paxcon drinkt zeer graag warm water. Nu maak ik me zorgenquote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Warm water uit de kraan (en douche) drinken kan slecht voor je zijn
Erg gezond zit die er ook niet uit, zoals mani zou zeggen: die had zo in Schindler's List kunnen figureren.quote:Op maandag 11 april 2016 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon drinkt zeer graag warm water. Nu maak ik me zorgen
Die eigenaar van de Mediacourant.nl is de grootste troll van het internet.quote:Op maandag 11 april 2016 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Do-re-mi-fa-sol, alweer een stukje vol letterlijke riooljournalistiek
sooooooquote:Op maandag 11 april 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg gezond zit die er ook niet uit, zoals mani zou zeggen: die had zo in Schindler's List kunnen figureren.
Misschien moet jij eens met hem euroknallers gaan klappenquote:Op maandag 11 april 2016 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
soooooo
Zou dit de slechte invloed van brammetje zijn. Die leeft op 800 kcal per dag
zijn laatste profielfoto vind ik wel leuk dus ik denk dat jij weer eens nonsens aan het verspreiden bent. Hou eens op, het is hier geen rtl boelervardquote:Op maandag 11 april 2016 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met hem euroknallers gaan klappen
Uit de waterkoker toch. Ik maak mij geen zorgen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon drinkt zeer graag warm water. Nu maak ik me zorgen
Hou zelf je mond, ik ben Paxcon watcher.quote:Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn laatste profielfoto vind ik wel leuk dus ik denk dat jij weer eens nonsens aan het verspreiden bent. Hou eens op, het is hier geen rtl boelervard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |