Negers hebben geen geld voor een fiets.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waarom zijn er zo weinig zwarte wielrenners?
Kiezen ze zelf voor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Dat ie nog bij Dortmund speelt zeg net als reus
Waar mot ie anders heen, de bank warm houden in Münchenquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Dat ie nog bij Dortmund speelt zeg net als reus
Arsenal of Atletico ofzo.. CL niveauquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar mot ie anders heen, de bank warm houden in München!
Er was er laatst nog één verdwaald bij Gent Wevelgemquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Negers hebben geen geld voor een fiets.
Verder zit het ook niet in hun cultuur. Al zijn er nu wel een paar Afrikaantjes die leuk meedoen.
Arsenal CL niveauquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Arsenal of Atletico ofzo.. CL niveau
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Sorry, val een beetje laat binnen. Is het een leuke uitzending?
Dat is de nummer twee van de Bundesliga niet ?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
6 en halfquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Uh ok Bolasiequote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Arsenal CL niveau![]()
BVB speelt volgend jaar trouwens gewoon weer CL
Vooralsnog geen topshow, maar het kijkt prima weg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Eeuwig nummer 2 blijven of kampioen worden in een ander land..quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de nummer twee van de Bundesliga niet ?
Klop is twee keer kampioen gewoerden met Borusiaquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eeuwig nummer 2 blijven of kampioen worden in een ander land..
Kies maar Tong
Dortmund is rijker dan Atletico, Arsenal scheelt ook niet veelquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Valentijn is ook maar een dooie lul.quote:
Toen stond Badstuber in de basis bij Bayern.. Dat was niet eerlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klop is twee keer kampioen gewoerden met Borusia
A: Cquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:04 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel cd's heb jij al op je naam gestaan?
En dat bij de commerciëlen, het moet niet veel gekker worden.quote:
Heb jij wat tegen ons aller Arsenal ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Arsenal vliegt er bijna altijd in knock-out fase uit, nou, wat een CL niveau zeg
Nee, ik ben realistisch.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij wat tegen ons aller Arsenal ofzo
Ze halen zowat ieder jaar de laatste 16. Dan ben je gewoon CL-waardig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Arsenal vliegt er bijna altijd in knock-out fase uit, nou, wat een CL niveau zeg
Hoorde laatst dat ze op de BBC geen reclamering hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat bij de commerciëlen, het moet niet veel gekker worden.
Arsenalquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij wat tegen ons aller Arsenal ofzo
Die hebben een aparte commerciele zender. Die kans hebben ze in Hilversum gemist.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat ze op de BBC geen reclamering hebben
Dat zeg ik ook, dan vliegen ze er 9 van de 10 keer uit. Het is maar wat je CL niveau noemt natuurlijk, ik vind dat hier niet het geval.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze halen zowat ieder jaar de laatste 16.
Waar smaakt dat naar?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Voor de mensen die het hebben gemist (en voor GGMM)
Sorry, stond er niet bij stil.quote:
Aanwijzend voornaamwoord iddquote:
De hype rond Oreo is terecht. Heel lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar smaakt dat naar?
Ik heb meestal speculaasjes
Wilde het zeggen maar mocht niet van Bolesiquote:
1 dag is de nieuwe richtlijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dan zie ik je weer over een paar dagendeal?
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FeelsBadMan
maar ik ga met Opper naar Poppenkast kijken.
hmm jammer, deze aflevering schijnt ook goed te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FeelsBadMan
maar ik ga met Opper naar Poppenkast kijken.
Mijn oude vrienden elftal NIVO-Sparta 9 speelde vanavond een voorwedstrijd bij FC Den Bosch.quote:
Vroeger wel jarenlangquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:15 schreef Caland het volgende:
Bas Dost heeft een kop als een bak met wurmen.
Een krappe 5 of net aan een zesje?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Bas Dost is een matige spits voor de Bundesliga
lekker naar Rusland of de Arabieren. Niets mis mee met zakkenvullen als speler/trainer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:15 schreef Bolasie het volgende:
nog even een paar miljoen pakken en lekker stoppen
Net aan een zesje . Maakt er 4 in 1 wedstrijd en dan staat ie weer 7 wedstrijden droogquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een krappe 5 of net aan een zesje?
Je bent me voorquote:
Ik ben op de foto geweest met Johan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Toen ik bij een uitzending van VI was wilde na afloop niemand met Valentijn op de foto.
Niks mis mee, kan leuk zijn.quote:
Die hebben het zwaar joh, geen wonder dat ze zo ferm zijn.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben op de foto geweest met Johan.
Denk dat ie VWO heeftquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Bas Dost zou loodgieter zijn als hij geen voetballer was geworden
Allichtquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben voor velen een lichtend voorbeeld.
Zeker, al gaf hij vooral aandacht aan een man in een rolstoel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hans is wel een man van het gewone volk, die wil vast met iedereen op de foto.
Ik met Viola Holt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben op de foto geweest met Johan.
Lensky?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
Wie was die Canadees nou bij Feyenoord die ook stopte omdat hij er depressief van werd.
Lenskyquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
Wie was die Canadees nou bij Feyenoord die ook stopte omdat hij er depressief van werd.
Bij mij gaf Genee vooral aandacht aan de starfuckertjes dames die om hem heen hingen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, al gaf hij vooral aandacht aan een man in een rolstoel.
Die speelde ook bij utrecht toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
Ja, geloof het wel.quote:
Genee die ging als een haas naar de kleedkamerquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij mij gaf Genee vooral aandacht aan de starfuckertjes dames die om hem heen hingen.
Weet nog wel van Elstrupquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
boksquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die van mij niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een dag je fietsen in je eigen tempo. Dat kan m'n oma nog
Komt door de tramadol.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen, maar je bent soms wel een beetje traag.
Dat is Hummelquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:23 schreef Joezi het volgende:
Vroeger had je een merk Hummels, daar moest ik een broekje van
FOK OFFquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk met 2 minuten vertraging, kunnen jullie hier rekening mee houden
goooaaaalllllquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
GROOTquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, wij zullen onze posts 2 minuten later plaatsenquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon een aantrekkelijke naam. Heeft geen be6tekenis. Althans volgens Danny. Werd door iemand van Tweaters bedacht toen Danny overstapte en z'n eigen site begon.quote:
Ik was vorhe week gruwelijk ziek door parasieten in m'n darmen. Pijn en zweten.quote:
Dus net zo iets als het BAM! van onze Tofik Dibi?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon een aantrekkelijke naam. Heeft geen be6tekenis. Althans volgens Danny. Werd door iemand van Tweaters bedacht toen Danny overstapte en z'n eigen site begon.
Ik teken er voorquote:
Yepquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dus net zo iets als het BAM! onze Tofik Dibi?
Die van mij is ook al 30 jaar geleden overleden... maar dan nog.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van mij niet.
Ze hebben haar oma-fiets gejat
LOLquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die van mij is ook al 30 jaar geleden overleden... maar dan nog.
Zei het al eerder. Er is nog nooit een voetbalkwis succesvol geweest.quote:
Die van mij in 1995. Werd ze een week in een koelcel bewaard omdat we net toen moesten evacueren vanwegen de waterstand.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die van mij is ook al 30 jaar geleden overleden... maar dan nog.
BEDUMquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:34 schreef Coco98 het volgende:
Wat is de geboorteplaats van Arjen Robben?
2.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als dit ook weer niks wordt qua kijkcijfers beging Gennee Beau achterna te gaan.
Die had ook maar één succesnummer
Welke had je fout dan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
Vandaag kon je 11 vragen beantwoorden over Royston Drenthegod.
Ik had er 10 goed.
Ik als Roya-fan ga er 11 goed hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
Vandaag kon je 11 vragen beantwoorden over Royston Drenthegod.
Ik had er 10 goed.
Bij welke club hij naast Real Madrid in Spanje speelde. Domme fout was dat.quote:
Hercules Alicantequote:Op vrijdag 8 april 2016 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij welke club hij naast Real Madrid in Spanje speelde. Domme fout was dat.
Hercules Heracles.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Schandalig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
man man manquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel. Of Joch van Gelder. Kom niet op de naam. Vind ik leuk en deed ie goed.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat was toch Frank (óók NCRV) Masmeier
Welke? Van dat kwisje, doe ik.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, download die app als het beschikbaar is. Misschien win je welwie weet
volg je hem op snap broerquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij kreeg daar niet betaald en toen ging ie in Rotterdam chillen ipv voetballen
Ik om een halve punt, ik verspreek me een keer. Allemaal even lachenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan wel. Of Joch van Gelder. Kom niet op de naam. Vind ik leuk en deed ie goed.
Jaquote:
Bolletjes in zijn dinges?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
Die zit ook imn de bajes wegens drugssmokkel
quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
Die zit ook imn de bajes wegens drugssmokkel
Een hele doos beschuit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |