paxcon drinkt zeer graag warm water. Nu maak ik me zorgenquote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Warm water uit de kraan (en douche) drinken kan slecht voor je zijn
Erg gezond zit die er ook niet uit, zoals mani zou zeggen: die had zo in Schindler's List kunnen figureren.quote:Op maandag 11 april 2016 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon drinkt zeer graag warm water. Nu maak ik me zorgen
Die eigenaar van de Mediacourant.nl is de grootste troll van het internet.quote:Op maandag 11 april 2016 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Do-re-mi-fa-sol, alweer een stukje vol letterlijke riooljournalistiek
sooooooquote:Op maandag 11 april 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg gezond zit die er ook niet uit, zoals mani zou zeggen: die had zo in Schindler's List kunnen figureren.
Misschien moet jij eens met hem euroknallers gaan klappenquote:Op maandag 11 april 2016 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
soooooo
Zou dit de slechte invloed van brammetje zijn. Die leeft op 800 kcal per dag
zijn laatste profielfoto vind ik wel leuk dus ik denk dat jij weer eens nonsens aan het verspreiden bent. Hou eens op, het is hier geen rtl boelervardquote:Op maandag 11 april 2016 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met hem euroknallers gaan klappen
Uit de waterkoker toch. Ik maak mij geen zorgen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon drinkt zeer graag warm water. Nu maak ik me zorgen
Hou zelf je mond, ik ben Paxcon watcher.quote:Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn laatste profielfoto vind ik wel leuk dus ik denk dat jij weer eens nonsens aan het verspreiden bent. Hou eens op, het is hier geen rtl boelervard
Paxcon zei Goede tijden slechte tijden op RTL 4quote:Op maandag 11 april 2016 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is het voorprogramma
Ik kijk nu het journaal
uwotquote:
is er een topic?quote:Op maandag 11 april 2016 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paxcon zei Goede tijden slechte tijden op RTL 4
[..]
uwot
SHO / GTST #604: Maxime gaat maar weer een nieuwe fittie aan.quote:
oh daar is niemandquote:Op maandag 11 april 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop zo erg op deze reclame tijdens de reclameblok![]()
[..]
SHO / GTST #604: Maxime gaat maar weer een nieuwe fittie aan.
Ik wacht op:quote:Op maandag 11 april 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop zo erg op deze reclame tijdens de reclameblok![]()
[..]
SHO / GTST #604: Maxime gaat maar weer een nieuwe fittie aan.
die ook iddquote:
Succes met poepen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:24 schreef luckass het volgende:
Ik heb in 2 dagen 5 bananen op. Ben ik nu radioactief?
Nee, maar ik eet ook heel graag een lekkere banaanquote:Op maandag 11 april 2016 20:24 schreef luckass het volgende:
Ik heb in 2 dagen 5 bananen op. Ben ik nu radioactief?
quote:Op maandag 11 april 2016 20:23 schreef Evertjan het volgende:
Ik droom van een baan als heftruckchauffeur
Hij kan er liever uit komen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel seconden gaat het duren voor Hansie weer op de kast zit![]()
Jij denkt dus dat het zo snel gaat? het is geen licht héquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 11 april 2016 20:29 schreef Bolasie het volgende:
Matchwinner gaan we natuurlijk niet kijken vanavond #hetfamiliediner
Is Sjaak voor Ajax?quote:Op maandag 11 april 2016 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Sjaak Swart denkt dat Ajax kampioen gaat worden
Is je vriendin vervelend?quote:Op maandag 11 april 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zal beloven geen ruzie te maken. Dat doe ik de hele dag al.
Met wie en waarom?quote:Op maandag 11 april 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zal beloven geen ruzie te maken. Dat doe ik de hele dag al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |