zeker, die valse stem vergeet je nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:41 schreef WcPot het volgende:
Ik denk toch dat ik deze eerder heb gezien
Dat is dan wel leuk kijken.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef Ivo1985 het volgende:
Geen idee, ik heb de nodige reeksen gemist in het verleden omdat ik langere tijd in het buitenland was.
Ja gezellig huis.quote:
idd, wat een rare zeg bahquote:Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
alsof ze nooit wat heeft gezien en gehoord
idd, wat een riag zooitjequote:Op donderdag 1 september 2016 21:11 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Hij verdient beter
Exact, weglopen voor verantwoordelijkheden. Als je een vent bent moet je ook de consequenties dragen.quote:
jaquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Zaebos het volgende:
Zijn het allemaal zonen van die vrouw?
Nooit begrepen. Wij hebben een klushuis, maar strippen pas als 't nodig is. We hebben nu de halve schouw afgebroken, omdat we daar binnenkort mee aan de slag gaan (er is een hele ombouw gebouwd die weg kan), maar no way dat ik dat ook maar een dag eerder had willen doen. Zolang het werkt, werkt hetquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:14 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom beginnen mensen toch altijd met van top tot teen een huis te strippen?
Same here. Stapje voor stapje, zodat er altijd voldoende plekken in huis zijn om te koken, eten, slapen en relaxen waar je niet in het stof zit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Wij hebben een klushuis, maar strippen pas als 't nodig is. We hebben nu de halve schouw afgebroken, omdat we daar binnenkort mee aan de slag gaan (er is een hele ombouw gebouwd die weg kan), maar no way dat ik dat ook maar een dag eerder had willen doen. Zolang het werkt, werkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |