Ik loop hier stage.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk als ik vragen mag?
Ja, een beetje.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk een beetje?
ja precies. Als de baas er niet is bijv. ook nog meer chaosquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar vrijdag meer. O.a. door meer dan een halvering van de bezetting.
Plus er zijn dan nooit deadlines voor het leveren van stukken.
haha bangquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:01 schreef Crip het volgende:
Nee ik ga nie vandaag, had geen zin. Volgende week.
Details laat ik achterwege vanwege de zieke stalkmannetjes hier op FOK! hoop dat je daar begrip voor hebtquote:
Date?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
Wil mn vrijdagmiddag niet verpesten vor het geval ik me kut ga voelen. Moet dit weekend on point zijn.
Echt, ja. belachelijk.quote:
die killa?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lol, is dat nou ook die killa die je geblokt had
lekkerquote:
Welke saus?quote:
wie weetquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lol, is dat nou ook die killa die je geblokt had
quote:
Lekker. Beste saus.quote:
Samen met cocktailsaus het enige wat je bij vis hoort te eten.quote:
Vond gewoon dat je je prima aan paste hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:12 schreef HPLC het volgende:
Jeetje, doe ik eens niettatta-achtig, krijgen we dit weer
hahaha cockquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen met cocktailsaus het enige wat je bij vis hoort te eten.
doe het dan gewoon 's avondsquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
Wil mn vrijdagmiddag niet verpesten vor het geval ik me kut ga voelen. Moet dit weekend on point zijn.
Ja, snap ook niet dat die Limbo's zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond gewoon dat je je prima aan paste hoor.
nee maar was wel keivroeg opquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey deadprez in de middag, heb je weer een nacht overgeslagen
Gisteren keken we hier in de woonkamer liveleak filmpjesquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Op vrijdagmiddag kijken we altijd kaotic en liveleak filmpjes op kantoor. Gezelligheid
Zal het een met het ander te maken hebben? hm interessant vraagstuk...quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet dat die Limbo's zo moeilijk doen
niet van die vieze woorden gebruikenquote:
geen begroeting waardeer ik nog minderquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:15 schreef HPLC het volgende:
Ik ga hem niet begroeten, want dat waardeert hij toch niet
SPEKKIE!quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen begroeting waardeer ik nog minder
jij ook een goeiemiddagquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
herman blokkeert de stroom aan posts naar dit topic met zijn dikke lichaam
Wacht maar tot BozeHaas komtquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
herman blokkeert de stroom aan posts naar dit topic met zijn dikke lichaam
Zieke filmpjes he. Welke is je favoriet?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren keken we hier in de woonkamer liveleak filmpjes
Die was hier al eerder. Toen was er ook in ene een post stop.quote:
Goeiemiddag!quote:
Ditquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
snap echt nie dat je voor je plezier liveleak filmpjes gaat kijken
We keken er eens een keer een waarbij een kerel de tanden van een andere eruit trok met een zieke tang. Dat geluid vergeet ik nooit meerquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
wtfquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We keken er eens een keer een waarbij een kerel de tanden van een andere eruit trok met een zieke tang. Dat geluid vergeet ik nooit meer
dit soort filmpjes zijn wel leukquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zitten hier met 4 man op kantoor. Vind het behoorlijk aso om dan met koptelefoon op te zitten. Tevens zit ik ook geregeld aan de telefoon en komen er collega's naar me toe met vragen enzo. Dan ga ik niet met koptelefoon op zitten.
Weet niet wat jij doet hoor mja
Nee. Insane in the brain.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik word vrolijk van al die ellende. Is dat raar?
Ik snap nu wel waarom MAHL een vuurwapen wil kopenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
hehehequote:Op vrijdag 8 april 2016 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit soort filmpjes zijn wel leuk
http://www.liveleak.com/view?i=58b_1460061677
Mwoh. Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Onthoofden met een bot mesquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die filmpjes van los zetas waren altijd gruwelijk
http://www.skoften.net/it(...)schot_op_het_weekendquote:
Jungle book?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
vrienden, ik heb jullie hulp nodig.
Een film over mensen op een eiland die 1 voor 1 worden vermoord. eentje door middel van een sigaret waar wat in zit..
is voor een collega. We komen er maar niet op
Mindhunters?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
vrienden, ik heb jullie hulp nodig.
Een film over mensen op een eiland die 1 voor 1 worden vermoord. eentje door middel van een sigaret waar wat in zit..
is voor een collega. We komen er maar niet op
Ja, of dat een groepje op hun knieën zit en daar achter staan allemaal lui van los zetas met bijlen, machetes enzo. Blijven alleen rompen overquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Onthoofden met een bot mes![]()
.
[..]
http://www.skoften.net/it(...)schot_op_het_weekend
quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Herman, vriendwe zijn je allemaal dankbaar hier <33333
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |