jaar is wel erg lang.
Ze denken aan pseudoartrose.
Uiteraard blijft dat staan. ;)
Pseudo klinkt als "niet echt" en dat vind ik een beetje raar, nog nooit van gehoord in dit verband.
Zal dat wel es googlen, ben echt benieuwd.
  maandag 11 april 2016 @ 21:35:14 #49
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161360126
@LPFanL: Meeh, niet fijn! Misschien lekker op tijd slapen?

@ Fripsel: Fijn dat de seroquel werkt, ondanks de nieuwe confrontaties. En heul fijn dat je er niet alleen voor staat

@ Toto: Denk je dat de PL darts nog gaat lukken? Hoop het voor je!!

@ eenieder die het nodig heeft: Knuffel! Ik ben een beetje druk dus lees nogal vluchtig laatste dagen :+

Morgen herkansing om er met de camera op uit te gaan. Liefst naar Blijdorp. Dus duik zo alvast mn bedje in in de hoop op een goede nachtrust.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161363891
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Uhh oke?
Dat ik ff niet reageer (op iedereen). Gewoon even geen fut voor. :@
pi_161365872
quote:
12s.gif Op maandag 11 april 2016 22:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat ik ff niet reageer (op iedereen). Gewoon even geen fut voor. :@
Snap ik eigenlijk wel, heb zelf dat gevoel ook wel eens.
Heb ook eens een tijdje afscheid genomen van dit topic omdat ik toen dacht dat dat beter voor me was.
Maar uiteindelijk kwam ik hier toch weer terug omdat ik het begrip wat men hier kan vinden vrijwel nergens ander vind. :)
Vind het een waardevol topic maar af en toe een pauze moet kunnen vind ik.
pi_161366160
Ik heb ook wel eens "struisvogel" periodes dat ik hier weg blijf. Best vaak. :+
pi_161367111
Moet ook kunnen vind ik.
Als we maar blijven onthouden dat hier steun en begrip is te vinden. En ervaringen, ook niet onbelangrijk.
Hier posten is nooit een verplichting geweest en zal het ook nooit worden.
Alles en iedereen op eigen tempo en comfortzone werkt het beste. :)
pi_161367741
Dit geldt ook voor mij.
pi_161369130
Datzelfde gevoel heb ik ook! Lees trouw mee, maar niet altijd de puf, of ik weet gewoon niet wat te zeggen.
Maar daarom is het medeleven niet minder hoor!

Met mij gaat het langzaam maar zeker wat beter, kan weer een stukje wandelen op het gemak en ben niet meer zo moe. Ook de wonden genezen netjes. Moet zeggen dat het mooie weer van de laatste dagen ook wel heel veel goed doet hoor!

Knuffel voor een ieder die er een nodig heeft op het moment :* .
  dinsdag 12 april 2016 @ 10:11:05 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161369196
quote:
12s.gif Op maandag 11 april 2016 22:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat ik ff niet reageer (op iedereen). Gewoon even geen fut voor. :@
Ik snap het.

Voel me iets beter. Zal wel een griepje hebben want mijn neus zit ook dicht.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161369707
Achja, ik schijn een pro te zijn in struisvogelen.

Zolang je kop in het zand hebben dat je niet eens wist dat hij er nog zat :D _O-
pi_161370539
Ik struisvogel gezellig mee :+

Ik lees alles, maar het reageren schiet er soms bij in. Of ik kom niet verder dan een *; Dat hoeft van mij ook niet elke keer ;)
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:19:40 #59
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161371494
vandaag laat mijn schildklier het weer afweten maar het is draaglijk :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:21:05 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161371518
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:19 schreef sararaats het volgende:
vandaag laat mijn schildklier het weer afweten maar het is draaglijk :{
Hoe bedoel je, die laat het afweten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_161372300
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 13:05 schreef houdjemond het volgende:
Eind deze maand controle bij het AMC en dan hopen dat ik groen licht krijg om bijvoorbeeld weer te mogen fietsen of skeeleren want ben het wel aardig zat nu.
Ik val gelukkig ook niet meer verder af en hang nu rond de 48 kilo *O* (was een half jaar geleden 39..)

Zal in de loop van deze week nog wel ff een paar littekenfoto's maken om te vergelijken als jullie daar nog op zitten te wachten.

Anyway het is mooi weer vandaag dus ik hoop dat jullie er, uiteraard op eigen manier en tempo, een mooie zondag van kunnen maken!
Liefs
:*
Ik hoop ook dat je groen licht krijgt. Het is de laatste paar dagen zeer mooi weer. Mooi wandel, fiets en skeelerweer. En straks ook zwemweer voor ons (meertje vlakbij).

quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik moet nu echt mn balans in de gaten houden, want doordat ik nu therapie heb moet het huishouden dus in minder dagen en op zo'n dag als vandaag als ik ben uitgerust dan wil ik meteen alles doen, maar dat is dus geen goed plan :')
Dus toch maar proberen een beetje het te verspreiden en tussendoor rustmomenten inplannen ipv als een gek achter elkaar doorgaan. Dingen als (af)wassen kunnen wel gewoon op therapiedagen, maar het echte schoonmaakwerk en boodschappen doen heb ik dan geen puf meer voor.
Heel begrijpelijk. Ik neem ook vaak rust tussen het huishouden door. En als iets niet lukt, dan de volgende dag/keer wel weer.

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:12 schreef Adriane het volgende:
Toch even een frustratie.
Het lijkt wel of de pijn steeds erger en vaker komt.
Ik voel regelmatig mijn ruggenwervels over elkaar schuren en vandaag kon ik bijna niet op mijn stoel blijven zitten. Het leek wel of er iemand op mijn schouders zat die mijn wervels op elkaar duwde. :( dat is lang geleden dat ik dat zo voelde.
Au? Dit klinkt pijnlijk in ieder geval.

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:07 schreef LPFAN het volgende:
Hmm voel me de hele dag al raar. Raar gevoel in het hoofd, beetje duizelig, hoofdpijn. Denk dat mijn bloeddruk te laag is of ik heb te weinig gegeten vandaag. Hartslag net ff gemeten en die is normaal. Blegh.
Voel je je vandaag beter?

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Joepie, MRI is niet goed, mag weer opnieuw }:l Alles op alles gezet om niet én twee keer te moeten reizen en eeuwen te wachten op de uitslag..
Succes bij de volgende MRI.

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind de verandering van het topic nice! Ik heb voor de verandering ook iets positiefs te melden, als in 2 mensen die op dit moment heel veel rekening met me proberen te houden en me vrij laten in waar ik me prettig voel op welk moment.

Maar dat is ook gek om over te vertellen omdat het een fijne situatie is voor mij, maar een hele vreemde voor mensen die ons niet kennen. Maar ik heb ondanks alles toch een fijn gevoel overgehouden aan de totale afgelopen week, en dat was mij alleen niet gelukt.

Gepraat over dingen waar ik niet over durfde te praten (cryptische omschrijving: de seroquel kapt de bomen wel, waardoor ik het bos weer kan zien. Maar als er in het bos een wolf zit.. Dan is dat ook geen oplossing en zie je die wolf opeens wel heel duidelijk).
Mooie omschrijving. En wat een goed gevoel.
pi_161372332
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Snap ik eigenlijk wel, heb zelf dat gevoel ook wel eens.
Heb ook eens een tijdje afscheid genomen van dit topic omdat ik toen dacht dat dat beter voor me was.
Maar uiteindelijk kwam ik hier toch weer terug omdat ik het begrip wat men hier kan vinden vrijwel nergens ander vind. :)
Vind het een waardevol topic maar af en toe een pauze moet kunnen vind ik.
Heel waardevol, omdat iedereen een chronische ziekte en de ellende daarmee begrijpt, ook al zijn het verschillende chronische aandoeningen. Dat is wel fijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 02:30 schreef vannelle het volgende:
Hier posten is nooit een verplichting geweest en zal het ook nooit worden.
Alles en iedereen op eigen tempo en comfortzone werkt het beste. :)
Ik dacht wel: eigenlijk moet ik wel ff posten. Maar ik was het weekend ook bij mijn ouders en dan heb ik weinig mijn mobiel in m'n handen. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:05 schreef caroro het volgende:
Datzelfde gevoel heb ik ook! Lees trouw mee, maar niet altijd de puf, of ik weet gewoon niet wat te zeggen.
Maar daarom is het medeleven niet minder hoor!

Met mij gaat het langzaam maar zeker wat beter, kan weer een stukje wandelen op het gemak en ben niet meer zo moe. Ook de wonden genezen netjes. Moet zeggen dat het mooie weer van de laatste dagen ook wel heel veel goed doet hoor!

Knuffel voor een ieder die er een nodig heeft op het moment :* .
Het lijkt - of is misschien wel zo - dat ik iets meer energie heb door het mooie weer. Het huishouden lukt me iets beter. Ben ik wel blij mee. ^O^
pi_161372429
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik snap het.

Voel me iets beter. Zal wel een griepje hebben want mijn neus zit ook dicht.
Beterschap!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 13:12:06 #64
137949 Disana
pi_161372526
Zo leuk: mijn tuin is uit zijn voegen gegroeid sinds ik ziek ben, en niemand had de moed eraan te beginnen. Nu heb ik via WeHelpen een hele aardige meneer gevonden die lekker staat te snoeien in het zonnetje. Echt een aanrader, dat WeHelpen.
pi_161372637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:12 schreef Disana het volgende:
Zo leuk: mijn tuin is uit zijn voegen gegroeid sinds ik ziek ben, en niemand had de moed eraan te beginnen. Nu heb ik via WeHelpen een hele aardige meneer gevonden die lekker staat te snoeien in het zonnetje. Echt een aanrader, dat WeHelpen.
Oh dat is echt fijn zeg! Zal eens kijken op die website maar klinkt goed ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 13:17:40 #66
137949 Disana
pi_161372667
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh dat is echt fijn zeg! Zal eens kijken op die website maar klinkt goed ^O^
Dat zou ik zeker doen. Misscien is het ook iets voor LPFAN, want er zijn best veel mensen die gezelligheid en een wandeling aanbieden. Je kunt zoeken in je eigen omgeving.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:18:46 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161372691
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:12 schreef Disana het volgende:
Zo leuk: mijn tuin is uit zijn voegen gegroeid sinds ik ziek ben, en niemand had de moed eraan te beginnen. Nu heb ik via WeHelpen een hele aardige meneer gevonden die lekker staat te snoeien in het zonnetje. Echt een aanrader, dat WeHelpen.
Wat goed!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:33:11 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161373006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zou ik zeker doen. Misscien is het ook iets voor LPFAN, want er zijn best veel mensen die gezelligheid en een wandeling aanbieden. Je kunt zoeken in je eigen omgeving.
Thanks voor de tip! Ik ga er gelijk ff op kijken. Ziet er nice uit iig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 13:45:08 #69
137949 Disana
pi_161373318
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:33 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Ik ga er gelijk ff op kijken. Ziet er nice uit iig!
Ja, en mensen moeten zich registreren, dus je vaart allemaal onder de vlag van WeHelpen. Dat maakt het voor mij wel een beetje betrouwbaar. De gemeente werkt er trouwens ook mee, en buurtverenigingen ook.
  dinsdag 12 april 2016 @ 14:05:31 #70
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161373739
Kende de site niet, maar wil hem van de andere kant gaan gebruiken! Op dagen dat ik me goed voel geef ik graag wat terug aan 'de maatschappij' mijn pleegmoeder gaat wekelijks met een blinde man wandelen en dat inspireerde mij al jong om ook dat soort simpele maar waardevolle dingen te doen :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 14:10:48 #71
137949 Disana
pi_161373829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:05 schreef superkimmi het volgende:
Kende de site niet, maar wil hem van de andere kant gaan gebruiken! Op dagen dat ik me goed voel geef ik graag wat terug aan 'de maatschappij' mijn pleegmoeder gaat wekelijks met een blinde man wandelen en dat inspireerde mij al jong om ook dat soort simpele maar waardevolle dingen te doen :)
Dat vind ik een mooi initiatief. Er zijn zo te zien best veel mensen die graag een wandeling of een praatje willen maken.
  dinsdag 12 april 2016 @ 14:13:15 #72
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161373873
Jah, ik heb me ook aangemeld als hulp. Kan ik idd ook wat terugdoen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 14:24:31 #73
137949 Disana
pi_161374124
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef LPFAN het volgende:
Jah, ik heb me ook aangemeld als hulp. Kan ik idd ook wat terugdoen!
Wat fijn. Ik ben benieuwd wat voor reacties jullie krijgen.
  dinsdag 12 april 2016 @ 14:33:15 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161374275
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat fijn. Ik ben benieuwd wat voor reacties jullie krijgen.
Jah ik zelf ook!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:48:08 #75
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161375606
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, die laat het afweten?
Ach ja, ze zorgt er op dit moment voor dat ik me beroerd voel.

Ik ben al een hele dag moe. Het was ook de dag dat de hulp kwam.

Hopelijk gaat het morgen beter want Delft.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 12 april 2016 @ 16:12:14 #76
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161376113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat fijn. Ik ben benieuwd wat voor reacties jullie krijgen.
In mijn directe omgeving was er nu niks, dus heb twee treinstationnetjes verder (ong 20 km) gereageerd op een eenzame vrouw in een verzorgingstehuis die af en toe wil wandelen pf een spelletje doen. Ben benieuwd :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 12 april 2016 @ 16:22:38 #77
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161376337
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:12 schreef superkimmi het volgende:

[..]

In mijn directe omgeving was er nu niks, dus heb twee treinstationnetjes verder (ong 20 km) gereageerd op een eenzame vrouw in een verzorgingstehuis die af en toe wil wandelen pf een spelletje doen. Ben benieuwd :)
Leuk!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 17:40:23 #78
137949 Disana
pi_161378017
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:12 schreef superkimmi het volgende:

[..]

In mijn directe omgeving was er nu niks, dus heb twee treinstationnetjes verder (ong 20 km) gereageerd op een eenzame vrouw in een verzorgingstehuis die af en toe wil wandelen pf een spelletje doen. Ben benieuwd :)
Klinkt goed, laat maar horen of je contact krijgt.
pi_161378807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:12 schreef Disana het volgende:
Zo leuk: mijn tuin is uit zijn voegen gegroeid sinds ik ziek ben, en niemand had de moed eraan te beginnen. Nu heb ik via WeHelpen een hele aardige meneer gevonden die lekker staat te snoeien in het zonnetje. Echt een aanrader, dat WeHelpen.
Dat is fijn ja. Ik heb net zelf ook gekeken en zie dat er meer hulp aangeboden wordt dan gevraagd. Ik had het andersom verwacht.
Er wonen nogal wat senioren in ons dorp. Fitte senioren dus.

Kimmie en Lpfan, ben benieuwd naar de reacties.
pi_161379161
Wat inspirerend! O+

Ik heb zelf ook gelijk een profiel aangemaakt + een hulpvraag en hulpaanbod.

Leuk leuk O+
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:55:51 #81
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161379357
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat inspirerend! O+

Ik heb zelf ook gelijk een profiel aangemaakt + een hulpvraag en hulpaanbod.

Leuk leuk O+
Leuk!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 12 april 2016 @ 19:10:29 #82
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161379706
Oh trouwens ze zijn nog druk bezig voor me om te kijken of er iets is voor het zwemmen. Zo lief he, terwijl ze kunnen zeggen van ja sorry maar je mag niet zwemmen kijken ze naar een oplossing O+

Alleen belt het mens wat er over gaat niet terug. Maar hoop binnenkort wat te horen iig.

Kan nu toch niet zwemmen,abo is afgelopen en ben nog aan het wachten op groen licht van de Nierstichting dat ze het weer betalen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 19:46:21 #83
137949 Disana
pi_161380617
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:26 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat is fijn ja. Ik heb net zelf ook gekeken en zie dat er meer hulp aangeboden wordt dan gevraagd. Ik had het andersom verwacht.
Er wonen nogal wat senioren in ons dorp. Fitte senioren dus.

Kimmie en Lpfan, ben benieuwd naar de reacties.
Ja, de senioren van vandaag zijn niet zo snel oud en afgeragd meer, als ze gezond zijn. Dus die willen zich best nog wel inzetten voor iets nuttigs. De meneer die mijn tuin doet schat ik ook op een jaar of zeventig.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 19:47:00 #84
137949 Disana
pi_161380634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat inspirerend! O+

Ik heb zelf ook gelijk een profiel aangemaakt + een hulpvraag en hulpaanbod.

Leuk leuk O+
Spannend, ik hoop dat je respons krijgt.
pi_161381504
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Spannend, ik hoop dat je respons krijgt.
Ik had al een reactie op een hulpvraag :o :D
In mijn omgeving zijn er maar 12 vragers/aanbieders.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 20:18:22 #86
137949 Disana
pi_161381527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik had al een reactie op een hulpvraag :o :D
In mijn omgeving zijn er maar 12 vragers/aanbieders.
En, kun je er iets mee? Zou wel heel leuk zijn, lijkt me.
pi_161381534
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Succes bij de volgende MRI.
Dank je wel, en ook aan alle anderen die wel lezen en er zijn maar niet posten ;).

Morgen ga ik er weer voor, daarna uitslag, meldt mij ergens tegen het einde van de middag (nee, geen verplichting, weet ik ;))

Gaaf zeg dat "wehelpen", ga ik eens over denken ^O^.

Minpuntje van de dag, kan nog niet eens op een fiets klimmen -O-

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2016 20:21:30 ]
pi_161381556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:18 schreef Disana het volgende:

[..]

En, kun je er iets mee? Zou wel heel leuk zijn, lijkt me.
Ik wacht nog op een mailtje terug :Y
Ook tuinonderhoud, dat red ik zelf niet op :@
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 20:20:20 #89
137949 Disana
pi_161381593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik wacht nog op een mailtje terug :Y
Ook tuinonderhoud, dat red ik zelf niet op :@
Goed idee, en het is er de goede tijd voor met mooi weer. Mijn meneer heeft echt met plezier staan werken.
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:10:30 #90
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161383347
Hallo allemaal ik post al een tijdje mee maar had me nog niet eens voorgesteld. Bij deze dus! Ik ben nu 29 jaar, vrouw (in tegenstelling tot wat mijn profiel zegt,fulltime werkzaam bij de overheid, hts studie afgerond, woon samen met partner. Heb 1 huisdier, ook gelijk mijn lust en leven.

Ik mag leven met de volgende diagnoses:
-Prikkelbare darm syndroom
-Migraine
-Traag werkende schildklier sinds 2016
-Galblaas verwijderd in 2015 vanwege galstenen en kolieken
-Burnout gehad in 2015

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:08:29 #91
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161385835
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo allemaal ik post al een tijdje mee maar had me nog niet eens voorgesteld. Bij deze dus! Ik ben nu 29 jaar, vrouw (in tegenstelling tot wat mijn profiel zegt,fulltime werkzaam bij de overheid, hts studie afgerond, woon samen met partner. Heb 1 huisdier, ook gelijk mijn lust en leven.

Ik mag leven met de volgende diagnoses:
-Prikkelbare darm syndroom
-Migraine
-Traag werkende schildklier sinds 2016
-Galblaas verwijderd in 2015 vanwege galstenen en kolieken
-Burnout gehad in 2015

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals welkom en :* voor je spoiler.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161386174
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo allemaal ik post al een tijdje mee maar had me nog niet eens voorgesteld. Bij deze dus! Ik ben nu 29 jaar, vrouw (in tegenstelling tot wat mijn profiel zegt,fulltime werkzaam bij de overheid, hts studie afgerond, woon samen met partner. Heb 1 huisdier, ook gelijk mijn lust en leven.

Ik mag leven met de volgende diagnoses:
-Prikkelbare darm syndroom
-Migraine
-Traag werkende schildklier sinds 2016
-Galblaas verwijderd in 2015 vanwege galstenen en kolieken
-Burnout gehad in 2015

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals welkom en dat is geen leuk lijstje en je spoiler ook niet :*
Ik kan alleen de OP niet meer aanpassen dus als je er in wilt moet je tot het volgende topic wachten of een mod aan de mouw schudden.
  woensdag 13 april 2016 @ 09:22:32 #93
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161394177
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nogmaals welkom en :* voor je spoiler.
Soms zit het mee en soms zit het tegen haha :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 13 april 2016 @ 09:23:48 #94
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161394189
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nogmaals welkom en dat is geen leuk lijstje en je spoiler ook niet :*
Ik kan alleen de OP niet meer aanpassen dus als je er in wilt moet je tot het volgende topic wachten of een mod aan de mouw schudden.
:@ ik wacht wel hoor :6
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 13 april 2016 @ 09:47:07 #95
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161394541
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:22 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Soms zit het mee en soms zit het tegen haha :P
Dat is hier ook zo hoor. Ik ben op weg naar Delft.

*O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 13 april 2016 @ 13:53:43 #96
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161398952
Ik heb al reactie op mijn aanbod! Binnenkort belt de dochter van deze mevrouw om een kennismaking te regelen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 13 april 2016 @ 14:59:14 #97
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161400200
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:53 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb al reactie op mijn aanbod! Binnenkort belt de dochter van deze mevrouw om een kennismaking te regelen
Leuk!

Mijn zwemabo is verlengd *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2016 @ 15:03:04 #98
137949 Disana
pi_161400286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:53 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb al reactie op mijn aanbod! Binnenkort belt de dochter van deze mevrouw om een kennismaking te regelen
Wat leuk, ik hoop dat je er voldoening uit gaat halen.
pi_161400448
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo allemaal ik post al een tijdje mee maar had me nog niet eens voorgesteld. Bij deze dus! Ik ben nu 29 jaar, vrouw (in tegenstelling tot wat mijn profiel zegt,fulltime werkzaam bij de overheid, hts studie afgerond, woon samen met partner. Heb 1 huisdier, ook gelijk mijn lust en leven.

Ik mag leven met de volgende diagnoses:
-Prikkelbare darm syndroom
-Migraine
-Traag werkende schildklier sinds 2016
-Galblaas verwijderd in 2015 vanwege galstenen en kolieken
-Burnout gehad in 2015

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je volgens mij nog helemaal niet welkom geheten. :o

Welkom. :*

En sterkte wat betreft je spoiler. Niet leuk! :(
pi_161400457
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Leuk!

Mijn zwemabo is verlengd *O*
Yeah! *O*
pi_161400472
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:23 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:@ ik wacht wel hoor :6
Ik wil er ook iets bijgezet hebben, maar wacht ook wel. :P
pi_161400916
Ook van mij nog een welkom Pris! :* Ik was een tijdje in de veronderstelling dat je een jongetje was :+

Yay voor ElPee! *O* Geniet er van!
  woensdag 13 april 2016 @ 15:35:45 #103
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161400944
Toch erg fijn en lief dat de Nierstichting dat doet voor dialyse patienten O+ Dankzij hun heb ik een nieuwe accu gekregen voor mijn fiets en dus dat zwemabo. Anders had ik niet kunnen bewegen. Heb geen geld voor de bus elke keer. Gelukkig vinden zij zulke dingen ook belangrijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2016 @ 15:47:17 #104
137949 Disana
pi_161401144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:35 schreef LPFAN het volgende:
Toch erg fijn en lief dat de Nierstichting dat doet voor dialyse patienten O+ Dankzij hun heb ik een nieuwe accu gekregen voor mijn fiets en dus dat zwemabo. Anders had ik niet kunnen bewegen. Heb geen geld voor de bus elke keer. Gelukkig vinden zij zulke dingen ook belangrijk.
Ja, is zeker fijn dat ze dat belangrijk vinden. En niet alleen voor dialysepatiënten hoor.
pi_161401165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:53 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb al reactie op mijn aanbod! Binnenkort belt de dochter van deze mevrouw om een kennismaking te regelen
Wat leuk zeg dat je al zo snel een reactie hebt!

LPFAN super dat je zwemabo verlengt is en je een nieuwe accu hebt gekregen voor je fiets *O*
pi_161402198
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
  woensdag 13 april 2016 @ 16:35:04 #107
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161402240
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
;( dikke knuffel Waarom zo lang?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2016 @ 16:35:50 #108
137949 Disana
pi_161402257
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
Ah, dat is balen. Vier maanden is echt erg lang.
  woensdag 13 april 2016 @ 16:36:46 #109
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161402277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, is zeker fijn dat ze dat belangrijk vinden. En niet alleen voor dialysepatiënten hoor.
Jah idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161402633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
Aahh wat balen. Maar waarom moet je zo lang wachten dan? ;(
Dikke knuffel :*
pi_161402782
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
Ah nee man.. verdomme.. ;(
Sterkte met de tegenslag en onzekerheid.. *;
pi_161402875
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
Balen! Wat is er mis? En waarom 4 maanden wachten? Is er dan kans op nog wat herstel? :*
pi_161404276
Dank jullie wel allemaal O+.

Ze hopen dat hetgeen wat er zit groeit, zodat het duidelijker is. Opzich heb ik er geen "last" van als in pijn ofzo. Vervelend is het wel :'(
  woensdag 13 april 2016 @ 18:07:29 #114
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161404493
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank jullie wel allemaal O+.

Ze hopen dat hetgeen wat er zit groeit, zodat het duidelijker is. Opzich heb ik er geen "last" van als in pijn ofzo. Vervelend is het wel :'(
:* *;
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 13 april 2016 @ 18:49:20 #115
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161405161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
Knuffeltjes :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 13 april 2016 @ 19:20:15 #116
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161405773
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank jullie wel allemaal O+.

Ze hopen dat hetgeen wat er zit groeit, zodat het duidelijker is. Opzich heb ik er geen "last" van als in pijn ofzo. Vervelend is het wel :'(
pff wat kut! Sterkte!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161406134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
O jeetje wat een vervelend nieuws! En wat moet je lang afwachten! Sterkte :*
pi_161406523
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank jullie wel allemaal O+.

Ze hopen dat hetgeen wat er zit groeit, zodat het duidelijker is. Opzich heb ik er geen "last" van als in pijn ofzo. Vervelend is het wel :'(
Het klinkt erg vervelend. :*
pi_161406757
Sterkte weer allemaal.
pi_161406843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
Wat kaa uu tee. Je moet wel lang wachten zeg... sterkte met wachten.
  donderdag 14 april 2016 @ 08:37:59 #121
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161417161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank jullie wel allemaal O+.

Ze hopen dat hetgeen wat er zit groeit, zodat het duidelijker is. Opzich heb ik er geen "last" van als in pijn ofzo. Vervelend is het wel :'(
Sterkte

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_161417382
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts staan voor een doorverwijzing voor een second opinion én droomonderdrukkende medicatie..

Wish me luck!
pi_161417393
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts staan voor een doorverwijzing voor een second opinion én droomonderdrukkende medicatie..

Wish me luck!
Succes! :*
pi_161417415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts staan voor een doorverwijzing voor een second opinion én droomonderdrukkende medicatie..

Wish me luck!
Succes!
pi_161417421
Let's play darts *O* *O* *O*
  donderdag 14 april 2016 @ 09:09:06 #126
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161417497
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts staan voor een doorverwijzing voor een second opinion én droomonderdrukkende medicatie..

Wish me luck!
Succes!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_161417510
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:02 schreef Toto69 het volgende:
Let's play darts *O* *O* *O*
Have fun vanavond *O* *O* *O*
pi_161417532
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:02 schreef Toto69 het volgende:
Let's play darts *O* *O* *O*
Yeuy! Fijn dat het door kan gaan *O*
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2016 @ 09:17:55 #129
137949 Disana
pi_161417620
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Uitslag is niet goed :{ :(, kan wel janken -O-, nu 4 maanden lekker gezellig in onzekerheid zitten en dan kijken we verder..
Ah, dat is balen. Vier maanden is echt erg lang.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts staan voor een doorverwijzing voor een second opinion én droomonderdrukkende medicatie..

Wish me luck!
Mooi, ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen.
  donderdag 14 april 2016 @ 09:46:51 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161417988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts staan voor een doorverwijzing voor een second opinion én droomonderdrukkende medicatie..

Wish me luck!
Succes!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 14 april 2016 @ 09:51:12 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161418056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:02 schreef Toto69 het volgende:
Let's play darts *O* *O* *O*
Was het leuk?

Oh, het is vanavond! :+
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 14 april 2016 @ 10:28:25 #132
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161418577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:02 schreef Toto69 het volgende:
Let's play darts *O* *O* *O*
Hou je een bordje omhoog met CZT (chronisch ziek topic)? Dan kan ik kijken of ik je kan spotten :P. Have fun!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161421273
Tof Toto!! Have fun!
  donderdag 14 april 2016 @ 21:58:14 #134
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161433992
En dan nog een negendarter meemaken ook Toto! Lekker hoor
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161434952
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:58 schreef superkimmi het volgende:
En dan nog een negendarter meemaken ook Toto! Lekker hoor
Wow.

Knus voor een ieder hier.
  donderdag 14 april 2016 @ 23:27:46 #136
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161436727
Oneeeehuuuunndrredddannndddeiiighhttyyyyyyyyyy *O* *O* *O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_161438307
Bedankt nog people :) was erg tof!
  vrijdag 15 april 2016 @ 10:46:13 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161441394
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 01:03 schreef Toto69 het volgende:
Bedankt nog people :) was erg tof!
Fijn!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161441995
Mooi dat je er van genoten hebt Toto! ^O^

Ik heb een doorverwijzing naar het UMCG gekregen *O* Nu wachten tot ze me uitnodigen.
En ik heb weer een nieuw medicijn, schijnt droomonderdrukkend te zijn. Wederom fingers crossed voor een goede werking!
pi_161442293
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi dat je er van genoten hebt Toto! ^O^

Ik heb een doorverwijzing naar het UMCG gekregen *O* Nu wachten tot ze me uitnodigen.
En ik heb weer een nieuw medicijn, schijnt droomonderdrukkend te zijn. Wederom fingers crossed voor een goede werking!
Ik hoop het voor je!
  vrijdag 15 april 2016 @ 11:46:25 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161442507
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi dat je er van genoten hebt Toto! ^O^

Ik heb een doorverwijzing naar het UMCG gekregen *O* Nu wachten tot ze me uitnodigen.
En ik heb weer een nieuw medicijn, schijnt droomonderdrukkend te zijn. Wederom fingers crossed voor een goede werking!
*O* Ik duim mee!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161443996
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 01:03 schreef Toto69 het volgende:
Bedankt nog people :) was erg tof!
Mooi en echt supergaaf van die 9-darter van Lewis idd _O_

PoS fijn dat je verwijzing hebt en hopelijk werkt dat nieuwe medicijn ^O^

Hier eigenlijk weinig te melden, therapie gaat goed, diabetes gaat goed en stemming is ook goed. Dus hopen dat dat nog ff zo aanhoudt ^O^
  vrijdag 15 april 2016 @ 13:15:38 #143
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161444232
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi dat je er van genoten hebt Toto! ^O^

Ik heb een doorverwijzing naar het UMCG gekregen *O* Nu wachten tot ze me uitnodigen.
En ik heb weer een nieuw medicijn, schijnt droomonderdrukkend te zijn. Wederom fingers crossed voor een goede werking!
Ik duim voor je.

Het lijkt me eng wat jij hebt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_161450212
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:15 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik duim voor je.

Het lijkt me eng wat jij hebt.
Thnx :Y ( De rest ook!! )
Het is inderdaad heel eng maar vooral erg uitputtend..
pi_161494394
Gisteravond een leuk feestje gehad. Dus vandaag kom ik niet veel verder dan bed en bank en mag ik de hele middag naar mannen in strakke pakjes kijken (Amstel Gold Race).
Dat vind ik geen straf. ;)
pi_161494543
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 14:56 schreef Adriane het volgende:
Gisteravond een leuk feestje gehad. Dus vandaag kom ik niet veel verder dan bed en bank en mag ik de hele middag naar mannen in strakke pakjes kijken (Amstel Gold Race).
Dat vind ik geen straf. ;)
Haha dat is zeker geen straf, ik zit ook te kijken :) Ik heb vrijdagavond een borrel gehad, maar genoeg energie gelukkig de laatste dagen. Dus gisteren druk in huis geweest en vandaag ook al de boodschappen gedaan en de badkamer schoongemaakt. Maar nu ook weer even rustig aan door de AGR te kijken en net foto's uitgeprint om in mn fotolijstjes te doen. Dus hou de balans wel goed in de gaten ^O^

Ik moest trouwens een afspraak maken bij het slaapcentrum als ik hersteld was van de operatie en de afspraken daarvoor klaar waren. Dus van de week wilde ik een afspraak maken nu ik die slaapapneu niet meer heb. Want ik slik nog wel elke dag melatonine vanwege het Delayed Sleep Phase Syndrom en daarom moest ik op controle komen om te kijken of dat nog nodig is. Maar nu blijkt die verpleegkundige haar arm gebroken te hebben en heb ik pas in juni een afspraak ( dan hopen ze dat ze er weer is) Dus voorlopig maar gewoon door blijven slikken dan.
  zondag 17 april 2016 @ 15:20:55 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161495225
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha dat is zeker geen straf, ik zit ook te kijken :) Ik heb vrijdagavond een borrel gehad, maar genoeg energie gelukkig de laatste dagen. Dus gisteren druk in huis geweest en vandaag ook al de boodschappen gedaan en de badkamer schoongemaakt. Maar nu ook weer even rustig aan door de AGR te kijken en net foto's uitgeprint om in mn fotolijstjes te doen. Dus hou de balans wel goed in de gaten ^O^

Ik moest trouwens een afspraak maken bij het slaapcentrum als ik hersteld was van de operatie en de afspraken daarvoor klaar waren. Dus van de week wilde ik een afspraak maken nu ik die slaapapneu niet meer heb. Want ik slik nog wel elke dag melatonine vanwege het Delayed Sleep Phase Syndrom en daarom moest ik op controle komen om te kijken of dat nog nodig is. Maar nu blijkt die verpleegkundige haar arm gebroken te hebben en heb ik pas in juni een afspraak ( dan hopen ze dat ze er weer is) Dus voorlopig maar gewoon door blijven slikken dan.
Kan je niet bij een andere terecht? Juni duurt erg lang.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161495303
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Kan je niet bij een andere terecht? Juni duurt erg lang.
Nee de anderen zijn nu natuurlijk extra druk dus als het niet echt nodig was dan hadden ze dat liever niet. En ik slik het al sinds september vorig jaar ofzo, dus nog een paar maanden doorslikken maakt me ook niet uit ( heb er ook nog zat, pas nog nieuw potje gehaald )
pi_161496725
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 01:03 schreef Toto69 het volgende:
Bedankt nog people :) was erg tof!
Das fijn.
pi_161496739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi dat je er van genoten hebt Toto! ^O^

Ik heb een doorverwijzing naar het UMCG gekregen *O* Nu wachten tot ze me uitnodigen.
En ik heb weer een nieuw medicijn, schijnt droomonderdrukkend te zijn. Wederom fingers crossed voor een goede werking!
*Crossed fingers*
pi_161496874
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mooi en echt supergaaf van die 9-darter van Lewis idd _O_

PoS fijn dat je verwijzing hebt en hopelijk werkt dat nieuwe medicijn ^O^

Hier eigenlijk weinig te melden, therapie gaat goed, diabetes gaat goed en stemming is ook goed. Dus hopen dat dat nog ff zo aanhoudt ^O^
Hier wat minder qua diabetes. :@ Sportschool opgezegd (ligt eraan hoelang ze het nog "te druk" hebben om het te verwerken - kan het geld beter gebruiken). En wel wat verkeerde dingen gegeten. Wel drink ik nog altijd suikervrij. ^O^ Heb al een tijdje niet meer gemeten. Ik kan me slecht tot buitensporten toezetten. :'(
pi_161496934
Maar dat komt wel goed...
pi_161499430
What the fuck happened? :o

Ik word nu al twee dagen uitgeruster wakker mét energie!
Vanochtend was ik er om 07.30 al af, de kat vond het nodig om mij wakker te miauwen :{w

Vandaag een heuse voorjaarsschoonmaak gehouden, zo'n beetje al het huishouden in 1 dag kunnen doen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ben ik iets te enthousiast bezig met lezen, nu dat weer kan omdat ik van de Alprazolam ben. Heb al 2 boeken gelezen in 2 dagen :@ (Hunger Games trilogie).

Nu wachten tot de ovenpatat (ja patat!) en kaasnuggets klaar zijn :Y)
pi_161500645
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
What the fuck happened? :o

Ik word nu al twee dagen uitgeruster wakker mét energie!
Vanochtend was ik er om 07.30 al af, de kat vond het nodig om mij wakker te miauwen :{w

Vandaag een heuse voorjaarsschoonmaak gehouden, zo'n beetje al het huishouden in 1 dag kunnen doen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ben ik iets te enthousiast bezig met lezen, nu dat weer kan omdat ik van de Alprazolam ben. Heb al 2 boeken gelezen in 2 dagen :@ (Hunger Games trilogie).

Nu wachten tot de ovenpatat (ja patat!) en kaasnuggets klaar zijn :Y)
Dat is inderdaad shocking :) maar wel heerlijk zeg. Wat een beetje goede nachtrust en/of andere medicijnen kunnen doen.
pi_161501151
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 18:16 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat is inderdaad shocking :) maar wel heerlijk zeg. Wat een beetje goede nachtrust en/of andere medicijnen kunnen doen.
Ja absurd hè..
Begin het nu wel te voelen, vanavond maar vroeg op bed ;)

Hoe is't nu met jou?
  zondag 17 april 2016 @ 18:44:04 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161501230
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
What the fuck happened? :o

Ik word nu al twee dagen uitgeruster wakker mét energie!
Vanochtend was ik er om 07.30 al af, de kat vond het nodig om mij wakker te miauwen :{w

Vandaag een heuse voorjaarsschoonmaak gehouden, zo'n beetje al het huishouden in 1 dag kunnen doen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ben ik iets te enthousiast bezig met lezen, nu dat weer kan omdat ik van de Alprazolam ben. Heb al 2 boeken gelezen in 2 dagen :@ (Hunger Games trilogie).

Nu wachten tot de ovenpatat (ja patat!) en kaasnuggets klaar zijn :Y)
Wat fijn zeg!!! *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161504112
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja absurd hè..
Begin het nu wel te voelen, vanavond maar vroeg op bed ;)

Hoe is't nu met jou?
Misschien heb je morgen wel spierpijn. ;)

Ik heb ook 2 wasjes gedaan ;)

Ik heb vandaag veel in bed gelegen en voel me best goed nu. De pijn is niet heel vervelend en ik ben lekker uitgerust.
pi_161504313
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 20:15 schreef Adriane het volgende:

[..]

Misschien heb je morgen wel spierpijn. ;)

Ik heb ook 2 wasjes gedaan ;)

Ik heb vandaag veel in bed gelegen en voel me best goed nu. De pijn is niet heel vervelend en ik ben lekker uitgerust.
Ongetwijfeld :X

Fijn dat je lekker uitgerust bent, fris en fruitig voor een nieuwe week :)
pi_161504438
Ik ben vannacht uit geweest, in een soort nachtclub nog wel :D _O-
Nu ben ik het type dat 1. niet kan dansen 2. dus ook niet gaat dansen, maar omdat met je handen in je zakken staan ook zo stom staat deed ik toch maar wat houterig mee.. steeds iets losser :') was wel tof overigens, was nog een vet schattig Amerikaans meisje bij onze groep maar heb 0 contactgegevens ;(
  zondag 17 april 2016 @ 21:02:49 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161505563
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:26 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben vannacht uit geweest, in een soort nachtclub nog wel :D _O-
Nu ben ik het type dat 1. niet kan dansen 2. dus ook niet gaat dansen, maar omdat met je handen in je zakken staan ook zo stom staat deed ik toch maar wat houterig mee.. steeds iets losser :') was wel tof overigens, was nog een vet schattig Amerikaans meisje bij onze groep maar heb 0 contactgegevens ;(
Aahh :( wel leuk dat je gedanst hebt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161505702
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
What the fuck happened? :o

Ik word nu al twee dagen uitgeruster wakker mét energie!
Vanochtend was ik er om 07.30 al af, de kat vond het nodig om mij wakker te miauwen :{w

Vandaag een heuse voorjaarsschoonmaak gehouden, zo'n beetje al het huishouden in 1 dag kunnen doen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ben ik iets te enthousiast bezig met lezen, nu dat weer kan omdat ik van de Alprazolam ben. Heb al 2 boeken gelezen in 2 dagen :@ (Hunger Games trilogie).

Nu wachten tot de ovenpatat (ja patat!) en kaasnuggets klaar zijn :Y)
Wauw dat klinkt goed *O*
Lekker hoor zulke dagen, hopelijk krijg je er nog meer van ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 20:15 schreef Adriane het volgende:

[..]

Misschien heb je morgen wel spierpijn. ;)

Ik heb ook 2 wasjes gedaan ;)

Ik heb vandaag veel in bed gelegen en voel me best goed nu. De pijn is niet heel vervelend en ik ben lekker uitgerust.
Fijn dat je nu lekker uitgerust bent en je goed voelt ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:26 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben vannacht uit geweest, in een soort nachtclub nog wel :D _O-
Nu ben ik het type dat 1. niet kan dansen 2. dus ook niet gaat dansen, maar omdat met je handen in je zakken staan ook zo stom staat deed ik toch maar wat houterig mee.. steeds iets losser :') was wel tof overigens, was nog een vet schattig Amerikaans meisje bij onze groep maar heb 0 contactgegevens ;(
Ahhh balen dat je geen contactgegevens hebt :( Maar wel leuk dat je toch gedanst hebt! :D
pi_161508152
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Aahh :( wel leuk dat je gedanst hebt!
Ja, al voelt dat wel erg onnatuurlijk bij mij :+
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wauw dat klinkt goed *O*
Lekker hoor zulke dagen, hopelijk krijg je er nog meer van ^O^

[..]

Fijn dat je nu lekker uitgerust bent en je goed voelt ^O^

[..]

Ahhh balen dat je geen contactgegevens hebt :( Maar wel leuk dat je toch gedanst hebt! :D
Ja :(
pi_161515748
Pfff vannacht slecht geslapen... Mijn vriend lag niet naast me (nachtdienst).

Heb ook weer een paar keer die "paniekaanvalletjes" gehad, dat ik wakker word en "iets" moet doen, voordat m'n vriend terug zou komen.

Ja, ik noem het maar even zo :@, weet er geen naam voor. Weet niet eens of er een naam voor is...
  maandag 18 april 2016 @ 14:31:07 #164
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161521546
ik heb een kutdag. :( Mondeling tentamen gehad en het ging echt niet goed. Heb een 3,5.. Das by far mn laagste cijfer ooit en t is mn allerlaatste vak.. gelukkig heb ik het totale vak wel gehaald, maar voel me er nogal kut over. Zeker omdat ik bizar druk ben geweest om dit vak te halen icm mijn diagnose en de stage die ik ook nog liep.

Toen stond ik in de supermarkt en kwam erachter dat mn bankpas nergens te bekennen was.

Nu meot ik dus de bank bellen maar ik heb een gruwelijke hekel aan bellen en huilen/stress staat mij nader bij dan het lachen, dus heb er echt ff moeite mee..Eerst mn ademhaling maar op orde.

sorry dat ik tijdje niks liet horen. echt onwijs druk.. Nja nu vakantie, al voelt het nog niet zo..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161521848
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef superkimmi het volgende:
ik heb een kutdag. :( Mondeling tentamen gehad en het ging echt niet goed. Heb een 3,5.. Das by far mn laagste cijfer ooit en t is mn allerlaatste vak.. gelukkig heb ik het totale vak wel gehaald, maar voel me er nogal kut over. Zeker omdat ik bizar druk ben geweest om dit vak te halen icm mijn diagnose en de stage die ik ook nog liep.

Toen stond ik in de supermarkt en kwam erachter dat mn bankpas nergens te bekennen was.

Nu meot ik dus de bank bellen maar ik heb een gruwelijke hekel aan bellen en huilen/stress staat mij nader bij dan het lachen, dus heb er echt ff moeite mee..Eerst mn ademhaling maar op orde.

sorry dat ik tijdje niks liet horen. echt onwijs druk.. Nja nu vakantie, al voelt het nog niet zo..
Oh wat naar, met recht een kutdag!
Heeft je bank misschien een webcare/chat op de site? Daar kun je het vast ook wel regelen :Y

Sterkte :*
  maandag 18 april 2016 @ 15:20:30 #166
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161522767
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef superkimmi het volgende:
ik heb een kutdag. :( Mondeling tentamen gehad en het ging echt niet goed. Heb een 3,5.. Das by far mn laagste cijfer ooit en t is mn allerlaatste vak.. gelukkig heb ik het totale vak wel gehaald, maar voel me er nogal kut over. Zeker omdat ik bizar druk ben geweest om dit vak te halen icm mijn diagnose en de stage die ik ook nog liep.

Toen stond ik in de supermarkt en kwam erachter dat mn bankpas nergens te bekennen was.

Nu meot ik dus de bank bellen maar ik heb een gruwelijke hekel aan bellen en huilen/stress staat mij nader bij dan het lachen, dus heb er echt ff moeite mee..Eerst mn ademhaling maar op orde.

sorry dat ik tijdje niks liet horen. echt onwijs druk.. Nja nu vakantie, al voelt het nog niet zo..
Knuffel!

Pffff ging net mijn zwemabo ophalen, kon niet betalen. Blijkt dat ik mijn leefgeld weer eens niet heb ontvangen. ABN heeft een grote storing sinds dinsdag al... lekker dan.

Schaamde me dood.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 18 april 2016 @ 15:28:18 #167
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161523016
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh wat naar, met recht een kutdag!
Heeft je bank misschien een webcare/chat op de site? Daar kun je het vast ook wel regelen :Y

Sterkte :*
Dat hadden ze inderdaad, maar ik zit bij de rabobank en daarbij zijn alle banken eigen vestigingen, dus je moet echt met de specifieke bank bellen. Nouja het is geregeld en gelukkig was de vrouw echt heel vriendelijk. Is natuurlijk hun werk maar ik maak wel eens anders mee.

dankje :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 18 april 2016 @ 15:30:21 #168
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161523075
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Knuffel!

Pffff ging net mijn zwemabo ophalen, kon niet betalen. Blijkt dat ik mijn leefgeld weer eens niet heb ontvangen. ABN heeft een grote storing sinds dinsdag al... lekker dan.

Schaamde me dood.
Brr dat is inderdaad echt vervelend! Mijn moeder zit ook met leefgeld dus ik herken het gevoel van toen ik daar nog woonde.

Snap niet dat daar zo laks mee om gegaan (mag) word(en), juist van mensen met leefgeld kan je toch niet verwachten dat die een uitgebreide buffer hebben om storingen op te vangen..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 18 april 2016 @ 16:08:13 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161524093
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Brr dat is inderdaad echt vervelend! Mijn moeder zit ook met leefgeld dus ik herken het gevoel van toen ik daar nog woonde.

Snap niet dat daar zo laks mee om gegaan (mag) word(en), juist van mensen met leefgeld kan je toch niet verwachten dat die een uitgebreide buffer hebben om storingen op te vangen..
Nee idd snap ik ook niet. Ik heb mazzel dat ik geld bij mijn ouders ff kan lenen voor als het echt nodig is maar anderen hebben dat niet, hoe komen die aan eten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161524527
Mooi dat het gelukt is Kimmi! Blijft alsnog vervelend, maar goed..

LP, mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je leefgeld hebt? :@ Ik hoor het zo vaak misgaan bij jou... kun je je geld niet in eigen beheer houden?
  maandag 18 april 2016 @ 16:35:41 #171
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161524756
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi dat het gelukt is Kimmi! Blijft alsnog vervelend, maar goed..

LP, mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je leefgeld hebt? :@ Ik hoor het zo vaak misgaan bij jou... kun je je geld niet in eigen beheer houden?
Nee helaas niet. Ik heb enorm veel schulden. Door een fout bij de gemeente en uwv heb ik teveel geld gehad en dat is met terugwerkende kracht toen teruggevorderd. Heb toen bijna 4 maanden geen cent gehad, hierdoor zijn al mijn vaste lasten niet betaald en met een bijstandje is het heel moeilijk om dat weer recht te trekken. Daardoor zijn al mijn schulden enorm opgelopen waardoor ik nu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en staat nu fraudeur achter mijn naam... maar daarom zit ik onder bewindvoering, want ik trok het niet meer. kreeg alleen maar incasso brieven en deurwaarders aan de deur. Maar dan krijg je dus elke week leefgeld voor je boodschappen, alleen de bank heeft enorm veel storing de laatste tijd...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161524860
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wow, dat is me een partij heftig :o
Wat weten de instanties er weer een teringzooi van te maken zeg.. als ze jou moeten betalen mag het x weken duren, maar zodra jij hén geld verschuldigd bent.. :N
  maandag 18 april 2016 @ 16:43:46 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161524986
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wow, dat is me een partij heftig :o
Wat weten de instanties er weer een teringzooi van te maken zeg.. als ze jou moeten betalen mag het x weken duren, maar zodra jij hén geld verschuldigd bent.. :N
Ja idd, en dan ook nog een dikke boete krijgen he. En wat ik zei, ik heb nu fraude achter mijn naam staan..
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161525035
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, en dan ook nog een dikke boete krijgen he. En wat ik zei, ik heb nu fraude achter mijn naam staan..
Wat heb jij gefraudeerd dan? :?
  maandag 18 april 2016 @ 16:48:03 #175
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161525100
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat heb jij gefraudeerd dan? :?
Ik heb toen zowel van gemeente en uwv geld gekregen, Heb dat gelijk doorgegeven maar was volgens hun te laat. ( Ze willen niet toegeven dat het miscommunicatie was) daardoor heb ik nu "gefraudeerd"
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161525118
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb toen zowel van gemeente en uwv geld gekregen, Heb dat gelijk doorgegeven maar was volgens hun te laat. ( Ze willen niet toegeven dat het miscommunicatie was) daardoor heb ik nu "gefraudeerd"
Waardeloos :r
Alweer zo'n wurggreep waarin de gemeente je kan houden als je chronisch ziek bent, die verrekte bijstand en z'n regeltjes.
  maandag 18 april 2016 @ 16:51:35 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161525190
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Waardeloos :r
Alweer zo'n wurggreep waarin de gemeente je kan houden als je chronisch ziek bent, die verrekte bijstand en z'n regeltjes.
Jah, alleen was ik toen nog niet ziek. Of nah ja toen wist ik het nog niet :P is 3 jaar geleden maar heb er nu dus nog problemen van.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161525204
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, alleen was ik toen nog niet ziek. Of nah ja toen wist ik het nog niet :P is 3 jaar geleden maar heb er nu dus nog problemen van.
Dan is het dubbel zuur..
Ennieweej, sterkte ermee.. ;(
pi_161525211
Hier nog meer teringzooi. M'n verwijzing is niet doorgegaan omdat m'n verzekering moeilijk doet en niemand heeft dit aan me doorgegeven waardoor ik 5/6 weken voor niks heb zitten wachten. Terwijl de huisarts dus al 5/6 weken roept dat dit m'n enige goede optie is.
  maandag 18 april 2016 @ 16:55:40 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161525271
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan is het dubbel zuur..
Ennieweej, sterkte ermee.. ;(
Thanks, als het goed is kom ik binnenkort in de schuldsanering, en dan ben ik over 3 jaar er klaar mee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 18 april 2016 @ 16:56:03 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161525281
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:52 schreef Fripsel het volgende:
Hier nog meer teringzooi. M'n verwijzing is niet doorgegaan omdat m'n verzekering moeilijk doet en niemand heeft dit aan me doorgegeven waardoor ik 5/6 weken voor niks heb zitten wachten. Terwijl de huisarts dus al 5/6 weken roept dat dit m'n enige goede optie is.
Gatver :/ Stomme verzekering... en nu dan?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161525299
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:52 schreef Fripsel het volgende:
Hier nog meer teringzooi. M'n verwijzing is niet doorgegaan omdat m'n verzekering moeilijk doet en niemand heeft dit aan me doorgegeven waardoor ik 5/6 weken voor niks heb zitten wachten. Terwijl de huisarts dus al 5/6 weken roept dat dit m'n enige goede optie is.
Ik had wéér een andere huisarts gezocht :( Wat een bende daar in die praktijk zeg!

Wat moet je nu?
pi_161526187
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik had wéér een andere huisarts gezocht :( Wat een bende daar in die praktijk zeg!

Wat moet je nu?
Mijn vriend gaat morgen terugbellen en dan zou hij meer horen. Ik durf er niet meer meer heen. Geen enkel antwoord wat ze gaan geven gaat goed vallen. Als ze nu opeens wel een andere plek heeft wil ik d'r ogen uit d'r kop krabben en als ze geen antwoord heeft dan.. Nouja dat kan ik me niet eens voorstellen.
pi_161526289
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 17:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat morgen terugbellen en dan zou hij meer horen. Ik durf er niet meer meer heen. Geen enkel antwoord wat ze gaan geven gaat goed vallen. Als ze nu opeens wel een andere plek heeft wil ik d'r ogen uit d'r kop krabben en als ze geen antwoord heeft dan.. Nouja dat kan ik me niet eens voorstellen.
Wat naar en frustrerend.. Ik wou dat ik je kon helpen of geruststellen..
*;
pi_161526321
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:52 schreef Fripsel het volgende:
Hier nog meer teringzooi. M'n verwijzing is niet doorgegaan omdat m'n verzekering moeilijk doet en niemand heeft dit aan me doorgegeven waardoor ik 5/6 weken voor niks heb zitten wachten. Terwijl de huisarts dus al 5/6 weken roept dat dit m'n enige goede optie is.
Je verzekering doet moeilijk, maar is het door hun nu ook onmogelijk gemaakt of heb je nog een kansje?
Dat ze niks laten weten is ronduit slecht, ze beseffen gewoon niet hoe belangrijk het voor je is.
Zelf ook wel eens zo'n akkefietje gehad en ze heel sarcastisch "bedankt" en dat ik het geen enkel probleem vind om wekenlang extra onnodig pijn te lijden.
Volgens mij ging er toen wel een lampje branden bij hun maar wellicht was dat wishfull thinking van mij.
Ik hoop echt dat je binnenkort een oplossing kunt vinden, dit is gewoon waardeloos zo. :(

Zelf heb ik gister de wc in de verf gezet. Niet de pot zelf natuurlijk :+ maar de muren.
We hadden nog muurverf over van een eerdere schilderklus en het is zonde om weg te gooien toch?
Was meer werk dan ik dacht, structuur in een muur is helemaal niet grappig. Moest vrijwel overal tamponeren met de kwast en dat kost aardig wat tijd.
De muren zijn van wit naar lichtblauw gegaan dus dan is het best belangrijk dat je echt alles meepakt.
Maar nu stond ik vandaag te plassen en wat zag ik? Heel veel witte stipjes, dus stiekem tóch niet alles gehad. :(
Maar het ziet er ondanks dat best wel goed uit vind ik. :)

Alleen pluk ik vandaag weer de vruchten van mijn werk van gister maar dat geeft niet, ik weet waar het van komt en de extra pijn trekt wel weer weg.
pi_161526814
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef superkimmi het volgende:
ik heb een kutdag. :( Mondeling tentamen gehad en het ging echt niet goed. Heb een 3,5.. Das by far mn laagste cijfer ooit en t is mn allerlaatste vak.. gelukkig heb ik het totale vak wel gehaald, maar voel me er nogal kut over. Zeker omdat ik bizar druk ben geweest om dit vak te halen icm mijn diagnose en de stage die ik ook nog liep.

Toen stond ik in de supermarkt en kwam erachter dat mn bankpas nergens te bekennen was.

Nu meot ik dus de bank bellen maar ik heb een gruwelijke hekel aan bellen en huilen/stress staat mij nader bij dan het lachen, dus heb er echt ff moeite mee..Eerst mn ademhaling maar op orde.

sorry dat ik tijdje niks liet horen. echt onwijs druk.. Nja nu vakantie, al voelt het nog niet zo..
Sterkte, klinkt echt als een pechdag.
pi_161526946
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Pffff ging net mijn zwemabo ophalen, kon niet betalen. Blijkt dat ik mijn leefgeld weer eens niet heb ontvangen. ABN heeft een grote storing sinds dinsdag al... lekker dan.

Schaamde me dood.
Ik hoor echt zo vaak dat ING en ABN storingen hebben, ik zit bij Rabobank en hoor er daar heel weinig over.

Maar waarom schamen? Kan toch gebeuren? Ik heb ook weleens dat ik pin en het niet meer lukt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Jaimy_Luca op 18-04-2016 18:20:00 ]
pi_161526968
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks, als het goed is kom ik binnenkort in de schuldsanering, en dan ben ik over 3 jaar er klaar mee.
Ik dacht eigenlijk dat je al in de schuldsanering zat. :@
pi_161527096
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 17:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat morgen terugbellen en dan zou hij meer horen. Ik durf er niet meer meer heen. Geen enkel antwoord wat ze gaan geven gaat goed vallen. Als ze nu opeens wel een andere plek heeft wil ik d'r ogen uit d'r kop krabben en als ze geen antwoord heeft dan.. Nouja dat kan ik me niet eens voorstellen.
Heel logisch. Hoop dat het snel opgelost wordt!
  maandag 18 april 2016 @ 18:20:42 #190
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161527143
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 18:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik hoor echt zo vaak dat ING en ABN storingen hebben, ik zit bij Rabobank en hoor er daar heel weinig over.

Maar waarom schamen? Kan toch gebeuren? Ik heb ook weleens dat ik pin en het niet meer lukt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het voelt zo l*llig ;p en nee ik zit er wel bijna in alleen de rechter duurt enorm lang. dus kan nog wel ff duren.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 18 april 2016 @ 18:21:08 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161527163
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 17:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat morgen terugbellen en dan zou hij meer horen. Ik durf er niet meer meer heen. Geen enkel antwoord wat ze gaan geven gaat goed vallen. Als ze nu opeens wel een andere plek heeft wil ik d'r ogen uit d'r kop krabben en als ze geen antwoord heeft dan.. Nouja dat kan ik me niet eens voorstellen.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161527863
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 17:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je verzekering doet moeilijk, maar is het door hun nu ook onmogelijk gemaakt of heb je nog een kansje?
Dat ze niks laten weten is ronduit slecht, ze beseffen gewoon niet hoe belangrijk het voor je is.
Zelf ook wel eens zo'n akkefietje gehad en ze heel sarcastisch "bedankt" en dat ik het geen enkel probleem vind om wekenlang extra onnodig pijn te lijden.
Volgens mij ging er toen wel een lampje branden bij hun maar wellicht was dat wishfull thinking van mij.
Ik hoop echt dat je binnenkort een oplossing kunt vinden, dit is gewoon waardeloos zo. :(

Zelf heb ik gister de wc in de verf gezet. Niet de pot zelf natuurlijk :+ maar de muren.
We hadden nog muurverf over van een eerdere schilderklus en het is zonde om weg te gooien toch?
Was meer werk dan ik dacht, structuur in een muur is helemaal niet grappig. Moest vrijwel overal tamponeren met de kwast en dat kost aardig wat tijd.
De muren zijn van wit naar lichtblauw gegaan dus dan is het best belangrijk dat je echt alles meepakt.
Maar nu stond ik vandaag te plassen en wat zag ik? Heel veel witte stipjes, dus stiekem tóch niet alles gehad. :(
Maar het ziet er ondanks dat best wel goed uit vind ik. :)

Alleen pluk ik vandaag weer de vruchten van mijn werk van gister maar dat geeft niet, ik weet waar het van komt en de extra pijn trekt wel weer weg.
Ik sta op dit moment op geen enkele wachtlijst dat is alles wat ik weet. Morgen hoop ik van mijn huisarts meer te horen.

Maar het verhaal word steeds lastiger. Online staat dat de GGZ instelling waar ik heen wil wel 100% vergoed wordt door mijn verzekeraar.

Nu heb ik ook even opgezocht hoe dat nou precies zat. En ik kwam erachter dat bepaalde diagnoses en daarbij behandelingen standaard 100% vergoed moeten worden. Maar dat dat bij bijvoorbeeld een burn-out of iets dergelijks niet hoeft. En mijn verzekering zegt dus wij vergoeden maar 75%. Dus blijkbaar nemen ze het oordeel van mijn huisarts niet aan: mijn huisarts zegt al vanaf het begin dat ze zich niet aan me wil wagen en dat ik het ggz nodig heb voor een diagnose. Maar dat word dus pas vergoed als ik een diagnose heb, want het oordeel van de huisarts word zonder stempel blijkbaar niet serieus genomen. Maar voor die diagnose heb ik de GGZ dus weer nodig word me nu al 6 weken verteld omdat ik te complex ben voor een ander pad. ;(
pi_161528205
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik sta op dit moment op geen enkele wachtlijst dat is alles wat ik weet. Morgen hoop ik van mijn huisarts meer te horen.

Maar het verhaal word steeds lastiger. Online staat dat de GGZ instelling waar ik heen wil wel 100% vergoed wordt door mijn verzekeraar.

Nu heb ik ook even opgezocht hoe dat nou precies zat. En ik kwam erachter dat bepaalde diagnoses en daarbij behandelingen standaard 100% vergoed moeten worden. Maar dat dat bij bijvoorbeeld een burn-out of iets dergelijks niet hoeft. En mijn verzekering zegt dus wij vergoeden maar 75%. Dus blijkbaar nemen ze het oordeel van mijn huisarts niet aan: mijn huisarts zegt al vanaf het begin dat ze zich niet aan me wil wagen en dat ik het ggz nodig heb voor een diagnose. Maar dat word dus pas vergoed als ik een diagnose heb, want het oordeel van de huisarts word zonder stempel blijkbaar niet serieus genomen. Maar voor die diagnose heb ik de GGZ dus weer nodig word me nu al 6 weken verteld omdat ik te complex ben voor een ander pad. ;(
Mèn wat een gedoe!
Die rottige verzekeringsmaatschappijen zitten er echt alleen maar voor de centjes, het kan ze geen fuck schelen hoe het met hun klanten gaat. Als het financieel maar goed genoeg met je gaat zodat je elke maand die belachelijk hoge premie en die achterlijk hoge eigen bijdrage en eigen risico kan ophoesten. :r

Maar wat als je een 2nd opinion aanvraagt bij een andere arts?
Niet om het oordeel van je eigen huisarts in twijfel te trekken maar juist om dat oordeel te bevestigen.
Dan heb je 2 professionele diagnoses en wordt het voor de verzekering lastiger om zich daar onderuit te draaien.
Dat is mijn theorie, of dat ook echt gaat werken weet ik niet maar het lijkt me wel een poging waard.
Ik wens je iig veel sterkte en succes in deze.
Dikke knuf!
pi_161528432
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mèn wat een gedoe!
Die rottige verzekeringsmaatschappijen zitten er echt alleen maar voor de centjes, het kan ze geen fuck schelen hoe het met hun klanten gaat. Als het financieel maar goed genoeg met je gaat zodat je elke maand die belachelijk hoge premie en die achterlijk hoge eigen bijdrage en eigen risico kan ophoesten. :r

Maar wat als je een 2nd opinion aanvraagt bij een andere arts?
Niet om het oordeel van je eigen huisarts in twijfel te trekken maar juist om dat oordeel te bevestigen.
Dan heb je 2 professionele diagnoses en wordt het voor de verzekering lastiger om zich daar onderuit te draaien.
Dat is mijn theorie, of dat ook echt gaat werken weet ik niet maar het lijkt me wel een poging waard.
Ik wens je iig veel sterkte en succes in deze.
Dikke knuf!
Het zijn er bij de huisarts al twee. Ze hebben een praktijk ondersteunende "psycholoog" waar ik bij op gesprek ben geweest. Dus het zijn al twee man die samen in overleg moeten doen. Nu weet ik niet of dit standaard is, maar ik via mijn vriend vernomen dat mijn moeder ook op gesprek moest bij haar praktijk bij een vergelijkbaar persoon voor haar doorverwijzing. Dus dat klinkt mij alsof er dus al maatregelen zijn genomen om te voorkomen dat er verkeerd doorverwezen word :')
pi_161528745
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het zijn er bij de huisarts al twee. Ze hebben een praktijk ondersteunende "psycholoog" waar ik bij op gesprek ben geweest. Dus het zijn al twee man die samen in overleg moeten doen. Nu weet ik niet of dit standaard is, maar ik via mijn vriend vernomen dat mijn moeder ook op gesprek moest bij haar praktijk bij een vergelijkbaar persoon voor haar doorverwijzing. Dus dat klinkt mij alsof er dus al maatregelen zijn genomen om te voorkomen dat er verkeerd doorverwezen word :')
Dus dan heb je een goed onderbouwde diagnose en dan nóg ligt de verzekering dwars? De ***** zeg! -O-
Dan ben ik ook door mijn ideeën heen, hopelijk heeft iemand anders nog een goede tip voor je....
pi_161529363
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dus dan heb je een goed onderbouwde diagnose en dan nóg ligt de verzekering dwars? De ***** zeg! -O-
Dan ben ik ook door mijn ideeën heen, hopelijk heeft iemand anders nog een goede tip voor je....
Nouja de goed onderbouwde diagnose is dat ze geen diagnose hebben omdat ze niet de middelen en de tijd en de kennis hebben daarvoor :')
pi_161529408
Ik hoop gewoon dat mijn vriend morgen EEN iemand aan de telefoon kan krijgen die even zelf na wil denken en niet doet wat ie doet omdat het moet. En dan kan zorgen dat die 6 weken wachten niet voor niks zijn geweest omdat het inderdaad weer zo'n typische rotfout is waarbij geld belangrijk is
  maandag 18 april 2016 @ 19:26:51 #198
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161529425
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoop gewoon dat mijn vriend morgen EEN iemand aan de telefoon kan krijgen die even zelf na wil denken en niet doet wat ie doet omdat het moet. En dan kan zorgen dat die 6 weken wachten niet voor niks zijn geweest omdat het inderdaad weer zo'n typische rotfout is waarbij geld belangrijk is
Hoop het voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161529678
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoop gewoon dat mijn vriend morgen EEN iemand aan de telefoon kan krijgen die even zelf na wil denken en niet doet wat ie doet omdat het moet. En dan kan zorgen dat die 6 weken wachten niet voor niks zijn geweest omdat het inderdaad weer zo'n typische rotfout is waarbij geld belangrijk is
Ik duim voor je, hopelijk kom je morgen met goed nieuws. :)
pi_161532494
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoop gewoon dat mijn vriend morgen EEN iemand aan de telefoon kan krijgen die even zelf na wil denken en niet doet wat ie doet omdat het moet. En dan kan zorgen dat die 6 weken wachten niet voor niks zijn geweest omdat het inderdaad weer zo'n typische rotfout is waarbij geld belangrijk is
Jeetje wat een gedoe allemaal zeg. Ik hoop echt met je mee dat het een foutje is en je niet voor niks gewacht hebt. Dikke knuffel :*
pi_161533240
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoop gewoon dat mijn vriend morgen EEN iemand aan de telefoon kan krijgen die even zelf na wil denken en niet doet wat ie doet omdat het moet. En dan kan zorgen dat die 6 weken wachten niet voor niks zijn geweest omdat het inderdaad weer zo'n typische rotfout is waarbij geld belangrijk is
Pfft, ik word er nu al tureluurs van en dan lees ik het alleen maar. Wat een gedoe! Dikke knuffel *;
pi_161533438
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 17:47 schreef vannelle het volgende:

[..]


Maar nu stond ik vandaag te plassen en wat zag ik? Heel veel witte stipjes, dus stiekem tóch niet alles gehad. :(
Maar het ziet er ondanks dat best wel goed uit vind ik. :)


Volgende keer gaan zitten. Dan zie je het niet. :s)
pi_161533625
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, maar het voelt zo l*llig ;p en nee ik zit er wel bijna in alleen de rechter duurt enorm lang. dus kan nog wel ff duren.
Zou fijn zijn als de rechter op zou schieten. Hoe eerder erin, hoe eerder er weer uit en dat je er een streep onder kunt zetten.
  maandag 18 april 2016 @ 23:01:42 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161537896
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 21:23 schreef Adriane het volgende:

[..]

Zou fijn zijn als de rechter op zou schieten. Hoe eerder erin, hoe eerder er weer uit en dat je er een streep onder kunt zetten.
Ja maar daar hebben ze helaas geen boodschap aan. Vanaf mijn aanvraag naar bewindvoering heeft ook een jaar geduurd :/ Terwijl je het niet voor niks aanvraagt natuurlijk en je nog meer in de shit komt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161540236
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 21:18 schreef Adriane het volgende:

[..]

Volgende keer gaan zitten. Dan zie je het niet. :s)
Klopt, maar dan wéét ik het. :P
pi_161542073
De stress is voelbaar :r liggen zweten vannacht :')
pi_161543162
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, maar ik stond vanmorgen 7:55 naast m'n bed. :o

Ben de laatste tijd elke keer zo vroeg wakker én op. Normaal gesproken word ik ook wel een keertje wakker, maar dan besluit ik te blijven liggen en is het ineens 10:00. :P

In het weekend ga ik er voortaan uit als ik die 1e keer wakker word. *Hoop ik tenminste* :+
pi_161543562
Ik voel me verschrikkelijk naar.

Vriend vandaag weer in de telefoon geklommen. Nou we hebben al weer 4 verschillende verhalen hoor:

-eerst vanuit mijn huisartsenpraktijk dat in hun info stond dat de wachttijd een maand is

-toen heb ik zelf gebeld, zou het 14 weken zijn en dit kon absoluut op geen enkele manier versneld worden volgens mijn huisarts

-gister stond ik opeens niet op de lijst omdat ik niet verzekerd was

-vandaag sta ik wonderbaarlijk genoeg wel weer op de lijst maar is de totale wachttijd opeens 23 weken. Maar daar kon de huisarts iets aan doen!!!

Dit kan toch niet. Ze kunnen niet eens een computerscherm aflezen en de meest basic informatie doorgeven daar. En dat is dan mijn enige optie. :r

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 10:03:28 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:08:34 #209
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161543651
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik voel me verschrikkelijk naar.

Vriend vandaag weer in de telefoon geklommen. Nou we hebben al weer 4 verschillende verhalen hoor:

-eerst vanuit mijn huisartsenpraktijk dat in hun info stond dat de wachttijd een maand is

-toen heb ik zelf gebeld, zou het 14 weken zijn en dit kon absoluut op geen enkele manier versneld worden volgens mijn huisarts

-gister stond ik opeens niet op de lijst omdat ik niet verzekerd was

-vandaag sta ik wonderbaarlijk genoeg wel weer op de lijst maar is de totale wachttijd opeens 23 weken. Maar daar kon de huisarts iets aan doen!!!

Dit kan toch niet. Ze kunnen niet eens een computerscherm aflezen en de meest basic informatie doorgeven daar. En dat is dan mijn enige optie. :r

Jezus wat een prutsers!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161543654
Zo kunnen ze me net zo goed niet proberen te helpen.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:10:27 #211
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161543677
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:08 schreef Fripsel het volgende:
Zo kunnen ze me net zo goed niet proberen te helpen.
Bah haast wel idd... Knuffel!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161543817
Ik kan ook gewoon geen enkele reden vinden die dit enigszins verklaarbaar maakt. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 10:18:55 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:19:24 #213
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161543839
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:18 schreef Fripsel het volgende:
Ik kan ook gewoon geen enkele oplossing vinden die dit enigszins verklaarbaar maakt. :{
Het is ook wel heel erg misgegaan zeg..
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161544915
Damn Fripsel.. ;(

*Knuff*
pi_161545238
Zo heerlijk dat jullie niks goed proberen te praten O+
pi_161545252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:30 schreef Fripsel het volgende:
Zo heerlijk dat jullie niks goed proberen te praten O+
Er valt ook niks goed te praten :@ Sorry..
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:31:37 #217
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161545258
Blegh heb weer eens barstende koppijn... Denk dat ik teveel zout ontrokken krijg tijdens dialyse.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:38:36 #218
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161546837


Ik heb niet zo lang mn tweede laten zetten maar als ik dit lees ga ik nog maar even door :P. Als mn verkoudheden afnemen zou dat zoveel leed schelen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:41:45 #219
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161546966
@Fripsel: zo kut als je zo machteloos staat. Je zou zo graag eens flink boos worden op de mensen die hier echt achter zitten maar die vinden is onmogelijk vaak.. Frustrerend.. Knuffel!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161549273
Nou de dokter wacht ook weer lekker tot het laatste moment. Ze zou voor 2 uur bellen ;( mijn hart knalt uit mijn borstkas zo ongeveer.
pi_161549646
En? Is er al gebeld?
pi_161549709
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:15 schreef vannelle het volgende:
En? Is er al gebeld?
Nee :') om half 3 gaat m'n vriend maar bellen. Ik begin echt een beetje.. Can't handle.
pi_161549779
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee :') om half 3 gaat m'n vriend maar bellen. Ik begin echt een beetje.. Can't handle.
Dat laatste snap ik wel, het is ook vreselijk om constant tegenwerking te voelen.
Fijn dat je een lieve vriend hebt die je helpt. :)
pi_161550217
"Ja ze zal wel geen tijd hebben gehad maar ze belt voor het einde van de dag" :r

Had dat gezegd, dan had ik een afspraak gemaakt. Hier is niks menselijks meer aan.
pi_161552594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:46 schreef Fripsel het volgende:
"Ja ze zal wel geen tijd hebben gehad maar ze belt voor het einde van de dag" :r

Had dat gezegd, dan had ik een afspraak gemaakt. Hier is niks menselijks meer aan.
Jezus zeg, gaat lekker daar -O-
Hopelijk heb je inmiddels wat gehoord en anders iig voor 5 uur.
Hou vol nog ff :*
pi_161552872
Nog steeds niks ;(
pi_161553476
Mhhh..... misschien moet het woordje "frustratie" toch maar weer terug in de topictitel...
pi_161553573
Nu belt ze net naar MIJ. Ik zeg meerdere keren dat ze m'n vriend moet bellen en dat ik niet in staat ben tot dit gesprek. Ze weigert ik word boos en ze hangt me gewoon op. Terwijl hun die afspraken gemaakt hebben met mijn vriend dat ze hem zouden bellen.

Moet ik dan echt al die pillen in m'n hoofd stoppen.
pi_161554538
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:13 schreef Fripsel het volgende:
Nu belt ze net naar MIJ. Ik zeg meerdere keren dat ze m'n vriend moet bellen en dat ik niet in staat ben tot dit gesprek. Ze weigert ik word boos en ze hangt me gewoon op. Terwijl hun die afspraken gemaakt hebben met mijn vriend dat ze hem zouden bellen.

Moet ik dan echt al die pillen in m'n hoofd stoppen.
En anders maar via de rigoureuze manier;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 april 2016 @ 18:12:12 #230
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161554654
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:13 schreef Fripsel het volgende:
Nu belt ze net naar MIJ. Ik zeg meerdere keren dat ze m'n vriend moet bellen en dat ik niet in staat ben tot dit gesprek. Ze weigert ik word boos en ze hangt me gewoon op. Terwijl hun die afspraken gemaakt hebben met mijn vriend dat ze hem zouden bellen.

Moet ik dan echt al die pillen in m'n hoofd stoppen.
wtf :/ wat een nare arts.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161554885
Mijn vriend is weer gaan bellen. Heeft huisarts uiteindelijk te pakken gekregen "ze had vernomen dat we nog wat vragen hadden over het GGZ en dat we belachelijk vaak gebeld hadden terwijl ze geen tijd had en een telefonische afspraak is geen afspraak en daar zeggen ze dan ook nooit tijden op toe." Vervolgens komt ze eerst weer dat ze geen spoed aan kunnen vragen maar nu gaat de maatschappelijk werker die me verteld had dat het 4 weken zou duren :')! uitzoeken hoe het zit met crisisopvang en daar horen we donderdag meer over. :')! Maar vorige week was er nog absoluut geen andere weg mogelijk etc etc.

Daarna zelf maar half huilend de zorgverzekering gebeld. M'n verhaal gedaan maarja het was al laat dus de afdeling die me kon helpen was al dicht. En officieel kunnen ze alleen bij fysieke zorg, zorgbemiddelen maar ze vond het zo erg voor me dat ze toch nog even wat lijntjes geprobeerd heeft maar kreeg niemand meer te pakken.. Dus morgen weer bellen ;(

Moet ik me dan echt in crisisdienst op gaan laten nemen omdat ze me niet eens kunnen vertellen hoe hun eigen systeem werkt en me telkens maar weer andere informatie geven waardoor de chaos in m'n hoofd alleen maar groter word terwijl ik juist kom voor de chaos in m'n hoofd. ;(
  dinsdag 19 april 2016 @ 18:23:17 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161554908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriend is weer gaan bellen. Heeft huisarts uiteindelijk te pakken gekregen "ze had vernomen dat we nog wat vragen hadden over het GGZ en dat we belachelijk vaak gebeld hadden terwijl ze geen tijd had en een telefonische afspraak is geen afspraak en daar zeggen ze dan ook nooit tijden op toe." Vervolgens komt ze eerst weer dat ze geen spoed aan kunnen vragen maar nu gaat de maatschappelijk werker die me verteld had dat het 4 weken zou duren :')! uitzoeken hoe het zit met crisisopvang en daar horen we donderdag meer over. :')! Maar vorige week was er nog absoluut geen andere weg mogelijk etc etc.

Daarna zelf maar half huilend de zorgverzekering gebeld. M'n verhaal gedaan maarja het was al laat dus de afdeling die me kon helpen was al dicht. En officieel kunnen ze alleen bij fysieke zorg, zorgbemiddelen maar ze vond het zo erg voor me dat ze toch nog even wat lijntjes geprobeerd heeft maar kreeg niemand meer te pakken.. Dus morgen weer bellen ;(

Moet ik me dan echt in crisisdienst op gaan laten nemen omdat ze me niet eens kunnen vertellen hoe hun eigen systeem werkt en me telkens maar weer andere informatie geven waardoor de chaos in m'n hoofd alleen maar groter word terwijl ik juist kom voor de chaos in m'n hoofd. ;(
Pffff wat een gepruts toch bij je :( Dikke knuffel
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161555980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriend is weer gaan bellen. Heeft huisarts uiteindelijk te pakken gekregen "ze had vernomen dat we nog wat vragen hadden over het GGZ en dat we belachelijk vaak gebeld hadden terwijl ze geen tijd had en een telefonische afspraak is geen afspraak en daar zeggen ze dan ook nooit tijden op toe." Vervolgens komt ze eerst weer dat ze geen spoed aan kunnen vragen maar nu gaat de maatschappelijk werker die me verteld had dat het 4 weken zou duren :')! uitzoeken hoe het zit met crisisopvang en daar horen we donderdag meer over. :')! Maar vorige week was er nog absoluut geen andere weg mogelijk etc etc.

Daarna zelf maar half huilend de zorgverzekering gebeld. M'n verhaal gedaan maarja het was al laat dus de afdeling die me kon helpen was al dicht. En officieel kunnen ze alleen bij fysieke zorg, zorgbemiddelen maar ze vond het zo erg voor me dat ze toch nog even wat lijntjes geprobeerd heeft maar kreeg niemand meer te pakken.. Dus morgen weer bellen ;(

Moet ik me dan echt in crisisdienst op gaan laten nemen omdat ze me niet eens kunnen vertellen hoe hun eigen systeem werkt en me telkens maar weer andere informatie geven waardoor de chaos in m'n hoofd alleen maar groter word terwijl ik juist kom voor de chaos in m'n hoofd. ;(
Als dat een oplossing is: waarom niet?
pi_161558481
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Als dat een oplossing is: waarom niet?
Omdat ik niet kunnen plannen een hele slechte reden vind om niet bij de enige mensen van wie ik hou te kunnen zijn ;(
pi_161559830
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Omdat ik niet kunnen plannen een hele slechte reden vind om niet bij de enige mensen van wie ik hou te kunnen zijn ;(
Opnames doen ze gelukkig niet meer aan, alleen voor de écht extreme en gevaarlijke patiënten :*

Kun je eens informeren of er een dagbehandeling wordt aangeboden? Ik had vijf dagen per week groepstherapie, heeft me ontzettend geholpen!
pi_161567635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 21:12 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Opnames doen ze gelukkig niet meer aan, alleen voor de écht extreme en gevaarlijke patiënten :*

Kun je eens informeren of er een dagbehandeling wordt aangeboden? Ik had vijf dagen per week groepstherapie, heeft me ontzettend geholpen!
Ja ga vandaag eerst nog de zorgverzekering bellen en als die niet kunnen helpen word het samen met m'n vriend zoeken en rond gaan bellen etc. ;(

Ik wil ook graag naar een andere huisarts. Maar dit lijkt me niet het juiste moment.
pi_161567893
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja ga vandaag eerst nog de zorgverzekering bellen en als die niet kunnen helpen word het samen met m'n vriend zoeken en rond gaan bellen etc. ;(

Ik wil ook graag naar een andere huisarts. Maar dit lijkt me niet het juiste moment.
Dit lijkt me juist een prima moment!
Sterke en succes..
pi_161567926
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dit lijkt me juist een prima moment!
Sterke en succes..
Heb er wel aan gedacht. Om rond te bellen naar de praktijken en gewoon te zeggen, ik ben psychisch ziek willen jullie wel de tijd voor me nemen om me op basis van eerlijke communicatie over wachttijden en mogelijke instellingen etc. te informeren en door te verwijzen. :{
  woensdag 20 april 2016 @ 10:15:37 #239
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161569013
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb er wel aan gedacht. Om rond te bellen naar de praktijken en gewoon te zeggen, ik ben psychisch ziek willen jullie wel de tijd voor me nemen om me op basis van eerlijke communicatie over wachttijden en mogelijke instellingen etc. te informeren en door te verwijzen. :{
Gewoon doen! Lijkt me idd een prima moment om over te stappen. Misschien kan een andere huisarts wel wat voor je doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161569021
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb er wel aan gedacht. Om rond te bellen naar de praktijken en gewoon te zeggen, ik ben psychisch ziek willen jullie wel de tijd voor me nemen om me op basis van eerlijke communicatie over wachttijden en mogelijke instellingen etc. te informeren en door te verwijzen. :{
Goed verwoord, ga dit vooral ook doen! :Y
pi_161570883
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb er wel aan gedacht. Om rond te bellen naar de praktijken en gewoon te zeggen, ik ben psychisch ziek willen jullie wel de tijd voor me nemen om me op basis van eerlijke communicatie over wachttijden en mogelijke instellingen etc. te informeren en door te verwijzen. :{
Ik zeg DOEN! :*

Ik ga een dagje in de trein zitten. Een vriendin van me woont in Utrecht en heeft intakegesprek in Leeuwarden voor een opnamebehandeling. En ze durft niet alleen met de trein. Dus ga ik mee om haar te steunen. Maar ik woon dus in Almelo :')
Dus het wordt Almelo-Utrecht-Leeuwarden-Utrecht-Almelo vandaag. Dus even iets anders dan genieten van een vrije dag tussen mn therapiedagen in. Maar soms moet je wat over hebben voor je vrienden. En ik zit nu gelukkig wel zo goed in mn vel dat ik denk dat ik het wel aankan. Maar vanavond als ik thuiskom wel meteen naar bed denk ik :')

Gisteren trouwens al 1e evaluatie gehad op therapie en ik mag blijven *O*
Ik voel me goed in de groep, groepsgenoten en therapeuten zijn positief en ik denk dat ik hier goed aan mn doelen kan werken. Dus groen licht gekregen om na de afgelopen 2 weken kennismakingsfase door te gaan naar de werkfase ^O^
pi_161570992
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb er wel aan gedacht. Om rond te bellen naar de praktijken en gewoon te zeggen, ik ben psychisch ziek willen jullie wel de tijd voor me nemen om me op basis van eerlijke communicatie over wachttijden en mogelijke instellingen etc. te informeren en door te verwijzen. :{
Gewoon doen.
  woensdag 20 april 2016 @ 11:57:43 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161571073
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik zeg DOEN! :*

Ik ga een dagje in de trein zitten. Een vriendin van me woont in Utrecht en heeft intakegesprek in Leeuwarden voor een opnamebehandeling. En ze durft niet alleen met de trein. Dus ga ik mee om haar te steunen. Maar ik woon dus in Almelo :')
Dus het wordt Almelo-Utrecht-Leeuwarden-Utrecht-Almelo vandaag. Dus even iets anders dan genieten van een vrije dag tussen mn therapiedagen in. Maar soms moet je wat over hebben voor je vrienden. En ik zit nu gelukkig wel zo goed in mn vel dat ik denk dat ik het wel aankan. Maar vanavond als ik thuiskom wel meteen naar bed denk ik :')

Gisteren trouwens al 1e evaluatie gehad op therapie en ik mag blijven *O*
Ik voel me goed in de groep, groepsgenoten en therapeuten zijn positief en ik denk dat ik hier goed aan mn doelen kan werken. Dus groen licht gekregen om na de afgelopen 2 weken kennismakingsfase door te gaan naar de werkfase ^O^
Treinse! En fijn dat de groep goed voelt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161571642
Sylvana, wat fijn!! *O* En wat ben jij een lieve vriendin zeg :*

Ik heb gisteren gewoon anderhalf uur gefietst! :o Die nieuwe medicatie is echt topspul, jeetje :o
Heb nu wel een hele zere kont en staartbeentje :+
  woensdag 20 april 2016 @ 12:54:30 #245
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161572487
Net contact gehad met het woonzorgcentrum waar ik vrijwilligerswerk wil doen via wehelpen.nl. Heb 4 mei intake! Eerder kon niet want ik ga bijna op vakantie. Verder ben ik vandaag heerlijk met camera en het zonnetje aan het wandelen in de amsterdamse waterleidingduinen. Eindelijk valt er wat stress weg!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_161573877
Wat goed Kimmi! *O*
Geniet lekker van deze mooie dag.

Ik kreeg net een brief van het UMCG, ze gaan m'n aanvraag niet behandelen omdat de wachtlijst te groot is en ze de voorkeur geven aan spoedgevallen -O-
Zou verder niet weten waar ik dan terecht kan ;(
pi_161574140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat goed Kimmi! *O*
Geniet lekker van deze mooie dag.

Ik kreeg net een brief van het UMCG, ze gaan m'n aanvraag niet behandelen omdat de wachtlijst te groot is en ze de voorkeur geven aan spoedgevallen -O-
Zou verder niet weten waar ik dan terecht kan ;(
Wat voor aanvraag had je gedaan? Sorry als je het al verteld had. Mijn hoofd slaat echt heel weinig op.
pi_161574239
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik zeg DOEN! :*

Ik ga een dagje in de trein zitten. Een vriendin van me woont in Utrecht en heeft intakegesprek in Leeuwarden voor een opnamebehandeling. En ze durft niet alleen met de trein. Dus ga ik mee om haar te steunen. Maar ik woon dus in Almelo :')
Dus het wordt Almelo-Utrecht-Leeuwarden-Utrecht-Almelo vandaag. Dus even iets anders dan genieten van een vrije dag tussen mn therapiedagen in. Maar soms moet je wat over hebben voor je vrienden. En ik zit nu gelukkig wel zo goed in mn vel dat ik denk dat ik het wel aankan. Maar vanavond als ik thuiskom wel meteen naar bed denk ik :')

Gisteren trouwens al 1e evaluatie gehad op therapie en ik mag blijven *O*
Ik voel me goed in de groep, groepsgenoten en therapeuten zijn positief en ik denk dat ik hier goed aan mn doelen kan werken. Dus groen licht gekregen om na de afgelopen 2 weken kennismakingsfase door te gaan naar de werkfase ^O^
Ik ❤ treinen.

Fijn dat de groep goed aanvoelt en de therapie goed gaat.
pi_161574288
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik zeg DOEN! :*

Ik ga een dagje in de trein zitten. Een vriendin van me woont in Utrecht en heeft intakegesprek in Leeuwarden voor een opnamebehandeling. En ze durft niet alleen met de trein. Dus ga ik mee om haar te steunen. Maar ik woon dus in Almelo :')
Dus het wordt Almelo-Utrecht-Leeuwarden-Utrecht-Almelo vandaag. Dus even iets anders dan genieten van een vrije dag tussen mn therapiedagen in. Maar soms moet je wat over hebben voor je vrienden. En ik zit nu gelukkig wel zo goed in mn vel dat ik denk dat ik het wel aankan. Maar vanavond als ik thuiskom wel meteen naar bed denk ik :')

Gisteren trouwens al 1e evaluatie gehad op therapie en ik mag blijven *O*
Ik voel me goed in de groep, groepsgenoten en therapeuten zijn positief en ik denk dat ik hier goed aan mn doelen kan werken. Dus groen licht gekregen om na de afgelopen 2 weken kennismakingsfase door te gaan naar de werkfase ^O^
Super lief dat je dat doet trouwens! Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen zonder de hulp die ik krijg.
  woensdag 20 april 2016 @ 14:16:47 #250
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161574543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat goed Kimmi! *O*
Geniet lekker van deze mooie dag.

Ik kreeg net een brief van het UMCG, ze gaan m'n aanvraag niet behandelen omdat de wachtlijst te groot is en ze de voorkeur geven aan spoedgevallen -O-
Zou verder niet weten waar ik dan terecht kan ;(
Wat rot :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161574860
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat voor aanvraag had je gedaan? Sorry als je het al verteld had. Mijn hoofd slaat echt heel weinig op.
Geeft toch niks, logisch :*

Ik heb een second opinion aangevraagd bij het UMCG. Vorig jaar heb ik een neurologisch slaaponderzoek in Leeuwarden gehad, hier kwam niks bruikbaars uit. Zij verwezen me door naar de slaapkliniek in Zwolle, die me op basis van papier al afwees en zei dat het waarschijnlijk door een trauma van vóór de vierde levensjaar komt -O-

Nu sta ik dus wéér met lege handen :r
pi_161575050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geeft toch niks, logisch :*

Ik heb een second opinion aangevraagd bij het UMCG. Vorig jaar heb ik een neurologisch slaaponderzoek in Leeuwarden gehad, hier kwam niks bruikbaars uit. Zij verwezen me door naar de slaapkliniek in Zwolle, die me op basis van papier al afwees en zei dat het waarschijnlijk door een trauma van vóór de vierde levensjaar komt -O-

Nu sta ik dus wéér met lege handen :r
Welkom bij de club :')

Net weer naar de zorgverzekering gebeld maar nee ze konden me onmogelijk helpen, wat me gister is verteld klopt niet. Het is voor hun niet inzichtelijk wat voor contracten ze met psychische zorgverleners hebben want dat is zo ingewikkeld, dat valt niet in kaart te brengen! :')

Ja zullen we dan voortaan tegen een patient met een heel veel pijn aan een gebroken been ook maar zeggen, wacht maar het is te druk. Hier heb je wat pillen. Hoe lang je moet wachten? Ja dat weten we niet hoor. Er zijn zoveel soorten dokters op het fysieke gebied, dat valt niet in de kaart te brengen! :') !!!!!!! :')
pi_161575114
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Welkom bij de club :')

Net weer naar de zorgverzekering gebeld maar nee ze konden me onmogelijk helpen, wat me gister is verteld klopt niet. Het is voor hun niet inzichtelijk wat voor contracten ze met psychische zorgverleners hebben want dat is zo ingewikkeld, dat valt niet in kaart te brengen! :')

Ja zullen we dan voortaan tegen een patient met een heel veel pijn aan een gebroken been ook maar zeggen, wacht maar het is te druk. Hier heb je wat pillen. Hoe lang je moet wachten? Ja dat weten we niet hoor. Er zijn zoveel soorten dokters op het fysieke gebied, dat valt niet in de kaart te brengen! :') !!!!!!! :')
Ga even met je vriend zitten en bespreek een (snelle!) overstap naar een andere huisartsenpraktijk. Meer kun je voorlopig niet doen helaas..
pi_161575550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ga even met je vriend zitten en bespreek een (snelle!) overstap naar een andere huisartsenpraktijk. Meer kun je voorlopig niet doen helaas..
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Van zorgverzekering veranderen kan nu niet maar volgens mij begint het probleem bij de huisarts en DIE is wel te vervangen.
Hoe dan ook, zoals het nu gaat werkt het niet, er moet iets veranderen.
  woensdag 20 april 2016 @ 18:40:51 #255
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161580628
altijd dat gemekker over alleen spoedgevallen behandelen.. klinkt bij mij meer als: pas op het moment dat u ook een spoedgeval bent, ergo wanneer u op een brug staat om te springen, bent u welkom. :(
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 21 april 2016 @ 09:03:20 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161595368
Woei prikken gaat super de laatste tijd! Drukken zijn erg goed voor mijn doen.

Volgende maand ga ik de verpleging evulaeren haha. Mag dan alles zeggen wat ik wil xd
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 21 april 2016 @ 12:43:20 #257
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161599475
Ik had niet moeten zeggen dat het goed ging, had weer een spuiter vandaag. _O- Gelukkig is mijn reflex daarin al zo goed dat er geen druppel bloed op de grond gevallen was ;p. Mijn hand weet het haast eerder dan mijn hersenen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161603663
OH MYYYYY :o

Toen ik ging werken waren we blij, want we konden eindelijk een buffer maken. En ik heb zo kort gewerkt dat die er nog steeds niet was.

Ennnn nu blijkt dat er bij mijn vriend sinds het begin dat hij er werkt iets van zijn flexbudget niet goed is uitbetaald en krijgt hij opeens een mailtje dat er op neerkomt dat hij ondertussen nog een bedrag krijgt.

HALLOOOO BUFFER O+ Alleen hierom voel ik me even zo opgelucht dat ik opeens wil huilen van blijheid. Ik doe het nog :D

En ik ga opzoek naar een andere huisarts. Twee andere instellingen sowieso nu gevonden waar ik terecht zou moeten kunnen.

Ik ben echt dom, omdat de dokter me die seroquel had voorgeschreven zonder me gezien te hebben dacht ik dat ze juist snapte hoe diep ik zat en me wilde helpen omdat er dus echt geen andere optie zou zijn.. Het was gewoon om van me af te komen :')
  donderdag 21 april 2016 @ 17:10:39 #259
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161604815
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:14 schreef Fripsel het volgende:
OH MYYYYY :o

Toen ik ging werken waren we blij, want we konden eindelijk een buffer maken. En ik heb zo kort gewerkt dat die er nog steeds niet was.

Ennnn nu blijkt dat er bij mijn vriend sinds het begin dat hij er werkt iets van zijn flexbudget niet goed is uitbetaald en krijgt hij opeens een mailtje dat er op neerkomt dat hij ondertussen nog een bedrag krijgt.

HALLOOOO BUFFER O+ Alleen hierom voel ik me even zo opgelucht dat ik opeens wil huilen van blijheid. Ik doe het nog :D

En ik ga opzoek naar een andere huisarts. Twee andere instellingen sowieso nu gevonden waar ik terecht zou moeten kunnen.

Ik ben echt dom, omdat de dokter me die seroquel had voorgeschreven zonder me gezien te hebben dacht ik dat ze juist snapte hoe diep ik zat en me wilde helpen omdat er dus echt geen andere optie zou zijn.. Het was gewoon om van me af te komen :')
Lekker, geniet van die buffer, gewoon ff gaan janken! Super dat je op zoek gaat naar een andere huisarts! En je bent niet dom!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 21 april 2016 @ 20:42:01 #260
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161610261
Sinds kort ineens tintelingen in mijn hoofd, en ik ben sneller draaierig. Wil uiteraard niet voor alles de neuroloog bellen, zou ook bij het beeld van migraine kunnen horen. Dus to call or not to call, thats the question. :?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_161612136
Heeft je huisarts ook telefonisch spreekuur?
Zo ja dan zou ik die morgen even bellen....
  donderdag 21 april 2016 @ 21:51:16 #262
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161612960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:31 schreef vannelle het volgende:
Heeft je huisarts ook telefonisch spreekuur?
Zo ja dan zou ik die morgen even bellen....
Is dit voor mij? :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 21 april 2016 @ 22:04:00 #263
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161613409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
Sinds kort ineens tintelingen in mijn hoofd, en ik ben sneller draaierig. Wil uiteraard niet voor alles de neuroloog bellen, zou ook bij het beeld van migraine kunnen horen. Dus to call or not to call, thats the question. :?
Gewoon bellen, beter te vaak bellen dan 1 keer te laat.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 21 april 2016 @ 22:20:28 #264
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161613998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Gewoon bellen, beter te vaak bellen dan 1 keer te laat.
Zal morgen eens een belletje eraan wagen. Morgenmiddag vrij *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_161621349
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
Sinds kort ineens tintelingen in mijn hoofd, en ik ben sneller draaierig. Wil uiteraard niet voor alles de neuroloog bellen, zou ook bij het beeld van migraine kunnen horen. Dus to call or not to call, thats the question. :?
Bellen kan mag altijd, toch? ;)
pi_161621376
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:14 schreef Fripsel het volgende:
OH MYYYYY :o

Toen ik ging werken waren we blij, want we konden eindelijk een buffer maken. En ik heb zo kort gewerkt dat die er nog steeds niet was.

Ennnn nu blijkt dat er bij mijn vriend sinds het begin dat hij er werkt iets van zijn flexbudget niet goed is uitbetaald en krijgt hij opeens een mailtje dat er op neerkomt dat hij ondertussen nog een bedrag krijgt.

HALLOOOO BUFFER O+ Alleen hierom voel ik me even zo opgelucht dat ik opeens wil huilen van blijheid. Ik doe het nog :D

En ik ga opzoek naar een andere huisarts. Twee andere instellingen sowieso nu gevonden waar ik terecht zou moeten kunnen.

Ik ben echt dom, omdat de dokter me die seroquel had voorgeschreven zonder me gezien te hebben dacht ik dat ze juist snapte hoe diep ik zat en me wilde helpen omdat er dus echt geen andere optie zou zijn.. Het was gewoon om van me af te komen :')
Yeah, fijn zo'n bedrag. *O*
pi_161621394
En vandaag kan ik weer geen motivatie vinden om ook maar iets ;(

Terwijl ik weet dat er best een fijn weekend aankomt.
pi_161621435
Ik had vannacht wéér dat iets-moeten-doen-en-wel-nu-gedoe. Nu had het te maken met mijn vriend en iets nats(??). Geen idee was heeeeel vaag (zoals altijd).

Zou eigenlijk wel willen weten wat dit nou is, maar ben bang dat de dokter niet begrijpt wat ik nu precies bedoel. Heb dat vaker ervaren, blijkbaar kan ik niet zo goed uitleggen? Hoewel ik het wel probeer en zoveel mogelijk informatie geef.
pi_161621931
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Is dit voor mij? :@
:Y
;)
  vrijdag 22 april 2016 @ 14:03:30 #270
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161625506
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had vannacht wéér dat iets-moeten-doen-en-wel-nu-gedoe. Nu had het te maken met mijn vriend en iets nats(??). Geen idee was heeeeel vaag (zoals altijd).

Zou eigenlijk wel willen weten wat dit nou is, maar ben bang dat de dokter niet begrijpt wat ik nu precies bedoel. Heb dat vaker ervaren, blijkbaar kan ik niet zo goed uitleggen? Hoewel ik het wel probeer en zoveel mogelijk informatie geef.
Het klinkt wel vaag ja, misschien lukt het beter als je het opschrijft?

Ik heb eindelijk weer een uur kunnen zwemmen vandaag *O* snap er niks meer van, pleister bleef goed plakken vandaag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161626571
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 14:03 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het klinkt wel vaag ja, misschien lukt het beter als je het opschrijft?

Ik heb eindelijk weer een uur kunnen zwemmen vandaag *O* snap er niks meer van, pleister bleef goed plakken vandaag.
Volgens mij ben ik in een toestand dat ik niet de tegenwoordigheid van geest heb om het op te schrijven. Ik ben wel wakker, maar blijkbaar ergens niet.

Hier kan ik niet wachten tot we in het meertje hier kunnen zwemmen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 15:06:07 #272
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161626771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 14:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik in een toestand dat ik niet de tegenwoordigheid van geest heb om het op te schrijven. Ik ben wel wakker, maar blijkbaar ergens niet.

Hier kan ik niet wachten tot we in het meertje hier kunnen zwemmen.
Lijkt me heel apart ja
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161627923
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Treinse! En fijn dat de groep goed voelt!
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Sylvana, wat fijn!! *O* En wat ben jij een lieve vriendin zeg :*

quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ❤ treinen.

Fijn dat de groep goed aanvoelt en de therapie goed gaat.
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:06 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Super lief dat je dat doet trouwens! Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen zonder de hulp die ik krijg.
Ahhh wat een super lieve reacties allemaal! Dankjulliewel O+
Het was echt een super lange dag, ook omdat ik 's avonds op de terugweg nog last had van beperkingen rondom een defecte trein. Dus ik was pas om 22 uur thuis en ben toen meteen mn bed in gedoken. Maar het was het echt waard, vriendin is me ontzettend dankbaar en het was in de trein ook gewoon gezellig en we hebben fijne gesprekken gehad :)

Gisteren gelukkig op therapie een relaxed dagje gehad. Het eerste blok was Activiteitentherapie en dat deden we wel zoals normaal. Maar tijdens het tweede blok Sociale Vaardigheid zijn we lekker met zijn allen naar de stad geweest om een ijsje te eten en ff op het terras in de zon te zitten 8-) En bij PMT gingen we ook lekker buiten op het grasveld een spel doen. Dus dat was wel fijn dat ik dan daarna niet meteen een loodzware therapiedag erachteraan had :) Want normaal is de woensdag om uit te rusten van de eerste 2 therapiedagen, maar dat was niet echt gelukt nu natuurlijk ;)
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:19:21 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161630840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 15:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ahhh wat een super lieve reacties allemaal! Dankjulliewel O+
Het was echt een super lange dag, ook omdat ik 's avonds op de terugweg nog last had van beperkingen rondom een defecte trein. Dus ik was pas om 22 uur thuis en ben toen meteen mn bed in gedoken. Maar het was het echt waard, vriendin is me ontzettend dankbaar en het was in de trein ook gewoon gezellig en we hebben fijne gesprekken gehad :)

Gisteren gelukkig op therapie een relaxed dagje gehad. Het eerste blok was Activiteitentherapie en dat deden we wel zoals normaal. Maar tijdens het tweede blok Sociale Vaardigheid zijn we lekker met zijn allen naar de stad geweest om een ijsje te eten en ff op het terras in de zon te zitten 8-) En bij PMT gingen we ook lekker buiten op het grasveld een spel doen. Dus dat was wel fijn dat ik dan daarna niet meteen een loodzware therapiedag erachteraan had :) Want normaal is de woensdag om uit te rusten van de eerste 2 therapiedagen, maar dat was niet echt gelukt nu natuurlijk ;)
Fijn dat het goed gegaan is met de treinen, zo goed als dan ;p en lekker dat je met je groep een ijsje ben gaan eten! leuk dat ze zulke dingen doen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161632272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gegaan is met de treinen, zo goed als dan ;p en lekker dat je met je groep een ijsje ben gaan eten! leuk dat ze zulke dingen doen!
Ja idd :P En als groep krijg je elke week een budget waar je de boodschappen van moet doen. Wat erover blijft gaat er in de "socio-pot" en daar mag je dus leuke dingen van doen als groep. We hadden al een paar keer zitten brainstormen over wat we zouden gaan doen, en gisteren heel spontaan dus dit gaan doen omdat het zulk mooi weer was :D
En de socio ging ook gewoon mee, dat is een vrouw van 27, zelfs jonger dan alle groepsleden. Die vond het ook alleen maar relaxed dat ze dit onder werktijd kon doen dan haha :D
  vrijdag 22 april 2016 @ 19:19:40 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161632308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd :P En als groep krijg je elke week een budget waar je de boodschappen van moet doen. Wat erover blijft gaat er in de "socio-pot" en daar mag je dus leuke dingen van doen als groep. We hadden al een paar keer zitten brainstormen over wat we zouden gaan doen, en gisteren heel spontaan dus dit gaan doen omdat het zulk mooi weer was :D
En de socio ging ook gewoon mee, dat is een vrouw van 27, zelfs jonger dan alle groepsleden. Die vond het ook alleen maar relaxed dat ze dit onder werktijd kon doen dan haha :D
Leuk!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161634160
Wat is PMT Sylvana?
Knus vanuit hier voor allen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:54:57 #278
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161634321
Hmm nu heb ik dus tape gevonden wat werkt om te douchen en te zwemmen alleen krijg ik er allemaal bloedblaartjes van... hele huid is nu blauw.. pfffff _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 april 2016 @ 13:26:31 #279
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161649158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:54 schreef LPFAN het volgende:
Hmm nu heb ik dus tape gevonden wat werkt om te douchen en te zwemmen alleen krijg ik er allemaal bloedblaartjes van... hele huid is nu blauw.. pfffff _O-
Heb je de Huishoudfolie test al gedaan?
Kut van die bloedblaartjes :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 23 april 2016 @ 13:32:56 #280
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161649256
Ello :W

Even kort maar krachtig, behalve jeuk en trekken en auw omdat genezing mag ik niet klagen momenteel.

Mentaal is het nog even iets minder maar so be it.
Ik ga straks ook voor het eerst in een jaar treinen. Mama van meneer HJM wil me uiteraard graag zien.
Tis beetje rommelig want hij is nu een vriend van hem aan het helpen verhuizen en vanavond "moeten" we nog iets doen voor een twitch-stream en eigenlijk daarna ook nog een verjaardag.
Wil natuurlijk geen zeikwijf zijn maar iets zegt me dat ik dat niet allemaal ga trekken in 1 namiddag/avond -O-

Liefs voor iedereen!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:20:16 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161649867
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:26 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Heb je de Huishoudfolie test al gedaan?
Kut van die bloedblaartjes :'(
Ja, is geen optie helaas door dat het te strak is. Dan knelt het mijn shunt af.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:22:01 #282
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161649900
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:32 schreef houdjemond het volgende:
Ello :W

Even kort maar krachtig, behalve jeuk en trekken en auw omdat genezing mag ik niet klagen momenteel.

Mentaal is het nog even iets minder maar so be it.
Ik ga straks ook voor het eerst in een jaar treinen. Mama van meneer HJM wil me uiteraard graag zien.
Tis beetje rommelig want hij is nu een vriend van hem aan het helpen verhuizen en vanavond "moeten" we nog iets doen voor een twitch-stream en eigenlijk daarna ook nog een verjaardag.
Wil natuurlijk geen zeikwijf zijn maar iets zegt me dat ik dat niet allemaal ga trekken in 1 namiddag/avond -O-

Liefs voor iedereen!
Klinkt behoorlijk veel ja, succes!

Pfff ik had hier weer een enorme koppijn tijdens dialyse :{ Donderdag gaan we ff overleggen met de dokter of die een oplossing weet, of wat suiker toevoegen tijdens dialyse, of zout geven, of iets anders want dit is ook niet leuk meer.

Als het nou gewone koppijn was, geen probleem maar deze koppijn kan ik gewoon niet verdragen. Kan dan gewoon niks meer, soort erge migraine achter in mijn hoofd. blegh.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 april 2016 @ 15:20:49 #283
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161650803
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 14:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Klinkt behoorlijk veel ja, succes!

Pfff ik had hier weer een enorme koppijn tijdens dialyse :{ Donderdag gaan we ff overleggen met de dokter of die een oplossing weet, of wat suiker toevoegen tijdens dialyse, of zout geven, of iets anders want dit is ook niet leuk meer.

Als het nou gewone koppijn was, geen probleem maar deze koppijn kan ik gewoon niet verdragen. Kan dan gewoon niks meer, soort erge migraine achter in mijn hoofd. blegh.
Hoe komt die hoofdpijn dan snoes? Puur dat je even een deel van je suiker-zout mist? Ik moet dan meteen denken aan toen ik uitgedroogd was, maar dat is denk ik bij jou niet aan de orde?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 23 april 2016 @ 16:36:56 #284
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161651909
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:20 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hoe komt die hoofdpijn dan snoes? Puur dat je even een deel van je suiker-zout mist? Ik moet dan meteen denken aan toen ik uitgedroogd was, maar dat is denk ik bij jou niet aan de orde?
Nee daar kan het niet aan liggen, ze halen er wel 200 cc uit maar ik drink 2 koppen melk daar dus krijg het er dan wel weer bij. Waarschijnlijk haalt de machine teveel suiker en zout uit mijn bloed. Dus ze gaan ff kijken wat ze kunnen doen, want het is maanden goed gegaan en opeens heb ik het weer elke keer. Als ik mijn bloed terug heb is het meestal ook een heel stuk minder gelijk.

Das weer een nadeel dat ik nog veel plas, daar zitten ook nog wel wat afvalstoffen in natuurlijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161652507
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:48 schreef -sabine- het volgende:
Wat is PMT Sylvana?
Knus vanuit hier voor allen.
PMT is PsychoMotorischeTherapie. Normaal gesproken in een gymzaal en dan doe je oefeningen om bijvoorbeeld te leren samenwerken, je gevoelens tegen te komen (hoe ga je om met bijv een oefening waar je echt spanning voor hebt), te leren om minder hoge eisen te stellen bij een spel bijvoorbeeld, hoe ga je om met fysiek contact etc. Het gaat er vooral om dat je lichamelijk ervaart wat dingen met je doen en dat je op een non-verbale manier aan je doelen werkt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:32 schreef houdjemond het volgende:
Ello :W

Even kort maar krachtig, behalve jeuk en trekken en auw omdat genezing mag ik niet klagen momenteel.

Mentaal is het nog even iets minder maar so be it.
Ik ga straks ook voor het eerst in een jaar treinen. Mama van meneer HJM wil me uiteraard graag zien.
Tis beetje rommelig want hij is nu een vriend van hem aan het helpen verhuizen en vanavond "moeten" we nog iets doen voor een twitch-stream en eigenlijk daarna ook nog een verjaardag.
Wil natuurlijk geen zeikwijf zijn maar iets zegt me dat ik dat niet allemaal ga trekken in 1 namiddag/avond -O-

Liefs voor iedereen!
Dat klinkt idd als een drukke dag ja. En helemaal spannend om voor het eerst sinds zo'n lange tijd weer met de trein te gaan. Veel succes meis :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 14:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Klinkt behoorlijk veel ja, succes!

Pfff ik had hier weer een enorme koppijn tijdens dialyse :{ Donderdag gaan we ff overleggen met de dokter of die een oplossing weet, of wat suiker toevoegen tijdens dialyse, of zout geven, of iets anders want dit is ook niet leuk meer.

Als het nou gewone koppijn was, geen probleem maar deze koppijn kan ik gewoon niet verdragen. Kan dan gewoon niks meer, soort erge migraine achter in mijn hoofd. blegh.
Wat ontzettend rot zeg dat je daar zoveel last van hebt. Helemaal als het echt ondraaglijk is. Hopelijk dat de dokter een oplossing weet donderdag. Sterkte :*
pi_161653448
Ik heb iets te vroeg gejuigd met m'n extra energie :')

Gisteren weer op bed gekropen toen ik m'n peuter naar school had gebracht; van 10.00 tot 14.30 geslapen en 's avonds van 22.00 tot 08.00.
Had ik écht nodig :Z
  zaterdag 23 april 2016 @ 18:48:05 #287
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161654294
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Wat ontzettend rot zeg dat je daar zoveel last van hebt. Helemaal als het echt ondraaglijk is. Hopelijk dat de dokter een oplossing weet donderdag. Sterkte :*
Thanks! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:39:31 #288
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161655425
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:48 schreef -sabine- het volgende:
Wat is PMT Sylvana?
Knus vanuit hier voor allen.
Psycho motorische therapie :@
(soort van therapie waarbij je je kan uiten dmv sport en beweging)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:41:27 #289
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161655467
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 19:39 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Psycho motorische therapie :@
(soort van therapie waarbij je je kan uiten dmv sport en beweging)
Edit ik zie dat Sylvana al had geantwoord :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:44:11 #290
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161655521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 14:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, is geen optie helaas door dat het te strak is. Dan knelt het mijn shunt af.
Ow balen :N
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:58:12 #291
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161655830
En nu een slotje? :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:58:26 #292
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161655834
Not yet :N
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:59:22 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161655858
Nog 9 posts dus duurt nog ff ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 april 2016 @ 20:01:39 #294
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161655907
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 19:59 schreef LPFAN het volgende:
Nog 9 posts dus duurt nog ff ;p
Ja dat zag ik later, kan ook zo voorbij zijn hoor B-)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_161657414
Multiquote ftw ^O^

Ik draag m'n steentje bij aan het sluiten van dit topic :D
  zaterdag 23 april 2016 @ 21:39:55 #296
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161658212
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Multiquote ftw ^O^

Ik draag m'n steentje bij aan het sluiten van dit topic :D
We zijn er bijna, we zijn er bijna. Maar nog niet helemaal :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 24 april 2016 @ 08:34:05 #297
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161666857
lieve mensen, tot over 8 nachtjes! Ik ga naar Rome en Berlijn de komende week, even écht ontstressen.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 24 april 2016 @ 09:14:13 #298
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161667124
Door al mijn stress (vrijwilligerswerk) is de hoofdpijn weer terug.

Gisteren communiefeest gehad (zie mijn topic)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 24 april 2016 @ 09:22:19 #299
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161667200
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 08:34 schreef superkimmi het volgende:
lieve mensen, tot over 8 nachtjes! Ik ga naar Rome en Berlijn de komende week, even écht ontstressen.
Veel plezier!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 24 april 2016 @ 09:23:07 #300
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161667208
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 09:14 schreef sararaats het volgende:
Door al mijn stress (vrijwilligerswerk) is de hoofdpijn weer terug.

Gisteren communiefeest gehad (zie mijn topic)
Even rustig aan doen dan.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 24 april 2016 @ 09:23:34 #301
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161667212
En slotje :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')