doe het dan gewoon 's avondsquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
Wil mn vrijdagmiddag niet verpesten vor het geval ik me kut ga voelen. Moet dit weekend on point zijn.
Ja, snap ook niet dat die Limbo's zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond gewoon dat je je prima aan paste hoor.
nee maar was wel keivroeg opquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey deadprez in de middag, heb je weer een nacht overgeslagen
Gisteren keken we hier in de woonkamer liveleak filmpjesquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Op vrijdagmiddag kijken we altijd kaotic en liveleak filmpjes op kantoor. Gezelligheid
Zal het een met het ander te maken hebben? hm interessant vraagstuk...quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet dat die Limbo's zo moeilijk doen
niet van die vieze woorden gebruikenquote:
geen begroeting waardeer ik nog minderquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:15 schreef HPLC het volgende:
Ik ga hem niet begroeten, want dat waardeert hij toch niet
SPEKKIE!quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen begroeting waardeer ik nog minder
jij ook een goeiemiddagquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
herman blokkeert de stroom aan posts naar dit topic met zijn dikke lichaam
Wacht maar tot BozeHaas komtquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
herman blokkeert de stroom aan posts naar dit topic met zijn dikke lichaam
Zieke filmpjes he. Welke is je favoriet?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren keken we hier in de woonkamer liveleak filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |