SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hhm okequote:Op donderdag 7 april 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op moment niet, maar normaal wel redelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Hoe krijg je het weg? :$quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren zó veel gegeten, nee maar serieus zit op 3000 kcal. Hahahahoahoaa
In je mondje stoppenquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weg? :$
Nee, grapje. Lukt mij ook wel.
Ooit leer je het wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
alweer in mn vinger gesneden
hoerenzooi
loop je naakt rond?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
Mn buurman kijkt altijd zo indringend mn huis in
Ja, duh.. zo vaak het is mn huisquote:
Leuke buren heb jequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, duh.. zo vaak het is mn huis
maar volgens mij niet dat hij dat heeft gezien
EN HIJ STAART ECHT, echt zn stoel op mijn balkon gericht en zitten en staren. Maar geen idee of hij door heeft wat ie doetwant hij blowt ookkkk
Zat hier wel eens op balkon in bikini te zonnen, toen besloot er wel buurman echt 6 huizen verderop te gaan fluiten. Ja hoi bedanktttt![]()
Sowieso wel leuk complex waar hij in woont volgens mij hoor. Boven hem op het balkon stonden ooit 3 gastjes in hun onderbroekje te roken van 'euhh oke'quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even huis tegen over jou huren dan maar
Wat ieder normaal man zou doen denk ik, VOORAL blijven kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:19 schreef Divje het volgende:
Maargoed, volgende keer gordijntjes dicht en naakt rondhupselen? Als je wil weten of hij naar jou staart boop je gewoon een boob tussen de gordijntjes doorEn dan kijken wattie doet.
Was ooit vier jaar geleden terug ofzo even bij mn ouders op bezoek op de camping en toen met mn mama topless zonnen. Toen kwamen vriendjes van mn broertje echt vijf keer voorbij lopen, toen marar topje aangedaan en toen kwam mn broertje boos aan "JA ZE ZEGGEN DAT JIJ HIER NAAKT ZIT!!!!!!!!!!!!"quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger, toen ik nog een jong kaneeltje was (wel even groot als nu), lag mijn buurmeisje wel eens in de tuin te zonnen in haar bikini.
Boh wat zat mijn broekje strak
Hehe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was ooit vier jaar geleden terug ofzo even bij mn ouders op bezoek op de camping en toen met mn mama topless zonnen. Toen kwamen vriendjes van mn broertje echt vijf keer voorbij lopen, toen marar topje aangedaan en toen kwam mn broertje boos aan "JA ZE ZEGGEN DAT JIJ HIER NAAKT ZIT!!!!!!!!!!!!"
haha![]()
Wie zegt dat hij normaal isquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ieder normaal man zou doen denk ik, VOORAL blijven kijken![]()
dat hoop ik voor zequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Die vriendjes hadden de dag van hun leven.
Dat is waar.quote:
Dan moet Etsu ff langskomen dus?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien hoopt hij wel een penis te zien
en vies dik?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat hoop ik voor ze
[..]
Dat is waar.
Qua uiterlijk denk ik dat hij op Sked lijkt, beetje zo'n vikinglook
Nee true. Maar dan kan het ook Shrek zijn! Risico is dan weer dat.. uhh...quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou zelf geen vieze groene penis willen zien.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel paar keer gehad toen ik op kamers woonde.
Ik was geregeld naakt in kamer, en buurmeisje kwam wel eens binnen zonder kloppen.
Leuke tijden.
ja moet toch ook kunnen in je eigen huis zeg verdikkiequote:
lekker danquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb officieel een ontstoken gat in mn kaak nu.
Ze vond het niet erg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ja moet toch ook kunnen in je eigen huis zeg verdikkie
Arme Insoquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb officieel een ontstoken gat in mn kaak nu.
Ja, maakt me toch niet uit verder als iemand ziet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
ja moet toch ook kunnen in je eigen huis zeg verdikkie
Hey spekjesquote:
He junkiesquote:
Sorry spekjesquote:
Nee nog niet. Mijn vriendin wel regelmatig. Die post in oud enzoquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nog niet. Mijn vriendin wel regelmatig. Die post in oud enzo
Niet te zuinig ook
Ik ben toch zo weer weg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Etsu doorbreekt mijn heerschappij hier
Dat zijn de lekkerste momenten op zaterdag om boodschappen te doen.quote:
Ja wel he, maar vaak heb ik geen zin en dan ga ik rond etenstijdquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn de lekkerste momenten op zaterdag om boodschappen te doen.
Ik heb wat gemist geloof ik?quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:12 schreef Etsu het volgende:
Ik hoop dat Inso de nacht heeft overleefd
Ontsteking in dat gat omg
Dat is werkelijk overal in Den Haag een drama tijdquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel he, maar vaak heb ik geen zin en dan ga ik rond etenstijd![]()
Heeft alle vier verstandskiezen laten eruithalen en nu is een gat ontstokenquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist geloof ik?
auw!quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft alle vier verstandskiezen laten eruithalen en nu is een gat ontstoken
Postte die ergens hier
Denk overal welquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is werkelijk overal in Den Haag een drama tijd
quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Postcount van 800 vandaag door dit gelul
Goedzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben koffie sinds kort gaan waarderen
Terecht!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:21 schreef Etsu het volgende:
Zo erg dat ik zelfs een koffiezetapparaat wil
Op de leeftijd hequote:
bier is lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op de leeftijd he
Ik heb t echt altijd vies geworden, net als bier. Op een dag begon ik fulltime bier te drinken
Ik ben nog nooit in agga geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je ooit eens in Den Haag bent doen we een biertje.
dat wil ik zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nu aan m'n ballen ophangen aan de hoogste boom van Amsterdam
quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:31 schreef Etsu het volgende:
Laatst in VBL vroeg hij aan iemand of die mij op een foto met CR7 en zn holmaatjes kon opzetten
Dat is toch raar gedrag
Echt héquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg.
Gelukkig kon die persoon het niet, wat zal Mortaxx gebaald hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:39 schreef Etsu het volgende:
Wat een lol op n zaterdagochtend in de AH (ze liepen daarna naar buiten, even snel foto gemaakt)
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:39 schreef Etsu het volgende:
Wat een lol op n zaterdagochtend in de AH (ze liepen daarna naar buiten, even snel foto gemaakt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Goedemorgen Inso, er waren wat zorgen over jou vanuit Etsu. Is alles in orde met je?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen Inso, er waren wat zorgen over jou vanuit Etsu. Is alles in orde met je?
Ik kan dat echt niet, altijd hij gaat in die randjequote:
Ze kijkt zelden. Ze zit überhaupt bijna nooit op internet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:10 schreef Insomnia_ het volgende:
wow dan zou ik me toch wat meer gaan gedragen
net zat ze nog in OUDquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kijkt zelden. Ze zit überhaupt bijna nooit op internet.
had ik ook altijd maar gister opeens allemaal spares lolquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, altijd hij gaat in die randje
poolen is tof. Ook om naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe meer die echte kroegsporten zoals poolen en darts.
Nice. Bij mij is het heel wisselvallig. Ene keer gooi je aardig en de keer daarna is het compleet ruk.quote:
Dit had ik met VBLquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn bijdrage in OUD eindigde toen in ee nban
Je hebt er ook vrij weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn bijdrage in OUD eindigde toen in ee nban
Waar ging dat over?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En 1 keer moest ik op mn zusje passen een week in de zomer.
En toen vroeg ik wat in de baby topic en werd mn post verwijdert
Stijn is nog erg jong, loopt vanzelf wel losquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij en Stijn worden nooit vriendjes.
poolen vind ik ook leuk en barjartenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe meer die echte kroegsporten zoals poolen en darts.
Gelukkig ben jij al erg oudquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stijn is nog erg jong, loopt vanzelf wel los
Sommige mods hequote:Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat je een baby aan moest doen met 35 graden
En dat wordt verwijderd?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat je een baby aan moest doen met 35 graden
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al erg oud
Ja die mensen denken daar dat iedereen kennis heeft van babiesquote:
in die heetste week in nederland moest ik oppassenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vorige zomer was ook wel horor. Dochter net geboren en hittegolf. Baby's regelen zelf hun temperatuur nog niet. Best tricky
Ik word er niet vrolijk van. Die hoekquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja die mensen denken daar dat iedereen kennis heeft van babies
Dan snap ik dat je daar een vraag over steltquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in die heetste week in nederland moest ik oppassen
1947?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef JanCees het volgende:
Mijn opa was geboren op de warmste dag ooit in nl
Dit weet ik omdat ie het elk jaar vertelt
ik werd geboren na de nachtdienst van mn moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef JanCees het volgende:
Mijn opa was geboren op de warmste dag ooit in nl
Dit weet ik omdat ie het elk jaar vertelt
kloptquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar sowieso hebben vrouwen er beter instinct voor.
vies huilen ook hele dag pffquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je daar een vraag over stelt
ik was in ziekenhuis hoorn pffquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werd geboren na de nachtdienst van mn moeder.
Daar zou ik eerder koudste dag bij denken dan. Maar goed het scheelde maar 3 jaartjes.quote:
Die viel echt vies verkeerd ja vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen die had toen ramadan
wat een dagen waren dat LOL
???quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zou ik eerder koudste dag bij denken dan. Maar goed het scheelde maar 3 jaartjes.
Dan heb jij wel een tijd lang nog in ziekenhuis moeten blijven daarna.quote:
Dit klopt. Couveusetje, slangetjes je weet hoe het gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een tijd lang nog in ziekenhuis moeten blijven daarna.
Yep. Maar kind wordt daar niet slechter van, gelukkig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klopt. Couveusetje, slangetjes je weet hoe het gaat.
daar woon ik praktisch naastquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik in Westeinde ziekenhuis. Den Haag.
Ik bij 42.quote:
Ik snap.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Daardoor was mijn moeder ook in dr 1tje bij de bevalling.
Dat zijn me de verhalen wel hoor.
wow vieslaatquote:
Ze stonden op het punt mij te halen. Maar toen besloot ik toch zelf te komen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow vieslaat
moesten ze je halen of doen ze dat pas bij 43
lolquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze stonden op het punt mij te halen. Maar toen besloot ik toch zelf te komen.
Sjon woont hier in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:40 schreef Mortaxx het volgende:
Hèhè John de wolf gaat werkloosheid onder ouderen oplossen
Ga hem niet kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
leuke trailer is dit , maar lijkt me saaie film.o
Qua boxoffice niet superslecht, maar ze hadden veeeel meer verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Heeft die film het zo slecht gedaan dan
Had je beter naar Deadpool kunnen gaan. Die was volgens velen geweldig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nooit naar superhelden films.
Maar ik ging toevallig naar de bioscoop op de dag van de voorpremiere.
Dat was wel een sausage fest lol.
Was er niet geweest hoor, maar zag alleen opeens 100 mannen van 20-30 in de lobbyquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je beter naar Deadpool kunnen gaan. Die was volgens velen geweldig.
Ik heb het niet kunnen zien
quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nooit naar superhelden films.
Maar ik ging toevallig naar de bioscoop op de dag van de voorpremiere.
Dat was wel een sausage fest lol.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was er niet geweest hoor, maar zag alleen opeens 100 mannen van 20-30 in de lobby
Waarom kon je niet zien?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je beter naar Deadpool kunnen gaan. Die was volgens velen geweldig.
Ik heb het niet kunnen zien
Waar gaat dat over.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik heb er ook niks mee
Je moet naar Demolition Inso, goeie film.
Ik bedoel dat ik de awesomeheid niet kon zien. Ik weet niet. Waren wel momenten dat ik lichtjes moest glimlachen maar verder dan dat kwam hetn iet. Zo opgehyped met die Valentijns-marketing.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kon je niet zien?
Was leuke film. Al kan ik me voorstellen dat hij redelijk raar is als je weinig van hem weet.
Met Jake Gyllenhaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar gaat dat over.
Denk niet dat ik veel tijd heb voor films komende tijd.
Mja, er zat zoveel in waardoor ik moest lachen. Kan moeilijk alles op gaan noemen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de awesomeheid niet kon zien. Ik weet niet. Waren wel momenten dat ik lichtjes moest glimlachen maar verder dan dat kwam hetn iet. Zo opgehyped met die Valentijns-marketing.
Maar misschien begrijp je het beter als je meer van de Marvel-wereld weet ja
Die Liam Neeson-grap snapte ik ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, er zat zoveel in waardoor ik moest lachen. Kan moeilijk alles op gaan noemen.
ze zijn nu delen aan het herfilmen omdat het niet grappig genoeg isquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
leuke trailer is dit , maar lijkt me saaie film.o
Was een grap over die Taken filmserie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Liam Neeson-grap snapte ik ook nietBegreep niet hoe dat relevant was aan Deadpool.
Zijn vrouw speelt ook de vrouw van Liam Neeson in Taken zei iemand op fok maar dat klopte ook niet
quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zijn nu delen aan het herfilmen omdat het niet grappig genoeg is
Ben je alweer thuis Morti?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zijn nu delen aan het herfilmen omdat het niet grappig genoeg is
Niet veel. Ik werk 24u p/w en probeer uit te vogelen wat ik wilquote:
Je zal toch moeten kiezen tussen beide he.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet veel. Ik werk 24u p/w en probeer uit te vogelen wat ik wil![]()
Vind het allemaal maar niks tbh maar reizen is geen optie dan kan ik niet meer settlen ben ik bang
Studeren is ook een optie maar dat wil ik verder niet op FOK! delenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal toch moeten kiezen tussen beide he.
Maar ik bedoel, of settlen of wanderenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studeren is ook een optie maar dat wil ik verder niet op FOK! delen
Oh zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, of settlen of wanderen![]()
Natuurlijk kan je ook reizen als je gesetteld bent maar dat is waarschijnlijk toch op een andere manier dan dat je ambieeert. Of je moet een partner weten te vinden die datook wil mja, in hoeverre settel je dan
Ik wil het beidequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zo.
Ja geen flauw idee. Weet niet wat ik ambieer op het moment.
ah je bent iig bezigquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet veel. Ik werk 24u p/w en probeer uit te vogelen wat ik wil![]()
Vind het allemaal maar niks tbh maar reizen is geen optie dan kan ik niet meer settlen ben ik bang
Hoe heb jij datgedaan met je huur trouwens toen je weg was? Heb je alles gewoon opgezegd?quote:
gewoon betaaldquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heb jij datgedaan met je huur trouwens toen je weg was? Heb je alles gewoon opgezegd?
waaromquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg een leuk bedragje terug van de staat
wil ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg een leuk bedragje terug van de staat
jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, denk je dat UK en Polen geen staat hebben
lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
En ik moet nog 9 maanden aan huurtoeslag krijgen
Koekoekquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
En ik moet nog 9 maanden aan huurtoeslag krijgen
Forum Opties | |