echt een kleuterquote:
Een redeloze puber. Ben benieuwd of dit nog goed kan komen.quote:
Exact, weglopen voor verantwoordelijkheden. Als je een vent bent moet je ook de consequenties dragen.quote:
jaquote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef Zaebos het volgende:
Zijn het allemaal zonen van die vrouw?
nu kan het toch wel?quote:
Nooit begrepen. Wij hebben een klushuis, maar strippen pas als 't nodig is. We hebben nu de halve schouw afgebroken, omdat we daar binnenkort mee aan de slag gaan (er is een hele ombouw gebouwd die weg kan), maar no way dat ik dat ook maar een dag eerder had willen doen. Zolang het werkt, werkt hetquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:14 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom beginnen mensen toch altijd met van top tot teen een huis te strippen?
Same here. Stapje voor stapje, zodat er altijd voldoende plekken in huis zijn om te koken, eten, slapen en relaxen waar je niet in het stof zit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Wij hebben een klushuis, maar strippen pas als 't nodig is. We hebben nu de halve schouw afgebroken, omdat we daar binnenkort mee aan de slag gaan (er is een hele ombouw gebouwd die weg kan), maar no way dat ik dat ook maar een dag eerder had willen doen. Zolang het werkt, werkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop