quote:
Dat als obstakel zienquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal geen muziek posten, te veel kwaliteit.
Oh en k zit op werk
niet iedereen kan de hele dag doen en laten wat ie wil op z'n werkquote:
Waarom niet? slavenquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedereen kan de hele dag doen en laten wat ie wil op z'n werk
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op stage zag ik genoeg mensen met koptelefoon of van die ipod-oortjes in, die werken gewoon door met muziek erbij
Denk dat veel mensen dan ook een stuk productiever zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op stage zag ik genoeg mensen met koptelefoon of van die ipod-oortjes in, die werken gewoon door met muziek erbij
quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zitten hier met 4 man op kantoor. Vind het behoorlijk aso om dan met koptelefoon op te zitten. Tevens zit ik ook geregeld aan de telefoon en komen er collega's naar me toe met vragen enzo. Dan ga ik niet met koptelefoon op zitten.quote:
Kan hier allemaal gewoonquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zitten hier met 4 man op kantoor. Vind het behoorlijk aso om dan met koptelefoon op te zitten. Tevens zit ik ook geregeld aan de telefoon en komen er collega's naar me toe met vragen enzo. Dan ga ik niet met koptelefoon op zitten.
Weet niet wat jij doet hoor mja
koop liever wietquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je te skeer voor zulke dingen?
okquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan hier allemaal gewoonverder caren we niet.
hehehequote:
Kleine kantoor is wellicht rustiger, maar op zo'n grote komen er mensen in en uit en hoop gepraat. Dan is het wel lekker om even rustig te kunnen doorwerken, als ze vragen hebben dan komen ze er toch wel naast staan dan merk je het toch ook en doe je het erafquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zitten hier met 4 man op kantoor. Vind het behoorlijk aso om dan met koptelefoon op te zitten. Tevens zit ik ook geregeld aan de telefoon en komen er collega's naar me toe met vragen enzo. Dan ga ik niet met koptelefoon op zitten.
Weet niet wat jij doet hoor mja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |