Sjon woont hier in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:40 schreef Mortaxx het volgende:
Hèhè John de wolf gaat werkloosheid onder ouderen oplossen
Ga hem niet kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
leuke trailer is dit , maar lijkt me saaie film.o
Qua boxoffice niet superslecht, maar ze hadden veeeel meer verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Heeft die film het zo slecht gedaan dan
Had je beter naar Deadpool kunnen gaan. Die was volgens velen geweldig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nooit naar superhelden films.
Maar ik ging toevallig naar de bioscoop op de dag van de voorpremiere.
Dat was wel een sausage fest lol.
Was er niet geweest hoor, maar zag alleen opeens 100 mannen van 20-30 in de lobbyquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je beter naar Deadpool kunnen gaan. Die was volgens velen geweldig.
Ik heb het niet kunnen zien
quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nooit naar superhelden films.
Maar ik ging toevallig naar de bioscoop op de dag van de voorpremiere.
Dat was wel een sausage fest lol.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was er niet geweest hoor, maar zag alleen opeens 100 mannen van 20-30 in de lobby
Waarom kon je niet zien?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je beter naar Deadpool kunnen gaan. Die was volgens velen geweldig.
Ik heb het niet kunnen zien
Waar gaat dat over.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik heb er ook niks mee
Je moet naar Demolition Inso, goeie film.
Ik bedoel dat ik de awesomeheid niet kon zien. Ik weet niet. Waren wel momenten dat ik lichtjes moest glimlachen maar verder dan dat kwam hetn iet. Zo opgehyped met die Valentijns-marketing.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kon je niet zien?
Was leuke film. Al kan ik me voorstellen dat hij redelijk raar is als je weinig van hem weet.
Met Jake Gyllenhaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar gaat dat over.
Denk niet dat ik veel tijd heb voor films komende tijd.
Mja, er zat zoveel in waardoor ik moest lachen. Kan moeilijk alles op gaan noemen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de awesomeheid niet kon zien. Ik weet niet. Waren wel momenten dat ik lichtjes moest glimlachen maar verder dan dat kwam hetn iet. Zo opgehyped met die Valentijns-marketing.
Maar misschien begrijp je het beter als je meer van de Marvel-wereld weet ja
Die Liam Neeson-grap snapte ik ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, er zat zoveel in waardoor ik moest lachen. Kan moeilijk alles op gaan noemen.
ze zijn nu delen aan het herfilmen omdat het niet grappig genoeg isquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
leuke trailer is dit , maar lijkt me saaie film.o
Was een grap over die Taken filmserie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Liam Neeson-grap snapte ik ook nietBegreep niet hoe dat relevant was aan Deadpool.
Zijn vrouw speelt ook de vrouw van Liam Neeson in Taken zei iemand op fok maar dat klopte ook niet
quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zijn nu delen aan het herfilmen omdat het niet grappig genoeg is
Ben je alweer thuis Morti?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zijn nu delen aan het herfilmen omdat het niet grappig genoeg is
Niet veel. Ik werk 24u p/w en probeer uit te vogelen wat ik wilquote:
Je zal toch moeten kiezen tussen beide he.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet veel. Ik werk 24u p/w en probeer uit te vogelen wat ik wil![]()
Vind het allemaal maar niks tbh maar reizen is geen optie dan kan ik niet meer settlen ben ik bang
Studeren is ook een optie maar dat wil ik verder niet op FOK! delenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal toch moeten kiezen tussen beide he.
Maar ik bedoel, of settlen of wanderenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studeren is ook een optie maar dat wil ik verder niet op FOK! delen
Oh zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, of settlen of wanderen![]()
Natuurlijk kan je ook reizen als je gesetteld bent maar dat is waarschijnlijk toch op een andere manier dan dat je ambieeert. Of je moet een partner weten te vinden die datook wil mja, in hoeverre settel je dan
Ik wil het beidequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zo.
Ja geen flauw idee. Weet niet wat ik ambieer op het moment.
ah je bent iig bezigquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet veel. Ik werk 24u p/w en probeer uit te vogelen wat ik wil![]()
Vind het allemaal maar niks tbh maar reizen is geen optie dan kan ik niet meer settlen ben ik bang
Hoe heb jij datgedaan met je huur trouwens toen je weg was? Heb je alles gewoon opgezegd?quote:
gewoon betaaldquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heb jij datgedaan met je huur trouwens toen je weg was? Heb je alles gewoon opgezegd?
waaromquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg een leuk bedragje terug van de staat
wil ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg een leuk bedragje terug van de staat
jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, denk je dat UK en Polen geen staat hebben
lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
En ik moet nog 9 maanden aan huurtoeslag krijgen
Koekoekquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
En ik moet nog 9 maanden aan huurtoeslag krijgen
Forum Opties | |