Ik was wel boos (omdat ik me gedwongen voelde te gaan stemmen), maar ik heb niet nee gestemd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De vrouwen die hebben gestemd waren gewoon de boze vrouwen. Harde kern. Behalve de voor stemmende vrouwen natuurlijk.
Een boze Ja-stemmende vrouw. Alle analytici en sociale wetenschappers weer terug naar de tekentafel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was wel boos (omdat ik me gedwongen voelde te gaan stemmen), maar ik heb niet nee gestemd.
Whehe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een boze Ja-stemmende vrouw. Alle analytici en sociale wetenschappers weer terug naar de tekentafel.
Mooi ook, zo'n communistisch plaatje.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ben weer in de UvA, heb weer iets leuks voor jullie gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Linkse indoctrinatie op de universiteit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig doen ze op de EUR niet aan dat soort mallotigheid.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Indoctrinatie?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie op de universiteit.
Ze willen gewoon niet op de Free University (Vrije Universiteit) zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie op de universiteit.
Ik meende dat die voor die tijd al afgehaakt waren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet op de Free University (Vrije Universiteit) zitten.
Snap ik wel, daar zitten uitsluitend bontkraagjes en scooterboys.
Linkse indoctrinatie op mijn universiteit is de naam van een facebookgroepquote:
quote:Juncker, de EU, de Nederlandse dwerg in het EU-parlement, Putin, miljardenverspilling, partijpolitiek, CIA, NATO, etc..
Dit alles is gelieerd aan het associatieverdrag. Direct gelieerd.
De hele beerput.
Hoppa.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaah, zo.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie op mijn universiteit is de naam van een facebookgroep
Aiiiiquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef GSbrder het volgende:
Een vrije universiteit kan prima bestaan in een kapitalistische wereld.
Je moet alleen betalen.
Fris en 9,5% alcohol is een onmogelijke combinatie.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Tchock het volgende:
Ik drink de nieuwe Duvel Tripel Hop. Heerlijk fris bier.
9,5%, dus Remlof keurt het al af. Zo zonde.
Onzin. Ik heb het in mijn mond terwijl ik dit typ.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Fris en 9,5% alcohol is een onmogelijke combinatie.
Doch:quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet op de Free University (Vrije Universiteit) zitten.
Snap ik wel, daar zitten uitsluitend bontkraagjes en scooterboys.
Als het maar in een blik zit een te midden van keurige forensen genuttigd kan worden in de trein.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Tchock het volgende:
Dat maakt het niet fris.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb het in mijn mond terwijl ik dit typ.
Had net een 3 Fonteinen bij het avondeten, lekker samen met 2 gebakken knorhaantjes.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Tchock het volgende:
3 Fonteinenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Had net een 3 Fonteinen bij het avondeten, lekker samen met 2 gebakken knorhaantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |