koptelefoon opquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kleine kantoor is wellicht rustiger, maar op zo'n grote komen er mensen in en uit en hoop gepraat. Dan is het wel lekker om even rustig te kunnen doorwerken, als ze vragen hebben dan komen ze er toch wel naast staan dan merk je het toch ook en doe je het eraf
Vrijdagmiddag moet je beschikbaar zijn voor slap geouwehoer, dus is wel aso idd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zitten hier met 4 man op kantoor. Vind het behoorlijk aso om dan met koptelefoon op te zitten. Tevens zit ik ook geregeld aan de telefoon en komen er collega's naar me toe met vragen enzo. Dan ga ik niet met koptelefoon op zitten.
Weet niet wat jij doet hoor mja
quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:35 schreef het volgende:
[..]
1 ding begrijp ik er wel van. het is nogal een agresieve cartoon.
wij hebben hier internetradio, staat in t midden van t kantoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag wel gewoon wat boxen meenemen, geen probleem wat mij betreft mits goede muziek
Chai snapt hetquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag moet je beschikbaar zijn voor slap geouwehoer, dus is wel aso idd.
Is hier dagelijks gewoonquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag moet je beschikbaar zijn voor slap geouwehoer, dus is wel aso idd.
ik heb een tijdje terug gekeken naar zo'n saw film. ik weet niet of je die ooit gezien hebt.... nou ik zeg je, nooit meer!!! ik heb nachtmerries gehad, niet normaal gewoon.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:39 schreef deadprez het volgende:
srs die matthias, dat is een troll toch?
[..]
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:39 schreef deadprez het volgende:
srs die matthias, dat is een troll toch?
[..]
serieus? fucking mietjequote:Op vrijdag 8 april 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug gekeken naar zo'n saw film. ik weet niet of je die ooit gezien hebt.... nou ik zeg je, nooit meer!!! ik heb nachtmerries gehad, niet normaal gewoon.
zag het ook al jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug gekeken naar zo'n saw film. ik weet niet of je die ooit gezien hebt.... nou ik zeg je, nooit meer!!! ik heb nachtmerries gehad, niet normaal gewoon.
gewoon beetje zuipen met die ene kale werknemerquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:41 schreef deadprez het volgende:
lijkt me ook wel echt kut, kantoor waar iedereen op vrijdagmiddag lekker geforceerd gezellig gaat doen
regelmatig hier een borrel op vrijdag, niets geforceerd aan. Het is niet alsof je gedwongen wordt ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:41 schreef deadprez het volgende:
lijkt me ook wel echt kut, kantoor waar iedereen op vrijdagmiddag lekker geforceerd gezellig gaat doen
quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon beetje zuipen met die ene kale werknemer
Hier is het oprecht gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:41 schreef deadprez het volgende:
Ene helft Vitesse, andere NECquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier is het oprecht gezellig![]()
zijn ook allemaal bijna even oud, houden allemaal van voetbal
"Ga je nog wat leuks doen?"quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:41 schreef deadprez het volgende:
Hier ook, maar vrijdag meer. O.a. door meer dan een halvering van de bezetting.quote:
wat doe jij eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar vrijdag meer. O.a. door meer dan een halvering van de bezetting.
Plus er zijn dan nooit deadlines voor het leveren van stukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |