Gelukkig ben jij al erg oudquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stijn is nog erg jong, loopt vanzelf wel los
Sommige mods hequote:Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat je een baby aan moest doen met 35 graden
En dat wordt verwijderd?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat je een baby aan moest doen met 35 graden
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al erg oud
Ja die mensen denken daar dat iedereen kennis heeft van babiesquote:
in die heetste week in nederland moest ik oppassenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vorige zomer was ook wel horor. Dochter net geboren en hittegolf. Baby's regelen zelf hun temperatuur nog niet. Best tricky
Ik word er niet vrolijk van. Die hoekquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja die mensen denken daar dat iedereen kennis heeft van babies
Dan snap ik dat je daar een vraag over steltquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in die heetste week in nederland moest ik oppassen
1947?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef JanCees het volgende:
Mijn opa was geboren op de warmste dag ooit in nl
Dit weet ik omdat ie het elk jaar vertelt
ik werd geboren na de nachtdienst van mn moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef JanCees het volgende:
Mijn opa was geboren op de warmste dag ooit in nl
Dit weet ik omdat ie het elk jaar vertelt
kloptquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar sowieso hebben vrouwen er beter instinct voor.
vies huilen ook hele dag pffquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je daar een vraag over stelt
ik was in ziekenhuis hoorn pffquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werd geboren na de nachtdienst van mn moeder.
Daar zou ik eerder koudste dag bij denken dan. Maar goed het scheelde maar 3 jaartjes.quote:
Die viel echt vies verkeerd ja vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen die had toen ramadan
wat een dagen waren dat LOL
???quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zou ik eerder koudste dag bij denken dan. Maar goed het scheelde maar 3 jaartjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |