Die was hier al eerder. Toen was er ook in ene een post stop.quote:
Goeiemiddag!quote:
Ditquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
snap echt nie dat je voor je plezier liveleak filmpjes gaat kijken
We keken er eens een keer een waarbij een kerel de tanden van een andere eruit trok met een zieke tang. Dat geluid vergeet ik nooit meerquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
wtfquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We keken er eens een keer een waarbij een kerel de tanden van een andere eruit trok met een zieke tang. Dat geluid vergeet ik nooit meer
dit soort filmpjes zijn wel leukquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zitten hier met 4 man op kantoor. Vind het behoorlijk aso om dan met koptelefoon op te zitten. Tevens zit ik ook geregeld aan de telefoon en komen er collega's naar me toe met vragen enzo. Dan ga ik niet met koptelefoon op zitten.
Weet niet wat jij doet hoor mja
Nee. Insane in the brain.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik word vrolijk van al die ellende. Is dat raar?
Ik snap nu wel waarom MAHL een vuurwapen wil kopenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
hehehequote:Op vrijdag 8 april 2016 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit soort filmpjes zijn wel leuk
http://www.liveleak.com/view?i=58b_1460061677
Mwoh. Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Onthoofden met een bot mesquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die filmpjes van los zetas waren altijd gruwelijk
http://www.skoften.net/it(...)schot_op_het_weekendquote:
Jungle book?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
vrienden, ik heb jullie hulp nodig.
Een film over mensen op een eiland die 1 voor 1 worden vermoord. eentje door middel van een sigaret waar wat in zit..
is voor een collega. We komen er maar niet op
Mindhunters?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
vrienden, ik heb jullie hulp nodig.
Een film over mensen op een eiland die 1 voor 1 worden vermoord. eentje door middel van een sigaret waar wat in zit..
is voor een collega. We komen er maar niet op
Ja, of dat een groepje op hun knieën zit en daar achter staan allemaal lui van los zetas met bijlen, machetes enzo. Blijven alleen rompen overquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Onthoofden met een bot mes![]()
.
[..]
http://www.skoften.net/it(...)schot_op_het_weekend
quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Herman, vriendwe zijn je allemaal dankbaar hier <33333
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |